SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TS heeft al gefaalt omdat het zijn ex is.
Maar de klacht:
Ik heb dus net een mountainbike gekocht, en wil binnenkort in Roermond wat gaan shoppen aan zooi die erbij hoort. Grietje woont daar niet ver vanaf, en ik kom er praktisch langs. Dus ik bel haar om 22:30 even op, midden in de vakantie en ze neemt op:
(Ze begint normaal): Hallo met "naam"
Ik: O hoi met TS, jou moest ik nu net even spreken.
zij zo omdat ze wist dat ik t was: Begint ze facking te lullen dat het geen normale tijd is, en al half 11 is. En dat dit absoluut niet kan.
Ik dus: Oké en nu?
zij: Nou vertel op, wat moet je?
ik zo: Oke, zo heb ik er al geen zin meer in, doei.
*Hangt op*
Deze griet in kwestie is 17.
Klacht: Griet van 17 die half 11 in de vakantie laat vindt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2010 22:42:20 ]
dat is juist leuk, natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Splutje het volgende:
Doe normaal man, je ex wakker bellen midden in de nachthoe kinderachtig
Antwoorden met TopicStarter terwijl er nog geen topic geopend is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Amoeba het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik zei dat jullie de pic niet wilden zien: (Overigens is deze foto ongeveer 1 jaar oud. ^^)wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TS heeft al gefaalt omdat het zijn ex is.
Maar de klacht:
Ik heb dus net een mountainbike gekocht, en wil binnenkort in Roermond wat gaan shoppen aan zooi die erbij hoort. Grietje woont daar niet ver vanaf, en ik kom er praktisch langs. Dus ik bel haar om 22:30 even op, midden in de vakantie en ze neemt op:
(Ze begint normaal): Hallo met "naam"
zij zo omdat ze wist dat ik t was: Begint ze facking te lullen dat het geen normale tijd is, en al half 11 is. En dat dit absoluut niet kan.
Ik dus: Oké en nu?
zij: Nou vertel op, wat moet je?
ik zo: Oke, zo heb ik er al geen zin meer in, doei.
*Hangt op*
Deze griet in kwestie is 17.
Klacht: Griet van 17 die half 11 in de vakantie laat vindt.
TS is homoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Amoeba het volgende:
Oké, goed dan.![]()
Spoiler required, staat in de OP. Nu even vlug toevoegen xD
Nee kerel, TS wordt hier als schuilnaam voor mijn naam gebruikt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Splutje het volgende:
Doe normaal man, je ex wakker bellen midden in de nachthoe kinderachtig
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Amoeba het volgende:
Oké, goed dan.![]()
Een foto van haar, niet van jou eppoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Amoeba het volgende:
Oké, goed dan.![]()
Waarom wil je daar langs dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme tis mijn ex. Dat is allang uit. Jammer genoeg door haar, maar uiteindelijk heb ik de rotzooi afgebroken.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Splutje het volgende:
Ik heb dit topic naar de politie gemailed, vuige pastoor
ECHT HE :| WADDAFACK MAN.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
Je maakt me niet wijs dat dat een wijf is.
Het heeft wel een pittig kort kapsel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
En als het dat wel is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
TS heeft seks met kleine jongetjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit allemaal over moet gaan, maar wat d'neuk is de afspraak met die afbeelding?
Wat bedoel je Peners?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit allemaal over moet gaan, maar wat d'neuk is de afspraak met die afbeelding?
Penisbaard is een vuige engelsman die engelse uitdrukking probeert te vertalen.quote:
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xDquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of jij dat jongetje op die afbeelding gegeven hebt?
Wat een liefde.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xD
Neger, wat d'neuk, man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xD
haha iksnap wat je bedoeld Xd ^^;quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar zie je doorheen dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lol, ik heb nadat t uit was een keer flink ruzie met haar lopen zoeken, en sindsdien is dat nooit helemaal gebeterd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar zie je doorheen dan?
Zo te lezen heeft het ook nog een kutkarakter, dus veel om verliefd op te worden is er niet.
Bijster is niet echt een treffend woord in deze context.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Amoeba het volgende:
Maar nu even inhoudelijk op de klacht zelf svp, TS weet dat hij/zij niet bijster knap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |