Agh, liever dit op 1 dan Dries Roelvinkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Sems lievin taaaawwwnn, sems lievin tawwwn *jengel jengel*... Prototype overhypte Giel-act.
Straks komt wel Baskervillequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb het niet zo op die rapnegerts die nu bij Giel in de studio zijn...
Tijd om te slapen dus maar.
Zanger Ou Est Le Swimming Pool berooft zich van het leven op Pukkelpopquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:18 schreef tong80 het volgende:
Charles Haddon, de zanger van de Britse band Ou Est Le Swimming Pool, heeft vrijdag na een optreden op het Belgische popfestival Pukkelpop zelfmoord gepleegd. De zanger zou van een mast gesprongen zijn op de parkeerplaats voor artiesten, zo meldden media in België vrijdagavond.
Ou Est Le Swimming Pool gaf in de namiddag een concert tijdens het festival in Hasselt. Pukkelpop trekt traditioneel veel bezoekers uit Nederland, aangezien Hasselt niet ver van de grens ligt.
De band bracht tot nu toe drie singles uit en de debuutsingle Dance The Way I Feel werd vorig jaar een hit in het alternatieve muziekcircuit. De uitgave van het debuutalbum Christ died for our Synths staat gepland voor 22 oktober
Denk het ook niet kende jij de band of zanger ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat lowlands dat nou wil, tong
Dit is raar wilde posten dat ik moet pissen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kende de single van de band en had er nog meer van verwacht
En dat ze hem al als held hadden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat morgenochtend de ene na de andere 'hij sprong naast het zwembad' grap gemaakt gaat worden
Ekdom is een held.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
Blijf je ook nog even als Ekdom komt?
Preciesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ekdom is een held.
Die heeft in tegenstelling tot Giel wel historisch besef.
Nog een kwartier en dan zijn we van giel verlostquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:42 schreef tong80 het volgende:
Zanger pleegt zelfmoord en Giel blijkt aan z'n kleine pik trekken
wellicht morgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:48 schreef tong80 het volgende:
Beelden uit de 24 uurs tent graag.
Wil mijmn vrienden wel eems zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |