Het is minder dan een week geleden dat je nog op haar spuugde in de chat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga dat wijf trouwens niet verdedigen trouwens. Maar ik blijf wel bij mijn vorige uitspraak.
beidenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je n fijne bank waarop ik kan chillen?
In dat geval: Uiteraard
Oh.. En bier
Ja, maar ze is er nu niet en ik wil bier, maar ik mag niet drinken door de antibiotica..quote:
Wat is er zo top secret dat je het niet op FOK! mag besprekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar ze is er nu niet en ik wil bier, maar ik mag niet drinken door de antibiotica..
En dan nog iets.. Maar dat mag ik niet bespreken, zo openbaar op FOK!
Ja, daarom verdedig ik haar ook niet. Ik zou d'r nog niet eens als bezem gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Het is minder dan een week geleden dat je nog op haar spuugde in de chat.
Dat ik ik wil neukenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er zo top secret dat je het niet op FOK! mag bespreken
En jij vertelde me dat het jouw geheime trucje was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Biogarde het volgende:
Rooies schijnen er een wokkel van te maken.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daarom verdedig ik haar ook niet. Ik zou d'r nog niet eens als bezem gebruiken.
ja maar als je met je vorige uitspraak bedoelde dat haten wél hypocriet is dan val je jezelf een week geleden met terugwerkende kracht aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daarom verdedig ik haar ook niet. Ik zou d'r nog niet eens als bezem gebruiken.
Oh maar dat wil ik ook. Daar mag je hier wel over praten.quote:
Mensen die dat niet hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef fyah het volgende:
Mensen met banmeldingen in hun fotoboekPijp je moeder
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, maar dat wordt veel besproken hier hoor.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik ook. Daar mag je hier wel over praten.
Ja.. Nou.. Ja, ik sta droogquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar dat wordt veel besproken hier hoor.
Een groot deel van de Sc.quote:
Jongheeeee, ik win alleen maar 4 euro en zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon blijven oefenen homegirl, ik heb het ook mezelf aangeleerd.
T ligt toch niet JUIST aan deze SC eh O_oquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |