shit, ffe kijken....w8quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:50 schreef Devvie het volgende:
Miver, is er al noorderlicht in zeeland?
maak eens een filmpje..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik lurk topics hier en moet altijd lachen
nope, lichte sluierbewolking met open plekken, maar teveel verstrooi licht hierquote:
hier ook, assimilatielampen ftwquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
nope, lichte sluierbewolking met open plekken, maar teveel verstrooi licht hier
Uiteraard, jij dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
afgesproken dan![]()
nu ffe genoeg perzik gegeten...
heb jij een perzikhuid?
Maar wel naar het Noorden kijken, anders heeft het geen zin.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:50 schreef Devvie het volgende:
Miver, is er al noorderlicht in zeeland?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wel naar het Noorden kijken, anders heeft het geen zin.
westerwind welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wel naar het Noorden kijken, anders heeft het geen zin.
Geheime boodschap?quote:
Je moeah met een zuidwester op.quote:
Oh, het leek even.quote:
ben jij ook op zoek naar het geheim?quote:
Immer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij ook op zoek naar het geheim?
jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij ook op zoek naar het geheim?
ik vroeg het me af, ik heb last van hetzelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bla bla bla.
Eigenlijk zou ik moeten slapen.
Persoonlijk slecht nieuws?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik vroeg het me af, ik heb last van hetzelfde
gaat weer half zes worden, nee ik ben niet tevreden
sowieso was het slechte dag door slecht nieuws
juist, dat verklaardquote:
op msn had ik het je uitgelegd, maar persoonlijk is het wel en ik ervaar het als onrechtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Persoonlijk slecht nieuws?
Neen, stage is pas per 30augustusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
juist, dat verklaard
dus de macro is je stage?
ah ok, vond het al rare combi voor een NIET academisch iemandquote:
Academiciquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah ok, vond het al rare combi voor een NIET academisch iemand
last van specifieke gedachten of een niet benoembare ruis?quote:
Minder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
op msn had ik het je uitgelegd, maar persoonlijk is het wel en ik ervaar het als onrecht
en het heeft mijn hele dag gedomineerd
dus was ook boos, vertrouwen heeft deuk bij mij
nu rustig, na slapen zal het weer terugkomen...
i see what you did therequote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder.![]()
Sterkte ermee.
Slapen is eigenlijk best een goed idee.
Prettige nacht, ondanks dat.
ok, als wat: timmerman? metselaar?, installateur?, betonvlechter .... ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Academici
http://www.destroomderverademing.nl/index.htm
ik ga die bouwen als stage
slaap lekker Mir, ik spreek je later weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder.![]()
Sterkte ermee.
Slapen is eigenlijk best een goed idee.
Prettige nacht, ondanks dat.
Uitvoerderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, als wat: timmerman? metselaar?, installateur?, betonvlechter .... ?
NO YOU DON'Tquote:
soort van meewerkend voorman dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 04:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Uitvoerder
maar waarschijnlijk allerlei kutklusjes doen idd zoals wat jij noemde
gebruik ik niet meer, maar je bedoeld: hounietvanduiven@hotmail.comquote:
jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
gebruik ik niet meer, maar je bedoeld: hounietvanduiven@hotmail.com
Haha je bent jaloers dat zij zich wel hebben kunnen aanpassen en jij niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit is ook mijn sc, al die lui die later kwamen (Crack_, Salanogwat, Mouzernogwat, Tilizious, Chai) sodeflikkeren maar op, als de normen en regeltjes hun niet bevallen.
Ik heb het net zitten lezen ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha je bent jaloers dat zij zich wel hebben kunnen aanpassen en jij niet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:19 schreef Chai het volgende:
Ik ga weer want
[..]Daag Tli, ben nu werken.
Hmm, wie bedoel je nu met "die lui"? In ieder geval niet de mensen waarnaar je eerder refereerde (Crack_, Salanogwat, Mouzernogwat, Tilizious, Chai) want die deden toen nog niet eens mee hier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verwijs enkel naar de TT om aan te geven dat het geen fuck uitmaakt wat ik zeg of doe, al sinds dat hele Emmimich gedoe ben ik die lui zat en dat gaat nooit veranderen.
Trusten.
Yo Sala!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
wil ik me ziekmelden van m'n werk, kan het niet omdat niemand anders kan bezorgenjezus
dat is best sneu..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef Mozy het volgende:
Ik ken dus zo iemand die eerst best wel normaal was, en nu vind hij zo een metal meisje leuk, en nu luisterd hij super veel metal en gebruikt hij de hele tijd shit zoals :3 XD ^^ ^___^ enzo
auw mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh ja? :3 :3 XD XD
Ze zijn gewoon een beetje gek ^____^ XD
Tuurlijk ben ik niet ziekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:18 schreef Mozy het volgende:
[..]Je kan je niet ziek melden? En stel je was echt ziek? (Of ben je echt ziek?
)
Waar ga je naar toe dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Even een paar toffe cd's uitzoeken voor in de bus straks
En je rijdt rond in een busje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet werken man, boodschappen bezorgen bij mensen
mjah, ze zeiden 'oh, alweer'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Salatrel het volgende:
kan niet ziekmelden?
ze mogen dat helemaal niet weigeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |