Vertel eensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ik nog wel meer leuke dingen voor of namens fok gedaan heb
je zat door het slotje heen te postenquote:
quote:
ik denk vandaagquote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Geboren
1290 - Leopold VII van Oostenrijk (overleden 1326)
1502 - Pieter Coecke van Aelst, Vlaams kunstenaar (overleden 1550)
1521 - Paus Urbanus VII (overleden 1590)
1610 - Cornelis Evertsen de Oude Zeeuwse luitenant-admiraal en broer van luitenant-admiraal Johan Evertsen beiden gesneuveld in 1666
1630 - Elisabeth van Oranje-Nassau, vierde kind van stadhouder Frederik Hendrik van Oranje (overleden 1630)
1687 - Johan Willem Friso van Nassau-Dietz, Prins van Oranje en stadhouder van Friesland en Groningen (overleden 1711)
1703 - Lodewijk IV van Orléans, Hertog van Valois en Hertog van Orléans (overleden 1752)
1715 - Charlotte Sophie van Aldenburg, Rijksgravin van Aldenburg, Rijksgravin Bentinck (overleden 1800)
1755 - Nicolas-Jacques Conté, Frans schilder en uitvinder van o.a. het grafietpotlood (overleden 1805)
1758 - Jean-Baptiste Nompère de Champagny, Hertog van Cadore (overleden 1834)
1792 - Edward Irving, Schots dominee (overleden 1834)
1792 - Percy Bysshe Shelley, Engels dichter (overleden 1822)
1805 - William Rowan Hamilton, Iers wis- en natuurkundige, en filosoof (overleden 1865)
1810 - Maurice de Guérin, Frans dichter (overleden 1839)
1821 - Louis Vuitton, Frans ambachtsman, stichter van het luxemerk Louis Vuitton (overleden 1892)
1834 - John Venn, Engels logicus en wiskundige (overleden 1923)
1859 - Knut Hamsun, Noors romanschrijver (overleden 1952)
1880 - Werner von Fritsch, Duits generaal (overleden 1939)
1884 - Henri Cornet, Frans wielrenner, winnaar van de Ronde van Frankrijk van 1904 (overleden 1941)
1885 - Johan Cortlever, Nederlands zwemmer en waterpoloër (overleden 1972)
1890 - Erich Weinert, Duits schrijver (overleden 1953)
1897 - Aarne Arvonen, Fins oorlogsveteraan (overleden 2009)
1900 - Elizabeth Bowes-Lyon, echtgenote van Koning George VI en de moeder van Koningin Elisabeth II van het Verenigd Koninkrijk (overleden 2002)
1901 - Louis Armstrong, Amerikaans jazz-trompetist en zanger (overleden 1971)
1904 - Witold Gombrowicz, Pools schrijver (overleden 1969)
1906 - Marie-José van Savoye, Belgisch prinses (overleden 2001)
1910 - Anita Page, Amerikaans actrice (overleden 2008)
1910 - William Schuman, Amerikaans componist (overleden 1992)
1912 - Raoul Wallenberg, Zweeds diplomaat (overleden 1947?)
1917 - John Fitch, Amerikaans autocoureur
1918 - Jacob van der Ende, Nederlands verzetsstrijder (overleden 1941)
1919 - Emmy Lopes Dias, Nederlands actrice (overleden 2005)
1919 - Michael Ross, Amerikaans televisieproducent, -regisseur en -scenarioschrijver (overleden 2009)
1920 - Helen Thomas, Amerikaans journaliste
1924 - Raymonde Serverius, Belgisch sopraan (overleden 2006)
1928 - Christian Goethals, Belgisch autocoureur (overleden 2003)
1930 - Ali al-Sistani, belangrijkste sjiitische geestelijke leider in Irak
1931 - Rien Huizing, Nederlands nieuwslezer en journalist
1932 - Guillermo Mordillo, Argentijns cartoonist
1933 - Rudi van Dantzig, Nederlands choreograaf
1933 - Thé Tjong-Khing, Nederlands striptekenaar en illustrator
1934 - Rutger Kopland, Nederlands schrijver, werkelijke naam R. H. van de Hoofdakker
1935 - Michaël Slory, Surinaams dichter
1936 - Roland Lommé, Vlaamse tv-presentator (overleden 2006)
1936 - Mani Matter, Zwitserse componist/singer-songwriter (overleden 1972)
1941 - Kaija Mustonen, Fins schaatsster
1941 - Timi Yuro, Amerikaans zangeres (overleden 2004)
1942 - David Lange, Nieuw-Zeelands premier (overleden 2005)
1944 - Orhan Gencebay, Turks zanger en acteur
1947 - Klaus Schulze, Duits componist en musicus
1948 - Mark Verstraete, Vlaams tv- en theateracteur (o.a. Jef in VTM-reeks De Kotmadam)
1952 - Maire Brennan, Iers zangeres (Clannad)
1953 - Henk Lubberding, Nederlands wielrenner
1953 - Alie te Riet, Nederlands zwemster
1954 - Anatolij Kinach, Oekraïens politicus
1955 - Billy Bob Thornton, Amerikaans acteur
1957 - Hilbert van der Duim, Nederlands schaatser
1957 - Silvan Shalom, Israëlisch politicus
1958 - Mary Decker, Amerikaans atlete
1958 - Kym Karath, Amerikaans actrice
1960 - José Luis Rodríguez Zapatero, Premier van Spanje
1961 - Harm Edens, Nederlands tv-presentator
1961 - Erik van Muiswinkel, Nederlands cabaretier en tekstschrijver
1961 - Barack Obama, Amerikaans president (44ste president van de Verenigde Staten), advocaat en hoogleraar
1965 - Crystal Chappell, Amerikaans actrice
1965 - Fredrik Reinfeldt, Zweeds politicus
1966 - Luc Leblanc, Frans wielrenner
1968 - Marcus Schenkenberg, Nederlands fotomodel en acteur
1969 - Max Cavalera, Braziliaans gitarist (o.a Soulfly)
1969 - Michiel Mol, Nederlands zakenman en voormalig directeur van Spyker F1
1970 - Ángel Edo, Spaans wielrenner
1970 - Orlando Trustfull, Nederlands voetballer
1972 - Predrag Đorđević, Servisch voetballer
1972 - José Vicente García Acosta, Spaans wielrenner
1973 - Taj Jackson, Amerikaanse zanger
1974 - Kily González, Argentijns voetballer
1975 - David Van Ooteghem, Vlaams radiopresentator (Radio Donna)
1977 - Luís Boa Morte, Portugees voetballer
1980 - Rony Martias, Frans wielrenner
1981 - Erica Carlson, Zweeds actrice
1981 - Manuel Lloret, Spaans wielrenner
1982 - David Mendes da Silva, Nederlands voetballer
1985 - Kina Grannis, Amerikaans muzikant
1985 - Luis Antonio Valencia, Ecuadoraans voetballer
1987 - James Jakes, Brits autocoureur
1988 - Michael Herck, Roemeens autocoureur
1992 - Dylan en Cole Sprouse, Amerikaanse acteurs, identieke tweeling
http://nl.wikipedia.org/wiki/4_augustus
kon ik nie zien op mobielquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:09 schreef crv het volgende:
[..]
je zat door het slotje heen te posten
[..]
Ik heb ooit eens een wedstrijd georganiseerd voor 3 teams, wie het snelste het hele spoorwegnet van NL kon afleggenquote:
quote:
Wel een paar, maar weet t nie uit mijn hoofdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:10 schreef crv het volgende:
Wie mis je nog op je verjaardagslijstje Benny ?
heb je je verjaardag ook al gepost ?quote:
Urbanusquote:
Dat is echt zoooooooooooooooo slechtquote:
wijnquote:
ja was een pausquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is echt zoooooooooooooooo slecht
welterustenquote:
heb je nu van te voren je routes uitgedokterd of zie je wel waar je strand ?quote:
trustequote:
Yep! Van Urbanus d'n urste tot den achtste!quote:
Ja, quote deed het niet. Ik moest Benny quotenquote:
Ik heb besloten om het gewoon een beetje van dag tot dag te bekijken hoe de pet staat. Niet alles vooruit plannen, maar gewoon per dag een globaal target. En als ik zin heb om die dag aan de Bodensee te gaan liggen, dan doe ik datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef crv het volgende:
[..]
heb je nu van te voren je routes uitgedokterd of zie je wel waar je strand ?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, quote deed het niet. Ik moest Benny quoten.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb besloten om het gewoon een beetje van dag tot dag te bekijken hoe de pet staat. Niet alles vooruit plannen, maar gewoon per dag een globaal target. En als ik zin heb om die dag aan de Bodensee te gaan liggen, dan doe ik dat
No problemoquote:
Rauz, kijk m'n überkekke UI.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef Rauzer het volgende:
Bagger! Doet z'n naam eer aan ben ik net achter
Maar het zal toch zeker wel 4000 km en 200 nieuwe bordjes op moeten leveren, one way or anotherquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb besloten om het gewoon een beetje van dag tot dag te bekijken hoe de pet staat. Niet alles vooruit plannen, maar gewoon per dag een globaal target. En als ik zin heb om die dag aan de Bodensee te gaan liggen, dan doe ik dat
-edit-quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Van Urbanus d'n urste tot den achtste!
200quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het zal toch zeker wel 4000 km en 200 nieuwe bordjes op moeten leveren, one way or another
Wut, wat ga je doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het zal toch zeker wel 4000 km en 200 nieuwe bordjes op moeten leveren, one way or another
Neequote:
Gewoon, voor de lol dagen lang in de trein zitten en zo veel mogelijk verschillende stationsnaambordjes op de foto zettenquote:
Wat zie je danquote:
Ah, stap je iedere keer uit of gewoon als de trein stilstaat op het station? En wat kost zoietsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, voor de lol dagen lang in de trein zitten en zo veel mogelijk verschillende stationsnaambordjes op de foto zetten
heb je de stoptrein tot basel of zoquote:
quote:
Uitstappen is echt onzin. En met een beetje oefening is zelfs stoppen niet nodigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:30 schreef Zeroku het volgende:
Ah, stap je iedere keer uit of gewoon als de trein stilstaat op het station? En wat kost zoiets?
Is een overweging waard, op de dag dat ik naar CdT in Mulhouse ga bijvoorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geweldig, dan kan het feest beginnen
als ik er ben kunnen we in Basel misschien ff biertje pakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een overweging waard, op de dag dat ik naar CdT in Mulhouse ga bijvoorbeeld.
Oh, dat valt op zich best meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstappen is echt onzin. En met een beetje oefening is zelfs stoppen niet nodig![]()
Wat zoiets kost? Ik heb een Interrail Global Pass voor 10 reisdagen binnen 22 dagen. 359 euro geloof ik.
Wtfquote:
Ja prima, mijn ideequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:34 schreef crv het volgende:
[..]
als ik er ben kunnen we in Basel misschien ff biertje pakken
Yayquote:
niet 's avonds of weekendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima, mijn ideelang geleden al, maar jij kon allemaal niet en zo
ja is ook zoquote:
Bohh. Dat zijn er wel veulquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is ook zo![]()
http://www.pbase.com/dr_flash/bordjes
Hier, vast een indruk. Ja, ik ben gek, prima
Jij kunt niet savonds? okee, best. Een ochtendje kan ook wel hoor, maakt me niet veel uitquote:
's ochtends bier vind je niet een tikkeltje vreemdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt niet savonds? okee, best. Een ochtendje kan ook wel hoor, maakt me niet veel uit
zie boven weekend ook niet. voor de rest als ik in basel ben moet het kunnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt niet savonds? okee, best. Een ochtendje kan ook wel hoor, maakt me niet veel uit
Ja, leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
Ik zie alleen maar [ afbeelding ] bij je Zero, ook in je post!
nee waarom moet daar een tijd aanhangenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
's ochtends bier vind je niet een tikkeltje vreemd?
Nee. jij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
's ochtends bier vind je niet een tikkeltje vreemd?
FOPPPJEEEEEEEEEEEEEE Dquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Trouwens Flash, je hebt ze nog niet allemaal in Nederland, toch? Want ik heb volgens mij geen Heilo, Roermond en Assen gezien.
Kijk nog maar eens goed. Sinds kort is NL weer compleet, ik heb vorige week Maarheeze en Heerlen Woonboulevard opgehaald.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Trouwens Flash, je hebt ze nog niet allemaal in Nederland, toch? Want ik heb volgens mij geen Heilo, Roermond en Assen gezien.
Omdat als je net wakker bent het raar en vreemd is om bier te drinken, als je dat normaal vindt ben je alcoholist.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
nee waarom moet daar een tijd aanhangen
Ah, ja de kans is groot dat ik er overheen heb gekeken jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed. Sinds kort is NL weer compleet, ik heb vorige week Maarheeze en Heerlen Woonboulevard opgehaald.
Maar als je om half acht een peuk aansteekt ben je een volstrekt normale roker. Rara, wat klopt hier nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat als je net wakker bent het raar en vreemd is om bier te drinken, als je dat normaal vindt ben je alcoholist.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat als je net wakker bent het raar en vreemd is om bier te drinken, als je dat normaal vindt ben je alcoholist.
trustequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
Goed, ik duik er nu toch echt in. Truste
.
Oh het gaat wel wat verder dan Nederland hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, ja de kans is groot dat ik er overheen heb gekeken ja. Maar damn, dat is op zich wel tof, foto's van alle stations in Nederland
.
Verslaafd aan roken zijn is heel iets anders dan verslaafd aan alcohol. Onder invloed van alcohol doe je veel raardere dingen dan dat je doet als je om het half uur een sigaret aansteekt. Maar verder vind ik het prima als jij morgen ontbijt met een biertje hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als je om half acht een peuk aansteekt ben je een volstrekt normale roker. Rara, wat klopt hier niet
Och, dat is maar net hoe je het bekijkt. Als JIJ rookt krijg IK kanker. Als ik drink krijg jij niksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verslaafd aan roken zijn is heel iets anders dan verslaafd aan alcohol. Onder invloed van alcohol doe je veel raardere dingen dan dat je doet als je om het half uur een sigaret aansteekt. Maar verder vind ik het prima als jij morgen ontbijt met een biertje hoor.
Of je parkeert met je dronken harses je vouwfiets in zijn voorhoofd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, dat is maar net hoe je het bekijkt. Als JIJ rookt krijg IK kanker. Als ik drink krijg jij niks
Mwoa, dat zou op zn minst een BEWUSTE actie zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je parkeert met je dronken harses je vouwfiets in zijn voorhoofd?
quote:
quote:
quote:
Gewoon niet remmenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:34 schreef Cee het volgende:
Eens kijken of ik veilig met niet-werkende remlichten naar m'n werk kan.
Môgge Ceequote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:34 schreef Cee het volgende:
Eens kijken of ik veilig met niet-werkende remlichten naar m'n werk kan.
en dan juich jequote:
lijkt me idd verstandig danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:43 schreef Pheno het volgende:
Even voor fok er heen, daarna moet ik volgens mij eens naar dee bandenzaak. Mijn profiel van de autobanden is zo goed als weg, niet erg verstandigom er mee door te rijden
ciao ik ook zoquote:
Me too... Heb mijn werkzin nog niet teruggevonden na de vakantie....quote:
zullen we ons samen vervelenquote:
quote:
komt zo raar over he als je de hele dag op je stoel blijft staanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef Koen66 het volgende:
Ben toch maar op mn werkplek gaan zitten...
jaquote:
Dat komt goed uit, ik moet veel doen, zou het dus druk moeten hebben (heb het ook) maar ben totaal niet gemotiveerd om nog maar 1 stap hier harder te lopen dan noodzakelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan
De taken zijn verdeeld, en heb echt een matig pakket.... weinig te doen dus
Nee: jij VIND het koud.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nee: jij VIND het koud.
Misschien vandaag beter geen minirokje en wel ondergoed aan kunnen doen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb heel netjes mijn pak aanGeen rokjes
![]()
En ik ben niet de enige die het koud heeft... alleen de wat oudere dames hebben het warm... maar die zitten in de overgang
Zitten jullie daar trouwens met alleen maar vrouwen ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb heel netjes mijn pak aanGeen rokjes
![]()
En ik ben niet de enige die het koud heeft... alleen de wat oudere dames hebben het warm... maar die zitten in de overgang
ja helaas welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:58 schreef crv het volgende:
[..]
Zitten jullie daar trouwens met alleen maar vrouwen ?
zie je wel het is niet koudquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja helaas wel
En boven zitten 3 mannen, en nog meer vrouwen
Dan zijn het geen echte mannenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs de mannen vinden het koud
Dan zijn dat watjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs de mannen vinden het koud
dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zijn het geen echte mannen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
nee de automatische airco staat volop te draaien, we kunnen het zelf niet uitzetten..... dat moet centraal gebeuren... dus we hebben al gebeld...ik hoop dat het zo warmer word
Tot die tijd maar even een fleece dekentje om me heen geslagen
twiedeliediediequote:
met een vies dekentjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat?
Ik zit echt met een feece dekentje hoor... een blauwe
oooohquote:
Spannend hequote:
ja, misschien weer in slaap gevallenquote:
Misschien kun jij je paaldansact even doen. Krijg jij het warm en ik ookquote:
is goed. Strippoker ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen we een spelletje doen straks?
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
weet je hoeveel moeite me dat gekost heeft
OOooh je had alleen de saaie dingen pas uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow sorry![]()
* charmed_angel trekt broek, blouse en blazer weer aan
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:27 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien kun jij je paaldansact even doen. Krijg jij het warm en ik ook
zat alleen nog in me lingerie jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OOooh je had alleen de saaie dingen pas uit
quote:
Ook eckte eckte lingerie aan naar je werk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat alleen nog in me lingerie ja![]()
Nu heb ik alles weer aan
, nog wat papier in je slipje stoptquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook eckte eckte lingerie aan naar je werk?
Ja die ken ik, maar dat vind ik dus gewoon ondergoed, bij lingerie denk ik meer aan de wat gewaagdere/duurdere setjesquote:
Je bedoelt datgene met meer gaten dan stofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar dat vind ik dus gewoon ondergoed, bij lingerie denk ik meer aan de wat gewaagdere/duurdere setjes
Bijvoorbeeld, of een mooie kanten randje ofzo. Maar volgens mij is dat weer troep wat niet zo comfortabel is om de hele dag naar je werk te dragen, vandaar dus mijn 'verbazing' toen ze zei dat ze haar lingerie nog aan hadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
Je bedoelt datgene met meer gaten dan stof
op dit moment wel....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook eckte eckte lingerie aan naar je werk?
als je wat duurdere lingerie met kant koopt, zit dat best lekkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of een mooie kanten randje ofzo. Maar volgens mij is dat weer troep wat niet zo comfortabel is om de hele dag naar je werk te dragen, vandaar dus mijn 'verbazing' toen ze zei dat ze haar lingerie nog aan had
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je wat duurdere lingerie met kant koopt, zit dat best lekker
nietusquote:
Ben je dan onmetelijk dom of hoe zit datquote:Angst voor hondsdolheid groeit
AMSTERDAM - De angst voor hondsdolheid groeit onder Nederlanders. Steeds meer mensen gaan naar de polikliniek voor tropische ziekten van het AMC in Amsterdam.
Steeds meer vakantiegangers breken hun reis vroegtijdig af uit angst voor hondsdolheid, meldt Metro. De artsen in de polikliniek voor tropische ziekten van het AMC zien wekelijks meer reizigers met beten van een hond, aap of vleermuis op het spreekuur.
De afgelopen jaren hebben jaarlijks minstens vijftig personen zich na de vakantie laten vaccineren en behandelen met antistoffen, aldus internist tropische geneeskunde Peter de Vries. "Maar als het zo doorgaat wordt dat zo het dubbele."
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ben je dan onmetelijk dom of hoe zit dat
Jij hebt alleen maar goedkope tentenquote:
1 minuut ja, je kan toch wel heel even zonder mequote:
Ja sorry, maar ik snap dat soort mensen niet.quote:
ik ookquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, maar boxershorts met kant gaat me toch wat te ver
Nee? Je hebt toch wel een leuk setje wat wat gewaagder is dan de standaard stoffen BH's en slipjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik heb niet eens eckte eckte lingerie als ik zo eens teruglees
* op boodschappenlijstje zet *
Ah daar hebben we de ex-jarigequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:15 schreef crv het volgende:
[..]
1 minuut ja, je kan toch wel heel even zonder me
Ik snap zulke mensen ook niet... raar volk bestaat erquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik snap dat soort mensen niet.
Allereerst weet je dat je met je klauwen van wilde of verwilderde dieren af moet blijven. ten tweede hoe krijg je het voor elkaar om door een vleermuis gebeten te worden. het enige dat kan is een vruchteneter want die houden ze nog wel eens in een kooitje. En sommigen daarvan kunneneen variant van het rabius virus dragen die ongevaarlijk is voor mensen
quote:
Jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, maar boxershorts met kant gaat me toch wat te ver
Hey Tomboquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:![]()
quote:
inderdaad.... hoewel ik nu blij zou worden van een lekker groot stuk chocolaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef crv het volgende:
[..]
waar we al niet blij mee zijn vandaag
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:05 schreef crv het volgende:
volgens mij zijn we met zijn 4-en,
Kunnen we team-strip-pokeren
ehm...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee? Je hebt toch wel een leuk setje wat wat gewaagder is dan de standaard stoffen BH's en slipjes?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Door jou kom ik me dag door vandaag
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:05 schreef crv het volgende:
volgens mij zijn we met zijn 4-en,
Kunnen we team-strip-pokeren
oh ja, kutquote:
Nou wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ehm...
* graaft in geheugen *
Oh, ik heb wel eens iets gekregen idd
Maar dat heb ik bijna nooit aan eigenlijk![]()
Lekker zonde![]()
Maar toch ga ik een nieuw setje kopen denk ik, gewoon voor de heb
ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad.... hoewel ik nu blij zou worden van een lekker groot stuk chocola
Maar ik doe het niet want ben al 2 kilo kwijt
Tijd voor een feestje! Gebak voor jullie allemaal!!!
[ afbeelding ]
Ik sla over
wel showen hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ehm...
* graaft in geheugen *
Oh, ik heb wel eens iets gekregen idd
Maar dat heb ik bijna nooit aan eigenlijk![]()
Lekker zonde![]()
Maar toch ga ik een nieuw setje kopen denk ik, gewoon voor de heb
ik vind die smileys zo liefquote:
quote:
over 364 nachtjesquote:
ja bij mij ook, dat ding zit zo vol of loopt op een hele trage serverquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind die smileys zo lief o+
Alleen die site laad zo langzaam hierzo
Ja doeiquote:
hoeft ook niet, PM is voldoendequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei
Ik ga echt geen foto's posten hier hoor
Whehehehehe, reken er maar niet opquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
oh ja, kut
wat kunnen we dan voor spelletje doen ?
ik ben geen manquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei
Ik ga echt geen foto's posten hier hoor
das niet veelquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even thee drinken
[ afbeelding ]
Mits pics van jou in het setjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
over 364 nachtjes
Maar als ik het nou gewoon (nog een keer) vier, krijg ik dan een lingeriesetje van jou?
misschien alleen van het setje danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben geen man
Gewoon alleen van het setje
mmmmmmm... okee dealquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mits pics van jou in het setje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien alleen van het setje dan![]()
quote:
De mijne is heul niet stomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n stom poppetje
Heujquote:
ze kijken allemaal zo stomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De mijne is heul niet stom.
[..]
Heuj![]()
.
Die van mij lijkt wel goed.quote:
Jijzelfquote:
quote:
maar waarom moeten ze allemaal zo zuur kijkenquote:
www.greensmilies.comquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Zeroku het volgende:
Waar komen trouwens al die groene smiley's vandaan?
Geen idee, zo zijn ze allemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef crv het volgende:
[..]
maar waarom moeten ze allemaal zo zuur kijken
Ik wel, ik ben een echt kuddedierquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe niet mee met de trend
ik doe ook nooit mee met de mode...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een echt kuddedier
ik ben ook geen trendvolgerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe niet mee met de trend
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe ook nooit mee met de mode...
Mij zie je niet op birkenstocks en ik loop ook niet in van die plofbroeken/drollenvangers
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel want jij doet ook mee met die stom kijkende poppetjes mode
Zou niet best zijn als je nu al aan de TL wasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe ook nooit mee met de mode...
Mij zie je niet op birkenstocks en ik loop ook niet in van die plofbroeken/drollenvangers
Oh mijn vriendin heeft er eentje, maar die draagt ze gelukkig alleen als 'relax outfit' binnenshuis. Ik zei ook al; 'Je gaat daar toch de straat niet mee op, tis net een pyamaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
Harembroeken bedoel ik
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mijn vriendin heeft er eentje, maar die draagt ze gelukkig alleen als 'relax outfit' binnenshuis. Ik zei ook al; 'Je gaat daar toch de straat niet mee op, tis net een pyama'
TLquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef crv het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als je nu al aan de TL was
sjeezusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dusgewoon binnenshuis...
En je krijgt er zo biggy reet van
[ afbeelding ]
nu die ogen nog, staan op "niet-te-vertouwen"quote:
Hmmquote:
waar is dat vanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt ook niet op mij!
[ http://i42.photobucket.com/albums/e309/ZOMGBleach/Urahara/urahara17a.jpg&t=1]afbeelding ]
Luier voor damesquote:
Het is van Bleachquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar is dat vanIk herken het.... waarom herken ik het
Ohquote:
Bleachquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is van Bleach.
[..]
Oh.
http://i33.tinypic.com/6r6l5k.png Zo ook niet?
das weer een note binnen de bank erbijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bleach
Ik mag hem niet openenGeblokkeerd door URL Filter Database
Ja, anime-serie. Klik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bleach
Ik mag hem niet openenGeblokkeerd door URL Filter Database
ligt aan c_a, bij mij werkt het allemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/6r6l5k/4
Dat is de laatste link die het kán doen.
HUH hoezoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef crv het volgende:
[..]
das weer een note binnen de bank erbij
ik kijk vanavond welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/6r6l5k/4
Dat is de laatste link die het kán doen.
website bezoekt die gefiltered/geblokkerd wordtquote:
en dat zien ze op de ICT afdeling ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
website bezoekt die gefiltered/geblokkerd wordt
pizza is slecht joh!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef crv het volgende:
Eets iedereen
*gaat ff [ afbeelding ] halen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef crv het volgende:
Eets iedereen
*gaat ff [ afbeelding ] halen
Smakelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pizza is slecht joh!
Ik ga 2 boterhammen met smeerworst naar binnen werken
Eetse ook.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ruik zelf helemaal niet dat ik vies ben, en ik zit er het toch het dichtst bovenop.''
Bron: AD
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
,,Ik was me elke dag van top tot teen. Ik ruik zelf helemaal niet dat ik vies ben, en ik zit er het toch het dichtst bovenop.''
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat zien ze op de ICT afdeling ofzo?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pizza is slecht joh!
Ik ga 2 boterhammen met smeerworst naar binnen werken
Eetse ook.
Billenkoekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
krijg ik dan op mijn kop?
Is je ICT-man lekker C_A? Dan zou ik het wel wetenquote:
Eerst met en later zonder misschien?quote:
ICT en lekker in één zinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is je ICT-man lekker C_A? Dan zou ik het wel weten
magere smeerworst bestaat niet en flikker die trut de deur uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
magere smeerworst... moet van sonja bakker
Er zijn heus wel lekkere ICT'ers hoorquote:
SAS-dagen FTWquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
magere smeerworst bestaat niet en flikker die trut de deur uit
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn heus wel lekkere ICT'ers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |