Het moest ook wijken voor een toffe vidquote:
Floortjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje
Ik hoorde net een stuk... en klonk wel grappig.
Die foto's van Floortje die toen rond circuleerden
quote:
Meest nietszeggende vrouw uit idolsquote:
Niet gezien, post eens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje
Ik hoorde net een stuk... en klonk wel grappig.
Die foto's van Floortje die toen rond circuleerden
QFT...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meest nietszeggende vrouw uit idols
Moskee bij Ground Zeroquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
X bij Y, waar heb je het nou over?
Zo jong is ze toch niet meer ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Bella was jij er eigenlijk ook al tijdens XFA?
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT...
Maar van wie verloor ze ook alweer? Zelfs dat weet ik niet meer
Ik heb net de hele tijd met je gediscussieerd. Je begon ineens moeilijk te praten, daarom vroeg ik wat je bedoelde. Dat betekent niet dat ik niet wil discussieren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moskee bij Ground Zero
Een abortuskliniek naast een Kerk.
Enzovoorts!
Dat krijg je als je zoveel mensen hebt wonen in een klein gebiedje.
Samenwerken is doorgaans beter dan uitsluiten, maar wel moeilijker te realiseren.![]()
Een echte discussie trek je niet echt he?
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Bella was jij er eigenlijk ook al tijdens XFA?
Ohja... Ze heeft nog wel een paar halfzachte mislukte pogingen gedaan door te breken na d'r bevalling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.
Trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik moest op mijn video in mijn sig klikken, nu kan ik weer slapen
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik moest op mijn video in mijn sig klikken, nu kan ik weer slapen
Lache... nooit gezien/gekliktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moest ook wijken voor een toffe vidIk word er helemaal vrolijk van als ik die bekijk.
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Dr laatste zangadem die ze zuchte was volgens mij een duet met Paul de Leeuw, Houten hart.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.
Om een of andere reden vind ik dit ook geen gemis voor de menschheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr laatste zangadem die ze zuchte was volgens mij een duet met Paul de Leeuw, Houten hart.
Nu hoor je helemaal niks meer van dr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |