en dan juich jequote:
lijkt me idd verstandig danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:43 schreef Pheno het volgende:
Even voor fok er heen, daarna moet ik volgens mij eens naar dee bandenzaak. Mijn profiel van de autobanden is zo goed als weg, niet erg verstandigom er mee door te rijden
ciao ik ook zoquote:
Me too... Heb mijn werkzin nog niet teruggevonden na de vakantie....quote:
zullen we ons samen vervelenquote:
quote:
komt zo raar over he als je de hele dag op je stoel blijft staanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef Koen66 het volgende:
Ben toch maar op mn werkplek gaan zitten...
jaquote:
Dat komt goed uit, ik moet veel doen, zou het dus druk moeten hebben (heb het ook) maar ben totaal niet gemotiveerd om nog maar 1 stap hier harder te lopen dan noodzakelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan
De taken zijn verdeeld, en heb echt een matig pakket.... weinig te doen dus
Nee: jij VIND het koud.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nee: jij VIND het koud.
Misschien vandaag beter geen minirokje en wel ondergoed aan kunnen doen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb heel netjes mijn pak aanGeen rokjes
![]()
En ik ben niet de enige die het koud heeft... alleen de wat oudere dames hebben het warm... maar die zitten in de overgang
Zitten jullie daar trouwens met alleen maar vrouwen ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb heel netjes mijn pak aanGeen rokjes
![]()
En ik ben niet de enige die het koud heeft... alleen de wat oudere dames hebben het warm... maar die zitten in de overgang
ja helaas welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:58 schreef crv het volgende:
[..]
Zitten jullie daar trouwens met alleen maar vrouwen ?
zie je wel het is niet koudquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja helaas wel
En boven zitten 3 mannen, en nog meer vrouwen
Dan zijn het geen echte mannenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs de mannen vinden het koud
Dan zijn dat watjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs de mannen vinden het koud
dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zijn het geen echte mannen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
nee de automatische airco staat volop te draaien, we kunnen het zelf niet uitzetten..... dat moet centraal gebeuren... dus we hebben al gebeld...ik hoop dat het zo warmer word
Tot die tijd maar even een fleece dekentje om me heen geslagen
twiedeliediediequote:
met een vies dekentjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat?
Ik zit echt met een feece dekentje hoor... een blauwe
oooohquote:
Spannend hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |