Welnee, we krijgen het standaard antwoord: "Dan zeggen we toch gewoon die verdragen op"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Interessante post. Nou kunnen ze natuurlijk altijd nog net alsof doen en later de eu de schuld geven, of niet?
Dat wist ieder weldenkend mens natuurlijk al langquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beperking immigratie in ieder geval niet
-knip-
Symboolpolitiekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Interessante post. Nou kunnen ze natuurlijk altijd nog net alsof doen en later de eu de schuld geven, of niet?
en als dat niet mag de eu de schuld geven dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welnee, we krijgen het standaard antwoord: "Dan zeggen we toch gewoon die verdragen op"
Lees en huiver: 'Aanscherpen immigratiebeleid bijna niet mogelijk'
Dat krijg je bij drie partijen die bij voorkeur vanuit het negatieve redenerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:35 schreef remlof het volgende:
De onderhandelingen beginnen al lekker:
[ afbeelding ]
Nou, dat gaat lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nooit gaan werken op deze manier
Bedank Job Cohen maar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nooit gaan werken op deze manier
Weer iemand die het niet snapt.quote:
Die had maar zijn handtekening onder het complete VVD-programma moeten zettenquote:
Dat is te verwachten natuurlijk. En overigens een terechte opmerking van Verhagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:35 schreef remlof het volgende:
De onderhandelingen beginnen al lekker:
[ afbeelding ]
De piketpalen van Rutte vormden al een uiterst coulante handreiking; een bezuiniging van slechts 18 mld! Het is natuurlijk buitengewoon begrijpelijk dat Rutte met oog op het partij- en landsbelang dit bedrag als ondergrens wou hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die had maar zijn handtekening onder het complete VVD-programma moeten zetten.
Ik denk eerder dat het er bij de onderhandelingen nog veel heftiger aan toe gaat dan wat we lezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Niets aan het handje, de media overdrijft schromelijk.
Bij enkel die 18 miljard hadden de andere partijen dan ook nog wel akkoord kunnen gaan...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
De piketpalen van Rutte vormden al een uiterst coulante handreiking; een bezuiniging van slechts 18 mld! Het is natuurlijk buitengewoon begrijpelijk dat Rutte met oog op het partij- en landsbelang dit bedrag als ondergrens wou hebben.
Had prima gekund, maar nee, knulletje Rutte wilde ook nog eens de HRA veilig stellen maar wel de huren aanpakken. Ja, dat gaat dus niet nee. Maar ik weet dat jij vindt dat de andere partijen maar alles moesten goedkeuren wat de VVD wilde.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
De piketpalen van Rutte vormden al een uiterst coulante handreiking; een bezuiniging van slechts 18 mld! Het is natuurlijk buitengewoon begrijpelijk dat Rutte met oog op het partij- en landsbelang dit bedrag als ondergrens wou hebben.
Ja, maar louter in het landsbelang.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef ethiraseth het volgende:
Maar ik weet dat jij vindt dat de andere partijen maar alles moesten goedkeuren wat de VVD wilde.
Bron? Ik dacht laatst te vernemen dat de meeste CDA-leden klakkeloos de partijlijn zouden volgen, zoals altijd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Dat CDA congres wordt interessant. Het is daar echt 50-50. Kijk er nu al naar uit.
Onzin. Stond laatst uitgebreid in de kranten dat het CDA verdeeld is over deelname. Of heb je het nieuws niet gevolgd? Kan ook natuurlijk. Bron zoek je zelf maar op. Nou vooruit, eentje dan;quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bron? Ik dacht laatst te vernemen dat de meeste CDA-leden klakkeloos de partijlijn zouden volgen, zoals altijd.
Krijgen we dit. Verdeeld in de zin dat 20% het niet ziet zitten? Dat lijkt me iets heel anders dan de fifty-fifty situatie die jij hierboven schetste. Maar dat snap jij natuurlijk zelf ook wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:14 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Onzin. Stond laatst uitgebreid in de kranten dat het CDA verdeeld is over deelname. Of heb je het nieuws niet gevolgd? Kan ook natuurlijk. Bron zoek je zelf maar op.
Ouwehoer, geef me een bron waaruit blijkt dat het 50/50 is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:14 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Onzin. Stond laatst uitgebreid in de kranten dat het CDA verdeeld is over deelname. Of heb je het nieuws niet gevolgd? Kan ook natuurlijk. Bron zoek je zelf maar op. Nou vooruit, eentje dan;
http://www.bndestem.nl/al(...)PVV-verdeelt-CDA.ece
kan er zo nog 100 bijhalen.
Wacht het partij congres maar eens af. Als die prominenten gaan spreken (en er komt steeds meer gemor) praten we wel verder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Krijgen we dit. Verdeeld in de zin dat 20% het niet ziet zitten? Dat lijkt me iets heel anders dan de fifty-fifty situatie die jij hierboven schetste. Maar dat snap jij natuurlijk zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |