snutsjequote:
Assistent Storemanager haha wat een leuke woordgrap.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
http://website.menatwork.eu/pages/work
Bij function kan je trouwens kiezen voor Ass Storemanager. Dan mag je kontjes in jeans checken.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:18 schreef Maisnon het volgende:
fyah heb je zin om een keer een collab track te maken![]()
en dit is de koopgoot
[ afbeelding ]
inmiddels heb ik de eerste attractie toegevoegd en ben ik met de scenery boven bezigquote:
Ik doe nooit scenery, alleen bankjes en prullenbakjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
inmiddels heb ik de eerste attractie toegevoegd en ben ik met de scenery boven bezig
Dit nummer en de introhoe vet!!
hij ziet er nu anders uit in de nieuwe remake/sequel/whateverquote:
quote:
Klinkt best chill.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
inmiddels heb ik de eerste attractie toegevoegd en ben ik met de scenery boven bezig
Dit nummer en de introhoe vet!!
Ik heb er een, je mag dr gratis hebben.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:54 schreef MiVer het volgende:
ga straks 800 gr perzikken en 1 kiwi eten
Met extra neushoornquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er een, je mag dr gratis hebben.
geen last van, mijn peerhoofdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]goed voor je suikergehalte.. die perzik
Il conto per favore.quote:
is goed, wil wel uitproberen, misschien klikt het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er een, je mag dr gratis hebben.
Met extra douche incl. ventilatiestand.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
is goed, wil wel uitproberen, misschien klikt het wel
Ook de vrouwen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
dos cervesa porvavor, en alle spanjaarden die hebben een snor
jij bent idd het meest bizarre wat ik op vrouwgebied ben tegengekomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het zal beter klikken dan met mij, that's for sure.
Nou dank je wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij bent idd het meest bizarre wat ik op vrouwgebied ben tegengekomen
en ik heb tot maart dit jaar, woeste aantallen via solo zitten proberen te lullen enzo
weet ik, voor mij nu ook een tijdje al nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dank je wel.![]()
Voor mij geen chatrooms.
Woorden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:07 schreef Maisnon het volgende:
waterboot![]()
knipschaar
loopschoen
zitstoel
je gebruikt de juiste smiliesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:07 schreef Maisnon het volgende:
waterboot![]()
knipschaar
loopschoen
zitstoel
download mquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben spontaan aan het zoeken naar mijn RCT1 cd
zou 4B handig zijn met downloaden?quote:
Nee, want ik heb een cd.quote:
Neequote:
Misschienquote:
minder dataverkeer, een rustige abonnee, ziet de provider graagquote:
Ah, vandaar dat ze mijn verbinding niet optimaal laten verlopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
minder dataverkeer, een rustige abonnee, ziet de provider graag
nee dat is anders, dat is je noodlotquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze mijn verbinding niet optimaal laten verlopen.
Mijn linksys router?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee dat is anders, dat is je noodlot
dezelfde die je altijd onderweg en op reis ook ontmoet
Ja, of tautologie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Waren niet zomaar woorden 4EBEmaar woorden waar de helft weggelaten had kunnen worden... volgens mij was dat een pleonasme?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef mixje456 het volgende:
[..]
ja met zei en zij raak ik in de war![]()
wat was het ook alweer
als een groep iets deed was het zei :
en als een meisje iets zegt zij :
of andersom![]()
mag ik een achtbaan maken? die maken altijd 12k per uur winst bij mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:37 schreef Maisnon het volgende:
ik maak welgeteld 4,30 winst per maand![]()
!
[ afbeelding ]
Niet de mijnequote:
Zonder geld kan je geen achtbaan makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
mag ik een achtbaan maken? die maken altijd 12k per uur winst bij mij
Wel de mijnequote:
je springt nog aardig op dit tijdstipquote:
samen met je filmquote:
JaJa,. nu kom ik tot leven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
je springt nog aardig op dit tijdstip
ik heb net een faalfilm gezien: black death (2010)
maar jaaaaaaaaaaaa, nu kan hij op de lijst gezien
middeleeuwen, de pest, geloof en bijgeloof.............quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaJa,. nu kom ik tot leven.![]()
Nachtmens ftl.![]()
Hm, een supernatural gothic horror is toch niet echt wat voor mij, vrees ik.
ook een nachtmens, en hoequote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga nu the ring kijken japanse versie ringu
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
middeleeuwen, de pest, geloof en bijgeloof.............
(type met tissue, kan wel)
doen we wel een keertje samen danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is ook een manier.
Ik kan niet zo goed meer tegen spannende films.
En zeker niet in mn eentje
Dat vind ik nog spannender dan die hele film.quote:
je treft dus nog een paar muppets hier aanquote:
je weet het he, ik ben je grootste fanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik nog spannender dan die hele film.
gewoon van de dag, nog geen beelden gezienquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
je weet het he, ik ben je grootste fan![]()
(ja ja ja, je hebt een makelaar op de bank liggen)
definitie baas = last man standingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom zijn jullie nog wakker ? en wwar zijn de sc bazen ?
afgesproken danquote:
shit, ffe kijken....w8quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:50 schreef Devvie het volgende:
Miver, is er al noorderlicht in zeeland?
maak eens een filmpje..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik lurk topics hier en moet altijd lachen
nope, lichte sluierbewolking met open plekken, maar teveel verstrooi licht hierquote:
hier ook, assimilatielampen ftwquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
nope, lichte sluierbewolking met open plekken, maar teveel verstrooi licht hier
Uiteraard, jij dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
afgesproken dan![]()
nu ffe genoeg perzik gegeten...
heb jij een perzikhuid?
Maar wel naar het Noorden kijken, anders heeft het geen zin.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:50 schreef Devvie het volgende:
Miver, is er al noorderlicht in zeeland?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wel naar het Noorden kijken, anders heeft het geen zin.
westerwind welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wel naar het Noorden kijken, anders heeft het geen zin.
Geheime boodschap?quote:
Je moeah met een zuidwester op.quote:
Oh, het leek even.quote:
ben jij ook op zoek naar het geheim?quote:
Immer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij ook op zoek naar het geheim?
jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij ook op zoek naar het geheim?
ik vroeg het me af, ik heb last van hetzelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bla bla bla.
Eigenlijk zou ik moeten slapen.
Persoonlijk slecht nieuws?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik vroeg het me af, ik heb last van hetzelfde
gaat weer half zes worden, nee ik ben niet tevreden
sowieso was het slechte dag door slecht nieuws
juist, dat verklaardquote:
op msn had ik het je uitgelegd, maar persoonlijk is het wel en ik ervaar het als onrechtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Persoonlijk slecht nieuws?
Neen, stage is pas per 30augustusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
juist, dat verklaard
dus de macro is je stage?
ah ok, vond het al rare combi voor een NIET academisch iemandquote:
Academiciquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah ok, vond het al rare combi voor een NIET academisch iemand
last van specifieke gedachten of een niet benoembare ruis?quote:
Minder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
op msn had ik het je uitgelegd, maar persoonlijk is het wel en ik ervaar het als onrecht
en het heeft mijn hele dag gedomineerd
dus was ook boos, vertrouwen heeft deuk bij mij
nu rustig, na slapen zal het weer terugkomen...
i see what you did therequote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder.![]()
Sterkte ermee.
Slapen is eigenlijk best een goed idee.
Prettige nacht, ondanks dat.
ok, als wat: timmerman? metselaar?, installateur?, betonvlechter .... ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Academici
http://www.destroomderverademing.nl/index.htm
ik ga die bouwen als stage
slaap lekker Mir, ik spreek je later weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder.![]()
Sterkte ermee.
Slapen is eigenlijk best een goed idee.
Prettige nacht, ondanks dat.
Uitvoerderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, als wat: timmerman? metselaar?, installateur?, betonvlechter .... ?
NO YOU DON'Tquote:
soort van meewerkend voorman dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Uitvoerder
maar waarschijnlijk allerlei kutklusjes doen idd zoals wat jij noemde
gebruik ik niet meer, maar je bedoeld: hounietvanduiven@hotmail.comquote:
jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
gebruik ik niet meer, maar je bedoeld: hounietvanduiven@hotmail.com
Haha je bent jaloers dat zij zich wel hebben kunnen aanpassen en jij niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit is ook mijn sc, al die lui die later kwamen (Crack_, Salanogwat, Mouzernogwat, Tilizious, Chai) sodeflikkeren maar op, als de normen en regeltjes hun niet bevallen.
Ik heb het net zitten lezen ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha je bent jaloers dat zij zich wel hebben kunnen aanpassen en jij niet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:19 schreef Chai het volgende:
Ik ga weer want
[..]Daag Tli, ben nu werken.
Hmm, wie bedoel je nu met "die lui"? In ieder geval niet de mensen waarnaar je eerder refereerde (Crack_, Salanogwat, Mouzernogwat, Tilizious, Chai) want die deden toen nog niet eens mee hier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verwijs enkel naar de TT om aan te geven dat het geen fuck uitmaakt wat ik zeg of doe, al sinds dat hele Emmimich gedoe ben ik die lui zat en dat gaat nooit veranderen.
Trusten.
Yo Sala!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
wil ik me ziekmelden van m'n werk, kan het niet omdat niemand anders kan bezorgenjezus
dat is best sneu..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef Mozy het volgende:
Ik ken dus zo iemand die eerst best wel normaal was, en nu vind hij zo een metal meisje leuk, en nu luisterd hij super veel metal en gebruikt hij de hele tijd shit zoals :3 XD ^^ ^___^ enzo
auw mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh ja? :3 :3 XD XD
Ze zijn gewoon een beetje gek ^____^ XD
Tuurlijk ben ik niet ziekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:18 schreef Mozy het volgende:
[..]Je kan je niet ziek melden? En stel je was echt ziek? (Of ben je echt ziek?
)
Waar ga je naar toe dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Even een paar toffe cd's uitzoeken voor in de bus straks
En je rijdt rond in een busje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet werken man, boodschappen bezorgen bij mensen
mjah, ze zeiden 'oh, alweer'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Salatrel het volgende:
kan niet ziekmelden?
ze mogen dat helemaal niet weigeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jij dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:45 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk ze hier een leven te hebben gekregen dan.
Ja, ik ga ook maar weer slapen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Slaap lekker mensen... Slaap lekker.
Wat is er met mij?quote:
quote:
Alles.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er met mij?
[..]
[ afbeelding ]
Gheghe
Jullie zijn niet on speaking terms meer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
Mn moeder stuurt me niet eens een e-mail terug.Ik weet dat ze het gelezen heeft.
ZE IS OP HAAR WERK VRIEND. Ik ga d'r gewoon bellen of ze die shit gelezen heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jullie zijn niet on speaking terms meer?
Ik weet dat je het me kwalijk neemt dat je er een zusje bij hebt terwijl je een broertje had gewild, maar ik kan er echt niets aan doen. Ik heb mijn best gedaan.quote:
JE KAN HAAR TOCH OP HAAR WERK BELLEN.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE IS OP HAAR WERK VRIEND. Ik ga d'r gewoon bellen of ze die shit gelezen heeft.
Dat kon niet toen ik de e-mail stuurde want toen was ze nog niet op haar werk. Duh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JE KAN HAAR TOCH OP HAAR WERK BELLEN.
JE HEBT GEFAALD ALS PAPA!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet dat je het me kwalijk neemt dat je er een zusje bij hebt terwijl je een broertje had gewild, maar ik kan er echt niets aan doen. Ik heb mijn best gedaan.
Mijn moeder smst mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
Je moeder mailen. Dat werkt toch niet!
quote:
Mijn moeder heeft een iPhone. Ze is er wel 2 uur mee bezig, maar het lukt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een touch screen. Ze kan de letters niet 'indrukken' door die mislukte nagels van dr.
Right-o.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kon niet toen ik de e-mail stuurde want toen was ze nog niet op haar werk. Duh. [ afbeelding ]
Daar is niets geks aan toch? Denk dat de meeste moeders inmiddels wel een sms kunnen versturen.quote:
Nee hoor, ik kom al de halve vakantie rond die tijd mijn bed uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga vandaag gewoon helemaal niets doen. Ik kwam om 12:30 uit bed dus dan is je dag toch al verpest
Ik zou daar echt depressief van worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom al de halve vakantie rond die tijd mijn bed uit.
Ontbijten bij de McDonalds.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga vandaag gewoon helemaal niets doen. Ik kwam om 12:30 uit bed dus dan is je dag toch al verpest
Ik kan daar echt niet tegen, dan voel ik me vreselijk nutteloosquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom al de halve vakantie rond die tijd mijn bed uit.
What else.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb net uitgevonden dat nespresso met melk en karamel heel lekker is.
Toch niet die smerige AH/bakker bart shit, hè?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb al ontbeten met een frikadelbroodje
Meh, ik voel mij dan ook inderdaad al de hele vakantie nutteloos.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, dan voel ik me vreselijk nutteloosIk blijf ook de hele dag moe dan.
Ik niet, maar ik zal je niet tegenhouden en zal je volledige support verlenen.quote:
Jawel man, van de AH, heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toch niet die smerige AH/bakker bart shit, hè?
Wat is er mis met die van bakker bart?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toch niet die smerige AH/bakker bart shit, hè?
Ik at dat spul zo'n 1-2 keer per week afgelopen schooljaar. Iedere keer leek het smeriger te worden maar toch bleef ik het eten.quote:
Vind ik ook vies smaken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er mis met die van bakker bart?
Ik weet niet hoe het moet en de recepten verschillen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zal je niet tegenhouden en zal je volledige support verlenen.
Ah vandaar dat je het nu vies vindt. Kan ik me voorstellen, zoiets moet je gewoon niet te vaak eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik at dat spul zo'n 1-2 keer per week afgelopen schooljaar. Iedere keer leek het smeriger te worden maar toch bleef ik het eten.
Die smerige saus ook![]()
Alleen warm is het op zich nog een beetje eetbaar.
Creme brulee maken is makkelijker dan je denkt hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het moet en de recepten verschillen.
Ja had 'm ook in de oven gedaan, koud is het niet zo heel lekker nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik at dat spul zo'n 1-2 keer per week afgelopen schooljaar. Iedere keer leek het smeriger te worden maar toch bleef ik het eten.
Die smerige saus ook![]()
Alleen warm is het op zich nog een beetje eetbaar.
http://www.cookingforengi(...)eme-Brulee-Crme-Brlequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tsja, zeg dat tegen iemand die moet kiezen tussen brood van thuis, frikandelbroodjes/bretonse saucijzenbroodjes, dure keurslagerbroodjes (2 euro) of smerige croissants. Tsja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je het nu vies vindt. Kan ik me voorstellen, zoiets moet je gewoon niet te vaak eten.
Maar die is iig warm. Het enige frikandelbroodje dat ik ooit heb gegeten kwam daar vandaan, vond het niet vies toen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vind ik ook vies smaken.
Smaakt in ieder geval wel hetzelfde als die van de AH.
Benodigdhedenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet slagroom hebben. En vanillestokjes. Beter gaat mn zusje die halen voor me.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Creme brulee maken is makkelijker dan je denkt hoor.
IK WIL HET HELEMAAL ZELF MAKEN. NIET UIT EEN PAKJE. ALSOF IK EEN KOEI BEN OF ZO. IK MAAK AL MIJN NAGERECHTJES ZELF. ALSOF IK VOOR GECARAMELISEERDE ANANAS MET EEN STUKJE CAKE EEN PAKJE HAAL BIJ DE SUPERMARKT. NEE.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Benodigdheden
- Fiets, auto of ander vervoersmiddel
- Supermarkt
- Geld
- Gasbrander of aansteker
Pak de het vervoersmiddel en ga hiermee naar de supermarkt. Zoek naar crème brûlée (vraag dit eventueel aan een medewerker). Vervolgens pak je de crème brûlée en neem je deze mee naar de kassa waar je het geld overhandigd.
Ga het met vervoersmiddel weer naar huis en haal de crème brûlée uit de verpakking en lees vervolgens de instructies op de verpakking.
Eet smakelijk.
Zo krijg je die dikke kont wel ja, lui kind.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet slagroom hebben. En vanillestokjes. Beter gaat mn zusje die halen voor me.
Meh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://www.cookingforengi(...)eme-Brulee-Crme-Brle
Zo moet het.
HOU JE BEK ANDERS KOM IK JE EVEN INELKAAR SCHOPPEN GODVERDOMME!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK WIL HET HELEMAAL ZELF MAKEN. NIET UIT EEN PAKJE. ALSOF IK EEN KOEI BEN OF ZO. IK MAAK AL MIJN NAGERECHTJES ZELF. ALSOF IK VOOR GECARAMELISEERDE ANANAS MET EEN STUKJE CAKE EEN PAKJE HAAL BIJ DE SUPERMARKT. NEE.
Van Chai moet ik dit terugnemen, van niks doen krijg je geen dikke kont. Maar een koeienkont.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo krijg je die dikke kont wel ja, lui kind.
Ja maar zij gaat toch al even naar het centrum om d'r pincode op te halen. Dus dat kan zij best doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo krijg je die dikke kont wel ja, lui kind.
Ik dacht dat jij alleen maar rijst at.quote:
Ik heb een ronde kont.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van Chai moet ik dit terugnemen, van niks doen krijg je geen dikke kont. Maar een koeienkont.
eentje die oude vrouwen hebben, zo'n vierkante.
meisjes zoals ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar zij gaat toch al even naar het centrum om d'r pincode op te halen. Dus dat kan zij best doen.Besides het weer zit niet echt mee voor een meisje zoals ik.
![]()
Nee wel voor een mooiboy als ik zeker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar zij gaat toch al even naar het centrum om d'r pincode op te halen. Dus dat kan zij best doen.Besides het weer zit niet echt mee voor een meisje zoals ik.
![]()
Stel je voor dat het ooit uit is tussen jullie en jullie elkaar niet meer op de vingers kunnen tikken voor elkaars posts.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van Chai moet ik dit terugnemen, van niks doen krijg je geen dikke kont. Maar een koeienkont.
eentje die oude vrouwen hebben, zo'n vierkante.
Inelkaar is geen woord. Dat weet je hè. Het is "in elkaar".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HOU JE BEK ANDERS KOM IK JE EVEN INELKAAR SCHOPPEN GODVERDOMME!
Mooiboy, pakezel zal je bedoelenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee wel voor een mooiboy als ik zeker.
Ik ben verkaasd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar rijst at.
Oh shit, dat gaat nog leuk wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Vanavond Ajax
Helemaal vergeten, gelukkig komt het goed uit met m'n werk!
Jonge, als ik al jouw typefouten per SC moet gaan highlighten en posten zijn de topics zo vol.quote:
De vorige keer toen het uit ging, ging ze er gewoon mee door hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel je voor dat het ooit uit is tussen jullie en jullie elkaar niet meer op de vingers kunnen tikken voor elkaars posts.
hahaha, ik vond het gewoon grappig klinken omdat je indo bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, als ik al jouw typefouten per SC moet gaan highlighten en posten zijn de topics zo vol.
MEISJES ZOALS IK JA. LIEVE SCHATTIGE ONSCHULDIGE MEISJES.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
meisjes zoals ik?
Werken zal je, lui varken.
Jouw haar zat sowieso al niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee wel voor een mooiboy als ik zeker.
Jonge je hoort een hogere kontman officier te begroeten als hij binnen komt in de SC.quote:
Ga gewoon lekker crème brûlée maken anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inelkaar is geen woord. Dat weet je hè. Het is "in elkaar".
LIEF EN ONSCHULDIGquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
MEISJES ZOALS IK JA. LIEVE SCHATTIGE ONSCHULDIGE MEISJES.
[..]
Jouw haar zat sowieso al niet.
Was maar een fa2 man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge je hoort een hogere kontman officier te begroeten als hij binnen komt in de SC.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
LIEF EN ONSCHULDIG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"KANKER DIT KANKER DAT KANKER ZUS KANKER CREME BRULEE"
Jonge ik heb net een half uur over die stylo gedaan. Beter auwehoer je niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
MEISJES ZOALS IK JA. LIEVE SCHATTIGE ONSCHULDIGE MEISJES.
[..]
Jouw haar zat sowieso al niet.
Lachen gieren brullen wederom. Ik ga er voor zitten, biertje erbij. Niets beter dan leedvermaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Vanavond Ajax
Helemaal vergeten, gelukkig komt het goed uit met m'n werk!
Ik heb geen slagroom, vanillestokje of witte basterdsuiker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker crème brûlée maken anders.
Dat is mijn dekmantel. als jullie weten dat ik lief en schattig ben willen jullie mij allemaal hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
LIEF EN ONSCHULDIG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"KANKER DIT KANKER DAT KANKER ZUS KANKER CREME BRULEE"
Een half uur? Föhn je het ook nog ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge ik heb net een half uur over die stylo gedaan. Beter auwehoer je niet.
je bedoelt;quote:
Ga halen dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen slagroom, vanillestokje of witte basterdsuiker.
quote:Dat is mijn dekmantel. als jullie weten dat ik lief en schattig ben willen jullie mij allemaal hebben.
Ik heb pas weer respect voor je als je die ass van je chimi op de pic zat, manquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je bedoelt;
Was maar een fa2 KONT MAN SIR.
Jouw haar stylo noemen. Alsof er een trein overheen is geweest of zo. Please nigga.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge ik heb net een half uur over die stylo gedaan. Beter auwehoer je niet.
Mijn golden retriever misschien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn dekmantel. als jullie weten dat ik lief en schattig ben willen jullie mij allemaal hebben.
Nee hoor als je lief en schattig bent wordt je juist minder besprongen. Zie ynuhh bijv.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen slagroom, vanillestokje of witte basterdsuiker.
[..]
Dat is mijn dekmantel. als jullie weten dat ik lief en schattig ben willen jullie mij allemaal hebben.
Ik moest hardop lachen,quote:
Die stinken nog erger dan C_N's kutje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |