Ik kan er met de beste wil van de wereld niks vrouwelijks aan ontdekken. Het lijkt meer op een 13 jarig ventje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit het...?
Weet ik, maar na 7 pagina's is het toch wel genoeg..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef GenusButeo het volgende:
Je vraagt er gewoon om als je pics gaat plaatsen.
Jij snapt woordgebruik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je snapt de intentie niet, ik had nooit verkering moeten nemen. Daarom faalde ik. xD
Dat je daar nog over na moet denken..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Ik denk niet dat ik haar zou geven... Als ik heel eerlijk ben...
Mogen we haar hyves eens zien dan ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet ik, maar na 7 pagina's is het toch wel genoeg..
Het is godverdomme wel duidelijk dat ze kankerlelijk is, wat ik zelf wel wil onderstrepen.
Een vriendin knuppel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Jij snapt woordgebruik niet.
Plus je faalde omdat het je ex was? En net zeg je dat het je vriendin is.
Ze heeft geen Hyves.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Mogen we haar hyves eens zien dan ?
Nee, en nooit gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Heb je nog wel is sex met haar?
Hebben ze nooit gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Heb je nog wel is sex met haar?
Houd eens even je bek wil je met je "knuppel", je zegt zelf dat het je EX is ja. Je zin klopt voor geen tering.quote:
Spijt van gehad?quote:
Nee, ik houd mijn bek niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Houd eens even je bek wil je, je zegt zelf dat het je EX is ja. Je zin klopt voor geen tering.
Je faalde dat het je ex was.
Zeg dan gewoon dat je faalde dat je verkering met der hebt.
Slimheid zit niet in de familie zie ik al
Wat ben je toch grappigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ik houd mijn bek niet.![]()
Ik bedoelde met die zin dat het al niet goed is dat ik haar ex moet noemen, liever had ik nooit verkering met haar gehad. Ja dus spijt van. Nee geen spijt ik nooit seks gehad hebben met ex.
Waarom niet? Misschien had ze best een lekker lichaam?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ik houd mijn bek niet.![]()
Ik bedoelde met die zin dat het al niet goed is dat ik haar ex moet noemen, liever had ik nooit verkering met haar gehad. Ja dus spijt van. Nee geen spijt ik nooit seks gehad hebben met ex.
Het punt is niet dat hij/zij lelijk is maar dat het eruit ziet als een jongetje van 8quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet ik, maar na 7 pagina's is het toch wel genoeg..
Het is godverdomme wel duidelijk dat ze kankerlelijk is, wat ik zelf wel wil onderstrepen.
Zeker wel, volle lippen, hoge jukbeenderen en een smalle kaak. Er zijn zat vrouwen zonder tetten en korte pittige kapsels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik lijk toch zeker niet op iets met tetten en een grot.
Mijn boterham wat doe jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nou mijn webcam maakt me niet ineens een vent hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |