Morgen dan maar een kick geven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Topic met potentie, maar niet om 3 s' nachts.
Ik moest lachen, heb je mazzelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:19 schreef TigerXtrm het volgende:
EDIT:
[ afbeelding ]
WTF dudequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:19 schreef TigerXtrm het volgende:
EDIT:
[ afbeelding ]
tja normaal spreek ik met niemand nederlands alleen fransquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:06 schreef porsche1 het volgende:Goed topic van je TS. Net als dat andere topic van je over je gevecht. Jammer van je gebrekkige nederlands.
O, dan begrijp ik het. Wallonië zeker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:08 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
tja normaal spreek ik met niemand nederlands alleen frans
Het is een belg héquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:06 schreef porsche1 het volgende:Goed topic van je TS. Net als dat andere topic van je over je gevecht. Jammer van je gebrekkige nederlands.
Nee Brussel, maar daar spreekt ook meer dan de helft Frans.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, dan begrijp ik het. Wallonië zeker.
niet echt frans maar half frans half arabischquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Het is een belg hé
[..]
Nee Brussel, maar daar spreekt ook meer dan de helft Frans.
Dezelfde wijk met wapenhandel, kapotgeschoten lantaarnpalen zodat niemand iets kan zien 's nachts en politie die er niet meer durft te komen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:25 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
niet echt frans maar half frans half arabisch
ik leef in zo'n kut plaats vol criminelen snapje
ja,welcome in molenbeekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dezelfde wijk met wapenhandel, kapotgeschoten lantaarnpalen zodat niemand iets kan zien 's nachts en politie die er niet meer durft te komen?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Morgen dan maar een kick geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Hahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Remlof vond het grappig, dus![]()
En nog één voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |