Inderdaad. Zo droog als de Sahara bij sommigen.quote:
Ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo droog als de Sahara bij sommigen.
Ik doe subtiel geen namen noemen, komen ze zich melden.quote:
Nee, een donkere!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Een lichtere haarteint gaat ALLES veranderen
Steeds een niveautje omhoog gaan als je het huidige over een lange periode verslaat. Google maar op Bankroll Management Poker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongheeeee, ik win alleen maar 4 euro en zo.GEEF ME TIPS.
I KNOW MAYNE. Maar dan moet ik morgen mn moeder even die pics mailen en dan moet zij gewoon mn tante bellen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Een lichtere haarteint gaat ALLES veranderen
Ik PM je wel, wacht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Steeds een niveautje omhoog gaan als je het huidige over een lange periode verslaat. Google maar op Bankroll Management Poker.
die kant is zwaarder dan de niet beboterde kantquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRRR, waarom valt een boterham nou altijd aan de beboterde kant op de grond?
Ik weet dat je op mij doelde, want ik zei dat gisteren tegen Mozy.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe subtiel geen namen noemen, komen ze zich melden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I KNOW MAYNE. Maar dan moet ik morgen mn moeder even die pics mailen en dan moet zij gewoon mn tante bellen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRRR, waarom valt een boterham nou altijd aan de beboterde kant op de grond?
Doe dat zelf, lui wicht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I KNOW MAYNE. Maar dan moet ik morgen mn moeder even die pics mailen en dan moet zij gewoon mn tante bellen.
O ja...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kant is zwaarder dan de niet beboterde kant
Volgens mij was ik er toen niet eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat je op mij doelde, want ik zei dat gisteren tegen Mozy.
Nee gek, mn moeder moet dat doen, anders gaat ze me dingen vragen over de telefoon en shiz en dan heb ik geen gespreksstof meer als ze langskomt.quote:
Ik zei echt letterlijk tegen Mozy dat mijn vasjien nog droger is dan de Sahara door hem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij was ik er toen niet eens.
Wat....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee gek, mn moeder moet dat doen, anders gaat ze me dingen vragen over de telefoon en shiz en dan heb ik geen gespreksstof meer als ze langskomt.
Daarom hou ik van je tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom niet ouwehoeren want de kemp is op z'n toeren.
is je moeder lekker?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee gek, mn moeder moet dat doen, anders gaat ze me dingen vragen over de telefoon en shiz en dan heb ik geen gespreksstof meer als ze langskomt.
Ja mn tante is kapster jeweettoch, maar als ik zeg hey kom je mn haar doen dan gaat ze ook gelijk weer vragen hoe is het met je werk dit dat blahblah. En sowieso maak ik nooit mijn afspraken daar heb ik mijn moeder voor. Alsof ik de dokter ga bellen als ik zwanger ben, ALSOF JIJ DAT DOET!quote:
Ik lijk op mn moeder. Volgens iedereen. Maar ik ben eigenlijk van mening dat ik op George Clooney2.0 lijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei echt letterlijk tegen Mozy dat mijn vasjien nog droger is dan de Sahara door hem.
Ik hou mezelf even voor dat je niet serieus bent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja mn tante is kapster jeweettoch, maar als ik zeg hey kom je mn haar doen dan gaat ze ook gelijk weer vragen hoe is het met je werk dit dat blahblah. En sowieso maak ik nooit mijn afspraken daar heb ik mijn moeder voor. Alsof ik de dokter ga bellen als ik zwanger ben, ALSOF JIJ DAT DOET!
DUH.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik hou mezelf even voor dat je niet serieus bent.
du bist gepwnd wie unne noobquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
kankerhoeren heb ik een straight koning hoog. dus ik all in. zo een goos met een dikke straight aas hoog.
Bij WD sta ik nergens meer van te kijken wat uitspraken betreft. Raar mens.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja mn tante is kapster jeweettoch, maar als ik zeg hey kom je mn haar doen dan gaat ze ook gelijk weer vragen hoe is het met je werk dit dat blahblah. En sowieso maak ik nooit mijn afspraken daar heb ik mijn moeder voor. Alsof ik de dokter ga bellen als ik zwanger ben, ALSOF JIJ DAT DOET!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik hou mezelf even voor dat je niet serieus bent.
george clooney met een egyptische kut welteverstaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lijk op mn moeder. Volgens iedereen. Maar ik ben eigenlijk van mening dat ik op George Clooney2.0 lijk.
Mijn vader heeft geen kut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef fyah het volgende:
[..]
george clooney met een egyptische kut welteverstaan!
Ik was niet serieus okequote:
Ik niet, de triestheid is saai...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:03 schreef Dqod het volgende:
Soms raak ik hier totally van m'n apropos
Dit roep je nu al een aantal dagen, maar toch kom je hier steeds terug. Waarom, als ik vragen mag?quote:
oh ik dacht dat je bedoelde dat je jezelf op george clooney vond lijken. ik vond het al een vernieuwende manier van zelfreflectiequote:
Niet zo negatiefquote:
Ik word zo moe van jouw eeuwige gekanker over dat het hier zo saai en kut en slechte wereld en jij bent zo goed en lekker en johnny depp en wij zijn nerds en blackbandanacrew en simba en je naaktfoto's en wij zijn stomme tieners en geen gevoel en huil en videotheek en losers en boodschappen doen en gekruldemondhoek en mooiemensen.com en date en telefoongesprekken opnemen en nog meer maar ik laat het hier even bij.quote:
Je vergeet de warme broodjes beenham met honingmosterdsaus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word zo moe van jouw eeuwige gekanker over dat het hier zo saai en kut en slechte wereld en jij bent zo goed en lekker en johnny depp en wij zijn nerds en blackbandanacrew en simba en je naaktfoto's en wij zijn stomme tieners en geen gevoel en huil en videotheek en losers en boodschappen doen en gekruldemondhoek en mooiemensen.com en date en telefoongesprekken opnemen en nog meer maar ik laat het hier even bij.
UNLOAD.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word zo moe van jouw eeuwige gekanker over dat het hier zo saai en kut en slechte wereld en jij bent zo goed en lekker en johnny depp en wij zijn nerds en blackbandanacrew en simba en je naaktfoto's en wij zijn stomme tieners en geen gevoel en huil en videotheek en losers en boodschappen doen en gekruldemondhoek en mooiemensen.com en date en telefoongesprekken opnemen en nog meer maar ik laat het hier even bij.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |