SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TS heeft al gefaalt omdat het zijn ex is.
Maar de klacht:
Ik heb dus net een mountainbike gekocht, en wil binnenkort in Roermond wat gaan shoppen aan zooi die erbij hoort. Grietje woont daar niet ver vanaf, en ik kom er praktisch langs. Dus ik bel haar om 22:30 even op, midden in de vakantie en ze neemt op:
(Ze begint normaal): Hallo met "naam"
Ik: O hoi met TS, jou moest ik nu net even spreken.
zij zo omdat ze wist dat ik t was: Begint ze facking te lullen dat het geen normale tijd is, en al half 11 is. En dat dit absoluut niet kan.
Ik dus: Oké en nu?
zij: Nou vertel op, wat moet je?
ik zo: Oke, zo heb ik er al geen zin meer in, doei.
*Hangt op*
Deze griet in kwestie is 17.
Klacht: Griet van 17 die half 11 in de vakantie laat vindt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2010 22:42:20 ]
dat is juist leuk, natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Splutje het volgende:
Doe normaal man, je ex wakker bellen midden in de nachthoe kinderachtig
Antwoorden met TopicStarter terwijl er nog geen topic geopend is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Amoeba het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik zei dat jullie de pic niet wilden zien: (Overigens is deze foto ongeveer 1 jaar oud. ^^)wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TS heeft al gefaalt omdat het zijn ex is.
Maar de klacht:
Ik heb dus net een mountainbike gekocht, en wil binnenkort in Roermond wat gaan shoppen aan zooi die erbij hoort. Grietje woont daar niet ver vanaf, en ik kom er praktisch langs. Dus ik bel haar om 22:30 even op, midden in de vakantie en ze neemt op:
zij zo omdat ze wist dat ik t was: Begint ze facking te lullen dat het geen normale tijd is, en al half 11 is. En dat dit absoluut niet kan.
*Hangt op*
TS is homoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Amoeba het volgende:
Oké, goed dan.![]()
Spoiler required, staat in de OP. Nu even vlug toevoegen xD
Nee kerel, TS wordt hier als schuilnaam voor mijn naam gebruikt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Splutje het volgende:
Doe normaal man, je ex wakker bellen midden in de nachthoe kinderachtig
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Amoeba het volgende:
Oké, goed dan.![]()
Een foto van haar, niet van jou eppoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Amoeba het volgende:
Oké, goed dan.![]()
Waarom wil je daar langs dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme tis mijn ex. Dat is allang uit. Jammer genoeg door haar, maar uiteindelijk heb ik de rotzooi afgebroken.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Splutje het volgende:
Ik heb dit topic naar de politie gemailed, vuige pastoor
ECHT HE :| WADDAFACK MAN.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
Je maakt me niet wijs dat dat een wijf is.
Het heeft wel een pittig kort kapsel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
En als het dat wel is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
TS heeft seks met kleine jongetjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit allemaal over moet gaan, maar wat d'neuk is de afspraak met die afbeelding?
Wat bedoel je Peners?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit allemaal over moet gaan, maar wat d'neuk is de afspraak met die afbeelding?
Penisbaard is een vuige engelsman die engelse uitdrukking probeert te vertalen.quote:
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xDquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of jij dat jongetje op die afbeelding gegeven hebt?
Wat een liefde.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xD
Neger, wat d'neuk, man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xD
haha iksnap wat je bedoeld Xd ^^;quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar zie je doorheen dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lol, ik heb nadat t uit was een keer flink ruzie met haar lopen zoeken, en sindsdien is dat nooit helemaal gebeterd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar zie je doorheen dan?
Zo te lezen heeft het ook nog een kutkarakter, dus veel om verliefd op te worden is er niet.
Bijster is niet echt een treffend woord in deze context.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Amoeba het volgende:
Maar nu even inhoudelijk op de klacht zelf svp, TS weet dat hij/zij niet bijster knap is.
Niet bijster knapquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Amoeba het volgende:
Maar nu even inhoudelijk op de klacht zelf svp, TS weet dat hij/zij niet bijster knap is.
Het woord knap is eigenlijk niet eens relevant. Jongens veranderen heel erg als ze in hun tienerjaren komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bijster is niet echt een treffend woord in deze context.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik zei dat jullie de pic niet wilden zien: (Overigens is deze foto ongeveer 1 jaar oud. ^^)Een ex met dat uiterlijk en dan zelf ook nog eens spreken van een "griet".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TS heeft al gefaalt omdat het zijn ex is.
Maar de klacht:
*Hangt op*
Je suis Charlie Sheen
Nee, wel andere vrouwelijke vormen, en dat was toch echt geen vet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Splutje het volgende:
Heb je haar vasjien/klabanus wel gezien dan? Anders vrees ik dat je in het ootje genomen bent
Tieten, heupen, kont. Allemaal vet. Ben benieuwt wat je dan gezien hebt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, wel andere vrouwelijke vormen, en dat was toch echt geen vet.
Dat lijkt me ook niet inderdaad, "het" maakt een afgetrainde indrukquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, wel andere vrouwelijke vormen, en dat was toch echt geen vet.
Volleybalquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet inderdaad, "het" maakt een afgetrainde indruk
Een, een betere. Maar die staat op mijn telefoon, en ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik die foto van dat kreng afkrijg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef Penisbaard het volgende:
Maar heb je ook meer afbeeldingen van 'haar'?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een, een betere. Maar die staat op mijn telefoon, en ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik die foto van dat kreng afkrijg.
TS is ook nog eens digibeetquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een, een betere. Maar die staat op mijn telefoon, en ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik die foto van dat kreng afkrijg.
Neger, zorg maar voor een fatsoenlijke foto. Niemand gelooft dat dit een meisje is, man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, die kankersoftware van die foon werkt niet op mijn computer. Samsung.
picsquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:38 schreef Drinky het volgende:
Als dat een meisje is lik ik mijn eigen penis vandaag nog!
Eerst bewijs dat dat een meisje isquote:
Hoe, wil je onder d'r rokje kijken of wat.quote:
Moet ik weer denken aan die MSN-geluidjes.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet ik weer denken aan die MSN-geluidjes.
De ex vriendin 17 jaar, van tsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie is dat op de foto, dat is mij niet helemaal duidelijk.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als het een wijf is waarom heeft ze dan een jongentjes kamer?
Wat lult hij dan, dat is een jongetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
De ex vriendin 17 jaar, van ts
Dat moet je de TS vragenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat lult hij dan, dat is een jongetje.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe, wil je onder d'r rokje kijken of wat.
Dat past toch nooit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja dat is toch een jochie?
Hoe kun je die nu vingeren dan?
Aan z'n kleine aarsje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja dat is toch een jochie?
Hoe kun je die nu vingeren dan?
Ik wil ook wel pics van de TS zien ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:46 schreef luckass het volgende:
Ik geloof dit topic niet.
Als het wel waar is, ben ik ook benieuwd naar foto's van de TS.
die ex bleek al 17 te zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef Rebubbled het volgende:
TS' ex heeft volgens mij geen eierstokken, maar interne ballen. Zal me niets verbazen als rond het 16 levensjaar ineens de clitoris uitgroeit tot penis.En waar zijn de ouders?! Daar zeg je toch wat van!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2010 07:34:30 ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:34 schreef Amoeba het volgende:
Die ex kan me wat.
Overigens, waarom pics van mij.![]()
Maargoed, eentje danOok alweer een jaartje oud, maargut. Ik lijk overigens heel jong, overigens was mijn ex op die foto dus net 16. Ik ben nu ook 16 (Bam, daar gaan mijn KPD rechten:D, boeit toch niks, saai forum.)
Ik en mijn lieve muisje <33gast er loopt een muis over je heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
Die ex kan me wat.
Maargoed, eentje danOok alweer een jaartje oud, maargut. Ik lijk overigens heel jong, overigens was mijn ex op die foto dus net 16. Ik ben nu ook 16 (Bam, daar gaan mijn KPD rechten:D, boeit toch niks, saai forum.)
Ik en mijn lieve muisje <33Ok, ik ben er uit, het zijn broer en zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, ik ben er uit, het zijn broer en zus.
Dat ding in je OP kun je geen vrouw noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Haha TS lijkt op een vrouwelijke amoebe.Wtf, ik lijk in het minst op een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de OP, right, kutfoto. Ik heb een betere, maar zoals gezegd kan ik die niet van mijn foon afkrijgen.. Misschien mijn broer, op zijn pc werkt dat programma wel volgens mij.
Ik zal het eens vragen, later meer dus.
Die kamer is niet haar slaapkamer, computerkamer ofzoiets.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
NOU HIJ HEEFT DIE MOKKEL TENMINSTE GEGEVEN DAT KUNNEN JULLIE NIE ZEGGE
KK LEKKER WIJF TS GOED GEDAAN
C'est moi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:27 schreef peperclip het volgende:
ben jij dat serieus of is dit weer een 'opgefokte' actie?
Ik weet het, ik weet het. Webcamfotoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dan nog!
Je ziet geen enkel puntje waarvan je zou denken hee dat is een wijf![]()
Nou mijn webcam maakt me niet ineens een vent hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Webcamfoto![]()
Dus houd nu godverdomme je bek maar xD
Felicia.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Webcamfoto![]()
Dus houd nu godverdomme je bek maar xD
Pics?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nou mijn webcam maakt me niet ineens een vent hoor
eerst pics van jou manwijfgirlfriendquote:
Seffe kijken of mun broer al wakker is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
eerst pics van jou manwijfgirlfriend
Doe datquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Seffe kijken of mun broer al wakker is.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:55 schreef Splutje het volgende:
TS is een gek pubermeisje met een vlot en pittig kapsel
Naam is gewoon een meisjes naam. Even geen zin om namen te gaan noemen, sorry. Maar daar kan je vanuit gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Maar ts hoe kon je aan haar zien dat het een wijf was en hoe heet ze
Niet zo mopperkonten meneer , ik kan er niets aan doen dat het ding daar gewoon er niet uit ziet als een dame.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Naam is gewoon een meisjes naam. Even geen zin om namen te gaan noemen, sorry. Maar daar kan je vanuit gaan.
Euh, ze heeft nog een bescheiden balkon, wat op die foto moeilijk te zien is omdat ze een kankerlelijke trui draagt. En als ze haar haren wat liet groeien was het goed te zien.![]()
Op die ene pic zijn haar haren wat langer, waarschijnlijk dat je het dan wel ziet. Als je dat tenminste durft toe te geven.
Mee eens met je stelling, tis ook maar een kutfoto. Ik vond haar leuk om hoe ze deed, niet om hoe ze eruit zag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Niet zo mopperkonten meneer , ik kan er niets aan doen dat het ding daar gewoon er niet uit ziet als een dame.
PM de naam dan
en waarom draagt ze uberhaupt zo iets
Nog een hoop te leren.. Het draait niet om innerlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mee eens met je stelling, tis ook maar een kutfoto. Ik vond haar leuk om hoe ze deed, niet om hoe ze eruit zag.Ik ben het er heus wel mee eens dat ze er niet uitziet, maar die foto benadrukt dat, soort worst case scenario.
Ik heb bijgeleerd op Fok!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:12 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Nog een hoop te leren.. Het draait niet om innerlijk
Topic maken met show je ex, of is dat verboden ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Zal het leuk vinden dat het hier zo te kijk word gezet.
Probeer het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Topic maken met show je ex, of is dat verboden ?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:15 schreef Rebubbled het volgende:
OMG! En die foto van jou moet jouw mannelijkheid bewijzen?Conclusie, zij is lesbisch, jij bent homo. Match made in heaven.
Heb jij ook zo'n ex? dan hebben we in elk geval al 2 voor de horrorshow.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Topic maken met show je ex, of is dat verboden ?
Jouw kop er nog bij, en we hebben een trio.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n ex? dan hebben we in elk geval al 2 voor de horrorshow.
Shut it, boygirl.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jouw kop er nog bij, en we hebben een trio.
Het lieve (ex)vriendinnetje van TSquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef Robbiej het volgende:
DIe foto in de TS..
Dat is een jochie toch hoop ik?![]()
Haal die haakjes maar weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het lieve (ex)vriendinnetje van TS
Yay, nog meer pics van onzijdige personen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haal die haakjes maar weg.Overigens is mn broer wakker.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het lieve (ex)vriendinnetje van TS
Ex.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik snap het even niet: die foto in de OP is dat TS of zijn ex?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haal die haakjes maar weg.Overigens is mn broer wakker.
Jij bent een rarequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Amoeba het volgende:
TS heeft al gefaalt omdat het zijn ex is.
Jammer, ik vroeg aan mijn broer of hij ze er allemaal af kon slopen. In plaats van ze op de computer te zetten heeft hij ze allemaal verwijderd. Ging geheel niet expres..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yay, nog meer pics van onzijdige personen!
Bullshit...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jammer, ik vroeg aan mijn broer of hij ze er allemaal af kon slopen. In plaats van ze op de computer te zetten heeft hij ze allemaal verwijderd. Ging geheel niet expres..
Jammer, geen second pic dan.
Spoiler!!`quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit het...?
Oké. Zoals je het zegt zou het kunnen kloppen, maar ik lijk meer op een jongen dan op een meisje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Mixende_match het volgende:
Sorry, maar jullie zijn idd match made in heaven..
Jij lijkt nog meer op n meisje dan je ex....
En zij lijkt nog meer op een jongen dan jou...
Perfect!
Ach maak je niet druk het zit in de familiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jammer, ik vroeg aan mijn broer of hij ze er allemaal af kon slopen. In plaats van ze op de computer te zetten heeft hij ze allemaal verwijderd. Ging geheel niet expres..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef Robbiej het volgende:
Die foto in de TS..
Dat is een jochie toch hoop ik?![]()
En @ TS: Check je eigen foto eens man, Een schaap met een uitgebefte hangkut ziet er nog lekkerder uit. jonge snotaap.
ow enne... Je gaat toch geen foto's van je ex posten op 't internet.
Goftedomme!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan er met de beste wil van de wereld niks vrouwelijks aan ontdekken. Het lijkt meer op een 13 jarig ventje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit het...?
Weet ik, maar na 7 pagina's is het toch wel genoeg..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef GenusButeo het volgende:
Je vraagt er gewoon om als je pics gaat plaatsen.
Jij snapt woordgebruik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je snapt de intentie niet, ik had nooit verkering moeten nemen. Daarom faalde ik. xD
Dat je daar nog over na moet denken..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Ik denk niet dat ik haar zou geven... Als ik heel eerlijk ben...
Mogen we haar hyves eens zien dan ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet ik, maar na 7 pagina's is het toch wel genoeg..
Het is godverdomme wel duidelijk dat ze kankerlelijk is, wat ik zelf wel wil onderstrepen.
Een vriendin knuppel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Jij snapt woordgebruik niet.
Plus je faalde omdat het je ex was? En net zeg je dat het je vriendin is.
Ze heeft geen Hyves.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Mogen we haar hyves eens zien dan ?
Nee, en nooit gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Heb je nog wel is sex met haar?
Hebben ze nooit gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Heb je nog wel is sex met haar?
Houd eens even je bek wil je met je "knuppel", je zegt zelf dat het je EX is ja. Je zin klopt voor geen tering.quote:
Spijt van gehad?quote:
Nee, ik houd mijn bek niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Houd eens even je bek wil je, je zegt zelf dat het je EX is ja. Je zin klopt voor geen tering.
Je faalde dat het je ex was.
Zeg dan gewoon dat je faalde dat je verkering met der hebt.
Slimheid zit niet in de familie zie ik al
Wat ben je toch grappigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ik houd mijn bek niet.![]()
Ik bedoelde met die zin dat het al niet goed is dat ik haar ex moet noemen, liever had ik nooit verkering met haar gehad. Ja dus spijt van. Nee geen spijt ik nooit seks gehad hebben met ex.
Waarom niet? Misschien had ze best een lekker lichaam?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ik houd mijn bek niet.![]()
Ik bedoelde met die zin dat het al niet goed is dat ik haar ex moet noemen, liever had ik nooit verkering met haar gehad. Ja dus spijt van. Nee geen spijt ik nooit seks gehad hebben met ex.
Het punt is niet dat hij/zij lelijk is maar dat het eruit ziet als een jongetje van 8quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is godverdomme wel duidelijk dat ze kankerlelijk is, wat ik zelf wel wil onderstrepen.
Zeker wel, volle lippen, hoge jukbeenderen en een smalle kaak. Er zijn zat vrouwen zonder tetten en korte pittige kapsels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik lijk toch zeker niet op iets met tetten en een grot.
Mijn boterham wat doe jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nou mijn webcam maakt me niet ineens een vent hoor
Klopt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het punt is niet dat hij/zij lelijk is maar dat het eruit ziet als een jongetje van 8
wat voor boterham at jequote:
Die ex kan me wat.
Ik en mijn lieve muisje <33TS is een tienermeisje met pittig kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Homo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Penisbaard het volgende:
Maar serieus, ik zou TS zelf eerder karnen dan die ex van hem.
Die ex kan me wat.
Ik en mijn lieve muisje <33WTF! Wie is nou de man en de vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat weet echt niemand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:51 schreef luckass het volgende:
[..]
WTF! Wie is nou de man en de vrouw.
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kan bevestigen dat TS dat echt is! Die heeft hij ook altijd als afbeelding op MSN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS is beide plaatjes, hè?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is TS echt. Ik zweer het je!
Welk meisje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee. Dat meisje weet ik niet zeker. Die foto van die jongen met die bril is hij echt.
Op het moment niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kan bevestigen dat TS dat echt is! Die heeft hij ook altijd als afbeelding op MSN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welk meisje?
Ik zie alleen maar twee jongetjes die verrekte veel op elkaar lijken.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef Amoeba het volgende:
Oké. Wat een hilarische posts hier.![]()
Ik ben ten minste een baas die pics durft te posten, wat het gros hier niet kan zeggen.
IK WIL OOK NET ZO'N BAAS ZIJN ALS JOU!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben ten minste een baas die pics durft te posten, wat het gros hier niet kan zeggen.
FOK!kers weten niet wat 'genoeg' is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je pet is te klein. je hoofd is te groot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
IK WIL OOK NET ZO'N BAAS ZIJN ALS JOU!!!
Hier een pic van mij:
[ afbeelding ]
AP is wel origineel met kleding, nike petje op z'n marokaans. G-Star en zonnebril. Alleen nog een oorbelletjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
IK WIL OOK NET ZO'N BAAS ZIJN ALS JOU!!!
Hier een pic van mij:
[ afbeelding ]
En een nektasjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
AP is wel origineel met kleding, nike petje op z'n marokaans. G-Star en zonnebril. Alleen nog een oorbelletje
Als je het topic helemaal gelezen had wist je dat dit niet het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus TS, heb je daar ook seks mee gehad?!
Nee, je bent zo naief om een pic te posten, wat het gros hier niet kan zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef Amoeba het volgende:
Nee, die zijn laf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Nee, je bent zo naief om een pic te posten, wat het gros hier niet kan zeggen
Jij opent een topic, komt met die pic, die pic wordt afgekraakt en de rest is laf omdat ze geen pic postenquote:
Als je de OP had gelezen voordat de pic er kwam wist je dat ik vooraf wist dat die pic afgekraakt ging worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Jij opent een topic, komt met die pic, die pic wordt afgekraakt en de rest is laf omdat ze geen pic posten
Ga dan nu niet janken en de rest laf noemen, maar neem je verlies en houd je bekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen voordat de pic er kwam wist je dat ik vooraf wist dat die pic afgekraakt ging worden.
Ofc. heb ik die gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
Maar je hebt dus geen bewijs dat ze echt geen jongen is? Kan me voorstellen dat je van zo'n ugly fuck wel even een ID-kaart wil zien.
Witte slips.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Droeg je 'vriendin' ook boxershorts ipv strings?
Niet echt geil dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik raak er redelijk opgewonden van helemaal i.c.m. die pic. Zo kan je er lekker over fantaserenquote:
Allebei?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Allebei?![]()
Ik dacht dat die relatie nogal duidelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |