Het moest ook wijken voor een toffe vidquote:
Floortjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje
Ik hoorde net een stuk... en klonk wel grappig.
Die foto's van Floortje die toen rond circuleerden
quote:
Meest nietszeggende vrouw uit idolsquote:
Niet gezien, post eens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje
Ik hoorde net een stuk... en klonk wel grappig.
Die foto's van Floortje die toen rond circuleerden
QFT...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meest nietszeggende vrouw uit idols
Moskee bij Ground Zeroquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
X bij Y, waar heb je het nou over?
Zo jong is ze toch niet meer ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Bella was jij er eigenlijk ook al tijdens XFA?
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT...
Maar van wie verloor ze ook alweer? Zelfs dat weet ik niet meer
Ik heb net de hele tijd met je gediscussieerd. Je begon ineens moeilijk te praten, daarom vroeg ik wat je bedoelde. Dat betekent niet dat ik niet wil discussieren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moskee bij Ground Zero
Een abortuskliniek naast een Kerk.
Enzovoorts!
Dat krijg je als je zoveel mensen hebt wonen in een klein gebiedje.
Samenwerken is doorgaans beter dan uitsluiten, maar wel moeilijker te realiseren.![]()
Een echte discussie trek je niet echt he?
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Bella was jij er eigenlijk ook al tijdens XFA?
Ohja... Ze heeft nog wel een paar halfzachte mislukte pogingen gedaan door te breken na d'r bevalling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.
Trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik moest op mijn video in mijn sig klikken, nu kan ik weer slapen
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik moest op mijn video in mijn sig klikken, nu kan ik weer slapen
Lache... nooit gezien/gekliktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moest ook wijken voor een toffe vidIk word er helemaal vrolijk van als ik die bekijk.
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Dr laatste zangadem die ze zuchte was volgens mij een duet met Paul de Leeuw, Houten hart.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.
Om een of andere reden vind ik dit ook geen gemis voor de menschheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr laatste zangadem die ze zuchte was volgens mij een duet met Paul de Leeuw, Houten hart.
Nu hoor je helemaal niks meer van dr
Trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat DK het zelf niet meer trekt, en ik begin ook steeds vermoeider te worden, dus ik ga slapen.![]()
![]()
Slaapze!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat DK het zelf niet meer trekt, en ik begin ook steeds vermoeider te worden, dus ik ga slapen.![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik dit ook geen gemis voor de menschheid
QFTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnen
Jij hebt ook al genoeg posts.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie moeten echt ff wat minder snel gaan hoor, anders trek ik het gewoon niet
Ik kan wel een poging wagenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh komen jullie me inhalen of wat?![]()
![]()
trusten pingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
flesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh komen jullie me inhalen of wat?![]()
![]()
Je post 47 posts per dag harder dan ik geloof ikquote:
truste poepquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Je leest terug?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Truste poepeschetekakkestrontje van mequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnen
In de vakantie heb ik wel echt veel gepost ja, maar ook daarvoor al. Maar vanaf augustus wordt het wel ff minder denk ik ivm nieuwe school enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je post 47 posts per dag harder dan ik geloof ikdat is dus een jaar of 8 minstens
En aan dergelijke postaantallen ga je dat echt niet volhouden, neem dat maar van mij aan
Ben dr besodemieterdquote:
Nou gewoon, wel goed hoorquote:Hoe is het?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor momentje ff uploadenquote:
Succesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Flash, als we allebei precies hetzelfde gemiddelde aanhouden duurt het nog 6.31 jaar![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[TAL SC #212] Happy Birthday Tombo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Flash, als we allebei precies hetzelfde gemiddelde aanhouden duurt het nog 6.31 jaar![]()
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Naja, als geoloog kijk ik niet op een miljoen jaar hmm
Jeujquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef crv het volgende:
Voor Fles
http://i36.tinypic.com/2afzaxc.jpg
http://i35.tinypic.com/2qbu3j9.jpg
Oh en als je tijdens je vakantie wat gemist heb meil het me dan, kijk ik wat ik kan doen voor je
Nja, omdat je vond dat het snel gingquote:
Okequote:[..]
Nou gewoon, wel goed hoorvanmiddag weer fysio gehad en zo
Bouwvak nu he, de laatste smoes die we nog niet gehoord haddenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
En met je huisje? daar al iets over gehoord?
Ja toch : Wollbachquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeujdouble play
![]()
Waar is dat? Ook langs de Kandertalbahn? Nee toch?
Yepquote:
Da schiet niet op neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bouwvak nu he, de laatste smoes die we nog niet gehoord hadden
zeikerd, je neukt teveelquote:
Had je dat topic nog niet gezien dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yepen er zullen altijd mensen zijn die je dat blijven nadragen. Zo grappig als dat was
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je dat topic nog niet gezien dan?
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (2)
Ruhetagquote:
Ben jij eigenlijk ooit mod o.i.d. geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?![]()
Ik heb wel positievere dingen voor Fok betekend dacht ik
Niet dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?![]()
Ik heb wel positievere dingen voor Fok betekend dacht ik
Ook ja. GC, anderhalf jaar. Daarnaast heb ik een forum voor Gadgets opgezet, wat helaas vrij kort daarna weer een zachte dood stierfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk ooit mod o.i.d. geweest?
Ook zoiets ja. Daar zal onze vriend Loveless over anderhalf jaar wel grappig over komen doen. Aannemende dat hij met alles een jaar of 6 achterlooptquote:
Dat KAN een hele goeie smoes zijn, als het om een hovenier gingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:56 schreef crv het volgende:
Kut heb een voicmeel gemist van een recruiter toen ik aan het grasmaaien was
nee, ben bezig met een nieuwe uitdaging en die gast heeft me vanavond gebeld dus. moet waarschijnlijk volgende week even naar duitsland op en neer voor een gesprekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat KAN een hele goeie smoes zijn, als het om een hovenier ging
Swooshquote:
quote:
De Rheinbrücke over of zo. Pfffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
nee, ben bezig met een nieuwe uitdaging en die gast heeft me vanavond gebeld dus. moet waarschijnlijk volgende week even naar duitsland op en neer voor een gesprek
welterustenquote:
Wat bedoel je met 'ook'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook ja. GC, anderhalf jaar. Daarnaast heb ik een forum voor Gadgets opgezet, wat helaas vrij kort daarna weer een zachte dood stierf
quote:
Dat ik nog wel meer leuke dingen voor of namens fok gedaan hebquote:
Wel declarabel? Goed voor de kilometers iigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
nee naar Köln of Frankfurt geloof ik weet nog niet exact. ff voor een interview
hoop hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel declarabel? Goed voor de kilometers iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |