Dan moet je mij eens proberen bij te houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
Tja, maar dat is overal een probleem, dat neerkijken, en dat kan gebeuren door een miljoen verschillenden redenen zoals: economische status, inteligente, sociaal/culturele status enz.
En een tip om jemischien beter bij te kunnen houden, is kleinere pasjes nemen, maar sneller ..dat doe ik als ik moeite heb om iemand bij te houden
Ik kan mijn aanpassenquote:
Chat?quote:
Uitgestorven daarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef ikke043 het volgende:
[..]
http://irc.tweakers.net/pdd
Zonder wachtwoord
Niet meerquote:
Ik toen net, maar er was niets meer te beleven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik was daar daarstraks even. Maar nu niet meer.
Het hele topic is uitgestorvenquote:
En het grootste gedeelte dat werkt, werkt absoluut niet vrijwillig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ikke beetje logisch dat er 2 uur snachts bar weinig te beleven is
Ik geloof dat je in dit topic sowieso met de gebakken peren zit want het grootste gedeelte hier dat thuis zit, zit absoluut niet vrijwillig thuis
iedereen zou graag heel veel vrije tijd hebben, en voor ass'ers krijg ik het idee dat fulltime werken best zwaar kan zijn. Correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:54 schreef Satsuma het volgende:
[..]
En het grootste gedeelte dat werkt, werkt absoluut niet vrijwillig.
Jij werkt op zondag?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef Satsuma het volgende:
Dat klinkt als een doordacht plan, Francis. Go for it!
Tja, ik vind werken op zich niet bijzonder zwaar - ik weet natuurlijk ook niet hoe het zou zijn als mijn hele leven makkelijk zou zijn. Alles gaat moeilijk, je raakt eraan gewend denk ik. Maar dat het zo moeilijk is om een leuke baan te vinden, dat vind ik een groter probleem.
Als ik moet kiezen tussen deze baan of thuis blijven, dan wist ik het wel. Maar ja, de hypotheek betaalt zichzelf niet dus we gaan er maar wer naartoe morgen.
Ja en ik ben autist en neem het letterlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij dacht ze dat t nog vrijdagnacht was
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:59 schreef francis998 het volgende:
[..]
iedereen zou graag heel veel vrije tijd hebben, en voor ass'ers krijg ik het idee dat fulltime werken best zwaar kan zijn. Correct me if i'm wrong.
Verder denk ik dat ik half sept gewoon ff op zoek ga naar een baan, bij een oude werkgever gaven ze bij mijn vertrek aan dat ik altijd nog contact op kon nemen indien ik een baan zoek
aangezien ik mijn twijfels heb en geen zin om nog meer schulden te maken terwijl ik niet zeker van de zaak ben.
En dan ik ff de evt. resultaren van het onderzoek van de psychiater afwachten.
en van dat loon ga ik gewoon ff hard sparen om minder Lening voor een studie te hoeven vragwn. En afhankelijk van hoe de behandeling vorderd ga ik dan infebruari of september aan de studie.
De Haagse hogeschool heeft een start in februari dus dat is een mooie combi.
echt totaal doorgehakt is het niet, maar ik denk wel voor zo'n 88% zeker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Het lijkt mij dat je een verstandige keus gemaakt hebt.
Hoe zwaar het werk is hangt natuurlijk denk ik ook af van het type werk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef Satsuma het volgende:
Dat klinkt als een doordacht plan, Francis. Go for it!
Tja, ik vind werken op zich niet bijzonder zwaar - ik weet natuurlijk ook niet hoe het zou zijn als mijn hele leven makkelijk zou zijn. Alles gaat moeilijk, je raakt eraan gewend denk ik. Maar dat het zo moeilijk is om een leuke baan te vinden, dat vind ik een groter probleem.
Als ik moet kiezen tussen deze baan of thuis blijven, dan wist ik het wel. Maar ja, de hypotheek betaalt zichzelf niet dus we gaan er maar wer naartoe morgen.
Voor mij is het pas een andere dag als ik tussendoor geslapen heb. Ik heb mijn eigen regels, de wereld draait namelijk om mij. Duh.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij werkt op zondag?![]()
![]()
Als je een leuke baan en leuke collega's valt het best mee.
En ik maar denken dat de wereld om de zon draaidequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:07 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Voor mij is het pas een andere dag als ik tussendoor geslapen heb. Ik heb mijn eigen regels, de wereld draait namelijk om mij. Duh.
Verder werk ik heel af en toe inderdaad ook op zondag, dus het had gekund.
Ik ben de zon.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de wereld om de zon draaide![]()
Eigenlijk best logisch de dag begint als je wakker wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |