Vrouwelijke Paulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef drumstickNL het volgende:
Paul faalbaas. Ga naar je zusje kijken.Dat is niet zijn zusje die heeft hij ooit ontmoet in de bus. zo zei hij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Help die jongen dan even, dan luisteren wij mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zijn die stemmen in z'n hoofd, kan ie ook niks aan doen
Dan trek ik mijn tvp weer in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zijn die stemmen in z'n hoofd, kan ie ook niks aan doen
Je zei dat je ging game! Leugenaar, je moest mij en Panzer helpen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:15 schreef Juicyhil het volgende:
ik heb net een kiwi om m'n geslachtsdeel gedaan, wat koud issie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |