quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Dat filmpje van Sjon en Fieps![]()
![]()
Arme Baloe
Tombo Gefeliciteerd![]()
Ja, het eind waar Sjon echt ontzettend gaat slijmen bij die kleine bedoel je? Hij lijkt net een heel lief hondje daar, hè? En in het begin:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
heb jij m afgekeken?
Hij wordt steeds leuker op t eind he.
Wat een kleine biatch, die Fieps
Hoe gaat het met jouw eindemaand?
Oeh, zouden ze Sjonnies lusten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ik hoorde wel iets grommen maar kon niet bepalen van wie het was.
Oh, dat veldje hier buiten is misschien toch niet zo geschikt om met chiwallies te wandelen. De lokale familie Buizerd is er blijkbaar in geslaagd drie jongen groot te brengen, met z'n vijven draaien ze nu trage cirkels in de thermiek en speuren de grond af naar prooi.
Ik denk niet dat ze Sjon als eetbaar herkennenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, zouden ze Sjonnies lusten?
Gaaf, natuurlijk vliegen ze alleen als je geen fototoestel bij je hebt he?
Welkom in de wondere wereld van ICT-dienstverleningquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef Qwea het volgende:
serieus, ik haat lui die iets willen (pc in dit geval) en dan dat het vet stroef gaat en ze amper of helemaal niet reageren.
Dat ze de klere krijgen.
Nah, het ging om een koper van marktplaatsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Sjon als eetbaar herkennen![]()
Vanzelfsprekend geen camera bij me maar ze meestal vliegen ook te ver om mooie foto's van te maken en als ze dichtbij genoeg komen vliegen ze weer te snel.
Update: de buizerds zijn vertrokken, de familie torenvalk (met z'n vieren nu) heeft het veld overgenomen.
[..]
Welkom in de wondere wereld van ICT-dienstverlening
Misschien keken ze de herhaling!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaaaarom hoor ik buiten vuvuzelagetoeter?????????
De herhaling van de halve finale misschien!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Viel dr in de herhaling dan wel wat te vuvuzelaen voor ons?
Oh nou , die is ook stukken minder glorieus als je de afloop van de finale weet hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De herhaling van de halve finale misschien!
Misschien hebben ze onder een enorme steen gelegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou , die is ook stukken minder glorieus als je de afloop van de finale weet he
Wat was haar laatste mededeling daarover nou ook alweer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens ook helemaal niks meer van die muts van dat boek gehoord.
Ik zal het maar beter laten rusten denk ik?
Ik had gezegd dat ik gewoon mn boek terug wilde met vouw en alles.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was haar laatste mededeling daarover nou ook alweer?
Dat ze het ging versturen?Of had jij daarna nog geroepen dat ze het boek kon steken waar ze zon niet schijnt?
Als Baloe vaak slijm in z'n diaree heeft zou ik de Da naar z'n darmslijmvlies vragen. Kan zijn dat dat loslaat ofzo. Een week is best wel lang voor diaree.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef Qwea het volgende:
serieus, ik haat lui die iets willen (pc in dit geval) en dan dat het vet stroef gaat en ze amper of helemaal niet reageren.
Dat ze de klere krijgen.
Als je geen haast hebt kan ik wel een kopietje voor je maken.*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:08 schreef Qwea het volgende:
ik word er helemaal gestoord van.
Ik heb een XP home NL cd'tje nodig... kan ik NERGENS een cd/iso vinden.
quote:
Dat had je gisteren tegen je vader moeten zeggenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat had je gisteren tegen je vader moeten zeggen
dat zal toch wel meevallen! Erger dan mijn oude huisgenooit kun je echt niet wezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
ja, en zelfs dan ben ik nog te raar voor de meeste mensen geloof ik
sowieso wordt ik door de gemiddelde student raar aangekeken omdat ik rare biersoorten drink en niet liters pils wegtank, rare experimentele muziek luister waar niemand blij mee is, ik vervolgens heel gepassioneerd met diezelfde muziek bezig ben (passie voor muziek is tegenwoordig zo passé ) en rare hobbies heb zoals warhammer en d&dquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
In welk opzicht ben jij zo raar dan, volgens die mensen?
Zo over mijn computerscherm lijk je me helemaal niet raar (maar ja... ik ben raar)
Mwoah, dat valt best mee allemaal. Is zelfs wel charmant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowieso wordt ik door de gemiddelde student raar aangekeken omdat ik rare biersoorten drink en niet liters pils wegtank, rare experimentele muziek luister waar niemand blij mee is, ik vervolgens heel gepassioneerd met diezelfde muziek bezig ben (passie voor muziek is tegenwoordig zo passé ) en rare hobbies heb zoals warhammer en d&d
overigens vind ik dat zelf niet vreemd, maar dat zijn de dingen waar ik altijd rare reacties op krijg
mwah, tis vakantie, en er was een verjaardagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt best mee allemaal. Is zelfs wel charmant.
Alleen de wodka vind ik eng (maar dat ligt aan mijn slechte ervaringen met verslaafden)
leuk he, internet op je telefoonquote:
het ene gaat makkelijker dan het anderequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:dat fokken op de telefoon vergt toch wat oefening geloof ik he !
Hou je muil weirdo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ene gaat makkelijker dan het andere
hamsters fokken op je telefoon is makkelijker dan koeien
dan moet je es bovenop proberenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef Ynske het volgende:
Ik kan niet onder die lange quotes komen
Sind wanneer ben jij zo gedwee en volgzaam????????quote:
weird he...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sind wanneer ben jij zo gedwee en volgzaam????????
Wow jij weirdo!!!quote:
Is ook niks aan de hand als het zo eens af en toe is hoor. Tis er alleen zo'n drankje voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, tis vakantie, en er was een verjaardag
er gaan soms weken voorbij dat ik niets drink
Nou schat, als ik kamers over had en in de buurt van Rooterdam woonde mocht je zo bij mij op kamers!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
ja, en zelfs dan ben ik nog te raar voor de meeste mensen geloof ik
Oei mooi! See these eyes so red, I could live for a thousand years, morgen toch het nummer van Cat People van David Bowie door de geluidsbarrière jagen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ik zojuist een nieuwe bureaubladachtergrond heb gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg er toch ook bij waarom en dat het mijn issue is. Dus zeur niet tegen me. Ik bedoel het goed.quote:
"sorry meneer baas, mijn eindemaand is nog niet klaar, hij is opgegeten door een buizerd"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Maes!!
Met je Fiepert gaat alles goed!
Ik heb dr gisteren voor t eerst op dr lazer gegeven
En Nok, als jij zeurt mag ik het ook zeg![]()
Hey Barbaaf, hopenlijk gaat jouw eindemaand beter dan de mijnes ...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"sorry meneer baas, mijn eindemaand is nog niet klaar, hij is opgegeten door een buizerd"
linkje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
Braddie is trouwens weer lekker bezig, hij is allang weer aan het posten ook al heeft hij aangekondigd te vertrekken van fok
en hij post regelmatig iets over een hond die hij aan het uitlaten is, was die niet dood?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"sorry meneer baas, mijn eindemaand is nog niet klaar, hij is opgegeten door een buizerd"
Tsja, als die een foto zien hebben ze een dwangmatige behoefte er commentaar op te gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Wat een elitair kutclubje is dat eigenlijk toch ook in FOT he
Oh of ze negeren ze compleet, en systematisch, en zo slecht zijn die van mij ook weer nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als die een foto zien hebben ze een dwangmatige behoefte er commentaar op te geven
dat geld voor heel veel fotografen in het algemeen hoor, patsen met hun dure spullen en nooit de foto's van een ander goed kunnen vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Hij had twee honden, 1 down, 1 more to go.
wat nu weer daarow?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Hij had twee honden, 1 down, 1 more to go.
Oh nee niks, ik post es wat in dat foto's van je huisdieren topic.quote:
ik heb ook nog nooit een reactie op m'n foto's gekregen, wat erg jammer is want zo leer je nooit watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee niks, ik post es wat in dat foto's van je huisdieren topic.
Maar als het niet met een hele goede cam en heel erg bewerkt is dan zegt niemand dr iets over geloof ik, of ze gaan compleet uit hun dak als iemand een slechte foto neer zet.
En dan help je iemand met een link, lopen ze gelijk weer te zeikstralen dat de foto te groot is.
Dan reageren ze wel meteen , sneuneuzen
Ja psies, echt een elitair kutclubje, heel jammer hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit een reactie op m'n foto's gekregen, wat erg jammer is want zo leer je nooit wat
veel van die verzameltopics zijn dumptopics geworden, foto plempen en niet reageren, vind ik erg jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee niks, ik post es wat in dat foto's van je huisdieren topic.
Maar als het niet met een hele goede cam en heel erg bewerkt is dan zegt niemand dr iets over geloof ik, of ze gaan compleet uit hun dak als iemand een slechte foto neer zet.
En dan help je iemand met een link, lopen ze gelijk weer te zeikstralen dat de foto te groot is.
Dan reageren ze wel meteen , sneuneuzen
die heb ik dan over t hoofd gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit een reactie op m'n foto's gekregen, wat erg jammer is want zo leer je nooit wat
zo denken anderen ook over hierquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies, echt een elitair kutclubje, heel jammer hoor.
maar dat maakt niet uit, want in dat clubje zitten we zelf alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo denken anderen ook over hier
t valt echt wel mee, maar dan moet je zelf er ook wat energie insteken, was mijn ervaring
Psies, das wat anders, duh!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat maakt niet uit, want in dat clubje zitten we zelf al
ik zag ze laatst nog in de mediamarkt liggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Yns, ik zag trouwens bij de kringloop hier een paar leuke analoge compactjes liggen, waar ik eigenlijk wel es mee wilde gaan hobby-en, weet jij of er ergens online of zo voor leuke prijzen rolletjes te krijgen zijn?
Rembrandt en Graus vind ik zulke kutwinkels
Whehehehe de überkutwinkel!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zag ze laatst nog in de mediamarkt liggen
Niet meer gepoeptquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Yns, ik zag trouwens bij de kringloop hier een paar leuke analoge compactjes liggen, waar ik eigenlijk wel es mee wilde gaan hobby-en, weet jij of er ergens online of zo voor leuke prijzen rolletjes te krijgen zijn?
Rembrandt en Graus vind ik zulke kutwinkels
dat is ook tofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
lijkt me ook wel weer eens leuk om analoog te schieten en dan zelf te ontwikkelen,
mazzeltje dat m'n vader nog doka spullen van vroegah heeft liggen
en dan met een mooie bijna antieke pentax foto's schieten
ik heb hier alleen zwart-wit ontwikkelspullen staan, geen idee of het voor kleurenfoto's anders isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh dus dan kan ik mn rolletjes naar jou sturen als ik klaar ben Zwab?
Vriend van mn vader deed t vroeger ook allemaal zelf, die deed vooral veel zwart wit concertfotografie, en wij hadden heel veel van zijn foto's in de kamer hangen, gaaf waren die.
het is best erg hier, oude nikons met losse motordrive, een oude pentax, er ligt ook nog een hele oude technische cameraquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
veel mensen bestellen via ebay, maar geloof dat konijnenberg ook wat heeft liggen.
zal eens informeren.
[..]
dat is ook tof
heb dat op school gedaan, en paps heeft daar ook alle middelen voor liggen
dan moet je nadenkenmet wat je schiet
En van sushiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
zwart wit foto's van bapao's ontwikkelen
Ja dat zag ik ook, belachelijk hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, ik had die mooie serie gemaakt waarbij ik steeds verder inzoom op die kerk in Maastricht. 259 views, één reactie![]()
De mooie time lapse opnamen die ik nu aan het maken ben van wolkenluchten kunnen ze dan ook wel vergeten, paarlen voor de zwijnen
Kruisje aan je muur?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:59 schreef Ynske het volgende:
ow ohoh, zo hangt de canvas hier aan de muur, tis een phonepic
[ afbeelding ]
hmmm ernaar kijken gaatquote:
was t een los topic? dat gebeurt veel hoor, wel kijken, geen reactie. ik weet soms ook niet wat te moeten zeggen, dan zeg ik liever nietsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, ik had die mooie serie gemaakt waarbij ik steeds verder inzoom op die kerk in Maastricht. 259 views, één reactie![]()
De mooie time lapse opnamen die ik nu aan het maken ben van wolkenluchten kunnen ze dan ook wel vergeten, paarlen voor de zwijnen
Ik vind haar zo vreselijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:59 schreef Ynske het volgende:
ow ohoh, zo hangt de canvas hier aan de muur, tis een phonepic
http://i36.twitgoo.com/261yzwz.jpg
hmm dat zou m moeten zijn
hangt boven de tv kast. heb verder nog geen foto's en nietsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind haar zo vreselijk
Hoe hangt ie in de ruimte verder, zo zie je net niks he!
Had je mijn Kees al zien hangen met de kast eronder en zo?
Ze hangt nog scheef, maar das een betonnen muur, en ik wil dr nog een paar bij ( een van Frits & Karel, een van Billy, en die van Chico met puppy Sjon denk ik ), dus ik wil eerst de rest bestellen en dan in 1 keer alles goed hangen, anders blijf ik boren
whehehe, dat had ik in mijn slaapkamer, drie keer van inrichting veranderd in 4 jaar, de betonnen muur zit vol gatenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind haar zo vreselijk
Hoe hangt ie in de ruimte verder, zo zie je net niks he!
Had je mijn Kees al zien hangen met de kast eronder en zo?
Ze hangt nog scheef, maar das een betonnen muur, en ik wil dr nog een paar bij ( een van Frits & Karel, een van Billy, en die van Chico met puppy Sjon denk ik ), dus ik wil eerst de rest bestellen en dan in 1 keer alles goed hangen, anders blijf ik boren
Kun je geen railsysteem langs het plafond maken? Scheelt een hoop boren, zeker in beton.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, dat had ik in mijn slaapkamer, drie keer van inrichting veranderd in 4 jaar, de betonnen muur zit vol gaten
heb er op een gegeven moment maar twee osb platen tegen aan gegooid, zag er nog wel stylish uit met een beetje beits erover
het waren geen schilderijtjes maar muurbeugels voor gitaren en een tv enzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kun je geen railsysteem langs het plafond maken? Scheelt een hoop boren, zeker in beton.
Daar heb je toch ducttape voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het waren geen schilderijtjes maar muurbeugels voor gitaren en een tv enzo
Nee maar ik lees geïnteresseerd mee, wil ook op enige termijn een serieuze flitser erbij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef Pagan het volgende:
Mogge Middag allen.
Iemand hier verstand van flitsers?
[Centraal] Flitsers en flitstechnieken Post#200 en verder.
nee sorry, ik flits nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef Pagan het volgende:
Mogge Middag allen.
Iemand hier verstand van flitsers?
[Centraal] Flitsers en flitstechnieken Post#200 en verder.
Pagan hoopt hem voor z'n verjaardag te krijgen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee maar ik lees geïnteresseerd mee, wil ook op enige termijn een serieuze flitser erbij.
Gokje: Jouw ISO waarden lopen even verder als mijn 1600 en je hebt ws. lichtgevoeligere lenzen.quote:
iso werk ik niet hoger dan 1600, maar idd lichtsterke lenzen. overigens is t ook afhankelijk van de camera of hij goed te gebruiken is op 1600 of nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gokje: Jouw ISO waarden lopen even verder als mijn 1600 en je hebt ws. lichtgevoeligere lenzen.
Ik probeer het te vermijden, maar als het dan toch moet, dan maar goed.
Noise-ninja pluginquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
mijn heeft bij 800 al erg veel ruis
Neuh, 1600 ISO kan wel, maar is zeker niet aan te raden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
iso werk ik niet hoger dan 1600, maar idd lichtsterke lenzen. overigens is t ook afhankelijk van de camera of hij goed te gebruiken is op 1600 of niet
photoshop, gotta have it firstquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Noise-ninja pluginyou gotta love it
En voor GIMP?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:44 schreef Pagan het volgende:
NN is er ook als standalone app., maar ook als plugin voor PS Elements.
http://www.picturecode.com/
lol das toch niet zo moeilijkquote:
nog niet aan begonnen, zal wel na castlefest wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Zwubber , ben jij eigenlijk al in Hard Boiled Wonderland And The End Of The World begonnen????
Tsssssss en wanneer is dat dan wel niet dat crapfest???quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog niet aan begonnen, zal wel na castlefest worden![]()
*nog druk bezig is iets te verzinnen dat werkt voor castlefest
Jup. Show hier je flora ende faunaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef senesta het volgende:
Qwea had toch ooit eens een mooi foto topic in F&F geopend?
*tegen MM zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Noise-ninja pluginyou gotta love it
castlefest is dit weekendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssssss en wanneer is dat dan wel niet dat crapfest???
Deze heb je zo uit.
En hijs echt zoooooooo keileuk
De kleren van de keizer wellicht, of is dat te sprookjesachtig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog niet aan begonnen, zal wel na castlefest worden![]()
*nog druk bezig is iets te verzinnen dat werkt voor castlefest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
De kleren van de keizer wellicht, of is dat te sprookjesachtig.ik zet daar 1 stap binnen en heel castlefest rent in paniek naar buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
De kleren van de keizer wellicht, of is dat te sprookjesachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Oh nou dan mag je wel es op gaan schietenquote:
ja ik heb al een hoop opgegeven, omdat ik zo weinig tijd heb (en de materialen die ik nodig heb meestal online besteld moeten worden en dat doe ik niet zo kort op het festival )quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dan mag je wel es op gaan schieten
whehehe, jammer danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef nokwanda het volgende:
@Zwab, ik had ook willen gaan en ik had dan zelf een nieuwe jurk willen naaien. Maar opeens was er werk en opeens waren er andere zaken
Toch maar geen Castlefest voor mij dan. Anders waren we elkaar wellicht tegengekomen (had ik je getrakteerd op een speciaal lekker middeleeuws biertjuh, of mede)
Ik denk het ook, ja. En omdat we vrij dicht bij elkaar in de buurt wonen en we regelmatig in elkaars territorium komen, is de kans aanwezig dat je een keer op straat "heeeey, ouwe zwabberrrrr" hoort roepenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, jammer dan
ik ben vrij herkenbaar als je eenmaal mijn haar gezien hebt
whehehequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk het ook, ja. En omdat we vrij dicht bij elkaar in de buurt wonen en we regelmatig in elkaars territorium komen, is de kans aanwezig dat je een keer op straat "heeeey, ouwe zwabberrrrr" hoort roepen
Als dat dan een kleurrijke blonde dwerg is, dan ben ik dat.
Ow ja, wacht... dat blond weet je bij mij ook maar nooit. Kan ineens paars of zo zijn. Of knalrood en heel kort (terwijl het nu al niet meer heel heel erg kort is)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe![]()
*stiekem zijn haar paars gaat verven*
*gniffelt*
Veel plezier ermee. Het meeste is X-Rated achtig, alleen Jeff Dunham is een misser (quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Pagan, Strega bedankt voor de dvdtjes![]()
de eerste staat nu op
Da's het makkelijke van kort haar, als een kleurtje verveeld of niet bevalt ben je er zo weer vanaf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow ja, wacht... dat blond weet je bij mij ook maar nooit. Kan ineens paars of zo zijn. Of knalrood en heel kort (terwijl het nu al niet meer heel heel erg kort is)
ik zag et jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Het meeste is X-Rated achtig, alleen Jeff Dunham is een misser (), Dat had Durwood Douche moeten zijn, die er overigens wel op staat zie ik net.
Vragen over de muziek, meer muziek, roep maar. Metal en Klaus Schulze (+/- 50 albums) heb ik grotendeels buiten beschouwing gelaten.
Had dat ff gezegd. Ik heb dr hier nog 2. Had ik je zo kennen opsturenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff de clicker uitproberen op Sjon.
Khad een nieuwe besteld want de oude kon ik niet meer vinden, wedden dat die dalijk ook opduikt?
My Worst Xmas Ever is het misschien wat vroeg voor, maar die is wel maf/melig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zag et ja
ik zal ze zo eens doorbrowsen
Sjon kennende kan je beter een hamer gebruiken als beloningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff de clicker uitproberen op Sjon.
Khad een nieuwe besteld want de oude kon ik niet meer vinden, wedden dat die dalijk ook opduikt?
Oh nou ik dacht er maandag aan toen ik Chico zn eten zat te bestellen bij Zooplus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had dat ff gezegd. Ik heb dr hier nog 2. Had ik je zo kennen opsturen
Nee die hamer daar ram ik zn harses mee in als ie na 5 minuten die clicker nog niet snapt, snap dat dan!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sjon kennende kan je beter een hamer gebruiken als beloning
sjopze.nl misschien?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil een cadeautje laten bezorgen in Mexico, volgende week. Bloemen kan, maar zijn schrikbarend duur. Dus een betaalbaar iets bij een online winkel dat daar snel bezorgd kan worden. Heeft een van jullie enig idee waar en hoe?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja Strega, doe de bezem, of Zwab moet t ff komen halen en een dagje met zijn Murakami in de trein gaan zitten natuurlijk
Nok, ik stuur als het lukt vandaag de zomerschoenen van Strega door naar jou , sorry, ben er niet zo snel mee , maar ik heb mijn handen vol aan de honden met Fieps erbij dus ik kom amper in winkels / postkantoren etc. Ik moet ff een kleiner doosje vinden om ze in te doen, want deze doos krijg ik niet mee met 4 honden aan de lijn ( waarvan er twee het liefst als stuiterballen heen en weer jumpen).
Oh en goedemorgen!
Ja dag, ben je mal.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]Geen sorry.
Het is sowiezo al een verrassing
pm me trouwens de verzendkosten, dan maak ik die aan je over![]()
wrom dat dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Barbaaf het volgende:
Yay, op m'n werk aangekomen![]()
Alle treinverkeer van en naar Leiden was stilgelegd, met bussen en metro's toch nog Spaanse Polder kunnen bereiken.
Mogge allemaal
Oh crap das wel ergggggggggg lang zeg!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Barbaaf het volgende:
Alle treinverkeer van en naar Leiden was stilgelegd, met bussen en metro's toch nog Spaanse Polder kunnen bereiken.
Mogge allemaal
Het lijkt op gentiaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:05 schreef nokwanda het volgende:
Prachtige foto's. Wat voor een bloemetje is dat?
@Strega, dat vlieg je toch even op en neer op je bezem
Lekker is dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge allemaal
Er was iemand onder een trein gekomen, op het station zelf. De meeste perrons waren afgezet met rood-wit lint. De enige route die het deed toen ik er aankwam was over Utrecht maar toen er bij Alphen een seinstoring kwam werd ook dat platgelegd. Met de bus en metro via Zoetermeer, Pijnacker en Rotterdam gekomen.quote:
Ja fijne timing ook nog.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er was iemand onder een trein gekomen, op het station zelf. De meeste perrons waren afgezet met rood-wit lint. De enige route die het deed toen ik er aankwam was over Utrecht maar toen er bij Alphen een seinstoring kwam werd ook dat platgelegd. Met de bus en metro via Zoetermeer, Pijnacker en Rotterdam gekomen.
En een dag vrij nemen, wat ik anders zou overwegen, zat er niet in omdat de maandafsluiting vandaag af moet
joah, dat klopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
NokNok, was jij niet jarig vandaag?![]()
Zoja, van harte![]()
![]()
En Zonee, dan heb ik niets gezegd
Leuk toch!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joah, dat klopt.![]()
Ik had op mijn werk niks gezegd en was dat ook niet van plan, maar mijn schoonzusje wel, en dus ben ik hier vreselijk verwend met felicitaties, cadeautjes, bloemen en kaarten. Zooooooo lief. echt he....![]()
Verstoptquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Verstopt![]()
[ afbeelding ]
Nok, van Harte![]()
Gefeliciteerd Nokwandaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Dank julie wel
![]()
39 vandaag. Nog een jaartje en dan is het the BIG 40
( ik schuw het ouder worden niet. Sterker nog... ik ben ieder jaar weer blij dat ik weer wat ouder mocht worden)
Zat er niks voor je bij?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja Strega, doe de bezem, of Zwab moet t ff komen halen en een dagje met zijn Murakami in de trein gaan zitten natuurlijk
Nok, ik stuur als het lukt vandaag de zomerschoenen van Strega door naar jou , sorry, ben er niet zo snel mee , maar ik heb mijn handen vol aan de honden met Fieps erbij dus ik kom amper in winkels / postkantoren etc. Ik moet ff een kleiner doosje vinden om ze in te doen, want deze doos krijg ik niet mee met 4 honden aan de lijn ( waarvan er twee het liefst als stuiterballen heen en weer jumpen).
Oh en goedemorgen!
Assepoester? Zelfs het glazen muiltje niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ben je mal.
Helaas past mij helemaal niks , maar ik ben blij als ik jou dr dan wel een plezier mee kan doen!
Joh, daar kun jij toch niks aan doen, twas al keilief dat je ze zomaar opstuurde, en Nok past ze wss wel allemaal. Ik heb gewoon echt echt maat 38quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Assepoester? Zelfs het glazen muiltje niet?
Hé wat lullig nu, heb ik je blij gemaakt met een dode mus.
Gelukkig dat er dan een koek bij zat, zegt Pagan netquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, daar kun jij toch niks aan doen, twas al keilief dat je ze zomaar opstuurde, en Nok past ze wss wel allemaal. Ik heb gewoon echt echt maat 38
Maar drie paar zijn te groot en 1 paar ( die bruine hele nieuwe ) te klein, ik denk dat Nok die ook niet past
Nou, ook bij Nokje komen ze goed terecht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, daar kun jij toch niks aan doen, twas al keilief dat je ze zomaar opstuurde, en Nok past ze wss wel allemaal. Ik heb gewoon echt echt maat 38
Maar drie paar zijn te groot en 1 paar ( die bruine hele nieuwe ) te klein, ik denk dat Nok die ook niet past
Nou die koek was echt supersuperlekker, ik ben zooooooooo dol op gember, die was echt in een week op ( helaas vond mijn visite hem ook erg lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig dat er dan een koek bij zat, zegt Pagan net
Inderdaad., of zoals Greys al zei:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:32 schreef Strega het volgende:
Nok, ik hoop dat je morgen je allermooiste verjaardagskadootje krijgt!
deze combi ja, en dan het tweede punt op de eerste plekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Nok, van harte gefeliciteerd!
Dat het een jaar vol liefde, gezondheid en plezier mag worden!
Lekker! Geniet er van !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad., of zoals Greys al zei:
[..]
deze combi ja, en dan het tweede punt op de eerste plek
Over een uurtje stop ik met werken en gaan we uit eten
Ook Black Widow niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
dus, na een paar uur in rotterdam en vlaardingen te hebben gelopen, ben ik er achter dat waistcoats / gilets niet te vinden zijnen hoge hoeden al helemaaaaal niet
er zit er in maassluis een, maar die doet geloof ik 90% vrouwenkledingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Huh?
Zit dr nergens zo een verhuurdinges?
Zoeken doe je ook op internet:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
dus, na een paar uur in rotterdam en vlaardingen te hebben gelopen, ben ik er achter dat waistcoats / gilets niet te vinden zijnen hoge hoeden al helemaaaaal niet
die eerste had ik ook al gezien, maar die pas ik net nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zoeken doe je ook op internet:
[ [url=http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/?src=Wehkamp%2F233594_pb_01&$2010HardwareVierkant$]afbeelding ][/url]
http://www.hoedshop.nl/ : [ afbeelding ] maar daarvoor kan je beter naar een goochelshop denk ik
En al helemaal niet pas twee dagen van te voren dan op zoek gaan naar een outfitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
verder geen ramp natuurlijk, volgende keer maar niet last minute besluiten naar zoiets toe te gaan
ik was al een tijdje op zoek, via internet kijken of er winkels in de buurt zittend die dingen verkopen die er op lijken, het is bizar hoeveel er te krijgen is op internet, buiten nederlandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En al helemaal niet pas twee dagen van te voren dan op zoek gaan naar een outfit
Ja dat dacht ik dus ook, ik heb wel es galajurken en kostuums gehuurd in die regio, maar ja, dat was ook vroegahquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef Barbaaf het volgende:
Geen tweedehands zaakjes in R'dam (of echte studentensteden als Delft of Leiden)? Vroeger ()was er iig. een levendige handel in 2e hands rokkostuums ed. in Leiden.
maar het is superlicht en ventilerend!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Dan vind ik 20 euro nog nest duurkoop heur!
En sexah as hell of coursequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar het is superlicht en ventilerend!
Als jij er niet bent valt er gewoon niks te zeggen hier....quote:
Ik denk altijd dat iedereen om mij weg blijftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als jij er niet bent valt er gewoon niks te zeggen hier....
Ja psies, dat effectquote:
Hou op, ik lig nachten wakker, en ben doodop.quote:
Nee, dat been 's nachts niet, ik heb ook nog neuropathie en restless legs, dus dan ram ik Pagan zo het ziekenhuis inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:46 schreef trovey het volgende:
`s Nachts ook die laars aan?...want dan voelt het net als een gipsbeen....en als er iets je wakker houdt.....Hier een paar slechte nachten gehad i.v.m. de hoofdpijn door die nekartrose....heerlijk toch zulke kwalen die je wakker houden.
Slaap lekker als het er nog van komt.
![]()
Eigenlijk d'r oude vertrouwde zelf weer, maar dan in een wat rustiger versiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Vrij vandaag?
Chico loopt hier als een blije mongool rond te springen en te blaffen als een dulle , want de zon schijnt
Greys, hoest met da Bink?
Nok, zo kwam ik ook mn nest niet uit!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:09 schreef nokwanda het volgende:
In ieder geval deze ochtend. Voor de middag zie ik wel verder. We wachten op nieuws. Tenminste... ik wacht op nieuws. Mijn tederbeminde slaapt. Zelfs door de slaapkamer lopen onder het zingen van : "kom uit de bedstee m'n liefste", hielp niet.
Misschien zometeen Rita Corita's luidruchtiger: koffie koffie, lekker bakkie koffie.
Neuh. Het ontvlooi tubetje is alweer een week of twee geleden volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok, zo kwam ik ook mn nest niet uit!
Nou, sinds een tijdje word ik regelmatig mijn nest uitgejaagd door het geronk van Heer G 's morgens. En daar word ik dan wakker van. En daar wordt Bink weer wakker van. Dus zit ik altijd al een uur voordat ik eigenlijk op moest staan benedenquote:
Ik zou echt gillend gek worden als iemand me zo zou wekken 's morgens!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, sinds een tijdje word ik regelmatig mijn nest uitgejaagd door het geronk van Heer G 's morgens. En daar word ik dan wakker van. En daar wordt Bink weer wakker van. Dus zit ik altijd al een uur voordat ik eigenlijk op moest staan beneden
Het moet gewoon STIL zijn 's ochtends. Dus ik zou het gezang van Nok ook niet kunnen waarderen denk ik
Ik mag alles hier thuisquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, sinds een tijdje word ik regelmatig mijn nest uitgejaagd door het geronk van Heer G 's morgens. En daar word ik dan wakker van. En daar wordt Bink weer wakker van. Dus zit ik altijd al een uur voordat ik eigenlijk op moest staan beneden
Het moet gewoon STIL zijn 's ochtends. Dus ik zou het gezang van Nok ook niet kunnen waarderen denk ik
Op de valreep een hele goede morgen terug!quote:
Dank, dank.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op de valreep een hele goede morgen terug!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:55 schreef Pagan het volgende:
Ideetje voor NokMANda?
[ afbeelding ]
* Paganstuurt tevens een portie TLC mee.
Een half dagje nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallooooo![]()
Bwah, I needz feekeeesjun.
En toen was er vanochtend ook nog een patient die vond dat ik er zo moe uitzag.
Is het al weekend?
De auto is vaak een prima observatiehut.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:35 schreef Barbaaf het volgende:
Hier ook fijn weer, als het zo blijft ga ik vanmiddag een drive-by shooting op een steenuiltje proberen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
De auto is vaak een prima observatiehut.
Dan heb je een groothoek nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |