abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:24:56 #176
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_86412192
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef mediacurator het volgende:

[..]

1) hoe vaak nemen kapers de besturing van vt over vd piloot?
2) hoe vaak verongelukken vliegtuigen als gevolg van kaping?
3) hoe vaak storten wolkenkrabbers in tot hoopje puin a.g.v. brand?
4) hoe word bewijs versmolten tijdens vliegramp onderzoek?
5) hoe vaak word verdachte misdrijf als schuldig aangewezen voor onderzoek?
6) hoe vaak worden landen veroverd als gevolg a.g.v. terroristische aansl. nog te leven?
7) hoe vaak weten terroristen de Pentagon te bereiken?
8) hoe vaak blijken mensen opgegeven als omgekomen bij 911 niet te zijn omgekomen?
10) zucht......
11) misschien kan iemand bijspringen?
12) etc etc

Zoals Webster Tarpley haarfijn beschrijft in zijn boek 9/11 Synthetic Terror: Made in USA, daar ben ik het gewoon mee eens..

Ik zou die lijst nog wat kunnen aanpassen trouwens, volgens mij kan die nog veel langer en gedetailleerder maar daar voor is het me nog iets te vroeg
[..]

Hoe vaak typt iemand zo'n reply?
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:27:45 #177
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_86412240
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Dus heel veel mensen betaalden dus eigenlijk hun belastingen niet, want ze waren niet geregistreerd?

Of we hebben het over het Social Security Program. Een systeem waarbij men belasting betaalt om mensen van 65 jaar en ouder van een pensioen te kunnen voorzien . Opmerkelijk dan, dat er zoveel mensen blijkbaar niet aan mee betaalden.
Op de site van het SSDI staat dat je aanspraak moet hebben gemaakt op Social Security, dat wil volgens mij zeggen dat je een uitkering moet hebben ontvangen. Eraan meebetalen via belastingen is niet voldoende om geregistreerd te worden in de SSDI.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:29:51 #178
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_86412275
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 08:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

Fotoshop is heel makkelijk te spotten.. het is namelijk haast onmogelijk dat identieke momenten danwel gezichtuitdrukkingen worden vastgelegd bij al deze mensen. Al helemaal als dit op zo goed als alle foto's zo is.
Zal best kunnen. Kun je ook uitweiden waarom de complotteurs dit gedaan zouden hebben? Mij ontgaat het nut ervan nl totaal.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:33:36 #179
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86412337
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:29 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zal best kunnen. Kun je ook uitweiden waarom de complotteurs dit gedaan zouden hebben? Mij ontgaat het nut ervan nl totaal.
Er ontgaat mij zoveel in dit gehele complot..
Ik neem alleen waar.. als ik alles zou moeten linken blijkt dat we in LaLaLand leven.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:40:48 #180
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_86412458
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Er ontgaat mij zoveel in dit gehele complot..
Ik neem alleen waar.. als ik alles zou moeten linken blijkt dat we in LaLaLand leven.
Ik neem aan dat de samenzweerders dit niet zomaar gedaan hebben, dat zou nodeloze moeite en risico zijn. De vraag is dus wat zij hiermee hebben bereikt dat ze anders niet bereikt zouden hebben. Hoe passen deze foto's in het reguliere verhaal? Als je dat hebt gevonden kun je van daaruit misschien redeneren wat het doel van deze fotomanipulatie geweest zou moeten zijn.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:46:19 #181
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86412566
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de samenzweerders dit niet zomaar gedaan hebben, dat zou nodeloze moeite en risico zijn. De vraag is dus wat zij hiermee hebben bereikt dat ze anders niet bereikt zouden hebben. Hoe passen deze foto's in het reguliere verhaal? Als je dat hebt gevonden kun je van daaruit misschien redeneren wat het doel van deze fotomanipulatie geweest zou moeten zijn.
Fotomanipulatie en hercompositioneren is dagelijkse bezigheid. Onze MSM-nieuws wordt constant en altijd verdraaid.

Lee Harvey Oswald – the Father of all Photo Controversies
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:48:10 #182
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86412594
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als ik zo me eigen beredenering erop los laat, worden er fictieve slachtoffers naar voren geplaatst. Voornamelijk de familiie van deze, naar het schijnt fictieve/gemanipuleerde personen, doen nogal een grote poging de rest aan te sporen mee te doen in dit emotionele gebeuren. Het laten leven en in stand houden van de emoties die op 9/11 zijn los gekomen speelt hierin schijnbaar een belangrijke rol.

Zoals ik al meen, is video manipulatie en televisie verwarring al aan de orde van de dag minimaal vanaf de maanlandingen.
En het is.. zo.. zo simpel.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86412647
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hoe vaak typt iemand zo'n reply?
sinds 2001 toch vele miljoenen via internet?

trouwens, ooit van parallellen universum gehoord? ik heb via een telepatische instraling vernomen dat er klonen van mij zouden bestaan in andere dimensies en andere universum die door bepaalde acties steeds weer opnieuw te herhalen bepaalde hardnekkige karma variaties proberen te doorbreken. Die laatse post had ik al zon 2 miljoen keer gepost in 5000 verschillende ruimteschip talen waaronder vaak in NLs

Kan toch???

Dat laatste antwoord was bedoelt als persiflage op hypothetische antwoorden die we vaak krijgen van 911-sceptici, (oompa) waardoor je voor alles wel iets kunt bedenken maar wanneer dat onwaarschijnlijk is maakt dat niet uit, uitzonderingen zijn dan ineens de regel en is dat juist iets wat doodnormaal is.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 14-09-2010 10:19:49 ]
pi_86413082
Ik weet trouwens hoe men een false flag zou kunnen rechtvaardigen.

Een land mag oorlog verklaren tegen een ander land en heeft daar helemaal geen legitieme redenen voor nodig.

Zo is het immers altijd gegaan in de geschiedenis vd mensheid. Alleen hebben die top aristocraten daar tegenwoordig meer moeite mee omdat bloedige oorlogen te veel uit de mode waren geraakt in de eind-20ste/21ste eeuw..

Maar hebben die mensen nog geen andere methode kunnen bedenken om macht uit te oefenen en rooftochten te organiseren. Dus daarom is men die oorlog begonnen met een schijnbeweging in de vorm van 9/11. Helemaal niet zo vreemd, en zou ook nog andere redenen kunnen hebben waarvan wij geen weet hebben.

Het feit dat de machthebbers de uitvoering van een invasie van Irak hoogstnoodzakelijk vonden staat vast

Het grootste probleem is eigenlijk het precedent dat daarmee geschapen wordt

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 14-09-2010 10:28:39 ]
pi_86413109
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:27 schreef Terecht het volgende:

[..]

Op de site van het SSDI staat dat je aanspraak moet hebben gemaakt op Social Security, dat wil volgens mij zeggen dat je een uitkering moet hebben ontvangen. Eraan meebetalen via belastingen is niet voldoende om geregistreerd te worden in de SSDI.
Dat is niet waar. Je moet deelnemen aan het Social Security Program:

* The person did not participate in the Social Security program.

In 2005 namen 156 miljoen Amerikanen daaraan deel. Maar stel dat jij gelijk hebt. Waarom heeft bijna geen enkel 9/11 slachtoffer in de lijst een laatst bekend adres, terwijl het overgrote merendeel van de niet 9/11 slachtoffers dat wel hebben?
pi_86413184
Ja, óf 'ze' dachten naderhand (na instorten van WTC 1 en 2): "Hey, als we nu Irak eens de schuld geven en daar binnen vallen."
De gebeurtenissen ná 9/11 staan wat dat betreft mijns inziens toch los van de gebeurtenissen óp 9/11. Speculaties als "Ja, maar omdat de VS Irak binnenvielen was 9/11 een controlled demolition" of "Ja, maar in de jaren '50 heeft de regering van de VS ook tegen eigen bevolking gelogen, dús was 9/11 ook door de regering in scene gezet!" vervuilen de discussie alleen maar, vind ik.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86413885
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, óf 'ze' dachten naderhand (na instorten van WTC 1 en 2): "Hey, als we nu Irak eens de schuld geven en daar binnen vallen."
De gebeurtenissen ná 9/11 staan wat dat betreft mijns inziens toch los van de gebeurtenissen óp 9/11. Speculaties als "Ja, maar omdat de VS Irak binnenvielen was 9/11 een controlled demolition" of "Ja, maar in de jaren '50 heeft de regering van de VS ook tegen eigen bevolking gelogen, dús was 9/11 ook door de regering in scene gezet!" vervuilen de discussie alleen maar, vind ik.

>>> mijn Matrix-Alarm ging zojuist af, met een dringende boodschap om je het advies te geven te googelen met de volgende search term "project for a new american century" >>> end of message..

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 14-09-2010 10:52:22 ]
pi_86413967
_O-

"He loved everything about life. He played pool and Go and bridge and racquetball, and tennis with [daughter] Jennifer. He liked folk dancing, too. That's how we met." --Jean Caswell, wife

http://projects.washingtonpost.com/911victims/william-e-caswell/

0,0 tributes in 9 jaar tijd, zelfs niet van zijn dochter en vrouw. 8)7

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2010 10:54:04 ]
pi_86414177
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:43 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]

>>> mijn Matrix-Alarm ging zojuist af, met een dringende boodschap om je het advies te geven te googelen met de volgende search term "project for a new american century" >>> end of message..

[ afbeelding ]
Ja, een rechts clubje wat Amerika wil promoten.
En nu?
pi_86414203
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
_O-

"He loved everything about life. He played pool and Go and bridge and racquetball, and tennis with [daughter] Jennifer. He liked folk dancing, too. That's how we met." --Jean Caswell, wife

http://projects.washingtonpost.com/911victims/william-e-caswell/

0,0 tributes in 9 jaar tijd, zelfs niet van zijn dochter en vrouw. 8)7
Ja, dus? Moet ieder slachtoffer perse geëerd worden op de website van de Washington Post?
pi_86414596
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, dus? Moet ieder slachtoffer perse geëerd worden op de website van de Washington Post?
Nee, maar is het niet een beetje vreemd? Het zijn de helden van de V.S... toch? Papa staat er nu zo zielig alleen bij... :')

Hier nog iemand:
http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/3608.html
pi_86414921
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, maar is het niet een beetje vreemd? Het zijn de helden van de V.S... toch? Papa staat er nu zo zielig alleen bij... :')

Hier nog iemand:
http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/3608.html
Nee, daar is niks vreemds aan, misschien heeft die familie niks met de Washington Post, of geen internet, of eren ze hun man/vader op een heel andere manier.
Nogmaals, waarom zou een slachtoffer van 9/11 perse geëerd moeten worden op de site van de Washington Post?
pi_86415041
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, daar is niks vreemds aan, misschien heeft die familie niks met de Washington Post, of geen internet, of eren ze hun man/vader op een heel andere manier.
Nogmaals, waarom zou een slachtoffer van 9/11 perse geëerd moeten worden op de site van de Washington Post?
De vrouw van die man heeft een interview aan de Washington Post gegeven.. dus waarom zou ze er niets mee hebben?

Waarom zou niemand van zijn kennissen en collega's hem een eerbetoon geven via die tribute pagina? Dat is opmerkelijk. Dat jij het niet vreemd vind, daar kan ik niks aan doen.

Daarnaast zijn veel van die namen van slachtoffers gebruikt in (internet) scams, bank deals en verzekeringsfraude.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2010 11:32:04 ]
  Moderator dinsdag 14 september 2010 @ 11:29:59 #194
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86415110
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De vrouw van die man heeft een interview aan de Washington Post gegeven.. dus waarom zou ze er niets mee hebben?
Leuk man. Toen mijn vader overleed een paar weken geleden hebben we met de begrafenisondernemer de begrafenis geregeld. Toch hebben we achteraf geen mail gestuurd naar hem van 'bedankt voor het regelen'. Oei oei wat verdacht zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_86415229
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Leuk man. Toen mijn vader overleed een paar weken geleden hebben we met de begrafenisondernemer de begrafenis geregeld. Toch hebben we achteraf geen mail gestuurd naar hem van 'bedankt voor het regelen'. Oei oei wat verdacht zeg.
Dat is toch iets anders dan een condoleanceregister, vind ik.

Stuur jij de bakker ook een mail als hij lekker brood heeft gebakken? Een begrafenis ondernemer doet gewoon zijn werk. Daar hoef je hem niet voor te bedanken.

Overigens gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van je vader.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2010 11:33:53 ]
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:34:02 #196
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86415246
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Joepiepoepie: Ik kom nog even terug op deze:

[ afbeelding ]

Retoucheren he... wat dacht je van spiegelen en zwart/wit maken. Waarom zou je dat in vredesnaam doen? En dan nog op deze manier 8)7

Hoe kom jij er dan bij dat de rechter het origineel is? Ook al zou de linker op een aantal sites gebruikt zijn, dan wil dat nog niet zeggen dat de rechter het origineel is. En misschien vonden ze 'm gespiegeld beter. Dat kan weleens zijn i.v.m. een bepaalde compositie waar een afbeelding voor gebruikt wordt. En misschien is die linker wel gespiegeld.

Ook vind ik het eigenlijk helemaal niet zo tof dat sommige namen van slachtoffers hier zomaar voluit genoemd worden. Stel dat een van jouw familieleden overlijdt en talloze sites gaan dat in twijfel trekken jarenlang. Ik vraag me af hoe jij je daaronder zou voelen.

En verder hou ik me zoveel mogelijk buiten deze discussie, want ik heb totaal geen verstand van bouwkunde (en jullie allemaal wel, anders zouden jullie niet allemaal zoveel dingen zo zeker weten).

Ik heb alleen verstand van nerd-dingen. Daarom heb ik me even met de foto's bemoeid. Ik zeg niet dat ik gelijk heb daaromtrent, maar ik vind het helemaal niet raar dat die dingen gebeuren, omdat dat soort dingen zo vaak gebeuren als er iemand overlijdt en er is geen mooie foto van die persoon. Ik zie daar echt niks verdachts in, in de trant van dat die mensen misschien niet overleden zouden zijn.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86415361
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

Waarom zou niemand van zijn kennissen en collega's hem een eerbetoon geven via die tribute pagina? Dat is opmerkelijk. Dat jij het niet vreemd vind, daar kan ik niks aan doen.
Zo redenerend zou iedereen die ooit een interview heeft gegeven aan de Telegraaf dus ook moeten reageren op de nieuwsberichten op telegraaf.nl. :D.
Het interview met die vrouw staat me dunkt helemaal los van dat condoleanceregister. Ik kan me best voorstellen dat die familie liever hun man of vader op een andere manier herdenkt dan met zo'n digitaal grafzerkje. Het lijkt misschien voor jou dat de hele wereld hun verdriet via internet uit, maar dat is (nog?) niet zo.

quote:
Daarnaast zijn veel van die namen van slachtoffers gebruikt in (internet) scams, bank deals en verzekeringsfraude.
Lijkenpikkers heb je altijd. Uiteraard verwerpelijk, maar ik zie niet wat dat met 9/11 te maken heeft.
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:44:55 #198
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86415561
Ze, overheid officials, blijven zich maar verspreken
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86415591
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zo redenerend zou iedereen die ooit een interview heeft gegeven aan de Telegraaf dus ook moeten reageren op de nieuwsberichten op telegraaf.nl. :D.
Het interview met die vrouw staat me dunkt helemaal los van dat condoleanceregister. Ik kan me best voorstellen dat die familie liever hun man of vader op een andere manier herdenkt dan met zo'n digitaal grafzerkje. Het lijkt misschien voor jou dat de hele wereld hun verdriet via internet uit, maar dat is (nog?) niet zo.
[..]

Lijkenpikkers heb je altijd. Uiteraard verwerpelijk, maar ik zie niet wat dat met 9/11 te maken heeft.
Niet mee eens. Het gaat om een condoleance register, danwel een online eerbetoon aan een "held". Zo worden de slachtoffers gezien. Dat er geen enkele vriend, vriendin, buurman, buurvrouw, collega, oud school maat een reactie heeft achtergelaten is raar. Dat familie besluit om geen berichten online te knallen, kan ik inkomen. Echter dat niemand besluit dit te doen, is opvallend. Zeker omdat het niet 1 persoon betreft, maar het bij meerdere voorkomt.

Een reactie als dit:

quote:
God bless your wife and children. Your story has deeply touched me and I hope that God blesses your wife with a new son! I hope that he takes care of her and your son and new son!
Derek James Statkevicus

http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/3107.html
Vind ik heel vreemd. Ondertekend met de naam van de overledene en dan ook nog eens de enige reactie die er is. Ook is de tekst nogal vreemd.

Heel veel reacties in die registers schijnen ronduit lachwekkend te zijn. Ver weg staande van enig realisme.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2010 11:46:58 ]
  Moderator dinsdag 14 september 2010 @ 11:46:44 #200
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86415613
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is toch iets anders dan een condoleanceregister, vind ik.

Stuur jij de bakker ook een mail als hij lekker brood heeft gebakken? Een begrafenis ondernemer doet gewoon zijn werk. Daar hoef je hem niet voor te bedanken.

Overigens gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van je vader.
Nee, het verschil zit em d'r in dat mijn ouders helemaal niet 'digitaal' waren. Ze hadden een laptop, en mn moeder kan net google gebruiken maar een mail sturen gaat d'r al boven d'r pet.

Een krant doet ook z'n werk. Dat zij een tribute pagina openen is leuk, maar dat betekent niet per definitie dat zij daar vervolgens dan ook een bericht achter moeten laten. Dat is echt klets. Jij ziet dat en vindt dat dan verdacht. Dat kan, maar het IS niet vreemd, jij VINDT dat vreemd, dat is iets heel anders.

Dank je wel.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')