Dan zit je d'r iig nog redelijk inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef Maraca het volgende:
Zo, eerste mogelijkheid is as vrijdag maar dan kan ik nietVolgende week vrijdag weer proberen
edit: rij-instructeur is het er niet mee eensnu is het aanstaande vrijdag al
![]()
Jup.. waarschijnlijk zal die vrouw bij het CBR ook zoiets hebben van...quote:
Denk dat ze het wel gewend zijn. Toen ik theorie moest doen (ook toevallig in Enschede, zitten ze eigenlijk nog in dat lelijke pand bij zo'n distributiecentrum?) zat ik naast iemand die er voor de 4e of 5e keer zatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jup.. waarschijnlijk zal die vrouw bij het CBR ook zoiets hebben van...jij weer?
Vanavond maar weer eens in de boeken duiken
Volgende keer haal je hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jup.. waarschijnlijk zal die vrouw bij het CBR ook zoiets hebben van...jij weer?
Vanavond maar weer eens in de boeken duiken
Ze zitten daar nog steeds ja.. echt een verschrikkelijke locatie om je te meldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel gewend zijn. Toen ik theorie moest doen (ook toevallig in Enschede, zitten ze eigenlijk nog in dat lelijke pand bij zo'n distributiecentrum?) zat ik naast iemand die er voor de 4e of 5e keer zat. Na de tijd zei diegene van "ja denk je dat je het goed gemaakt hebt? want ik heb veel hetzelfde als jouw"
.
Ik heb er ook vertrouwen inquote:
zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze zitten daar nog steeds ja.. echt een verschrikkelijke locatie om je te meldenBussen gaan ook gewoon maar 1x in het uur..
![]()
[..]
Ik heb er ook vertrouwen in![]()
Alberto is terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Extra bericht : Alberto is terug met red mijn vakantie zondag (nieuwe afleveringen)![]()
![]()
Ik stuur een PM
Zojuist een promo gezien
Man met kleine kinderen en iets over een bouwput
Alberto was not amused![]()
Wacht maar tot iedereen terug is van vakantie en de nieuwe afleveringen beginnenquote:
Dit weekend gaat het in sneltreinvaart, en in september dit topic in 3 minuten volquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit om ook buiten het weekend hier mensen te zien
Dat komt welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
Jammaar buiten het weekend is hier geen fuck te beleven
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Maraca het volgende:
Jeej, assessment gehaald voor de baan waarnaar ik solliciteerdeOp naar het gesprek
Dankjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Jou paints van de politiek moet je eigenlijk naar de tv sturen, wereld draait door of zo , ze zijn geniaal
Haha, maar dat zou wel naamsbekendheid gevenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
DankjeIk hoorde dat iemand Editie NL wilde gaan tippen.. zie het wel
Maak Brinkman liever niet al te boos
Fok! heeft toch al een aardige naamsbekendheid?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Haha, maar dat zou wel naamsbekendheid geven
Nou word het nog leukerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fok! heeft toch al een aardige naamsbekendheid?
Jaaa, met allemaal boze politiciquote:
Ik vrees dat dat heel veel tijd in beslag gaat nemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kamervragen over Fok!. Onderzoek naar strafbare feiten en alles
Maken ze eindelijk die vier jaar eens volquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat heel veel tijd in beslag gaat nemen.
En dan vooral naar de Usersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kamervragen over Fok!. Onderzoek naar strafbare feiten en alles
Noesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En dan vooral naar de Users
Stephan1237 en Maraca
Oh ja, ik zou jou nog terug sms'enquote:
Daar wordt hij vast niet vrolijk van!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Breaking news
Rob Geus word gestalkt
bron : SBS6
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Breaking news
Rob Geus word gestalkt
bron : SBS6
Halen we deel 6 voor zondag dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik weet een goede TT voor #6
Waar een nieuw seizoen WMB+RMV begint
Woei!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik krijg wel steeds meer sympathie voor jullie, dus ga zo door
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Dan durf ik hier niet te komen, ik weiger SBS6 te kijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Ben je er zondagavond ook bij ?
Alberto is dan weer terugquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens zie ik nu al uit naar de eerste week van September, want dan gaan ze weer experimenteren met TV und so
Zaterdagavondshowquote:
Je kijkt toch wel als wij op tv komen hé?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:55 schreef Hyundai het volgende:
Ik weiger uit principe om naar De Zaterdagavondshow van SBS te kijken. SBS is buiten de zondag om vrij kut namelijk.
Ik kijk wel hoor als er bekende in komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zaterdagavondshow
[..]
Je kijkt toch wel als wij op tv komen hé?
En?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef Maraca het volgende:
Goedemiddag. Over een half uur poging 2 voor mijn theorieNu moet het verdorie eens gaan lukken
Gefeliciteerdquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Wij onderbreken deze uitzending voor dit
[ afbeelding ]
Zojuist is Maraca geslaagd voor haar Theorie . We gaan direct naar onze verslaggever, Koos Spee.
[ afbeelding ]
Sorry ik moest dit doen![]()
Ik ga zo mijn tussentijdse toets aanvragenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Binnenkort ook praktijkexamen?
Al voor de tweede keer door Nectar. Afgelopen week is het dagrecord 3x verbrokenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
001. 2694 Nectar
PiRANiA is verslagen
Die is er al:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef Salatrel het volgende:
ik was bezig met een wegmisbruikers bingokaart maar inspiratie was op en toen vergat ik te saven
maar ik had er 1 met 16 optiesquote:
laat hem maar zien en dan stemmen we eroverquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar ik had er 1 met 16 opties
ik mis bijvoorbeeld de jumpmeeting, de joe-turn en nog een paar
alweer?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
001. 2694 Nectar
PiRANiA is verslagen
Ik wou eerst een grotere maken, maar ik wist niet genoeg dingenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar ik had er 1 met 16 opties
ik mis bijvoorbeeld de jumpmeeting, de joe-turn en nog een paar
Komt er nog blauw blauw dit seizoen? Vorig seizoen was er geen enkele keer blauw blauwquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Nieuwe wegmisbruikers heftiger dan ooit:
In de eerste aflevering worden er klappen uitgedeeld![]()
Rob geus en red mijn vakantie:
Belgische 4sterren camping heeft levende maden lopen
Vakantieoord is een bouwput
En nog meer
bron AD krant van vandaag
Met een pagina vol over Rob geus
Ze hebben hier godver de volkskrant door de brievenbus gegooidquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:18 schreef Stephan1237 het volgende:
En nog meer
* Maraca gaat popcorn halenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:18 schreef Stephan1237 het volgende:
En nog meer
Altijd vervelend die op straat spelende kinderen in woonwijken jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:33 schreef Maraca het volgende:
Pfff... had gewoon net bijna een kindje onder mijn autoStomme kutkinderen die ineens de weg oprennen
kudo's voor mijn rij-instructeur die het net op tijd zag (maar ook enorm schrok
)
Daarom ook deze:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Altijd vervelend die op straat spelende kinderen in woonwijken ja.
Als ze aan het spelen was dan had ik meer opgelet, maar ze liep gewoon hand in hand met haar moeder over de stoep.. dus dat zij ineens voor mijn auto stond kwam echt als een verrassingquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Altijd vervelend die op straat spelende kinderen in woonwijken ja.
Oh ja, popcorn halenquote:
Nee, moet nog boodschappen doenquote:
Vergeet de rubbertjes niet, je weet maar nooit wanneer Rob in de buurt is om bij de mensen thuis te controleren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, moet nog boodschappen doenEerst even schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |