Als je intentie een serieuze discussie is, dan open je een topic in een daarvoor geschikt subforum.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef blckbb het volgende:
Lees je het uberhaupt wel door? Ik zag er toch echt wel een discussie ontstaan over Anime en wannabe-Japanners hoor.
Ik weet dat linkdump niet de bedoeling is, maar als het toch een discussie oplevert zie ik het probleem niet.
WTF?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef cherrycoke het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
te smerig voor woorden
En nog 1quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:07 schreef kwiwi het volgende:
Real nachtbagger
Kan iemand m'n foto even uit de OP halen?
Honey dat kan je toch gewoon aan mij vragen ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nog 1Geile sekspraat kan ook zonder foto...
Kwiwi's geile sekspraat
Ow ik dacht dat dat toch geen zin had omdat je nog zat te fappenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Honey dat kan je toch gewoon aan mij vragen ?
Ik luister toch altijd naar jouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat toch geen zin had omdat je nog zat te fappen
Maar bij deze dan... Kun je ze even weghalen?
Post de goede OP in het topic, plaats een TR met het juiste linkje en hij wordt aangepast.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef theKiD het volgende:
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties? #7
Kan iemand de OP in orde maken? Ik heb zovaak veranderd, dat hij niks meer door-veranderd![]()
Dat ze OP gewoon in de wiki zetten
hihihihi, leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
Homo bash
Dit is geen weltrusten topic
Ten eerste, als je een kuttopic opent, kan je kutreacties verwachten, ten tweede was ik er al mee bezig en ten derde weet je dat ik in dat topic zit. Waarom moet je hier dan toch komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
doodverwensing.
gaat iets te ver vind ik...
Net of iemand die mij haat me nog helpt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ten eerste, als je een kuttopic opent, kan je kutreacties verwachten, ten tweede was ik er al mee bezig en ten derde weet je dat ik in dat topic zit. Waarom moet je hier dan toch komen.
Ik heb al eerder gezegd, je hoeft niet voor alles in FB te posten. Plaats een TR, Of geef moderators in ieder geval minstens 5 minuten om iets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |