Er staat ten eerste vermeld dat het hebben van een Social Security Number op zichzelf niet voldoende is om in aanmerking te komen voor automatische registratie, er zijn dus strengere voorwaarden aan verbonden. Deze twee lijken me de belangrijkste:quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar staat:
[..]
Wat zou dan een plausibele reden zijn voor het ontbreken van diverse personen.
Ik heb gewoon even willekeurig een aantal personen opgezocht. 5 stuks nu... geen enkele komt voor in de SSDI.
Verder heb jouw lange post nog niet geheel gelezen. Doe ik morgen even
Dat zou goed kunnen. Social Security is dus eigenlijk het hebben of iig aanvragen van een uitkering?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Er staat ten eerste vermeld dat het hebben van een Social Security Number op zichzelf niet voldoende is om in aanmerking te komen voor automatische registratie, er zijn dus strengere voorwaarden aan verbonden. Deze twee lijken me de belangrijkste:
* The person did not participate in the Social Security program.
* Survivor death benefits were (are) being paid to dependents or spouse.
Als je geen beroep hebt hoeven doen op Social Security wordt je in principe niet geregistreerd, zoals bijv het geval is als je een baan hebt.
Als je nalatenschap aan je naasten is/wordt overgedragen kom je ook niet zomaar in de SSDI.
Ik gok dat het overgrote merendeel van de slachtoffers aan één of meerdere van deze kwalificaties voldeed.
Volgens mij wel, weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Social Security is dus eigenlijk het hebben of iig aanvragen van een uitkering?
Een hele hoop opsommingen en samenvattingen van docu's als Loose Change etc. Tot aan de twijfel van de gebouwen aan toe. Tot nu toe, in al die topics nog níets wat écht niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kerel... ff normaal doen he. Ik heb zo fucking veel bijgedragen aan deze topics. Ga anders gewoon ff de reeks doorspitten, want op zo'n manier heb ik niet zo'n zin om met jou te praten.
Ook de beelden waar de "squibs" duidelijk te zien zijn niet, de brandende auto's die nog voordat de torens instortten op cam zijn gezet, de knallen, de mysterieuze kapotte ramen in de lobby, de rook uit de basement.... etc etc.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een hele hoop opsommingen en samenvattingen van docu's als Loose Change etc. Tot aan de twijfel van de gebouwen aan toe. Tot nu toe, in al die topics nog níets wat écht niet mogelijk is.
Een hoop versprekingen van ooggetuigen, WTC 7 wat nog staat tijdens de melding van instorting en een heleboel deskundigen die een welles nietes spel spelen over de mogelijkheid van CD.
Je hebt veel opsommingen gemaakt en samengevat, het zal je minimaal net zoveel interesseren als mijzelf en anderen hier, maar posts in de trant van 'het veilige wereldje' slaan als een tang op een varken, want ondertussen heb je nog met geen 1 post iets kunnen melden wat ook maar énige twijfel bij mij kan doen rinkelen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij wel, weet het niet zeker.
Dus heel veel mensen betaalden dus eigenlijk hun belastingen niet, want ze waren niet geregistreerd?quote:In the United States, a Social Security number (SSN) is a nine-digit number issued to U.S. citizens, permanent residents, and temporary (working) residents under section 205(c)(2) of the Social Security Act, codified as 42 U.S.C. § 405(c)(2). The number is issued to an individual by the Social Security Administration, an independent agency of the United States government.
Its primary purpose is to track individuals for taxation purposes.
Iets dat natuurkundig gezien gewoon kan zie je meestal zo nu en dan wel eens gebeuren, al zij het slechts eens in de 5 jaar bvb. 9/11 is een dusdanig lange reeks en opeenstapeling van unicums dat het statistisch zo goed als onmogelijk is.quote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Iets dat natuurkundig gewoon kan is een stuk minder aannemelijk dan een holografisch vliegtuig, duizenden acteurs en pewpewlazors
volgens America: Freedom to Fascism docu hoeft men geen belasting te betalen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Dus heel veel mensen betaalden dus eigenlijk hun belastingen niet, want ze waren niet geregistreerd?
Of we hebben het over het Social Security Program. Een soort van pensioen voorziening. Opmerkelijk dan, dat er zoveel mensen blijkbaar niet aan deelnamen.
Ah.. dus niet betalen is later ook geen aanspraak op pensioen afkomstig uit dat potje?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
volgens America: Freedom to Fascism docu hoeft men geen belasting te betalen...
‘Beam me up, Scotty!’ wordt ook realiteitquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Iets dat natuurkundig gezien gewoon kan zie je meestal zo nu en dan wel eens gebeuren, al zij het slechts eens in de 5 jaar bvb. 9/11 is een dusdanig lange reeks en opeenstapeling van unicums dat het statistisch zo goed als onmogelijk is.
Acteurs en pewpewlazors zie ik dagelijks voorbij komen op televisie dus inmiddels wel een vertrouwd gegeven, goddank dat ik gebouwen niet zo vaak naar beneden zie flikkeren als ik lazorwapens zie op de TV.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
‘Beam me up, Scotty!’ wordt ook realiteit
quote:De afgelopen paar maanden waren inderdaad nogal heftig. Zo heeft Faqt reeds bericht over wijzigingen in de relativiteitstheorie, atoomfysica, deeltjesfysica, radioactief verval, kosmologie en zelfs blijken onaantastbaar geachte natuurconstanten zoals alfa in de ruimte en mogelijk zelfs tijd te veranderen.
bron
Het zal gerust?! Maar ga jij je vriend aangegeven als hij de belasting getild heeft. Ga je de politie bellen als je ziet dat je vriend 160 op de snelweg rijdt. Als ergens geld mee verdient kan worden dan is het allemaal prima.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:57 schreef piepie het volgende:
Lieve help, ik weet gewoon niet wat ik hier allemaal lees ...![]()
Dat 911 een inside job zou zijn, daar zou ik misschien nog in kunnen gaan geloven (al doe ik dat nu nog niet omdat ik me er niet echt genoeg in heb verdiept).
Maar familieleden zijn acteurs?
Hoeveel mensen moeten er dan wel niet in zo'n complot zitten?
Bovendien hebben die familieleden/acteurs allemaal hun eigen familie-/vrienden-/kennisenkring die dan ook in het complot moeten zitten. Ontelbare mensen dus.
Bush is out of the loop gehouden.quote:Morgen zal ik eens wat meer hierover gaan lezen, want het is wel fascinerend allemaal.
Maar toch nog een vraag naar aanleiding van docu's die ik afgelopen weekend heb gezien.
In een van die docu's kwam naar voren dan Donald Rumsfield in het Pentagon was toen
daar een vliegtuig op stortte. Zelfde geldt voor Dick Cheney en ik dacht ook Condoliza Rize die in het Witte Huis waren.
Vraag is dus: Als het een inside job was zouden deze mensen die dag niet op die plek zijn geweest toch? (Alleen Bush was er niet.) Bij een inside job zouden Rumsfield en Cheney wel in het complot hebben gezeten lijkt mij.
Hopelijk is deze vraag voor de gevorderde complotdenkers makkelijk te beantwoorden.
Ben benieuwd.
Je vult gaten in een verhaal in met een beredenering van heb ik jou daar.quote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, dat van crappy is natuurlijk gewoon een mening. En dan nog, kan gehaast gebeurd zijn.
[..]
Als die mensen geen mooie foto's van zichzelf hebben en de familie wil toch een mooie foto om bij te herdenken, waarom niet?
Fotoshop is heel makkelijk te spotten.. het is namelijk haast onmogelijk dat identieke momenten danwel gezichtuitdrukkingen worden vastgelegd bij al deze mensen. Al helemaal als dit op zo goed als alle foto's zo is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van mogelijke fotomanipulatie dus ik hou me terzijde. Daarnaast lijkt het me onwaarschijnlijk dat er met opzet slachtoffers verzonnen zijn: teveel moeite en risico's zonder een duidelijk doel.
Dat is gewoon niet waar, dan begrijp je statistiek niet. Het is statistisch ook zo goed als onmogelijk een loterij te winnen, toch gebeurt dat meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Iets dat natuurkundig gezien gewoon kan zie je meestal zo nu en dan wel eens gebeuren, al zij het slechts eens in de 5 jaar bvb. 9/11 is een dusdanig lange reeks en opeenstapeling van unicums dat het statistisch zo goed als onmogelijk is.
Acteurs en pewpewlazors zie ik dagelijks voorbij komen op televisie dus inmiddels wel een vertrouwd gegeven, goddank dat ik gebouwen niet zo vaak naar beneden zie flikkeren als ik lazorwapens zie op de TV.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Fotoshop is heel makkelijk te spotten.. het is namelijk haast onmogelijk dat identieke momenten danwel gezichtuitdrukkingen worden vastgelegd bij al deze mensen. Al helemaal als dit op zo goed als alle foto's zo is.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Fotoshop is heel makkelijk te spotten.. het is namelijk haast onmogelijk dat identieke momenten danwel gezichtuitdrukkingen worden vastgelegd bij al deze mensen. Al helemaal als dit op zo goed als alle foto's zo is.
ha! je hebt mijn filmpje niet gekeken!quote:
ja wel maar zag dat pas nadat ik mijn post had geplaatst.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ha! je hebt mijn filmpje niet gekeken!
1) hoe vaak nemen kapers de besturing van vt over vd piloot?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, dan begrijp je statistiek niet.
quote:Het is statistisch ook zo goed als onmogelijk een loterij te winnen, toch gebeurt dat meerdere keren per dag.
En sowieso is het statistisch natuurlijk een heel stuk aannemelijker dan dat;
de vliegtuigen hologrammen zijn
de nabestaanden allemaal acteurs
en morphs van acteurs (de functie daarvan ontgaat me totaal)
De gebouwen opgeblazen zijn door middel van CD
De media van te voren al ingelocht was over de komende impact (nogmaals, waarom zu je dat in godsnaam doen?)
Er vanuit de ruimte lasers gebruikt zijn om de gebouwen in te laten storten (ondanks de cd, weer zo'n vraagteken)
Tegelijkertijd ook thermiet is gebruikt om de balken te verzwakken
Je verhaal rammelt aan zo ontzettend veel kanten, dat jij de laatste bent die moet spreken over wat aannemelijk is.
Ik wist dat er iemand met zoiets zou komen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |