Alberto is terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Extra bericht : Alberto is terug met red mijn vakantie zondag (nieuwe afleveringen)![]()
![]()
Ik stuur een PM
Zojuist een promo gezien
Man met kleine kinderen en iets over een bouwput
Alberto was not amused![]()
Wacht maar tot iedereen terug is van vakantie en de nieuwe afleveringen beginnenquote:
Dit weekend gaat het in sneltreinvaart, en in september dit topic in 3 minuten volquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit om ook buiten het weekend hier mensen te zien
Dat komt welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
Jammaar buiten het weekend is hier geen fuck te beleven
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Maraca het volgende:
Jeej, assessment gehaald voor de baan waarnaar ik solliciteerdeOp naar het gesprek
Dankjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Jou paints van de politiek moet je eigenlijk naar de tv sturen, wereld draait door of zo , ze zijn geniaal
Haha, maar dat zou wel naamsbekendheid gevenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
DankjeIk hoorde dat iemand Editie NL wilde gaan tippen.. zie het wel
Maak Brinkman liever niet al te boos
Fok! heeft toch al een aardige naamsbekendheid?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Haha, maar dat zou wel naamsbekendheid geven
Nou word het nog leukerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fok! heeft toch al een aardige naamsbekendheid?
Jaaa, met allemaal boze politiciquote:
Ik vrees dat dat heel veel tijd in beslag gaat nemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kamervragen over Fok!. Onderzoek naar strafbare feiten en alles
Maken ze eindelijk die vier jaar eens volquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat heel veel tijd in beslag gaat nemen.
En dan vooral naar de Usersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kamervragen over Fok!. Onderzoek naar strafbare feiten en alles
Noesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En dan vooral naar de Users
Stephan1237 en Maraca
Oh ja, ik zou jou nog terug sms'enquote:
Daar wordt hij vast niet vrolijk van!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Breaking news
Rob Geus word gestalkt
bron : SBS6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |