abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84972897
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:05 schreef Satsuma het volgende:
Wat jij zegt over drama heb ik dus andersom. Ik weet dat het nep is, dus ik kan het niet serieus nemen. Daarom vind ik het ook vervelend. Ik zie het nut er niet van in, ik begrijp niet wat er leuk aan is, ik kan er gewoon niks mee. Zeker improvisatie vond ik afschuwelijk.
Grappig dat Francis en jij allebei een andere manier hebben om met drama/improvisatie om te gaan.
Ik ben benieuwd hoe het met de anderen in dit topic zit, of ze er wel/niet moeite mee hebben.

Ikzelf heb er geen moeite mee: ik zou iets instuderen om er in ieder geval wat lol aan te beleven, of mezelf een rol aanmeten die ik in het dagelijks leven niet zou gebruiken.
pi_84974327
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:29 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Prioriteit is ten eerste financieel gezond worden. Ik had vorig jaar een moeilijk jaar, veel tegenslag, ook financieel. Daardoor had ik tot een paar maanden terug een gat van 1800 euro ongeveer. Ik ben daar helemaal uit, ben nu bezig met reserves aanleggen voor noodgevallen.

Ik heb daarnaast een aantal dingen waar ik niet op bezuinig: goede doelen en mijn politieke partij, en vrienden. Cadeaus ed geef ik eigenlijk te veel aan uit altijd. Tot hiervoor bezuinigde ik ook niet op eten, nu wel omdat ik voor een aantal dingen wil sparen. Ik wil studeren, dat staat top of the list. Ook wil ik graag een laptop, hoeft niet duur, maar ik vind het vervelend maar op een plek te kunnen werken.

Verder heb ik alles wat ik nodig heb en meer. Huis, auto, kleding, tv, telefoon, mobieltje, abonnement op de dierentuin, museumjaarkaart, wat tijdschriften... Ik bezuinig nu meer omdat die studie op een komt.

Soms vind ik het ook echt even niet leuk meer. Ik geef eerlijk toe dat ik het soms heel frustrerend vind dat mensen om me heen die minder kunnen, meer bereiken, meer verdienen en allerlei dingen kopen en doen die ik niet kan betalen. Maar meer omdat ik weet wat ik kan en het gevoel heb de kans niet te krijgen. Of op dit moment voel ik me wat eenzaam omdat bijna iedereen op vakantie lijkt te zijn - nu voel ik me echt een achterblijver. Maar uiteindelijk komt het omdat ik ervoor kies te studeren. Ik kan ook niet gaan studeren en wel op vakantie, maar daar zou k denk ik maar twee weken gelukkiger door worden. Dus ik zeg niet dat het allemaal makkelijk is en ik hoop wel op verandering, maar ik ben ook tevreden met wat ik heb en trots op mezelf om hoe ik leef, dat ik er wat van probeer te maken ondanks dat het allemaal niet vanzelf gaat...
Respect voor je discipline. En geen schulden hebben is een belangrijke stap naar financieel meer armslag. En niet teveel naar anderen kijken (zei de gek): je bent nu aan het zaaien; het oogsten komt nog. Je hebt gewoon veel kwaliteiten (dat weet je zelf ook wel). Het is alleen nog even zoeken naar hoe je die nou goed benut.
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:36 schreef Satsuma het volgende:
Ik heb trouwens de uitslag van mijn mensatest. Nagenoeg wat ik verwachtte, (139, 99e percentiel, mocht het iemand boeien) maar het is gek om het zwart op wit te zien.
^O^ Dit is ook hetgeen ik (en ws. veel mensen hier) verwachtte.
quote:
Het geeft me wel wat bevestiging die ik nodig had, om wat zekerder van mezelf te kunnen zijn.
Ik merk dat sinds ik het weet ik net wat minder vaak aan mezelf twijfel en soms net wat zekerder ben van mezelf.
quote:
Om wat harder te knokken om nog iets te bereiken, omdat het zonde is dat ik niks doe met mijn mogelijkheden. Aan de andere kant ook moeilijk om te realiseren dat zo veel werkgevers me gewoon niet willen omdat ik een sociaal incompetente klungel ben als het om sollicitatiegesprekken gaat, terwijl ik echt wel wat kan.
Overdrijven is ook een kunst ;) Binnen je politieke partij functioneer je toch ook goed? En daar heb je ook ooit je eerste stap binnen gezet; hoe is dat gegaan? Jammer dat je zo opziet tegen sollicitatiegesprekken.
Daarnaast: wij lijken 99% op elkaar en jouw IQ is zelfs nog 6 punten hoger en ik heb wel een redelijk goede baan. Je moet gewoon even het geluk hebben om net even op de juiste plek terecht te komen. En voor een deel kun je dat geluk afdwingen door je goed voor te bereiden (brief/CV/gesprek) en op de een of andere manier over die sollicitatieangst heen te komen.

--
@Francis: negeer je moeder: die levert geen (constructieve) bijdrage aan de keuzes die je nu moet maken.
@Cassandra: ik reageer volgende week op je PM.
twijfelgeval?
pi_84988547
Doe maar rustig aan FB

Qua sollicitaties ben ik behoorlijk arrogant op mijn werk. En zelfverzekerd. Ik weet dat ik goed met mensen om kan gaan en makkelijk het ijs kan breken. Was ik op andere vlakken maar zelfverzekerd!

Was vandaag naar de paranormaal beurs gegaan. Geloven jullie in leven na de dood?
Ik kreeg voor de zoveelste keer te horen dat ik hooggevoelig ben, dat wist ik al. Maar een van die paragnosten heeft een praktijk in Almere en die wil mij dmv workshop 2x in de maand ondersteunen om dit te kanaliseren zogezegd. Dus ik ben erg nieuwsgierig!
pi_84988587
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Doe maar rustig aan FB

Qua sollicitaties ben ik behoorlijk arrogant op mijn werk. En zelfverzekerd. Ik weet dat ik goed met mensen om kan gaan en makkelijk het ijs kan breken. Was ik op andere vlakken maar zelfverzekerd!

Was vandaag naar de paranormaal beurs gegaan. Geloven jullie in leven na de dood?
Ik kreeg voor de zoveelste keer te horen dat ik hooggevoelig ben, dat wist ik al. Maar een van die paragnosten heeft een praktijk in Almere en die wil mij dmv workshop 2x in de maand ondersteunen om dit te kanaliseren zogezegd. Dus ik ben erg nieuwsgierig!
Zonder dollen, je gaat toch niet voor dat soort verkoop praatjes?
Ik heb Asperger maar heb echt 0 last ervan.
pi_84988814
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:58 schreef Clap het volgende:

[..]
Ik heb Asperger maar heb echt 0 last ervan.
Dan is autisme misschien toch nog ergens goed voor. :P.
pi_84988862
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Dan is autisme misschien toch nog ergens goed voor. :P.
Waarvoor? :3
pi_84989516
quote:
Doe maar rustig aan FB

Hmm, in leven na de dood geloof ik niet.
En het leuke om te weten bij die paragnost, is hoeveel hij ervoor wil..o.a. want je loopt altijd het risico zoals eerder gezegd dat het verkooppraatjes zijn.
Maar als je gewoon 1x op proef kan, zonder ergens aan vast te zitten kan je het wel proberen..
pi_84989596
quote:
Doe maar rustig aan FB

Is er leven voor de dood dan? :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_84989714
Ik word niet uitgemolken ;) Prijs is spotgoedkoop.
Buiten dat wist ik al dat ik heldervoelend/hooggevoelig was. Niet alleen omdat dit door een groot aantal mensen is bevestigd maar meer ook door mijn eigen ervaringen :)
pi_84990935
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik word niet uitgemolken ;) Prijs is spotgoedkoop.
Buiten dat wist ik al dat ik heldervoelend/hooggevoelig was. Niet alleen omdat dit door een groot aantal mensen is bevestigd maar meer ook door mijn eigen ervaringen :)
Je zoekt ook heel veel bevestiging in je leven denk ik, ook in dit topic :P
pi_84994973
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:59 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

QFT
pi_84995158
Cassandra, gewoon een tip van mijn kant he. Geloof echt niet in die verkooppraatjes, je verspilt er uiteindelijk alleen maar meer en meer geld aan. Ik zeg 't nu gewoon een keer, gewoon een tip, maar kom er dan uiteindelijk niet mee dat je opgelicht bent he. ;)
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_84995829
ok

Misschien komt het ook iets zweveriger over dan ik bedoelde besef ik nu.
Ik was gewoon benieuwd in algemeen leven na de dood en de gedachtes hierover. Maar aan de reacties te zien is dit dus onzin.
Wat mijzelf betreft, met hooggevoelig/heldervoelend bedoel ik níet dat ik geesten waarneem. Daar ben ik zelf heel erg sceptisch in.
Ik kan emoties van anderen oppikken. Dat is niets bovennatuurlijk, ik ben volgens mij gewoon heel erg empathisch. Dat had ik vroeger al, dat ik bijv. in de bus ontzettend verdrietig werd opeens, zonder te weten waarom. Dat pikte ik op van een andere passagier.
Daarna heb ik dat tijden geblokt, waarschijnlijk omdat ik niet lekker in mijn vel zat.
Toen ik mijn vriend leerde kennen werd dat in een keer open gegooid, ik wist vanaf mijn huis in Almere hoe hij zich voelde in Amsterdam, of ie een dipje had of juist niet. Maar omdat ik daar blijkbaar weer voor open stond kreeg ik direct alles weer binnen waardoor iets simpels als boodschappen doen gewoon heel erg vermoeiend werd, want ik voelde van alles zonder te weten van wie of waarom, en wat mijn eigen gevoel was.
Inmiddels ben ik alleen weer op mijn vriend gefocussed. Laatst een heel mooi voorbeeld, hij was heel erg geirriteerd/boos, zonder dit uit te spreken. Hij zat gewoon in de auto, sprak ook wel met mij, maar ik had geen zin om te reageren omdat ík mij geirriteerd voelde. Op een gegeven moment draaide hij de snelweg op en zei ik, zo, voel je je weer beter? Hij zo van :? hoe weet jij dat nou.
Mijn irritatie was namelijk op exact dat zelfde moment verdwenen.

En dat gevoelige wil ik beter ontwikkelen, want ik kan het héél goed gebruiken in mijn werk als maatschappelijk werkster. Het geeft mijn namelijk de gelegenheid om gevoel onder woorden te brengen en er iets mee te doen, waar anderen dit niet kunnen uitdrukken. Dus nee, ik voel mij niet opgelicht. Die avond kost geen drol, en ik vind het zeker de moeite van proberen waard. Als het niets is, geen resultaat oplevert, ben ik ook snel zat weer weg :)

[ Bericht 99% gewijzigd door Cassandra87 op 08-08-2010 10:38:54 ]
pi_85000580
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:59 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

En dit baseer je op?
Ik zocht vroeger juist heel veel bevestiging, inmiddels niet meer.
pi_85002405
Te zweverig hier voor mij, lol. Ik geloof nergens in...

@FB: overdrijven kan ik wel ja ;-)
pi_85002666
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef Satsuma het volgende:
Te zweverig hier voor mij, lol. Ik geloof nergens in...

@FB: overdrijven kan ik wel ja ;-)
Ook niet in jezelf? :o Ik geloof alleen in mijzelf en verder niets. :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_85004434
Cassandra, ik geloof ook wel op een bepaalde manier dat er méér is hoor. Geen idee hoe ik het moet noemen, en wat ik me er precies bij moet voorstellen, maar ik heb toch ook wel dingen meegemaakt en gehoord van mensen die ik erg hoog heb zitten (waarmee ik bedoel: rationele hoogopgeleide mensen die zich geen knollen voor citroenen laten verkopen) dus wie ben ik dan om te zeggen dat er niets is?
Emoties van anderen pak ik ook op (in ieder geval van mensen die belangrijk voor me zijn); gisteren was ik op de uitvaart van de broer van mijn beste vriendin, ik heb die hele broer nooit ontmoet maar ik was erg overstuur door het verdriet van mijn vriendin. En zo zijn er meer voorbeelden waar ik jullie verder niet mee vermoei ;)
Maar hoe dan ook, ik geloof je wel hoor!
(Heb ook Reiki gedaan trouwens; maar beschouw mezelf tegelijk als intelligent en erg rationeel :6 )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_85005301
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 01:27 schreef Cassandra87 het volgende:
-verhaal-
Whehe, geinig. Me moeder en ik hebben allebei het "maatschappelijk werker gen" zoals we dat even noemen. je maakt gewoon een praatje met iemand, en voor je t weet krijg je zn hele levensverhaal op je bord. bijzonder, ja :)

Wat ook cool is, ik heb dus een bijbaan, pc's fixen. me chef gaat een week op vakantie, "of ik de zaak ff draaiend wil houden" :D chef heeft dus veel vertrouwen in me en is overtuigd van mijn kunnen, en dat vind ik een heel vet iets :D

verder, Ferrobarr, het lijkt mij ook verstandig als je je niet bezighoud met 16 jarige grietjes ;) je moet die blikken van die ouders dan zien, als je bij dr thuis komt :+ haha
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_85006538
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef Clap het volgende:

[..]

Waarvoor? :3
Tegen verkooppraatjes kunnen. ;).
pi_85006656
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is er leven voor de dood dan? :o
Tijn je hebt een PM'etje. :P.
pi_85007128
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Tijn je hebt een PM'etje. :P.
Jij ook :)
14 SHADES OF GREY
pi_85085229
Dit wil ik even delen :') de leuke klanten op een dag.
Werd net gebeld door iemand die een afspraak wil maken, spreekt alleen engels.
Ja zegt ie, ik werk tot 2 uur, in amsterdam, dan kan ik om half 3 al in almere zijn.
Dus ik zeg, goh meneer, wat reist u snel!
Jaja, is maar een halfuurtje!
Goh zeg ik, ik woon in Amsterdam maar ben met de trein een uur onderweg.
Ooh maar dat komt omdat u een vrouw bent, die reizen nu eenmaal wat langzamer!

:') Echt tof die maffe gesprekken out of the blue. Maar hij heeft wel gelijk, mijn vriend loopt stukken sneller waardoor ik nog wel eens een trein mis :+
Alleen als ik met de auto ga, dan ben ik sneller want ik rijd gerust 20 km te hard O-)
pi_85086253
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit wil ik even delen :') de leuke klanten op een dag.
Werd net gebeld door iemand die een afspraak wil maken, spreekt alleen engels.
Ja zegt ie, ik werk tot 2 uur, in amsterdam, dan kan ik om half 3 al in almere zijn.
Dus ik zeg, goh meneer, wat reist u snel!
Jaja, is maar een halfuurtje!
Goh zeg ik, ik woon in Amsterdam maar ben met de trein een uur onderweg.
Ooh maar dat komt omdat u een vrouw bent, die reizen nu eenmaal wat langzamer!

:') Echt tof die maffe gesprekken out of the blue. Maar hij heeft wel gelijk, mijn vriend loopt stukken sneller waardoor ik nog wel eens een trein mis :+
Alleen als ik met de auto ga, dan ben ik sneller want ik rijd gerust 20 km te hard O-)
die is wel goed. Op zich hangt het reistempo veel van de persoon af.
Maar toch die man is wel heel zeker van zijn zaakje.

Maar het valt wel mee, want ik kan echt snel doorlopen, mijn moeder en anderen zeggen altijd dat ik wat rustiger aan moet doen, want ik loop en doe de dingen vrij snel..het lijkt net of ik haast heb ook al heb ik dat niet.
Maar goed dat is mijn ritme..en vooral als ik me lekker fris voel.
pi_85088514
het was wat meer dollen. En ik vind t leuk om te dollen met klanten. Dat doorbreekt dat beeld van de klant is niets want die krijgt een uitkering en ik als medewerkster DSZ is niets want die kijken op iedereen neer.
Ik heb er ook smakelijk om zitten lachen :)

Overigens maakt O+ er een lolletje van om elke keer harder te lopen. Heb korte pootjes dus dan maak ik een huppeltje om m bij te houden. Vindt ie toch een partij leuk! hehe
pi_85098150
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
het was wat meer dollen. En ik vind t leuk om te dollen met klanten. Dat doorbreekt dat beeld van de klant is niets want die krijgt een uitkering en ik als medewerkster DSZ is niets want die kijken op iedereen neer.
Ik heb er ook smakelijk om zitten lachen :)

Overigens maakt O+ er een lolletje van om elke keer harder te lopen. Heb korte pootjes dus dan maak ik een huppeltje om m bij te houden. Vindt ie toch een partij leuk! hehe
Tja, maar dat is overal een probleem, dat neerkijken, en dat kan gebeuren door een miljoen verschillenden redenen zoals: economische status, inteligente, sociaal/culturele status enz.

En een tip om je O+ mischien beter bij te kunnen houden, is kleinere pasjes nemen, maar sneller ..dat doe ik als ik moeite heb om iemand bij te houden ;)
pi_85105867
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

Tja, maar dat is overal een probleem, dat neerkijken, en dat kan gebeuren door een miljoen verschillenden redenen zoals: economische status, inteligente, sociaal/culturele status enz.

En een tip om je O+ mischien beter bij te kunnen houden, is kleinere pasjes nemen, maar sneller ..dat doe ik als ik moeite heb om iemand bij te houden ;)
Dan moet je mij eens proberen bij te houden :P Ik loop heel snel.
14 SHADES OF GREY
pi_85125635
Het is me niet opgevallen. ;)
pi_85150263
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:34 schreef Satsuma het volgende:
Het is me niet opgevallen. ;)
Ik kan mijn aanpassen :Y Of jij loopt ook snel :P
14 SHADES OF GREY
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:27:14 #129
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_85157690
De chat is weer druk zeg :P
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_85157777
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:27 schreef ikke043 het volgende:
De chat is weer druk zeg :P
Chat?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:37:08 #131
247161 ikke043
pi_85158161
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Chat?
http://irc.tweakers.net/pdd

Zonder wachtwoord
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_85158236
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef ikke043 het volgende:

[..]

http://irc.tweakers.net/pdd

Zonder wachtwoord
Uitgestorven daar :P
14 SHADES OF GREY
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:53:12 #133
247161 ikke043
pi_85158883
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet meer
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_85168072
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Niet meer
ik was daar daarstraks even. Maar nu niet meer.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 02:25:25 #135
247161 ikke043
pi_85170938
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:07 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik was daar daarstraks even. Maar nu niet meer.
Ik toen net, maar er was niets meer te beleven.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:51:49 #136
297051 schaal_9
Caissière B
pi_85219021
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het hele topic is uitgestorven :P

Je zou maar werkloos zijn en met een uitkering thuiszitten, dan zit je echt met de gebakken peren 8)7
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_85225277
Ikke beetje logisch dat er 2 uur snachts bar weinig te beleven is :')

Ik geloof dat je in dit topic sowieso met de gebakken peren zit want het grootste gedeelte hier dat thuis zit, zit absoluut niet vrijwillig thuis
pi_85254986
Zeau! Dat was vet!

Net terug (en gedoucht!) van de Slob en Sloot race :D Ik heb mijn portie lichaamsbeweging er vandaag wel opzitten :P
Vanmiddag ook al naar de sportschool geweest, en het is ook maar zoveel dat ik aankan. And it's all worth it :)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_85261058
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ikke beetje logisch dat er 2 uur snachts bar weinig te beleven is :')

Ik geloof dat je in dit topic sowieso met de gebakken peren zit want het grootste gedeelte hier dat thuis zit, zit absoluut niet vrijwillig thuis
En het grootste gedeelte dat werkt, werkt absoluut niet vrijwillig. :+
pi_85266592
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:54 schreef Satsuma het volgende:

[..]

En het grootste gedeelte dat werkt, werkt absoluut niet vrijwillig. :+
iedereen zou graag heel veel vrije tijd hebben, en voor ass'ers krijg ik het idee dat fulltime werken best zwaar kan zijn. Correct me if i'm wrong.

Verder denk ik dat ik half sept gewoon ff op zoek ga naar een baan, bij een oude werkgever gaven ze bij mijn vertrek aan dat ik altijd nog contact op kon nemen indien ik een baan zoek
aangezien ik mijn twijfels heb en geen zin om nog meer schulden te maken terwijl ik niet zeker van de zaak ben.
En dan ik ff de evt. resultaren van het onderzoek van de psychiater afwachten.

en van dat loon ga ik gewoon ff hard sparen om minder Lening voor een studie te hoeven vragwn. En afhankelijk van hoe de behandeling vorderd ga ik dan infebruari of september aan de studie.
De Haagse hogeschool heeft een start in februari dus dat is een mooie combi.
pi_85269818
Dat klinkt als een doordacht plan, Francis. Go for it!

Tja, ik vind werken op zich niet bijzonder zwaar - ik weet natuurlijk ook niet hoe het zou zijn als mijn hele leven makkelijk zou zijn. Alles gaat moeilijk, je raakt eraan gewend denk ik. Maar dat het zo moeilijk is om een leuke baan te vinden, dat vind ik een groter probleem.

Als ik moet kiezen tussen deze baan of thuis blijven, dan wist ik het wel. Maar ja, de hypotheek betaalt zichzelf niet dus we gaan er maar wer naartoe morgen. :')
pi_85275119
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef Satsuma het volgende:

Tja, ik vind werken op zich niet bijzonder zwaar - ik weet natuurlijk ook niet hoe het zou zijn als mijn hele leven makkelijk zou zijn. Alles gaat moeilijk, je raakt eraan gewend denk ik. Maar dat het zo moeilijk is om een leuke baan te vinden, dat vind ik een groter probleem.

Als ik moet kiezen tussen deze baan of thuis blijven, dan wist ik het wel. Maar ja, de hypotheek betaalt zichzelf niet dus we gaan er maar wer naartoe morgen. :')
Jij werkt op zondag? :o :?

Als je een leuke baan en leuke collega's valt het best mee. :P
14 SHADES OF GREY
pi_85275372
Volgens mij dacht ze dat t nog vrijdagnacht was :P
pi_85275397
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij dacht ze dat t nog vrijdagnacht was :P
Ja en ik ben autist en neem het letterlijk ;) :P
14 SHADES OF GREY
pi_85279576
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:59 schreef francis998 het volgende:

[..]

iedereen zou graag heel veel vrije tijd hebben, en voor ass'ers krijg ik het idee dat fulltime werken best zwaar kan zijn. Correct me if i'm wrong.

Verder denk ik dat ik half sept gewoon ff op zoek ga naar een baan, bij een oude werkgever gaven ze bij mijn vertrek aan dat ik altijd nog contact op kon nemen indien ik een baan zoek
aangezien ik mijn twijfels heb en geen zin om nog meer schulden te maken terwijl ik niet zeker van de zaak ben.
En dan ik ff de evt. resultaren van het onderzoek van de psychiater afwachten.

en van dat loon ga ik gewoon ff hard sparen om minder Lening voor een studie te hoeven vragwn. En afhankelijk van hoe de behandeling vorderd ga ik dan infebruari of september aan de studie.
De Haagse hogeschool heeft een start in februari dus dat is een mooie combi.
^O^ Goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Het lijkt mij dat je een verstandige keus gemaakt hebt.
twijfelgeval?
pi_85279915
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

^O^ Goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Het lijkt mij dat je een verstandige keus gemaakt hebt.
echt totaal doorgehakt is het niet, maar ik denk wel voor zo'n 88% zeker. ;)
Verder is het afwachten want donderdag mag ik dus samen met mijn moeder naar de psych om over mijn ontwikkeling enzo te praten :)
Dus ik hoop en ga ervanuit dat er eindelijk wat vaart in begint te komen :)
pi_85279995
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef Satsuma het volgende:

Hoe zwaar het werk is hangt natuurlijk denk ik ook af van het type werk.
En precies, dat je gewend raakt aan dat dingen makkelijk zijn of moeilijk zijn. Dat is waar.
Zo heb ik het tot ongeveer 4 jaar terug heel makkelijk gehad, economisch en psychologisch/emotioneel, en nu gaat het allemaal veel moeilijker en je past je onbewust aan(in de meeste gevallen).
pi_85288595
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij werkt op zondag? :o :?

Als je een leuke baan en leuke collega's valt het best mee. :P
Voor mij is het pas een andere dag als ik tussendoor geslapen heb. Ik heb mijn eigen regels, de wereld draait namelijk om mij. Duh.

Verder werk ik heel af en toe inderdaad ook op zondag, dus het had gekund.
pi_85288699
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:07 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Voor mij is het pas een andere dag als ik tussendoor geslapen heb. Ik heb mijn eigen regels, de wereld draait namelijk om mij. Duh.

Verder werk ik heel af en toe inderdaad ook op zondag, dus het had gekund.
En ik maar denken dat de wereld om de zon draaide 8)7
Eigenlijk best logisch de dag begint als je wakker wordt :D
14 SHADES OF GREY
pi_85289140
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En ik maar denken dat de wereld om de zon draaide 8)7
Eigenlijk best logisch de dag begint als je wakker wordt :D
Ik ben de zon.

Of toch het zonnetje in huis. :P

PS. Is ook makkelijk het zonnetje in huis te zijn als je alleen woont. Niemand om bij te verbleken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')