Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe, wil je onder d'r rokje kijken of wat.
Dat past toch nooit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja dat is toch een jochie?
Hoe kun je die nu vingeren dan?
Aan z'n kleine aarsje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja dat is toch een jochie?
Hoe kun je die nu vingeren dan?
Ik wil ook wel pics van de TS zien ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:46 schreef luckass het volgende:
Ik geloof dit topic niet.
Als het wel waar is, ben ik ook benieuwd naar foto's van de TS.
die ex bleek al 17 te zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef Rebubbled het volgende:
TS' ex heeft volgens mij geen eierstokken, maar interne ballen. Zal me niets verbazen als rond het 16 levensjaar ineens de clitoris uitgroeit tot penis.En waar zijn de ouders?! Daar zeg je toch wat van!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2010 07:34:30 ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:34 schreef Amoeba het volgende:
Die ex kan me wat.
Overigens, waarom pics van mij.![]()
Maargoed, eentje danOok alweer een jaartje oud, maargut. Ik lijk overigens heel jong, overigens was mijn ex op die foto dus net 16. Ik ben nu ook 16 (Bam, daar gaan mijn KPD rechten:D, boeit toch niks, saai forum.)
Ik en mijn lieve muisje <33gast er loopt een muis over je heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:34 schreef Amoeba het volgende:
Die ex kan me wat.
Overigens, waarom pics van mij.![]()
Maargoed, eentje danOok alweer een jaartje oud, maargut. Ik lijk overigens heel jong, overigens was mijn ex op die foto dus net 16. Ik ben nu ook 16 (Bam, daar gaan mijn KPD rechten:D, boeit toch niks, saai forum.)
Ik en mijn lieve muisje <33Ok, ik ben er uit, het zijn broer en zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, ik ben er uit, het zijn broer en zus.
Dat ding in je OP kun je geen vrouw noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Haha TS lijkt op een vrouwelijke amoebe.Wtf, ik lijk in het minst op een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de OP, right, kutfoto. Ik heb een betere, maar zoals gezegd kan ik die niet van mijn foon afkrijgen.. Misschien mijn broer, op zijn pc werkt dat programma wel volgens mij.
Ik zal het eens vragen, later meer dus.
Die kamer is niet haar slaapkamer, computerkamer ofzoiets.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
NOU HIJ HEEFT DIE MOKKEL TENMINSTE GEGEVEN DAT KUNNEN JULLIE NIE ZEGGE
KK LEKKER WIJF TS GOED GEDAAN
C'est moi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:27 schreef peperclip het volgende:
ben jij dat serieus of is dit weer een 'opgefokte' actie?
Ik weet het, ik weet het. Webcamfotoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dan nog!
Je ziet geen enkel puntje waarvan je zou denken hee dat is een wijf![]()
Nou mijn webcam maakt me niet ineens een vent hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Webcamfoto![]()
Dus houd nu godverdomme je bek maar xD
Felicia.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Webcamfoto![]()
Dus houd nu godverdomme je bek maar xD
Pics?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nou mijn webcam maakt me niet ineens een vent hoor
eerst pics van jou manwijfgirlfriendquote:
Seffe kijken of mun broer al wakker is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
eerst pics van jou manwijfgirlfriend
Doe datquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Seffe kijken of mun broer al wakker is.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:55 schreef Splutje het volgende:
TS is een gek pubermeisje met een vlot en pittig kapsel
Naam is gewoon een meisjes naam. Even geen zin om namen te gaan noemen, sorry. Maar daar kan je vanuit gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Maar ts hoe kon je aan haar zien dat het een wijf was en hoe heet ze
Niet zo mopperkonten meneer , ik kan er niets aan doen dat het ding daar gewoon er niet uit ziet als een dame.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Naam is gewoon een meisjes naam. Even geen zin om namen te gaan noemen, sorry. Maar daar kan je vanuit gaan.
Euh, ze heeft nog een bescheiden balkon, wat op die foto moeilijk te zien is omdat ze een kankerlelijke trui draagt. En als ze haar haren wat liet groeien was het goed te zien.![]()
Op die ene pic zijn haar haren wat langer, waarschijnlijk dat je het dan wel ziet. Als je dat tenminste durft toe te geven.
Mee eens met je stelling, tis ook maar een kutfoto. Ik vond haar leuk om hoe ze deed, niet om hoe ze eruit zag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Niet zo mopperkonten meneer , ik kan er niets aan doen dat het ding daar gewoon er niet uit ziet als een dame.
PM de naam dan
en waarom draagt ze uberhaupt zo iets
Nog een hoop te leren.. Het draait niet om innerlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mee eens met je stelling, tis ook maar een kutfoto. Ik vond haar leuk om hoe ze deed, niet om hoe ze eruit zag.Ik ben het er heus wel mee eens dat ze er niet uitziet, maar die foto benadrukt dat, soort worst case scenario.
Ik heb bijgeleerd op Fok!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:12 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Nog een hoop te leren.. Het draait niet om innerlijk
Topic maken met show je ex, of is dat verboden ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Zal het leuk vinden dat het hier zo te kijk word gezet.
Probeer het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Topic maken met show je ex, of is dat verboden ?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:15 schreef Rebubbled het volgende:
OMG! En die foto van jou moet jouw mannelijkheid bewijzen?Conclusie, zij is lesbisch, jij bent homo. Match made in heaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |