Jij hebt liever 1,95 in je handen dan een muntje van 2 euro?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef JohnDDD het volgende:
Persoonlijk vind ik het dus echt not done dat cassières in Nederland anno 2010 nog steeds vragen of je er misschien 5 cent bij hebt. Als ik er 5 cent bij wil geven, doe ik dat wel. Als cassière dien je gewoon 1.95 terug te geven in plaats van om 5 cent te vragen.
No fucking way?!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:06 schreef Roa het volgende:
Bacardi is sterke drank en daar moet je 18 voor zijn. Ook voor mixdrankjes met sterke drank dien je 18 te zijn.
Ik niet, maar msischien iemand anders wel die daar zijn redenen voor heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:06 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Jij hebt liever 1,95 in je handen dan een muntje van 2 euro?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef JohnDDD het volgende:
Persoonlijk vind ik het dus echt not done dat cassières in Nederland anno 2010 nog steeds vragen of je er misschien 5 cent bij hebt. Als ik er 5 cent bij wil geven, doe ik dat wel. Als cassière dien je gewoon 1.95 terug te geven in plaats van om 5 cent te vragen.
Laat eens een foto van jezelf zien andersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik werk als caissière bij de Albert Heijn, heel vaak zitten sommige klanten me aan te kijken alsof ik dom ben,als ze vragen of ze er 5 cent bij moeten doen en ik zeg Oke Goed kijken ze zo verbaasd alsof ze het knap vinden dat ik dan weet hoeveel geld ik ze terug moet geven.
Als iemand 8 euro 5 moet betalen en hij geeft een tientje weet ik heus wel dat ie 1,95 terug moet krijgen en dat het makkelijk is als hij er 5 cent bij geeft zodat ik hem 2 euro terug moet geven of 3 euro 5 is helemaal makkelijk dan kun je een briefje van 5 terug geven.![]()
Of ben ik nou zo'n simpele ziel ?![]()
En ik heb ook heel vaak klanten die hun boodschappenmandje op de band zetten en verwachten dat jij het er allemaal uit gaat halen, ik ben toch zeker je bediende niet?![]()
Ja klant is koning ja maar ze hoeven zich niet zo belachelijk te gedragen.
kom op zeg!![]()
en nog maar niet te spreken over die jongens die denken dat ze leuk zijn door te vragen Hoe heet de ander. of als je vraagt wilt u de bon erbij ze zeggen alleen als je telefoonnummer erop staat.
Pardon? ik ben toch zeker geen goedkope hoer ofzo?
Wees de mensen dankbaar hiervoor: Werkverschaffingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Waar ik niet tegen kon was mensen die rotzooi maakten. Had ik net vlijtig alle kinderonderbroekjes netjes op maat in de vakjes gelegd kwam er weer zo'n stereotype huismoeder met 2 kids en kinderwagen de stapel van maat 144 doorgraven op zoek naar maat 84. I
maar ze zijn vaak wel lekker. ik zou het er wel op kunnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
De meeste kassameisjes zijn eigenlijk ook wel heel erg dom...anders word je tenslotte ook geen kassameisje.
bedelaars zijn hier niet gewenst!quote:
Verkoop je lichaam. Gaat een stuk sneller dan kassameisje zijn. En ja, het is een wonder dat je kunt rekenen want de meeste kassameisjes vinden het echt wel mentaal uitdagend om barcodes te zoeken en die te scannen.quote:
Wie niet? En toch is maar een klein percentage van een beroepsbevolking een kassameisje.. Hmmm!quote:
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Sander het volgende:
Ik heb in de goede oude tijd wel bij de AH gewerkt. En ook klanten die dat flikte met dat mandje. Wat werkt is gewoon zeggen "Dat mandje is 80,- euro. Die wilt u er ook bij? Nee? Dan kunt u hem hier onder kwijt.".
ik doe het als bijbaan omdat ik mn school nog moet afmakenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Wie niet? En toch is maar een klein percentage van een beroepsbevolking een kassameisje.. Hmmm!
hedde die nou nog nie afgemakt!?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe het als bijbaan omdat ik mn school nog moet afmaken
het is maar een kassameiske, geen prostitueequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
De meeste kassameisjes zijn eigenlijk ook wel heel erg dom...anders word je tenslotte ook geen kassameisje.
Er zijn meer soorten bijbanen dan kassameisje zijn, betalen ook gelijk een stukje beter!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe het als bijbaan omdat ik mn school nog moet afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |