quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Dat filmpje van Sjon en Fieps![]()
![]()
Arme Baloe
Tombo Gefeliciteerd![]()
Ja, het eind waar Sjon echt ontzettend gaat slijmen bij die kleine bedoel je? Hij lijkt net een heel lief hondje daar, hè? En in het begin:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
heb jij m afgekeken?
Hij wordt steeds leuker op t eind he.
Wat een kleine biatch, die Fieps
Hoe gaat het met jouw eindemaand?
Oeh, zouden ze Sjonnies lusten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ik hoorde wel iets grommen maar kon niet bepalen van wie het was.
Oh, dat veldje hier buiten is misschien toch niet zo geschikt om met chiwallies te wandelen. De lokale familie Buizerd is er blijkbaar in geslaagd drie jongen groot te brengen, met z'n vijven draaien ze nu trage cirkels in de thermiek en speuren de grond af naar prooi.
Ik denk niet dat ze Sjon als eetbaar herkennenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, zouden ze Sjonnies lusten?
Gaaf, natuurlijk vliegen ze alleen als je geen fototoestel bij je hebt he?
Welkom in de wondere wereld van ICT-dienstverleningquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef Qwea het volgende:
serieus, ik haat lui die iets willen (pc in dit geval) en dan dat het vet stroef gaat en ze amper of helemaal niet reageren.
Dat ze de klere krijgen.
Nah, het ging om een koper van marktplaatsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Sjon als eetbaar herkennen![]()
Vanzelfsprekend geen camera bij me maar ze meestal vliegen ook te ver om mooie foto's van te maken en als ze dichtbij genoeg komen vliegen ze weer te snel.
Update: de buizerds zijn vertrokken, de familie torenvalk (met z'n vieren nu) heeft het veld overgenomen.
[..]
Welkom in de wondere wereld van ICT-dienstverlening
Misschien keken ze de herhaling!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaaaarom hoor ik buiten vuvuzelagetoeter?????????
De herhaling van de halve finale misschien!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Viel dr in de herhaling dan wel wat te vuvuzelaen voor ons?
Oh nou , die is ook stukken minder glorieus als je de afloop van de finale weet hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De herhaling van de halve finale misschien!
Misschien hebben ze onder een enorme steen gelegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou , die is ook stukken minder glorieus als je de afloop van de finale weet he
Wat was haar laatste mededeling daarover nou ook alweer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens ook helemaal niks meer van die muts van dat boek gehoord.
Ik zal het maar beter laten rusten denk ik?
Ik had gezegd dat ik gewoon mn boek terug wilde met vouw en alles.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was haar laatste mededeling daarover nou ook alweer?
Dat ze het ging versturen?Of had jij daarna nog geroepen dat ze het boek kon steken waar ze zon niet schijnt?
Als Baloe vaak slijm in z'n diaree heeft zou ik de Da naar z'n darmslijmvlies vragen. Kan zijn dat dat loslaat ofzo. Een week is best wel lang voor diaree.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef Qwea het volgende:
serieus, ik haat lui die iets willen (pc in dit geval) en dan dat het vet stroef gaat en ze amper of helemaal niet reageren.
Dat ze de klere krijgen.
Als je geen haast hebt kan ik wel een kopietje voor je maken.*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:08 schreef Qwea het volgende:
ik word er helemaal gestoord van.
Ik heb een XP home NL cd'tje nodig... kan ik NERGENS een cd/iso vinden.
quote:
Dat had je gisteren tegen je vader moeten zeggenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat had je gisteren tegen je vader moeten zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |