quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die heeft zo'n lief stemmetje
Klop inderdaad perfect, maar ik dacht vanmiddag wel: dat geluid van Laura-Mary's gitaar mag weleens wat anders. Ze heeft zo'n noisegitaar van een Nederlandse bouwer, die zou ik overmorgen wel op tv willen zien/horen. Wat meer experimentelere noise, dat past ook wel bij ze.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt en het is ook nog eens krachtiger, ondanks het lieve stemmetje. De gitaarsound van ze klopt ontzettend goed bij hun nummers. Gewoon een heel gaaf duo.
Ja, verschrikkelijk die ventquote:
Wie is dit dan ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
triggerfinger ft Selah Suequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is dit dan ?
Owe nu dce gitaren dat is lekker.
Ik vind haar wel leuker met die band dan zonderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:22 schreef Desunoto het volgende:
Die Selah maakt Triggerfinger nog veel beter.
Ik ook. Ze moeten zich definitief bij elkaar voegen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuker met die band dan zonder
bij 3v12 song vh jaar deden ze nog een soort van toegiftquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Man, wat was die samenwerking goed net
was net op tv ook hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij 3v12 song vh jaar deden ze nog een soort van toegiftEn op youtube staat een versie dat zanger triggerfinger op de boksen gaat staan enzo
Baskerville is vet ja.quote:
Agh, liever dit op 1 dan Dries Roelvinkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Sems lievin taaaawwwnn, sems lievin tawwwn *jengel jengel*... Prototype overhypte Giel-act.
Straks komt wel Baskervillequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb het niet zo op die rapnegerts die nu bij Giel in de studio zijn...
Tijd om te slapen dus maar.
Zanger Ou Est Le Swimming Pool berooft zich van het leven op Pukkelpopquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:18 schreef tong80 het volgende:
Charles Haddon, de zanger van de Britse band Ou Est Le Swimming Pool, heeft vrijdag na een optreden op het Belgische popfestival Pukkelpop zelfmoord gepleegd. De zanger zou van een mast gesprongen zijn op de parkeerplaats voor artiesten, zo meldden media in België vrijdagavond.
Ou Est Le Swimming Pool gaf in de namiddag een concert tijdens het festival in Hasselt. Pukkelpop trekt traditioneel veel bezoekers uit Nederland, aangezien Hasselt niet ver van de grens ligt.
De band bracht tot nu toe drie singles uit en de debuutsingle Dance The Way I Feel werd vorig jaar een hit in het alternatieve muziekcircuit. De uitgave van het debuutalbum Christ died for our Synths staat gepland voor 22 oktober
Denk het ook niet kende jij de band of zanger ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat lowlands dat nou wil, tong
Dit is raar wilde posten dat ik moet pissen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kende de single van de band en had er nog meer van verwacht
En dat ze hem al als held hadden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat morgenochtend de ene na de andere 'hij sprong naast het zwembad' grap gemaakt gaat worden
Ekdom is een held.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
Blijf je ook nog even als Ekdom komt?
Preciesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ekdom is een held.
Die heeft in tegenstelling tot Giel wel historisch besef.
Nog een kwartier en dan zijn we van giel verlostquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:42 schreef tong80 het volgende:
Zanger pleegt zelfmoord en Giel blijkt aan z'n kleine pik trekken
wellicht morgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:48 schreef tong80 het volgende:
Beelden uit de 24 uurs tent graag.
Wil mijmn vrienden wel eems zien.
Die is genaaid door zwarte Piet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, bonnie is er ook weer, waar is de sint gebleven?
Let je wel op je taal ?quote:
Is daar een schema van? Of baseer je dat op dat artikel van (eer)gisteren?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef Bol_Wan het volgende:
We zijn weer begonnen, er mag wel veel worden uitgezonden hoor, fijn
ik baseer het gewoon op wat ik tot nu toe gezien heb, geen idee wat er nog komen gaat maar van gisteren is er een hoop leuks uitgezondenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:23 schreef tim. het volgende:
[..]
Is daar een schema van? Of baseer je dat op dat artikel van (eer)gisteren?
Zekerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik baseer het gewoon op wat ik tot nu toe gezien heb, geen idee wat er nog komen gaat maar van gisteren is er een hoop leuks uitgezonden
ga vanavond gewoon de hele programmering opnemen, morgen op mijn gemak allemaal terugkijkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef tim. het volgende:
[..]
Zeker. Vandaag vrees ik voor vervuiling van de stream/tv-uitzending door Anouk en Snow Patrol, maar er staan nog wel leuke dingen geprogrammeerd, o.a. Magnetic Man en Blood Red Shoes.
Mis je het? Ben je daar niet omdat je de line-ups de laatste jaren minder vond worden? Ik vind hem dit jaar wel goed, de headliners uitgezonderd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:26 schreef Aisumasen het volgende:
Grappig dat ik dit zeg, nu ik voor het eerste jaar sinds 2005 dit weekend niet in Biddinghuizen ben, en op de TV-registratie van Lowlands nooit terugzie wat ik ter plekke aan sfeer ervaren heb, maar Blood Red Shoes komt erg goed over vanaf deze plek. En dat voor de sfeerloze galmtent de Grolsch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |