Heb jij ook zo'n ex? dan hebben we in elk geval al 2 voor de horrorshow.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Topic maken met show je ex, of is dat verboden ?
Jouw kop er nog bij, en we hebben een trio.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n ex? dan hebben we in elk geval al 2 voor de horrorshow.
Shut it, boygirl.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jouw kop er nog bij, en we hebben een trio.
Het lieve (ex)vriendinnetje van TSquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef Robbiej het volgende:
DIe foto in de TS..
Dat is een jochie toch hoop ik?![]()
Haal die haakjes maar weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het lieve (ex)vriendinnetje van TS
Yay, nog meer pics van onzijdige personen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haal die haakjes maar weg.Overigens is mn broer wakker.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het lieve (ex)vriendinnetje van TS
Ex.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik snap het even niet: die foto in de OP is dat TS of zijn ex?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haal die haakjes maar weg.Overigens is mn broer wakker.
Jij bent een rarequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Amoeba het volgende:
TS heeft al gefaalt omdat het zijn ex is.
Jammer, ik vroeg aan mijn broer of hij ze er allemaal af kon slopen. In plaats van ze op de computer te zetten heeft hij ze allemaal verwijderd. Ging geheel niet expres..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yay, nog meer pics van onzijdige personen!
Bullshit...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jammer, ik vroeg aan mijn broer of hij ze er allemaal af kon slopen. In plaats van ze op de computer te zetten heeft hij ze allemaal verwijderd. Ging geheel niet expres..
Jammer, geen second pic dan.
Spoiler!!`quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit het...?
Oké. Zoals je het zegt zou het kunnen kloppen, maar ik lijk meer op een jongen dan op een meisje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Mixende_match het volgende:
Sorry, maar jullie zijn idd match made in heaven..
Jij lijkt nog meer op n meisje dan je ex....
En zij lijkt nog meer op een jongen dan jou...
Perfect!
Ach maak je niet druk het zit in de familiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jammer, ik vroeg aan mijn broer of hij ze er allemaal af kon slopen. In plaats van ze op de computer te zetten heeft hij ze allemaal verwijderd. Ging geheel niet expres..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef Robbiej het volgende:
Die foto in de TS..
Dat is een jochie toch hoop ik?![]()
En @ TS: Check je eigen foto eens man, Een schaap met een uitgebefte hangkut ziet er nog lekkerder uit. jonge snotaap.
ow enne... Je gaat toch geen foto's van je ex posten op 't internet.
Goftedomme!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |