Right-o.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kon niet toen ik de e-mail stuurde want toen was ze nog niet op haar werk. Duh. [ afbeelding ]
Daar is niets geks aan toch? Denk dat de meeste moeders inmiddels wel een sms kunnen versturen.quote:
Nee hoor, ik kom al de halve vakantie rond die tijd mijn bed uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga vandaag gewoon helemaal niets doen. Ik kwam om 12:30 uit bed dus dan is je dag toch al verpest
Ik zou daar echt depressief van worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom al de halve vakantie rond die tijd mijn bed uit.
Ontbijten bij de McDonalds.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga vandaag gewoon helemaal niets doen. Ik kwam om 12:30 uit bed dus dan is je dag toch al verpest
Ik kan daar echt niet tegen, dan voel ik me vreselijk nutteloosquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom al de halve vakantie rond die tijd mijn bed uit.
What else.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb net uitgevonden dat nespresso met melk en karamel heel lekker is.
Toch niet die smerige AH/bakker bart shit, hè?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb al ontbeten met een frikadelbroodje
Meh, ik voel mij dan ook inderdaad al de hele vakantie nutteloos.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, dan voel ik me vreselijk nutteloosIk blijf ook de hele dag moe dan.
Ik niet, maar ik zal je niet tegenhouden en zal je volledige support verlenen.quote:
Jawel man, van de AH, heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toch niet die smerige AH/bakker bart shit, hè?
Wat is er mis met die van bakker bart?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toch niet die smerige AH/bakker bart shit, hè?
Ik at dat spul zo'n 1-2 keer per week afgelopen schooljaar. Iedere keer leek het smeriger te worden maar toch bleef ik het eten.quote:
Vind ik ook vies smaken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er mis met die van bakker bart?
Ik weet niet hoe het moet en de recepten verschillen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zal je niet tegenhouden en zal je volledige support verlenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |