Eigenlijk niet, want in het weekend loopt de hele stad vol met dat volk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:12 schreef o.us het volgende:
HMH R'Dam verschikelijk.. haha
Om dit soort boeren kan je toch alleen maar om lachen.
Aan de buitenkant?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Alicey het volgende:
Het gezinshoofd heeft zijn sleutels in de deur laten zitten. Hopelijk komt hij vannacht binnen zonder dat ik wakker hoef te worden.
Eensquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Alicey het volgende:
Nogal logisch. Op de Dordtselaan weet je tenslotte maar nooit van wie de scooter is, voor hetzelfde geld van iemand die erg behendig is met vuurwapens.
Och, de Beijerlandselaan en 1ste Middellandstraat ook hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Alicey het volgende:
Nogal logisch. Op de Dordtselaan weet je tenslotte maar nooit van wie de scooter is, voor hetzelfde geld van iemand die erg behendig is met vuurwapens.
'In de ghettoooo'quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Och, de Beijerlandselaan en 1ste Middellandstraat ook hoor![]()
Daar geldt het vast ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
Och, de Beijerlandselaan en 1ste Middellandstraat ook hoor![]()
Natuurlijk, een gezinshoofd weet hoe dat aangepakt wordt.quote:
Voor de duidelijkheid: Dat gaat ook op als het gezinshoofd schoonmaakalcohol in een asbak in de fik steektquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Natuurlijk, een gezinshoofd weet hoe dat aangepakt wordt.
Vertrouw je gezinshoofd, en leef in rust en veiligheid!
Waarom zou een gezinshoofd dat doen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Dat gaat ook op als het gezinshoofd schoonmaakalcohol in een asbak in de fik steekt
Vertrouwen betekent dat je om te beginnen aanneemt dat het voor je eigen bestwil is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou een gezinshoofd dat doen?
Om de oerdrang tot het maken van vuur (voor de warme voeten en het eten van het gezinslid!) te bevredigen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou een gezinshoofd dat doen?
Wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:01 schreef rubje het volgende:
zo..jij krijgt op je 50st last van je hart als je zo doorgaat
Iemand zin om eens te gaan testen?quote:Vanaf 5 augustus a.s. openen wij onze 2e vestiging in Rotterdam aan de Binnenrotte.
Wat is er tot 15 augustus?quote:
Nicequote:Tweede werkdag ook overleefd. Mijn nieuwe werkgebied ligt op vijf minuten fietsen van mijn huis.Ook een paar klanten in Ommoord, Zevenkamp & op Katendrecht, maar het merendeel hier vlak achter.
Da's wel lekker dat het zo dichtbij is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor.Maar dan wel na 15 augustus.
Tweede werkdag ook overleefd. Mijn nieuwe werkgebied ligt op vijf minuten fietsen van mijn huis.Ook een paar klanten in Ommoord, Zevenkamp & op Katendrecht, maar het merendeel hier vlak achter.
Of de belastingdienst erg van boetes uitdelen is weet ik niet. Ze kunnen echter wel een schatting maken van je inkomen en meestal zijn die schattingen voor de belastingschuldige niet erg positief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht trouwens vroeger altijd dat als je niet vóór 1 april aangifte deed, dat je dan een boete kreeg ofzo...
Nee, geen schoonmaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die je schoonmaken voor een leuk prijsje?
Bij particulieren hoeven ze toch niet te schatten want daar hebben ze alle gegevens toch al van?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of de belastingdienst erg van boetes uitdelen is weet ik niet. Ze kunnen echter wel een schatting maken van je inkomen en meestal zijn die schattingen voor de belastingschuldige niet erg positief.
Ahjah, een voorlopige aanslag? Nouja, daar komen we wel uit. Ik moet voor wat vragen naar de Belastingdienst, maar afgezien daarvan kan ik de boel zo afronden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of de belastingdienst erg van boetes uitdelen is weet ik niet. Ze kunnen echter wel een schatting maken van je inkomen en meestal zijn die schattingen voor de belastingschuldige niet erg positief.
Dat hangt van je situatie af. Als je bijv. een onderneming runt of een huis bezit, dan niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Bij particulieren hoeven ze toch niet te schatten want daar hebben ze alle gegevens toch al van?
Je kunt ook uitstel aanvragen. Je krijgt dan automatisch uitstel voor een jaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ahjah, een voorlopige aanslag? Nouja, daar komen we wel uit. Ik moet voor wat vragen naar de Belastingdienst, maar afgezien daarvan kan ik de boel zo afronden.
Op pagina 23 van de Volkskrant van vandaag staat een stuk over VVE's en de verplichting tot inschrijving in het handelsregister, mocht je interesse hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Wat grappig, mijn pa sms-te me hetzelfde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Op pagina 23 van de Volkskrant van vandaag staat een stuk over VVE's en de verplichting tot inschrijving in het handelsregister, mocht je interesse hebben.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat grappig, mijn pa sms-te me hetzelfde.
Heb je een scanner?
Ga je een VVe opstarten ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat grappig, mijn pa sms-te me hetzelfde.
Heb je een scanner?
Ook niet met het knopje default settings?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb ooit eens aan de dubbelklinsnelheid gezeten maar dat is nooit meer goed gekomen![]()
Of met een flinke klap met de hamer!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook niet met het knopje default settings?
"Dames en heren welkom hier. Ook vandaag zal de cursus 'Fysiek geweld en geen verstand' door dhr. TJ gegeven worden. Wij raden u aan ook zijn boek te kopen, 'Hoezo, Hooligan?', waarin hij uit zal leggen dat voetbalsupporters met een nogal geweldadige houding niet direct hooligans zijn, maar goeie jongens van Zuid."quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of met een flinke klap met de hamer!
Bijna vakantie!quote:
Nee, ga een paar dagen naar mn ouders (zien ze me ook nog eens) en verder een beetje relaxen in Rotterdam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik pas over 11 maanden
Ga je nog weg ?
Ook echt nodig, of is het meer een secundaire arbeidsvoorwaarde ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Morgen krijg ik een Blackberry van de zaak.Eindelijk een keer een telefoon van de zaak.
Hoiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Dames en heren welkom hier. Ook vandaag zal de cursus 'Fysiek geweld en geen verstand' door dhr. TJ gegeven worden. Wij raden u aan ook zijn boek te kopen, 'Hoezo, Hooligan?
Oh noes! Nu gaat-ie er vast kunstjes mee doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:19 schreef SingleCoil het volgende:
LHO! Een belangrijke ontdekking! http://pyroforum.nl/
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh noes! Nu gaat-ie er vast kunstjes mee doen.
Dames, dames...in het kader van de intergezins informatieuitwisseling geven gezinshoofden soms wat interessante informatie aan elkaar. Hoewel het in princiepe niet vertrouwelijk is en we dat in het kader van een transparante gezinsstructuur ook graag met jullie delen, is het niet de bedoeling dat gezinsleden hierop reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |