Ah vandaar dat je het nu vies vindt. Kan ik me voorstellen, zoiets moet je gewoon niet te vaak eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik at dat spul zo'n 1-2 keer per week afgelopen schooljaar. Iedere keer leek het smeriger te worden maar toch bleef ik het eten.
Die smerige saus ook![]()
Alleen warm is het op zich nog een beetje eetbaar.
Creme brulee maken is makkelijker dan je denkt hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het moet en de recepten verschillen.
Ja had 'm ook in de oven gedaan, koud is het niet zo heel lekker nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik at dat spul zo'n 1-2 keer per week afgelopen schooljaar. Iedere keer leek het smeriger te worden maar toch bleef ik het eten.
Die smerige saus ook![]()
Alleen warm is het op zich nog een beetje eetbaar.
http://www.cookingforengi(...)eme-Brulee-Crme-Brlequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tsja, zeg dat tegen iemand die moet kiezen tussen brood van thuis, frikandelbroodjes/bretonse saucijzenbroodjes, dure keurslagerbroodjes (2 euro) of smerige croissants. Tsja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je het nu vies vindt. Kan ik me voorstellen, zoiets moet je gewoon niet te vaak eten.
Maar die is iig warm. Het enige frikandelbroodje dat ik ooit heb gegeten kwam daar vandaan, vond het niet vies toen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vind ik ook vies smaken.
Smaakt in ieder geval wel hetzelfde als die van de AH.
Benodigdhedenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet slagroom hebben. En vanillestokjes. Beter gaat mn zusje die halen voor me.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Creme brulee maken is makkelijker dan je denkt hoor.
IK WIL HET HELEMAAL ZELF MAKEN. NIET UIT EEN PAKJE. ALSOF IK EEN KOEI BEN OF ZO. IK MAAK AL MIJN NAGERECHTJES ZELF. ALSOF IK VOOR GECARAMELISEERDE ANANAS MET EEN STUKJE CAKE EEN PAKJE HAAL BIJ DE SUPERMARKT. NEE.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Benodigdheden
- Fiets, auto of ander vervoersmiddel
- Supermarkt
- Geld
- Gasbrander of aansteker
Pak de het vervoersmiddel en ga hiermee naar de supermarkt. Zoek naar crème brûlée (vraag dit eventueel aan een medewerker). Vervolgens pak je de crème brûlée en neem je deze mee naar de kassa waar je het geld overhandigd.
Ga het met vervoersmiddel weer naar huis en haal de crème brûlée uit de verpakking en lees vervolgens de instructies op de verpakking.
Eet smakelijk.
Zo krijg je die dikke kont wel ja, lui kind.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet slagroom hebben. En vanillestokjes. Beter gaat mn zusje die halen voor me.
Meh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://www.cookingforengi(...)eme-Brulee-Crme-Brle
Zo moet het.
HOU JE BEK ANDERS KOM IK JE EVEN INELKAAR SCHOPPEN GODVERDOMME!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK WIL HET HELEMAAL ZELF MAKEN. NIET UIT EEN PAKJE. ALSOF IK EEN KOEI BEN OF ZO. IK MAAK AL MIJN NAGERECHTJES ZELF. ALSOF IK VOOR GECARAMELISEERDE ANANAS MET EEN STUKJE CAKE EEN PAKJE HAAL BIJ DE SUPERMARKT. NEE.
Van Chai moet ik dit terugnemen, van niks doen krijg je geen dikke kont. Maar een koeienkont.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo krijg je die dikke kont wel ja, lui kind.
Ja maar zij gaat toch al even naar het centrum om d'r pincode op te halen. Dus dat kan zij best doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo krijg je die dikke kont wel ja, lui kind.
Ik dacht dat jij alleen maar rijst at.quote:
Ik heb een ronde kont.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van Chai moet ik dit terugnemen, van niks doen krijg je geen dikke kont. Maar een koeienkont.
eentje die oude vrouwen hebben, zo'n vierkante.
meisjes zoals ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar zij gaat toch al even naar het centrum om d'r pincode op te halen. Dus dat kan zij best doen.Besides het weer zit niet echt mee voor een meisje zoals ik.
![]()
Nee wel voor een mooiboy als ik zeker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar zij gaat toch al even naar het centrum om d'r pincode op te halen. Dus dat kan zij best doen.Besides het weer zit niet echt mee voor een meisje zoals ik.
![]()
Stel je voor dat het ooit uit is tussen jullie en jullie elkaar niet meer op de vingers kunnen tikken voor elkaars posts.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van Chai moet ik dit terugnemen, van niks doen krijg je geen dikke kont. Maar een koeienkont.
eentje die oude vrouwen hebben, zo'n vierkante.
Inelkaar is geen woord. Dat weet je hè. Het is "in elkaar".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HOU JE BEK ANDERS KOM IK JE EVEN INELKAAR SCHOPPEN GODVERDOMME!
Mooiboy, pakezel zal je bedoelenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee wel voor een mooiboy als ik zeker.
Ik ben verkaasd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar rijst at.
Oh shit, dat gaat nog leuk wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Vanavond Ajax
Helemaal vergeten, gelukkig komt het goed uit met m'n werk!
Jonge, als ik al jouw typefouten per SC moet gaan highlighten en posten zijn de topics zo vol.quote:
De vorige keer toen het uit ging, ging ze er gewoon mee door hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel je voor dat het ooit uit is tussen jullie en jullie elkaar niet meer op de vingers kunnen tikken voor elkaars posts.
hahaha, ik vond het gewoon grappig klinken omdat je indo bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, als ik al jouw typefouten per SC moet gaan highlighten en posten zijn de topics zo vol.
MEISJES ZOALS IK JA. LIEVE SCHATTIGE ONSCHULDIGE MEISJES.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
meisjes zoals ik?
Werken zal je, lui varken.
Jouw haar zat sowieso al niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee wel voor een mooiboy als ik zeker.
Jonge je hoort een hogere kontman officier te begroeten als hij binnen komt in de SC.quote:
Ga gewoon lekker crème brûlée maken anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inelkaar is geen woord. Dat weet je hè. Het is "in elkaar".
LIEF EN ONSCHULDIGquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
MEISJES ZOALS IK JA. LIEVE SCHATTIGE ONSCHULDIGE MEISJES.
[..]
Jouw haar zat sowieso al niet.
Was maar een fa2 man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge je hoort een hogere kontman officier te begroeten als hij binnen komt in de SC.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
LIEF EN ONSCHULDIG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"KANKER DIT KANKER DAT KANKER ZUS KANKER CREME BRULEE"
Jonge ik heb net een half uur over die stylo gedaan. Beter auwehoer je niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
MEISJES ZOALS IK JA. LIEVE SCHATTIGE ONSCHULDIGE MEISJES.
[..]
Jouw haar zat sowieso al niet.
Lachen gieren brullen wederom. Ik ga er voor zitten, biertje erbij. Niets beter dan leedvermaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Vanavond Ajax
Helemaal vergeten, gelukkig komt het goed uit met m'n werk!
Ik heb geen slagroom, vanillestokje of witte basterdsuiker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker crème brûlée maken anders.
Dat is mijn dekmantel. als jullie weten dat ik lief en schattig ben willen jullie mij allemaal hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
LIEF EN ONSCHULDIG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"KANKER DIT KANKER DAT KANKER ZUS KANKER CREME BRULEE"
Een half uur? Föhn je het ook nog ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge ik heb net een half uur over die stylo gedaan. Beter auwehoer je niet.
je bedoelt;quote:
Ga halen dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen slagroom, vanillestokje of witte basterdsuiker.
quote:Dat is mijn dekmantel. als jullie weten dat ik lief en schattig ben willen jullie mij allemaal hebben.
Ik heb pas weer respect voor je als je die ass van je chimi op de pic zat, manquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je bedoelt;
Was maar een fa2 KONT MAN SIR.
Jouw haar stylo noemen. Alsof er een trein overheen is geweest of zo. Please nigga.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge ik heb net een half uur over die stylo gedaan. Beter auwehoer je niet.
Mijn golden retriever misschien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn dekmantel. als jullie weten dat ik lief en schattig ben willen jullie mij allemaal hebben.
Nee hoor als je lief en schattig bent wordt je juist minder besprongen. Zie ynuhh bijv.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen slagroom, vanillestokje of witte basterdsuiker.
[..]
Dat is mijn dekmantel. als jullie weten dat ik lief en schattig ben willen jullie mij allemaal hebben.
Ik moest hardop lachen,quote:
Die stinken nog erger dan C_N's kutje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |