Hij zat echt te genieten in zijn rolstoeltje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef wolferl het volgende:
Walgelijk ventje die Ernst, hij lachte ook zo gemeen op het einde.
Heb je een rolstoel tot je beschikking?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook klagen bij mijn woningbouwverening, mijn keuken is nou ook niet echt dat je zegt geweldig.
Ik was ook wel beetje voor de directeur, alleen de keuken zag er echt niet uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef wolferl het volgende:
Walgelijk ventje die Ernst, hij lachte ook zo gemeen op het einde.
Ze vroeg of hij een keertje wilde koken voor meneer de Jager, toen antwoordde hij: "Als hij van Arsenicum houdt."quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:02 schreef newyorknewyork het volgende:
Wat wat wat jongens, ik heb het gemist, waarom zei die nou : als die van ars.. houdt?
heb je ook recht opquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook klagen bij mijn woningbouwverening, mijn keuken is nou ook niet echt dat je zegt geweldig.
Nee, dus ik ga het verliezen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een rolstoel tot je beschikking?
Sowieso.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef junkiesietze het volgende:
dat stukje staat morgen zeker op 1 in de dumpert
Nee Ernst kwam lekker over....met een doodsbedreiging richting De Jager.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:09 schreef Operc het volgende:
Ik moet zeggen dat die directeur nou niet echt sympathiek overkwam.
Hehe, ik 'ken' Ernst al een jaar of 8/9 via een ander forum (wat ook even op tv te zien was).quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zou het een Fok!ker zijn?
Ik denk dat het tong80 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |