Eigenlijk niet, want in het weekend loopt de hele stad vol met dat volk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:12 schreef o.us het volgende:
HMH R'Dam verschikelijk.. haha
Om dit soort boeren kan je toch alleen maar om lachen.
Aan de buitenkant?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Alicey het volgende:
Het gezinshoofd heeft zijn sleutels in de deur laten zitten. Hopelijk komt hij vannacht binnen zonder dat ik wakker hoef te worden.
Eensquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Alicey het volgende:
Nogal logisch. Op de Dordtselaan weet je tenslotte maar nooit van wie de scooter is, voor hetzelfde geld van iemand die erg behendig is met vuurwapens.
Och, de Beijerlandselaan en 1ste Middellandstraat ook hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Alicey het volgende:
Nogal logisch. Op de Dordtselaan weet je tenslotte maar nooit van wie de scooter is, voor hetzelfde geld van iemand die erg behendig is met vuurwapens.
'In de ghettoooo'quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Och, de Beijerlandselaan en 1ste Middellandstraat ook hoor![]()
Daar geldt het vast ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
Och, de Beijerlandselaan en 1ste Middellandstraat ook hoor![]()
Natuurlijk, een gezinshoofd weet hoe dat aangepakt wordt.quote:
Voor de duidelijkheid: Dat gaat ook op als het gezinshoofd schoonmaakalcohol in een asbak in de fik steektquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Natuurlijk, een gezinshoofd weet hoe dat aangepakt wordt.
Vertrouw je gezinshoofd, en leef in rust en veiligheid!
Waarom zou een gezinshoofd dat doen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Dat gaat ook op als het gezinshoofd schoonmaakalcohol in een asbak in de fik steekt
Vertrouwen betekent dat je om te beginnen aanneemt dat het voor je eigen bestwil is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou een gezinshoofd dat doen?
Om de oerdrang tot het maken van vuur (voor de warme voeten en het eten van het gezinslid!) te bevredigen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou een gezinshoofd dat doen?
Wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:01 schreef rubje het volgende:
zo..jij krijgt op je 50st last van je hart als je zo doorgaat
Iemand zin om eens te gaan testen?quote:Vanaf 5 augustus a.s. openen wij onze 2e vestiging in Rotterdam aan de Binnenrotte.
Wat is er tot 15 augustus?quote:
Nicequote:Tweede werkdag ook overleefd. Mijn nieuwe werkgebied ligt op vijf minuten fietsen van mijn huis.Ook een paar klanten in Ommoord, Zevenkamp & op Katendrecht, maar het merendeel hier vlak achter.
Da's wel lekker dat het zo dichtbij is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor.Maar dan wel na 15 augustus.
Tweede werkdag ook overleefd. Mijn nieuwe werkgebied ligt op vijf minuten fietsen van mijn huis.Ook een paar klanten in Ommoord, Zevenkamp & op Katendrecht, maar het merendeel hier vlak achter.
Of de belastingdienst erg van boetes uitdelen is weet ik niet. Ze kunnen echter wel een schatting maken van je inkomen en meestal zijn die schattingen voor de belastingschuldige niet erg positief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht trouwens vroeger altijd dat als je niet vóór 1 april aangifte deed, dat je dan een boete kreeg ofzo...
Nee, geen schoonmaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die je schoonmaken voor een leuk prijsje?
Bij particulieren hoeven ze toch niet te schatten want daar hebben ze alle gegevens toch al van?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of de belastingdienst erg van boetes uitdelen is weet ik niet. Ze kunnen echter wel een schatting maken van je inkomen en meestal zijn die schattingen voor de belastingschuldige niet erg positief.
Ahjah, een voorlopige aanslag? Nouja, daar komen we wel uit. Ik moet voor wat vragen naar de Belastingdienst, maar afgezien daarvan kan ik de boel zo afronden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of de belastingdienst erg van boetes uitdelen is weet ik niet. Ze kunnen echter wel een schatting maken van je inkomen en meestal zijn die schattingen voor de belastingschuldige niet erg positief.
Dat hangt van je situatie af. Als je bijv. een onderneming runt of een huis bezit, dan niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Bij particulieren hoeven ze toch niet te schatten want daar hebben ze alle gegevens toch al van?
Je kunt ook uitstel aanvragen. Je krijgt dan automatisch uitstel voor een jaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ahjah, een voorlopige aanslag? Nouja, daar komen we wel uit. Ik moet voor wat vragen naar de Belastingdienst, maar afgezien daarvan kan ik de boel zo afronden.
Op pagina 23 van de Volkskrant van vandaag staat een stuk over VVE's en de verplichting tot inschrijving in het handelsregister, mocht je interesse hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Wat grappig, mijn pa sms-te me hetzelfde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Op pagina 23 van de Volkskrant van vandaag staat een stuk over VVE's en de verplichting tot inschrijving in het handelsregister, mocht je interesse hebben.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat grappig, mijn pa sms-te me hetzelfde.
Heb je een scanner?
Ga je een VVe opstarten ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat grappig, mijn pa sms-te me hetzelfde.
Heb je een scanner?
Ook niet met het knopje default settings?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb ooit eens aan de dubbelklinsnelheid gezeten maar dat is nooit meer goed gekomen![]()
Of met een flinke klap met de hamer!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook niet met het knopje default settings?
"Dames en heren welkom hier. Ook vandaag zal de cursus 'Fysiek geweld en geen verstand' door dhr. TJ gegeven worden. Wij raden u aan ook zijn boek te kopen, 'Hoezo, Hooligan?', waarin hij uit zal leggen dat voetbalsupporters met een nogal geweldadige houding niet direct hooligans zijn, maar goeie jongens van Zuid."quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of met een flinke klap met de hamer!
Bijna vakantie!quote:
Nee, ga een paar dagen naar mn ouders (zien ze me ook nog eens) en verder een beetje relaxen in Rotterdam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik pas over 11 maanden
Ga je nog weg ?
Ook echt nodig, of is het meer een secundaire arbeidsvoorwaarde ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Morgen krijg ik een Blackberry van de zaak.Eindelijk een keer een telefoon van de zaak.
Hoiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Dames en heren welkom hier. Ook vandaag zal de cursus 'Fysiek geweld en geen verstand' door dhr. TJ gegeven worden. Wij raden u aan ook zijn boek te kopen, 'Hoezo, Hooligan?
Oh noes! Nu gaat-ie er vast kunstjes mee doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:19 schreef SingleCoil het volgende:
LHO! Een belangrijke ontdekking! http://pyroforum.nl/
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh noes! Nu gaat-ie er vast kunstjes mee doen.
Dames, dames...in het kader van de intergezins informatieuitwisseling geven gezinshoofden soms wat interessante informatie aan elkaar. Hoewel het in princiepe niet vertrouwelijk is en we dat in het kader van een transparante gezinsstructuur ook graag met jullie delen, is het niet de bedoeling dat gezinsleden hierop reageren.quote:
Dat is de verkeerde kant om kaal te scherenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:33 schreef Causa het volgende:
Dat is trouwens sinds ik vanmorgen het gezinshoofd-hoofd kaalschoor. Er kan nog meer met haar, dacht ik.
Mijn man heeft geen verkeerde kantenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde kant om kaal te scheren
surequote:
In de prehistorie barbecueden ze altijd, ongeacht het weer. Dat kunnen wij ookquote:En wanneer wordt het weer BBQ weer ?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Het is gezellig bij ons in de straat.
http://www.nu.nl/binnenla(...)mmoniak-buurman.html
Leuke buurt ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Woeiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan er niets over terug vinden op P2000. Ben wel benieuwd welk huisnummerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:50 schreef SingleCoil het volgende:
tja...het complex, he?
Bij TPP gaat het kennelijk niet zo goed...we kwamen om half 9 binnen, was het eten op
alleen pasteitjes...Als het heel goed zou gaan zou hij geld voor voldoende voorraad hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]Of het gaat juist héél goed.
Wij waren jullie voor, wij hebben ook bij TPP gegeten, maar vrij vroeg en snel. Hamburgertje. Die zijn daar ook erg lekker.
Had hij zelfs geen kip meer...?
Zie je wel dat lho zich niet gedragen kan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Van maandag tot en met donderdag mochten Eneco-klanten van 15.00 tot 22.00 de dierentuin in. In plaats van dat ze dan de deuren dicht laten, hebben ze ook weer losgelaten helaas.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat klopt. Kunnen mensen die bij Blijdorp wonen de klanten van Eneco herkennen dan?
Met dank aan Stedinquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:14 schreef Isegrim het volgende:
Wil je even uitslapen op je vrije maandag, gaan ze voor je deur met zo'n bestrating-aanstampding (hoe heten die dingen eigenlijk?) aan de slag.
was ff schrikken toen ik het las. mijn vriendin woont daar in de straat en ook op de 2e verdieping. hoop van mijn spullen liggen daar ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2308951/grote-brand-in-rotterdam.html
of een hulpmiddel voor een labiaal royaal geschapenequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ja, een trilplaat. Al denk ik bij dat woord aan zo'n dubieus fitnessapparaat.
Wat had ik daar moeten doen (behalve de park checken natuurlijk)?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
Iemand nog naar het park geweest gisteren ?
Dag van de romantische muziekquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat had ik daar moeten doen (behalve de park checken natuurlijk)?
Helaas niet, want het was uiteindelijk toch wel goed weer voor wijn, champagne en oesters met een beetje muziek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
Iemand nog naar het park geweest gisteren ?
Niet ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja hallo dat kan ik ook niet.
ja maar kan ze niet ala minuut in zettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Niet ?
Je heb toch vrije dagen/uren ?
Ik ook niet, maar ik kan wel om 11:00 besluiten om 12:00 weg te gaan mits het werk dat toelaat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja maar kan ze niet ala minuut in zetten
foutje van de redactie denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik ben alleen 22 jaar jonger.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik het was geweest, had er wel gestaan "Metro totall-loss geswaffeld door 26-jarige Rotterdammer".
goed héquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TJ is wel een echte topickiller :p
Geniaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
Voor LHO
http://www.gadgetknaller.nl/partners/gadgetknaller/index.php
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef junkiexp het volgende:
Heb jij zo'n retro vespa LHO ?
Wel gaaf die dingen, maar voor de nieuwprijs koop je een fatsoenlijke tweedehands auto
goede vrienden maken dit bespreekbaar, zegt A. Wel vooruit: DAT IS HOMO-DING!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Geleend. Van een collega. Mij idd ook ietwat boven budget. Je hebt er ook wel kleine nieuwe auto's voor. De LXV 50CC met hippe spiegels, voorruit (Zodat je met regen in het donker geen fuck meer ziet), en achterrekje. Kan wel eens tegen de 5K lopen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:41 schreef SingleCoil het volgende:
een homo met een meisje achterop, dat zie je gelijk, dan denk je, wat aardig, die brengt z'n zusje ergens heen
Of z'n fag hag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:41 schreef SingleCoil het volgende:
een homo met een meisje achterop, dat zie je gelijk, dan denk je, wat aardig, die brengt z'n zusje ergens heen
Waar je zin aan hebt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een hele ochtend op Katendrecht overleefd.
Maar het blijft Katendrecht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Isegrim het volgende:
Het is best leuk daar.Sommige stukken althans. Mjin nieuwe werkgever is flink aan het ontwikkelen daar. Zitten echt mooie panden bij, helemaal gerenoveerd, die je voor weinig geld kunt kopen. Écht weinig geld.
Ik doel ook helemaal niet op overvallen, dat gebeurt er niet zo. Het is wel een saaie wijk die geïsoleerd ligt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:15 schreef Isegrim het volgende:
Dat wel. Maar ik ben niet overvallen. Er zei wel een neger goedemorgen tegen me. Toen schrok ik wel.
Er komt binnenkort een brug tussen Katendrecht en kop van Zuid. Dan ben je er zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doel ook helemaal niet op overvallen, dat gebeurt er niet zo. Het is wel een saaie wijk die geïsoleerd ligt.
Ik denk het wel, ga maar eens rondkijken daar. Zitten echt leuke dingen tussen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef Alicey het volgende:
Is het dan zo erg veranderd de afgelopen jaren?
Dat maakt het wel minder geïsoleerd idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een brug tussen Katendrecht en kop van Zuid. Dan ben je er zo.
De vraag is alleen welk plan eerder uitgevoerd is, dat van die brug of het postcountherstelplan
Zal er aan denken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ga maar eens rondkijken daar. Zitten echt leuke dingen tussen.
Je baas zal wel blij zijn met je verkooppraatjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:19 schreef Isegrim het volgende:
Saai? Echt niet. Er zitten superveel leuke winkeltjes en restaurantjes en er komen er nog meer bij. En je bent in een kwartiertje fietsen in de binnenstad.
Oh, daar is het me niet om te doen, maar ik was eigenlijk positief verrast door een aantal zaken. Je komt daar normaal niet echt als je er niet woont.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Je baas zal wel blij zijn met je verkooppraatje
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn oudtante exploiteerde er een gelegenheid voor zeelieden, volgens mijn moeder was het er altijd erg gezellig.
2e zal wel hersteld worden denk ik tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een brug tussen Katendrecht en kop van Zuid. Dan ben je er zo.
De vraag is alleen welk plan eerder uitgevoerd is, dat van die brug of het postcountherstelplan
Postaantal gaat alleen in hele getallen. Alles boven 0 is meer dan 0 en dus 1.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel fijn dat het nu ineens lijkt alsof ik wel een leven heb, met 7 posts sinds 2006. Maar Fok is niet zo goed in het berekenen van gemiddelden zo blijkt. Volgens mijn profiel post ik gemiddeld eenmaal per dag. Ik kom zelf op 0,004 posts per dag.
Je zei zelf dat jullie op zo'n ding reden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Junkie, waar heb je ons eigenlijk gezien, en hoe heb je ons herkend, met helm en zulks?
Zou Tong al stressen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef junkiexp het volgende:
Ha geweldig, ik hoop dat het niet hersteld kan worden.
Ik lach me een breuk.
Kunnen we allemaal met een schone lei beginnen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef junkiexp het volgende:
Ha geweldig, ik hoop dat het niet hersteld kan worden.
Ik lach me een breuk.
Je moet aangeven dat hij tussen [datum, tijdstip] en [datum, tijdstip] gestolen is. Dus, tja...quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:34 schreef Breuls het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat mijn fiets gestolen is. Ben nog even naar het fietsenhok gegaan, zorgvuldig naar alle fietsen gekeken, maar geen van de fietsen is de mijne.
De vraag is; moet je nou aangifte doen van "ik heb drie jaar geleden mijn fiets in de stalling gezet en nu kan ik 'm niet meer vinden"?
juist ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:33 schreef Breuls het volgende:
Oh, nou, dat is dan tussen 23 juni 2007 en heden.
Hoe weet je zo precies dat je 'm op 23 juni 2007 nog hebt gebruikt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:33 schreef Breuls het volgende:
Oh, nou, dat is dan tussen 23 juni 2007 en heden.
Hehe, ik heb het zelf ook via m'n blog opgezocht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja dushttp://breuls.org/2007/6/2#a2981
Nee idd, ik kreeg het ook aangeboden van de beschonken barkeeper.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind tequila al errug smerig, dus zou niet iets zijn wat ik zou bestellen.
Altijd fijn, veel verschillende soorten drank door elkaar drinken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee idd, ik kreeg het ook aangeboden van de beschonken barkeeper.
En ik had zelf ook al 5-6 whiskey op dus dan krijg je dat
Als ik niet te gek doe dan gaat het wel haha.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Altijd fijn, veel verschillende soorten drank door elkaar drinken.
Jij bent meer van de wijn neem ik aan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:34 schreef Isegrim het volgende:
Bier lust ik ook niet en ik moet er altijd onwijs van piesen.
Dat klinkt érg goor!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:37 schreef junkiexp het volgende:
Gisteren lekker tot 01:30 op het terras bij vagebond gezeten, was echt nog goed te doen.
Alleen een overhemd met lange mouwen aan
Daarna even een turkse pizza met donner en kaas gehaald en daarna nog even naar Hemingways geweest.
Firebal drankje is niet aan te raden.
Is een shotje met Sambuca, Tequila en Tabsaco saus.
Ik kan veel hebben maar moest serieus bijna nekken![]()
Indeed, het is heel sterk en de Tabasco maakt het heel kruidig.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jij bent meer van de wijn neem ik aan?
Wij hebben daar één keer gegeten: nooit weer! Aardappels die niet gaar waren, kant-en-klare meuk...quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef DutchTrain het volgende:
Zo.. weer eens een weekendje Rotterdam gehad
Vrijdagavond bij Furore op de hoek vd Jonker Frans en Goudsesingel gegeten. 3 gangen voor 20 euro en nog best veel keuze en zeker goed te eten. En de bediening helemaal top. Net iets meer dan een eetcafé of zeker beter dan wat je in de Oude Haven krijgt voor deze prijs / stijl.
Kleurstoffen en dergelijke zorgen voor een grotere kater.. Heb met wodka nooit zo'n kater maar ga aan de bruine rum en je hebt koppijn van hier tot tokyoquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als ik niet te gek doe dan gaat het wel haha.
Maar ik drink nu veel whiskey, en dan heb je 's ochtends wel wat meer last mee omdat je dan natuurlijk heel weinig vocht binnenkrijgt.
Bier bestaat voor een groot deel uit water en dat scheel dan weer met de kater.
Ik heb gisteren 4 whiskeys, 1 shotje en 5-6 biertjes op en ben best wel een beetje brak nu.
Terwijl als ik 10 bier drink heb ik hooguit lichte hoofdpijn en een suf gevoel, hooguit !
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:58 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Kleurstoffen en dergelijke zorgen voor een grotere kater.. Heb met wodka nooit zo'n kater maar ga aan de bruine rum en je hebt koppijn van hier tot tokyo
Wat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tegelen, jajaNoemen ze dat zo tegenwoordig.
Dat is dus nu wel anders. Ze hebben het buffet niet meer en de dagschotels zijn iets betere kwaliteit en prijs (nu 6,50) gewordenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben daar één keer gegeten: nooit weer! Aardappels die niet gaar waren, kant-en-klare meuk...
LHO en Ise wel begrijp ik uit dit topic.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:06 schreef Breuls het volgende:
Dat maandag-geklaag is wel een trend in dit topic. Hebben jullie allemaal een klotebaan ofzo?
In Friesland helpen ze natuurlijk ook nog beren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Radio Bergeijk echt heel erg niet grappig. Tenenkrommend.
Een mafia-auto bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, ik moet snel een radio in mijn auto. Mss ga ik er straks nog wel eentje halen.
Oh ja, fok!vriendjes: ik heb een auto! Een heuse echte BMW E36, niet helemaal nieuw meer, en hier en daar wat aan de eisen van de tijd aangepast. Een gezinshoofdenauto, zeg maar. Kijkt:
[ afbeelding ]
Is dat matte lak?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, ik moet snel een radio in mijn auto. Mss ga ik er straks nog wel eentje halen.
Oh ja, fok!vriendjes: ik heb een auto! Een heuse echte BMW E36, niet helemaal nieuw meer, en hier en daar wat aan de eisen van de tijd aangepast. Een gezinshoofdenauto, zeg maar. Kijkt:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je echt niet helemaal van deze planeet, of wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef rubje het volgende:
hee is er al iemand met die nieuwe metro verbinding naar Den Haag gegaan?
Waar kun je opstappen, is er wifi aan boord en hoeveel kost een retourtje n voor hoelang?(dagkaart oid)
Grapjas, 30 minuten? Ja zodra dat ding 100 mag rijden. Voorlopig doet hij er 45 minuten of misschien wel een uur overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt niet helemaal van deze planeet, of wel?![]()
Tot vandaag reed die metro (al een jaar of 2/3) vanaf station Hofplein. Tegenwoordig vertrekt hij vanaf Rotterdam CS. Daar stap je in, met je chipkaart. In pakweg 30 minuten brengt hij je naar Den Haag. Geen idee wat een retourtje kost. Twee keer het kilometertarief en 1 keer het starttarief.
Vorige keer reed hij nog niet ondergrondsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Wou net zeggen, vorige keer dat ik er in zat vond ik het echt ontzettend lang duren. Zeker een uur.
Alleen de NS treinen worden langzaamaan van WIFI voorzien. De metro/RR nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Breuls het volgende:
Is er wifi aan boord?
Is er überhaupt ergens een metro in Nederland met wifi aan boord?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:36 schreef SingleCoil het volgende:
Kende je trouwens deze al? Belgen stijgen plots in mijn achting...mss ook iets voor de OP...
[ afbeelding ]
BMW, uiteraard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |