Ik ben weer terug van mijn vakantie, uit Zoetermeer.
Ik heb genoten van de vakantie, Zoetermeer heeft echt veel te bieden.
Zoals dutch water dreams, de ski hall snowworld. etc.
Het leek mij wel leuk om op een zaterdag te gaan stappen, ik had veel over de Hollywood gehoord, dus ik denk dat is top.
Ik ging dus 31 juli (afgelopen zaterdag) naar Rotterdam.. En wat een HELL was het daar zeg.
Er was zomer carnaval.. Nou ben ik echt niet iemand die ooit op de PVV zal stemmen, en ben zeker niet tegen allochtonen. Maar wat ik daar zag, 90 procent wat daar liep waren zwarte nergers..
Ik keek er perongelijk een aan, en hij ging gelijk flippen.. ''Wat ga je kijken dan, vanavond krijg ik je nog wel''.
Ik voelde me dus echt helemaal niet veilig, mischien ben ik daarom ook zo vaak ''uitgescholden'' omdat je dat zag aan mij.. Maar ik kom uit Overijssel, en dan weet je niet eens dat zo iets bestaat.
Nouja, snel om 10 uur 's avonds de HMH in ''vluchten'' En wat ik daar zag...... meisjes van 14 die daar gebukt staan, waar achter het meisje 4 marrokanen staan te vechten om er achter te lopen ''schuren'' (Meer droogneuken.....)
Wat een sletten daar zeg, bah.. Wat walg ik van die club.
Zoetermeer, Den Haag, etc zijn doodnormaal. De schilderswijk in Den Haag is ook 90 procent buitenlands.. Alleen daar zijn ze gewoon aardig. Ik ben er 2 keer geweest deze week. Alleen Rotterdam...
Ik heb nu een trauma van Rotterdam, maar is het daar altijd zo?? Of was ik op de verkeerde plek op de verkeerde tijd? HMH is net zo erg btw..
Dat dit kan in Nederland....