quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Dat filmpje van Sjon en Fieps![]()
![]()
Arme Baloe
Tombo Gefeliciteerd![]()
Ja, het eind waar Sjon echt ontzettend gaat slijmen bij die kleine bedoel je? Hij lijkt net een heel lief hondje daar, hè? En in het begin:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
heb jij m afgekeken?
Hij wordt steeds leuker op t eind he.
Wat een kleine biatch, die Fieps
Hoe gaat het met jouw eindemaand?
Oeh, zouden ze Sjonnies lusten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ik hoorde wel iets grommen maar kon niet bepalen van wie het was.
Oh, dat veldje hier buiten is misschien toch niet zo geschikt om met chiwallies te wandelen. De lokale familie Buizerd is er blijkbaar in geslaagd drie jongen groot te brengen, met z'n vijven draaien ze nu trage cirkels in de thermiek en speuren de grond af naar prooi.
Ik denk niet dat ze Sjon als eetbaar herkennenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, zouden ze Sjonnies lusten?
Gaaf, natuurlijk vliegen ze alleen als je geen fototoestel bij je hebt he?
Welkom in de wondere wereld van ICT-dienstverleningquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef Qwea het volgende:
serieus, ik haat lui die iets willen (pc in dit geval) en dan dat het vet stroef gaat en ze amper of helemaal niet reageren.
Dat ze de klere krijgen.
Nah, het ging om een koper van marktplaatsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Sjon als eetbaar herkennen![]()
Vanzelfsprekend geen camera bij me maar ze meestal vliegen ook te ver om mooie foto's van te maken en als ze dichtbij genoeg komen vliegen ze weer te snel.
Update: de buizerds zijn vertrokken, de familie torenvalk (met z'n vieren nu) heeft het veld overgenomen.
[..]
Welkom in de wondere wereld van ICT-dienstverlening
Misschien keken ze de herhaling!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaaaarom hoor ik buiten vuvuzelagetoeter?????????
De herhaling van de halve finale misschien!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Viel dr in de herhaling dan wel wat te vuvuzelaen voor ons?
Oh nou , die is ook stukken minder glorieus als je de afloop van de finale weet hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De herhaling van de halve finale misschien!
Misschien hebben ze onder een enorme steen gelegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou , die is ook stukken minder glorieus als je de afloop van de finale weet he
Wat was haar laatste mededeling daarover nou ook alweer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens ook helemaal niks meer van die muts van dat boek gehoord.
Ik zal het maar beter laten rusten denk ik?
Ik had gezegd dat ik gewoon mn boek terug wilde met vouw en alles.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was haar laatste mededeling daarover nou ook alweer?
Dat ze het ging versturen?Of had jij daarna nog geroepen dat ze het boek kon steken waar ze zon niet schijnt?
Als Baloe vaak slijm in z'n diaree heeft zou ik de Da naar z'n darmslijmvlies vragen. Kan zijn dat dat loslaat ofzo. Een week is best wel lang voor diaree.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef Qwea het volgende:
serieus, ik haat lui die iets willen (pc in dit geval) en dan dat het vet stroef gaat en ze amper of helemaal niet reageren.
Dat ze de klere krijgen.
Als je geen haast hebt kan ik wel een kopietje voor je maken.*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:08 schreef Qwea het volgende:
ik word er helemaal gestoord van.
Ik heb een XP home NL cd'tje nodig... kan ik NERGENS een cd/iso vinden.
quote:
Dat had je gisteren tegen je vader moeten zeggenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat had je gisteren tegen je vader moeten zeggen
dat zal toch wel meevallen! Erger dan mijn oude huisgenooit kun je echt niet wezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
ja, en zelfs dan ben ik nog te raar voor de meeste mensen geloof ik
sowieso wordt ik door de gemiddelde student raar aangekeken omdat ik rare biersoorten drink en niet liters pils wegtank, rare experimentele muziek luister waar niemand blij mee is, ik vervolgens heel gepassioneerd met diezelfde muziek bezig ben (passie voor muziek is tegenwoordig zo passé ) en rare hobbies heb zoals warhammer en d&dquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
In welk opzicht ben jij zo raar dan, volgens die mensen?
Zo over mijn computerscherm lijk je me helemaal niet raar (maar ja... ik ben raar)
Mwoah, dat valt best mee allemaal. Is zelfs wel charmant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowieso wordt ik door de gemiddelde student raar aangekeken omdat ik rare biersoorten drink en niet liters pils wegtank, rare experimentele muziek luister waar niemand blij mee is, ik vervolgens heel gepassioneerd met diezelfde muziek bezig ben (passie voor muziek is tegenwoordig zo passé ) en rare hobbies heb zoals warhammer en d&d
overigens vind ik dat zelf niet vreemd, maar dat zijn de dingen waar ik altijd rare reacties op krijg
mwah, tis vakantie, en er was een verjaardagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt best mee allemaal. Is zelfs wel charmant.
Alleen de wodka vind ik eng (maar dat ligt aan mijn slechte ervaringen met verslaafden)
leuk he, internet op je telefoonquote:
het ene gaat makkelijker dan het anderequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:dat fokken op de telefoon vergt toch wat oefening geloof ik he !
Hou je muil weirdo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ene gaat makkelijker dan het andere
hamsters fokken op je telefoon is makkelijker dan koeien
dan moet je es bovenop proberenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef Ynske het volgende:
Ik kan niet onder die lange quotes komen
Sind wanneer ben jij zo gedwee en volgzaam????????quote:
weird he...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sind wanneer ben jij zo gedwee en volgzaam????????
Wow jij weirdo!!!quote:
Is ook niks aan de hand als het zo eens af en toe is hoor. Tis er alleen zo'n drankje voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, tis vakantie, en er was een verjaardag
er gaan soms weken voorbij dat ik niets drink
Nou schat, als ik kamers over had en in de buurt van Rooterdam woonde mocht je zo bij mij op kamers!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
ja, en zelfs dan ben ik nog te raar voor de meeste mensen geloof ik
Oei mooi! See these eyes so red, I could live for a thousand years, morgen toch het nummer van Cat People van David Bowie door de geluidsbarrière jagen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ik zojuist een nieuwe bureaubladachtergrond heb gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg er toch ook bij waarom en dat het mijn issue is. Dus zeur niet tegen me. Ik bedoel het goed.quote:
"sorry meneer baas, mijn eindemaand is nog niet klaar, hij is opgegeten door een buizerd"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Maes!!
Met je Fiepert gaat alles goed!
Ik heb dr gisteren voor t eerst op dr lazer gegeven
En Nok, als jij zeurt mag ik het ook zeg![]()
Hey Barbaaf, hopenlijk gaat jouw eindemaand beter dan de mijnes ...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"sorry meneer baas, mijn eindemaand is nog niet klaar, hij is opgegeten door een buizerd"
linkje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
Braddie is trouwens weer lekker bezig, hij is allang weer aan het posten ook al heeft hij aangekondigd te vertrekken van fok
en hij post regelmatig iets over een hond die hij aan het uitlaten is, was die niet dood?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"sorry meneer baas, mijn eindemaand is nog niet klaar, hij is opgegeten door een buizerd"
Tsja, als die een foto zien hebben ze een dwangmatige behoefte er commentaar op te gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Wat een elitair kutclubje is dat eigenlijk toch ook in FOT he
Oh of ze negeren ze compleet, en systematisch, en zo slecht zijn die van mij ook weer nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als die een foto zien hebben ze een dwangmatige behoefte er commentaar op te geven
dat geld voor heel veel fotografen in het algemeen hoor, patsen met hun dure spullen en nooit de foto's van een ander goed kunnen vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Hij had twee honden, 1 down, 1 more to go.
wat nu weer daarow?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Hij had twee honden, 1 down, 1 more to go.
Oh nee niks, ik post es wat in dat foto's van je huisdieren topic.quote:
ik heb ook nog nooit een reactie op m'n foto's gekregen, wat erg jammer is want zo leer je nooit watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee niks, ik post es wat in dat foto's van je huisdieren topic.
Maar als het niet met een hele goede cam en heel erg bewerkt is dan zegt niemand dr iets over geloof ik, of ze gaan compleet uit hun dak als iemand een slechte foto neer zet.
En dan help je iemand met een link, lopen ze gelijk weer te zeikstralen dat de foto te groot is.
Dan reageren ze wel meteen , sneuneuzen
Ja psies, echt een elitair kutclubje, heel jammer hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit een reactie op m'n foto's gekregen, wat erg jammer is want zo leer je nooit wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |