abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84811283
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:00 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom betrek je hele tijd dwangmatig die Olympische Spelen erbij, dat is slechts een van de honderden, zo niet duizenden gevallen waarin door middel van chemicaliën "het weer" werd beïnvloed, in China alleen al.

De suggestie dat "alle claims van chemtrails zouden waar zijn" is gewoon compleet suggestief en een niet-valide argument voor wat dan ook.

Als je denkt dat enerzijds alles over chemtrails waar moet zijn, of anderzijds niets, dan is je benadering van realiteit een beetje beperkt.
Gelukkig heb je door dat ik slechts een voorbeeld geef en geef je wel antwoord op de vragen in de rest van mijn post. :).

Ik herhaal ze nog maar even:
Wat zegt jou dat het hier wél zou gebeuren? Waarom zou iemand op de dag voor Koninginnenacht 2007 boven Enschede chemtrailen? Welk weer moet daar beïnvloed worden?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84811480
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

http://www.carnicom.com/flame1.htm

Carnocom also worked as a technical research scientist acting in a professional capacity supporting analysis and development of major Department of Defense physical and weapons modeling systems, with extensive computer programming and system application development experience. He has held a Top Secret/SCI clearance. He was appointed for and completed two years of intensive graduate level studies in mathematics, statistics, computer science, and geodesy under the auspices of the Department of Defense.

Afgezien van het feit dat het een "gerucht" is, lijkt mij het feit dat zilverjodide weldegelijk gebruikt wordt kwalijk genoeg. Dat spul is retegiftig. :{ .
De hoeveelheden zilverjodide zijn aanzienlijk lager dan dat word uitgestoten door industrie en er zit zelfs meer in die zilveren tandvullingen.
pi_84811628
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Gelukkig heb je door dat ik slechts een voorbeeld geef en geef je wel antwoord op de vragen in de rest van mijn post. :).

Ik herhaal ze nog maar even:
Wat zegt jou dat het hier wél zou gebeuren? Waarom zou iemand op de dag voor Koninginnenacht 2007 boven Enschede chemtrailen? Welk weer moet daar beïnvloed worden?
Als de antwoorden op die vragen makkelijk voor handen waren, zou er geen BNW topic nodig zijn om ze te beantwoorden.

Met speculatie komen we nergens natuurlijk, maar het lijkt mij goed mogelijk dat er op internationaal niveau bio-engineering projecten uitgevoerd worden onder het mom van "weermodificatie".
pi_84811724
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:11 schreef Salvad0R het volgende:
Als de antwoorden op die vragen makkelijk voor handen waren, zou er geen BNW topic nodig zijn om ze te beantwoorden.

Met speculatie komen we nergens natuurlijk, maar het lijkt mij goed mogelijk dat er op internationaal niveau bio-engineering projecten uitgevoerd worden onder het mom van "weermodificatie".
Wat dan weer tot de vervolgvraag leidt: Waarom zouden degenen die er opdracht toe geven en degenen die het uitvoeren er dan niet vatbaar voor zijn?
pi_84811773
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat dan weer tot de vervolgvraag leidt: Waarom zouden degenen die er opdracht toe geven en degenen die het uitvoeren er dan niet vatbaar voor zijn?
thx, wilde net die vraag weer naar voren schuiven
pi_84811874
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

De hoeveelheden zilverjodide zijn aanzienlijk lager dan dat word uitgestoten door industrie en er zit zelfs meer in die zilveren tandvullingen.
Oh ja?

Mijn inziens is hetgeen wat in tandvulling gebruikt wordt (Ag3Sn) iets anders dan zilverjodide (AgI) wat in de lucht verspreid wordt.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:23:00 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84812074
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als het sproeien van zware metalen als barium, aluminium, zilverjodide door jou niet als chemische trail beschouwd wordt, dan is er iets mis met je definitie van chemtrail.

Vertel eens, wat beschouw jij als chemtrail?
Die term wordt hier (en op andere plekken op internet) al jaren lang gebruikt in de context van contrails. Dat contrails meer zijn dan onschuldige condenssporen, dat (passagiers) vliegtuigen betrokken zijn bij het in het geheim sproeien van enge chemicalien etc. Dat soort dingen. Als jij er dan met heel veel moeite andere onderwerpen bij de haren bijtrekt... Gek he dat men je dan niet zo serieus neemt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_84812293
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die term wordt hier (en op andere plekken op internet) al jaren lang gebruikt in de context van contrails. Dat contrails meer zijn dan onschuldige condenssporen, dat (passagiers) vliegtuigen betrokken zijn bij het in het geheim sproeien van enge chemicalien etc. Dat soort dingen. Als jij er dan met heel veel moeite andere onderwerpen bij de haren bijtrekt... Gek he dat men je dan niet zo serieus neemt.
Dus jouw inziens is het modificeren van het weer door middel van zware metalen en chemicaliën een "normale contrail" ?
pi_84812362
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
Dus jouw inziens is het modificeren van het weer door middel van zware metalen en chemicaliën een "normale contrail" ?
Mja, dat jij nou in elke contrail een poging ziet om het weer te beïnvloeden (of erger!!...)...
pi_84812410
quote:

[..]

Dus jouw inziens is het verspreiden van cement een vorm van bio-engineering?
pi_84812600
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mja, dat jij nou in elke contrail een poging ziet om het weer te beïnvloeden (of erger!!...)...
Vertel, waar stel ik dat? :{
pi_84812731
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dus jouw inziens is het verspreiden van cement een vorm van bio-engineering?
Elke vorm van het beïnvloeden van het klimaat is een vorm van bio-engineering.
pi_84812794
Volgens mij bedoelt hij (Salvad0R) chemtrails letterlijk, elke 'trail' bestaande uit chemicalien, ongeacht het doel. Meestal wordt er met de term 'chemtrails' ook van allerlei dingen geinsinueerd door conspiracy aanhangers.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:55:03 #114
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84813309
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als ik zie dat er zooi gesproeid wordt in praktische raster motiefjes, en die zooi gedraagt zich niet als normale uitlaatgassen van vliegtuigen, verspreidt zich in brede stroken, vermengt met elkaar en daalt op de aarde neer in heiige wolken van rotzooi, en ik lees vervolgens op gefundeerde nieuwsbronnen dat er op internationaal niveau weer beinvloed wordt, dan is de kans groter dat hier evengoed zware metalen en giftige chemicalien gesproeid worden, dan de kans dat dat hier niet gebeurt.

Wat zegt jou dat het niet hier zou gebeuren? Vanwaar je staat van bevooroordeelde ontkenning?
1) Dat de Chinezen vaker het weer hebben beïnvloed dan alleen bij de Olympische Spelen lijkt me vrij duidelijk. Ik zou zoiets ook effe eerst testen voordat je jezelf volledig voor schut zet t.o.v. de hele wereld. Bovendien heet zoiets onderzoek en wetenschap en probeer je hier dus een praktische toepassing voor te vinden (Vandaar dat ze het misschien vroegah ook al deden).

2) Alles is giftig in de juiste concentratie. Ik herinner me zelfs nog een vrouw die was overleden nadat ze op een radiostation effe 50 liter water naar binnen kieperde en daaraan overleed. Een van de meest giftige stoffen ter wereld, botulinetoxine wordt vrijwillig in de gezichten van talloze celebrities gespoten onder de naam BoTox. Zelfde shit, zelfs zelfde WERKING alleen andere concentratie.

3) Dat contrails vormen in "raster", en kom, het is niet eens een raster maar gewoon wat bijna haakse lijnen is vrij logisch aangezien vliegtuigen zoals OOK al eerder uigelegd een vaste koers tussen 2 bakens volgen, en soms een DIRECT naar een baken krijgen (en dus een lichte koersafwijking vertonen in hun contrail).

4) Jij trekt eerst de conclusie dat dit chemtrails zijn op jouw foto, en zoekt er vervolgens bewijs bij om het zo uit te leggen. Dus gedragen deze contrails zich niet als normale contrails, maar verspreiden ze zich, vermengen ze zich (ik meen me te herinneren dat jij eerst zei dat dat niet zo was en dat het DAAROM juist chemtrails waren maargoed)en....dalen ze op de aarde neer in heiige wolken van rotzooi... Iemand die niet in chemtrails gelooft komt tot de ietwat simpeler conclusie "Contrails verdwijnen op verschillende manieren afhankelijk van de atmosferische condities van die dag".

5) Waarom na het luchtruimverbod van de Eyjafjallajökul (ofzoiets) is er niet intens gespoten omdat we een week gemist hadden?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:57:17 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84813386
quote:

[..]

Je snapt het niet :') Lees mijn post nou nog eens goed.
Onikaan ni ov dovah
pi_84813406
De volgende bron geeft aan welke chemische stoffen zijn verwerkt door bepaalde locaties in Amerika

http://www.epa.gov/cgi-bi(...)smacr.tristart.macro

Klik "Barium Compounds".

Volgens de website heeft Eielson Air Force Base nabij Fairbanks, Alaska, 1,870,552 pond bariumhydroxide verwerkt.

Bariumhydroxide is hetgeen wat je overhoud nadat waterstof uit de lucht reageert met bariumoxide. Dit gebeurt automatisch nadat je bijvoorbeeld een tank vol BaO opent, en de stof die eruit gaat wordt vervangen door lucht uit de omgeving.

Opmerkelijk.

Bronnen:

http://toxmap.nlm.nih.gov/toxmap/main/index.jsp

http://www.epa.gov
pi_84813600
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef Salvad0R het volgende:
De volgende bron geeft aan welke chemische stoffen zijn verwerkt door bepaalde locaties in Amerika

http://www.epa.gov/cgi-bi(...)smacr.tristart.macro

Klik "Barium Compounds".

Volgens de website heeft Eielson Air Force Base nabij Fairbanks, Alaska, 1,870,552 pond bariumhydroxide verwerkt.

Bariumhydroxide is hetgeen wat je overhoud nadat waterstof uit de lucht reageert met bariumoxide. Dit gebeurt automatisch nadat je bijvoorbeeld een tank vol BaO opent, en de stof die eruit gaat wordt vervangen door lucht uit de omgeving.

Opmerkelijk.

Bronnen:

http://toxmap.nlm.nih.gov/toxmap/main/index.jsp

http://www.epa.gov
blablabla, het is 1.870.552 pond arsenicum. Maar je kan vast wel iets leuks daarbij verzinnen.
pi_84813749
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

blablabla, het is 1.870.552 pond arsenicum. Maar je kan vast wel iets leuks daarbij verzinnen.
Oja. Het is 170 000 pond.

Nog steeds een flinke badkuip vol.
pi_84813886
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oja. Het is 170 000 pond.

Nog steeds een flinke badkuip vol.
Je weet ook dat duizenden mensen per dag barium moeten drinken voor medisch onderzoek? Of is dat ook onderdeel van het bio-engineering plot?

- Hoe vermijden de grote bazen de wereld-wijde verstrooiing van bio-engineering stoffen?
- Is het uitgooien van cement ook chemtrailen?
pi_84814071
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je weet ook dat duizenden mensen per dag barium moeten drinken voor medisch onderzoek? Of is dat ook onderdeel van het bio-engineering plot?

- Hoe vermijden de grote bazen de wereld-wijde verstrooiing van bio-engineering stoffen?
Dan vraag ik mij af waarom dat op een Air Force Base wordt verwerkt.

Verder bestaat hetgeen wat mensen drinken voor inwendig onderzoek uit bariumsulfaat (BaSO4), een vaste stof die moeilijk oplost in water, in tegenstelling tot hetgeen wat verwerkt wordt op Eielson Airforce Base, dat is namelijk bariumhydroxide (BaOH), het product van de reactie van bariumoxide (BaO) met waterstof uit de omgeving (H2O).
pi_84814226
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef .SP. het volgende:

Wie zegt dat de instanties achter deze projecten het doel hebben om wijde verstrooiing te vermijden?

Wie weet zijn het scharminkelachtige mensenhaters die nog liever hun eigen familie vermoorden dan hun niveau van macht op te geven.

Elke vorm van het verspreiden van substanties die normaal niet thuis horen in de lucht is een vorm van chemtrailen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:20:02 #122
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84814239
Sorry maar je linkt een overheidswebsite waar staat dat de overheid onder hun eigen grond op een AirForce base 170.000pond barium in de grond heeft gestopt als disposal en je vraagt je dan af waarom?

Misschien omdat ze:

1) Die grond al bezitten
2) Onder een landingsstrip flink wat kwijtkunnen
3) Gezeik krijgen als ze het onder een lagere school duwen?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:20:39 #123
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84814261
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:19 schreef Salvad0R het volgende:
Elke vorm van het verspreiden van substanties die normaal niet thuis horen in de lucht is een vorm van chemtrailen.
Dan zijn contrails dus ook chemtrails want uitlaatgassen. Zo wordt ie vrij makkelijk.
pi_84814265
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij af waarom dat op een Air Force Base wordt verwerkt.

Verder bestaat hetgeen wat mensen drinken voor inwendig onderzoek uit bariumsulfaat (BaSO4), een vaste stof die moeilijk oplost in water, in tegenstelling tot hetgeen wat verwerkt wordt op Eielson Airforce Base, dat is namelijk bariumhydroxide (BaOH), het product van de reactie van bariumoxide (BaO) met waterstof uit de omgeving (H2O).
Waar staat dat en kan je ook die andere vragen beantwoorden?
pi_84814326
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:20 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Dan zijn contrails dus ook chemtrails want uitlaatgassen. Zo wordt ie vrij makkelijk.
Er van uitgaande dat vliegtuigen in de lucht thuishoren, kan je normale uitlaatgassen van vliegtuigmotoren wel als thuishorend in de lucht beschouwen.

Duh.
pi_84814405
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat vliegtuigen in de lucht thuishoren, kan je normale uitlaatgassen van vliegtuigmotoren wel als thuishorend in de lucht beschouwen.

Duh.
haha heerlijke cirkelredenering
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84814465
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wie zegt dat de instanties achter deze projecten het doel hebben om wijde verstrooiing te vermijden?

Wie weet zijn het scharminkelachtige mensenhaters die nog liever hun eigen familie vermoorden dan hun niveau van macht op te geven.

En wat voor effect van chemtrailen zou jij kunnen verzinnen dat zowel de bazen als de "slachtoffers" ten goede komt? Als het met macht te maken heeft is het een beetje raar (ze ondergaan "het" zelf ook).

met die laatste definitie het het vliegen an sich al een vorm van chemtrailen, beetje ruime definitie.
pi_84814524
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Duh.
en passagiers in een luchtballon die net een boel bonen gegeten hebben, hoort dat ook?
vuurwerk?
drijfgassen?
pi_84814884
Gaan ze weer met hun irrelevante retoriek.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:37:42 #130
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84814982
Mag je nog reageren op mijn eerdere post.
pi_84815275
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
"iets is chemtrailing wanneer het niet in de lucht hoort"
"ik bepaal of iets in de lucht hoort"
----------------------------------------------------------------------- +
"ik bepaal of iets chemtrailing is of niet"
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84815367
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Salvad0R het volgende:
haha, pot ketel enzo...

linkje naar bariumhydroxide?
pi_84815731
Als je doet alsof je niet begrijpt dat ik met hetgeen wat "niet in de lucht thuis hoort" de zware metalen en giftige chemicalien bedoel die gebruikt worden voor klimaatmodificatie, en dan doet alsof ik beweer dat normale vliegtuigen en luchtballonnen niet in de lucht thuis horen, dan is verdere communicatie nutteloos en subjectief. De feiten spreken voor zich.
pi_84815855
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

haha, pot ketel enzo...

linkje naar bariumhydroxide?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bariumhydroxide
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:58:06 #135
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84815865
Als de feiten voor zich spreken is dit geen forum maar een column want dan wordt er verder niets besproken.
pi_84815992
quote:
dank je, maar ik bedoel wat er op het vliegveld in de VS werd gebruikt, waar je die mooie link van gaf en deed voorkomen of je wist welke vorm van barium werd gebruikt daar.
pi_84816089
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
Als je doet alsof je niet begrijpt dat ik met hetgeen wat "niet in de lucht thuis hoort" de zware metalen en giftige chemicalien bedoel die gebruikt worden voor klimaatmodificatie, en dan doet alsof ik beweer dat normale vliegtuigen en luchtballonnen niet in de lucht thuis horen, dan is verdere communicatie nutteloos en subjectief. De feiten spreken voor zich.
Het probleem is dat jij bepaalt wat er wel of niet in de lucht hoort. In mijn definitie vind ik het gebruik van cement als katalysator van regenval normaal. Echter iedereen die jouw definitie niet aanhangt wordt gelijk voor nutteloos en subjectief beoordeeld.
pi_84816132
Of hier, in officiele U.S. overheid legislatuur;

SEC. 7. DEFINITIONS.

In this Act:
The terms `weapon' and `weapons system' include exotic weapons systems such as--

(ii) chemtrails;

http://www.govtrack.us/congress/billtext.xpd?bill=h107-2977
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:05:20 #140
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84816200
Boer in Arkansas zet ongewassen glazen pot in vieze pickup van pappa en is verbaasd dat er vervolgens geen puur water in z'n glas zit?

Ja en dan de rest van die act ook effe posten want die gaat dus verder op buitenaardse wapens :')
pi_84816287
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef Max_Dark het volgende:
Boer in Arkansas zet ongewassen glazen pot in vieze pickup van pappa en is verbaasd dat er vervolgens geen puur water in z'n glas zit?

Ja en dan de rest van die act ook effe posten want die gaat dus verder op buitenaardse wapens :')
Het gaat om de Space Preservation Act uit 2001.

Daar is niets " :') " aan.
pi_84816314
Ga maar verder met het ontkennen van het bestaan van chemtrails, hoe harder je probeert, hoe dieper je jezelf klem blaat.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:08:58 #143
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84816377
Buitenaardse wapens bestaan niet. Worden genoemd in 1 ademteug met chemtrails. Dus chemtrails bestaan niet.

De feiten spreken voor zich!
pi_84816622
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:08 schreef Max_Dark het volgende:
Buitenaardse wapens bestaan niet. Worden genoemd in 1 ademteug met chemtrails. Dus chemtrails bestaan niet.

De feiten spreken voor zich!
Het gaat om wapens in de ruimte, niet per definitie over buitenaardse wapens.

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercontinental_ballistic_missile
pi_84816623
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef Salvad0R het volgende:
Ga maar verder met het ontkennen van het bestaan van chemtrails, hoe harder je probeert, hoe dieper je jezelf klem blaat.
Je hebt nog geen enkel serieus bewijs geleverd.
pi_84816669
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
Of hier, in officiele U.S. overheid legislatuur;

SEC. 7. DEFINITIONS.

In this Act:
The terms `weapon' and `weapons system' include exotic weapons systems such as--

(ii) chemtrails;

http://www.govtrack.us/congress/billtext.xpd?bill=h107-2977
En wat voor conclusies kunnen we hier nu uit trekken?
pi_84816678
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je hebt nog geen enkel serieus bewijs geleverd.
Dat jij serieuze bronnen niet serieus neemt is jouw probleem.
pi_84816705
“Facts do not cease to exist because they are ignored.”
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:18:40 #149
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84816786
Wacht dus de overheid probeert ons allemaal te vergiftigen maar zodra ze zelf wat online zetten is het ineens een serieuze bron en niet iets om :') over te doen, alleen omdat het jouw argumenten zou staven (Wat het niet doet)?
pi_84816955
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat jij serieuze bronnen niet serieus neemt is jouw probleem.
Luister, met jouw subjectieve definitie van chemtrail heb je gelijk. Er worden inderdaad chemicalien uit vliegtuigen gegooid om het weer te beinvloeden.
Heb je naast deze overduidelijke, wetenschappelijke onderbouwde, nooit verzwogen, "chemtrails" nog andere bewijzen die duiden op meer sinistere bedoelingen?
pi_84817157
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Max_Dark het volgende:
Wacht dus de overheid probeert ons allemaal te vergiftigen maar zodra ze zelf wat online zetten is het ineens een serieuze bron en niet iets om :') over te doen, alleen omdat het jouw argumenten zou staven (Wat het niet doet)?
Kennelijk proberen ze het niet alleen, er wordt namelijk gewoon toegegeven dat ze op internationaal niveau in ieder geval het giftige zilverjodide verspreiden.

Vervolgens kom ik aanzetten met legislatuur van US Congress, waarin ze zelf de term "chemtrails" gebruiken en die ook associëren met "wapen systemen", en dan kom jij aanzetten, doen alsof die hele legislatuur nonsens is.

Jij en je state-of-denial vriendjes gaan van beweren dat chemtrailing absoluut niet bestaat en dat het iets is voor mensen met "alu hoedjes", naar dat het "normaal" is dat het weer wordt beïnvloed door middel van chemicaliën en dat het verspreiden van klimaatbeinvloedende chemicalien niet onder "chemtrailen" valt, naar weer totale staat van ontkenning, naar wederom doen alsof het volkomen normaal is dat er cement en zilverjodide wordt gesproeid.

Comon man. Get with it. Het wordt een beetje sneu zo.
pi_84817281
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Luister, met jouw subjectieve definitie van chemtrail heb je gelijk. Er worden inderdaad chemicalien uit vliegtuigen gegooid om het weer te beinvloeden.
Heb je naast deze overduidelijke, wetenschappelijke onderbouwde, nooit verzwogen, "chemtrails" nog andere bewijzen die duiden op meer sinistere bedoelingen?
Meuk in de lucht verspreiden wat huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen, mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies, argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen tot gevolg heeft, beschouw ik persoonlijk als sinister genoeg om me er tegen uit te spreken.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:33:32 #153
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84817479
- Alles is giftig met de juiste concentratie (Wederom Botox, als je nou eens geen halve posts leest dan had je dat al kunnen zien)
- Nee hoor, er wordt alleen op nationaal niveau gespoten (Boven eigen sovereign grondgebied). Ik snap dat internationaal stoerder klinkt maar dat is niet zo.
- Je komt met legislatuur van het US Congress waar gerept wordt over wapens die aardverschuivingen teweegbrengen, en buitenaardse wapens. Duidelijk is dus dat in dit artikel dingen wordt afgeschermd en besproken die mogelijk later nog ontwikkeld kunnen worden.
-Verder hebben ik en mijn vriendjes al op verschillende keren aangekaart dat weersmodificatie dan wel gewerkt heeft in China maar dat het hier nog altijd grafweer is en dat ik me nog atlijd kiplekker voel en geen van bovenstaande symptomen vertoon terwijl ik na jouw Koninginnedagfoto daar toch zeker wel last van moet hebben.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:34:06 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84817509
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Meuk in de lucht verspreiden wat huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen, mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies, argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen tot gevolg heeft, beschouw ik persoonlijk als sinister genoeg om me er tegen uit te spreken.
Open dan een nieuwe reeks over de kwade bijbedoelingen van weersmodificatie ofzo.
Onikaan ni ov dovah
pi_84817637
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Open dan een nieuwe reeks over de kwade bijbedoelingen van weersmodificatie ofzo.
Tja, de titel moet wel aangepast worden ja, gezien het feit dat jullie smerige ontkenners niet meer kunnen ontkennen dat er met chemicaliën wordt gesproeid.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:39:20 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84817783
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tja, de titel moet wel aangepast worden ja, gezien het feit dat jullie smerige ontkenners niet meer kunnen ontkennen dat er met chemicaliën wordt gesproeid.
Tis een totaal ander onderwerp :D Dat jij nou te dom lijkt te zijn dat te snappen....
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:42:37 #157
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84817945
Grootste indicatie dat iemand een discussie verliest is gaan zitten schelden.
pi_84818047
quote:

[..]

Oei, dat klinkt slecht, en nogmaals, hoe vermijden de grote bazen deze narigheid?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:45:38 #159
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84818083
Zelfde manier als ik want ik voel d'r nog niets van terwijl het blijkbaar wel INTERNATIONAAL gebeurd!
pi_84818173
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tis een totaal ander onderwerp :D Dat jij nou te dom lijkt te zijn dat te snappen....
Dat jij het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen niet als "chemtrailing" definieert, is het gevolg van jouw duidelijk verstoorde manier van nadenken.
pi_84818242
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:
Dat jij het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen niet als "chemtrailing" definieert, is het gevolg van jouw duidelijk verstoorde manier van nadenken.
Lokale weersbeïnvloeding in bijvoorbeeld China, Rusland en de VS is iets anders dan klimaatmanipulatie.
pi_84818343
quote:

[..]

Kijk op de verpakking van aspirine, staat waarschijnlijk dezelfde lijst op.
pi_84818547
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Lokale weersbeïnvloeding in bijvoorbeeld China, Rusland en de VS is iets anders dan klimaatmanipulatie.
Doublespeak, heb je het zelf door of wat?
pi_84818740
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De algemene veronderstelling is dat men bij lokaal over relatief kleine gebieden praat en bij klimaat over grote gebieden, zelfs op globaal niveau. Ik neem echter aan dat jij hier een afwijkende mening over hebt.

oh ja, ken je deze nog:
Oei, dat klinkt slecht, en nogmaals, hoe vermijden de grote bazen deze narigheid?
pi_84818768
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Salvad0R het volgende:

Jij ziet geen verschil tussen lokaal weer en het wereldklimaat?
pi_84819457
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jij ziet geen verschil tussen lokaal weer en het wereldklimaat?
Jij ziet een verschil tussen lokale weersbeïnvloeding en de definitie van "klimaatmanipulatie" ?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:21:15 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84819557
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Doe je dit nou expres? Mij woorden in de mond leggen? Lees de definitie die ik gaf nou nog eens goed. Wat daar niet onder valt is het expres dumpen van chemicalien in een wolk, zoals bij weersbeinvloeding wordt gedaan. Als je daar kwade (complot) bijbedoelingen achter zoekt, open daar dan een nieuwe reeks over.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:21:39 #168
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84819568
Ja want weer en klimaat zijn 2 totaaaal verschillende dingen als we dan toch over definities beginnen.
pi_84819655
Jaja, Tuinhek, het sproeien van zware metalen en chemicalien valt niet onder jouw definitie van "chemtrailing", en de geheime diensten weten niets van 9/11, en kwikzilver is goed voor kinderen, en van aspartaam is nooit bewezen dat het hersentumoren veroorzaakt, en oorlog voeren voor vrede is een goed concept, etc etc etc .
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:27:03 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84819759
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Salvad0R het volgende:
Jaja, Tuinhek, het sproeien van zware metalen en chemicalien valt niet onder jouw definitie van "chemtrailing", en de geheime diensten weten niets van 9/11, en kwikzilver is goed voor kinderen, en van aspartaam is nooit bewezen dat het hersentumoren veroorzaakt, en oorlog voeren voor vrede is een goed concept, etc etc etc .
Zoals ik al zei, doe mij eens geen woorden in de mond leggen?
Onikaan ni ov dovah
pi_84819933
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, doe mij eens geen woorden in de mond leggen?
-edit-

Jij zei net dat het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën "totaal iets anders" is dan jouw definitie van "chemtrailing".

In plaats van jouw definitie van "chemtrailing" te geven, gooi je het op dat ik jou woorden in de mond leg. Integendeel, het zijn jouw eigen woorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:16:39 ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:34:42 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84820053
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij zei net dat het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën "totaal iets anders" is dan jouw definitie van "chemtrailing".

In plaats van jouw definitie van "chemtrailing" te geven, gooi je het op dat ik jou woorden in de mond leg. Integendeel, het zijn jouw eigen woorden.
En nogmaals, doe mij eens geen woorden in de mond leggen? Ik had het over WEER. Jij hebt het hier over KLIMAAT.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:17:06 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_84820334
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

oh ja, ken je deze nog:
ik quote mezelf nog maar even, kan je bovenstaande verklaren/uitleggen/definitie van geven?
pi_84821041
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En nogmaals, doe mij eens geen woorden in de mond leggen? Ik had het over WEER. Jij hebt het hier over KLIMAAT.
Je beseft dat er per definitie geen verschil is tussen "weer" en "klimaat"? Het is beiden de meteorologische toestand van de atmosfeer over een bepaalde tijd.

Iedereen met hersens beseft dat het beïnvloeden van het weer door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën hetzelfde is als klimaatmanipulatie.

Waarom probeer je de feiten te onderkennen door middel van futiele discussies over irrelevante definities?

Denk je dat dat werkt :') ? Beter ga je naar de volgende stap in je CoIntelPro handboek.
pi_84821132
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

ik quote mezelf nog maar even, kan je bovenstaande verklaren/uitleggen/definitie van geven?
Waarom zou ik?

Het heeft immers niets te maken met het feit dat er op internationaal niveau gesproeid wordt met zware metalen en chemicalien.

Waarom vraag je die vraag niet aan het hoofd van NATO? Of aan het hoofd van The Weather Modification Association?

Waarom vind jij het nuttig om dat soort subjectieve vragen aan mij te stellen? -edit, niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:17:56 ]
pi_84821331
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarom zou ik?

Het heeft immers niets te maken met het feit dat er op internationaal niveau gesproeid wordt met zware metalen en chemicalien.

Waarom vraag je die vraag niet aan het hoofd van NATO? Of aan het hoofd van The Weather Modification Association?

Waarom vind jij het nuttig om dat soort subjectieve vragen aan mij te stellen?
Jij gaat er van uit dat er meer achter het sproeien van chemicalien zit dan het slechts beinvloeden van het weer. Jij zegt dat deze chemicalien heel slecht voor de mens zijn. Jij zegt dat dit van hoger hand gestuurd wordt. Jij zegt dat het wereldwijd gebeurt.
Een logische vraag lijkt me dan ook, als het zo gevaarlijk is voor de volksgezondheid, hoe gaan de grote bazen hier dan mee om, hoe vermijden ze deze stoffen?
Heb je een idee/theorie hierachter?

Geen idee wat het woord subjectief hier mee te maken heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:18:35 ]
pi_84821439
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef .SP. het volgende:

[..]

Jij gaat er van uit dat er meer achter het sproeien van chemicalien zit dan het slechts beinvloeden van het weer.
Waar dan? Nu kom je ook met een voorbeeld ook, anders kaart ik je leugens aan bij moderators.

quote:
Jij zegt dat deze chemicalien heel slecht voor de mens zijn. Jij zegt dat dit van hoger hand gestuurd wordt. Jij zegt dat het wereldwijd gebeurt.

Een logische vraag lijkt me dan ook, als het zo gevaarlijk is voor de volksgezondheid, hoe gaan de grote bazen hier dan mee om, hoe vermijden ze deze stoffen?
Heb je een idee/theorie hierachter?

Geen idee wat het woord subjectief hier mee te maken heeft.
Dat zilverjodide slecht voor je is, behoort tot algemene kennis betreffende chemicaliën. Dat is niet iets wat ik zeg, dat is algemene kennis.

Als jij wil weten hoe de opdrachtgevers van deze planeetvergifting er mee omgaan, dan lijkt het mij logisch dat je dat aan de opdrachtgevers zelf vraagt, en niet aan mij.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:27:22 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84821816
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je beseft dat er per definitie geen verschil is tussen "weer" en "klimaat"? Het is beiden de meteorologische toestand van de atmosfeer over een bepaalde tijd.

Iedereen met hersens beseft dat het beïnvloeden van het weer door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën hetzelfde is als klimaatmanipulatie.

Waarom probeer je de feiten te onderkennen door middel van futiele discussies over irrelevante definities?

Denk je dat dat werkt :') ? Beter ga je naar de volgende stap in je CoIntelPro handboek.
En jij snapt natuurlijk dat al het gras in deze wereld blauw is he? Dat het anders lijkt ligt aan de globale hypnose die teweeg wordt gebracht met hamsterwielen en zweefmolens. Iedereen met hersenen beseft zich dat.

^ Is zo ongeveer even onzinnig als zeggen dat weer en klimaat gelijk aan elkaar zijn.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:29:53 #179
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84821886
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je beseft je dat bij elke eerste les meteorologie het ALLEREERSTE wat in je kop geramt wordt is dat Weer en Klimaat 2 ENORM verschillende dingen zijn toch? Zelfs Peter Timofeeff zou je uitlachen om deze opmerking en als je die man wel eens gezien hebt weet je dat ie niet veel te lachen heeft.

Er is overigens nog steeds geen FEIT voor barium in de lucht, alleen een boer uit Arkansas met een vieze weckfles.
pi_84822210
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Je beseft je dat bij elke eerste les meteorologie het ALLEREERSTE wat in je kop geramt wordt is dat Weer en Klimaat 2 ENORM verschillende dingen zijn toch? Zelfs Peter Timofeeff zou je uitlachen om deze opmerking en als je die man wel eens gezien hebt weet je dat ie niet veel te lachen heeft.

Er is overigens nog steeds geen FEIT voor barium in de lucht, alleen een boer uit Arkansas met een vieze weckfles.
Beide termen geven per definitie de meteorologische toestand van de atmosfeer aan, over een bepaalde tijd.

Hoezo is het verschillend?

Nu wordt er gewoon vrolijk doorgegaan met de definitie van twee irrelevante termen, terwijl de feiten allang op tafel liggen, :')

Amateurs.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:57:11 #181
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84823005
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Max_Dark het volgende:
http://tinyurl.com/374jwds

Ga maar los.
De definitie van "beïnvloeding van het weer" en "klimaatmanipulatie" of "manipulatie van het weer" en "klimaatbeïnvloeding" in deze discussie, is exact hetzelfde. Dat er zo gemiereneukt wordt over dat het per definitie twee verschillende dingen zijn, is volledig irrelevant.

Het doet er niet toe. Weer, klimaat, zolang luitjes er zware metalen en chemicalien zoals zilverjodide in sproeien, is er iets mis.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:05:46 #183
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84823083
Nee nee, niet eerst 6 posts erover door gaan en nu zeggen dat het niet relevant is, dan wil ik die seconden van m'n leven terug.

Zilverjodide in de lucht maakt geen reet uit want concentratie is toch te laag.
pi_84823454
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Max_Dark het volgende:
Nee nee, niet eerst 6 posts erover door gaan en nu zeggen dat het niet relevant is, dan wil ik die seconden van m'n leven terug.

Zilverjodide in de lucht maakt geen reet uit want concentratie is toch te laag.
Ik zei vanaf het begin al dat discussie over de twee termen zinloos is. Het duidt op moedwillige ontsporing van de feitelijke discussie betreffende het sproeien van zware metalen en chemicaliën.

Silver, as silver iodide, is used in the United States for weather modification, including rain and snow making and hail suppression; as much as 3,110 kg of silver is used for this purpose annually.

bron: http://www.pwrc.usgs.gov/infobase/eisler/CHR_32_Silver.pdf

Je zal zelf wel geloven dat de concentratie van zilverjodide in de atmosfeer niet hoog genoeg is om schadelijk te zijn, als je een beetje verstand hebt van chemie weet je ook dat zilverjodide niet afbreekt en giftig blijft.

Heb jij een bron voor de concentraties van zilverjodide in de lucht n.a.v. het sproeien van chemtrails?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:16:58 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84823493
Kan het nu dan weer over chemtrails gaan ipv over pogingen om wolken te laten regenen?
Onikaan ni ov dovah
pi_84823542
This year, the North Dakota Atmospheric Resource Board (NDARB) is fortunate enough to have three returning meteorologists running the Bowman and Stanley radar sites for cloud seeding operations.

Bron (inclusief namen van piloten en vliegschema's) : http://www.swc.nd.gov/4dl(...)DF/PB-1707/Jul08.pdf
pi_84823565
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Kan het nu dan weer over chemtrails gaan ipv over pogingen om wolken te laten regenen?
Nogmaals, voor de zoveelste keer, TuinHek, wat is er precies niet "chemtrail" aan het sproeien van zware metalen en chemicaliën uit vliegtuigen?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:21:38 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84823667
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nogmaals, voor de zoveelste keer, TuinHek, wat is er precies niet "chemtrail" aan het sproeien van zware metalen en chemicaliën uit vliegtuigen?
Le-zen.
Onikaan ni ov dovah
pi_84823746
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Le-zen.
-edit- geef me jouw definitieve verschil tussen "chemtrailing" en het sproeien van zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen.

En .SP., jij hebt geen recht van spreken meer, tot je met het voorbeeld komt waarin ik stel dat er meer gebeurt dan klimaatmanipulatie alleen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:19:58 ]
pi_84823946
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:28:23 #191
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84823953
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik zei vanaf het begin al dat discussie over de twee termen zinloos is. Het duidt op moedwillige ontsporing van de feitelijke discussie betreffende het sproeien van zware metalen en chemicaliën.

Silver, as silver iodide, is used in the United States for weather modification, including rain and snow making and hail suppression; as much as 3,110 kg of silver is used for this purpose annually.

bron: http://www.pwrc.usgs.gov/infobase/eisler/CHR_32_Silver.pdf

Je zal zelf wel geloven dat de concentratie van zilverjodide in de atmosfeer niet hoog genoeg is om schadelijk te zijn, als je een beetje verstand hebt van chemie weet je ook dat zilverjodide niet afbreekt en giftig blijft.

Heb jij een bron voor de concentraties van zilverjodide in de lucht n.a.v. het sproeien van chemtrails?
Dan zeg ik dat het wel een nuttige discussie is, en dan zijn wij gelukkig allebei geen moderator en dan kunnen we het gewoon lekker blijven discussieren.

Weer: Dagelijkse toestand zoals buitentemperatuur, wind, neerslag.
Klimaat: Algemene weersomstandigheden zoals temperatuur, gemiddelde neerslag etc. Bepaald vegitatie en hoe bewoonbaar een gebied is.

Weer is te beïnvloeden dmv. bijv. cloudseeden. Klimaat niet anders zaten we niet allemaal zo te stressen (Ander topic).

3000kg zilver. Over 365 dagen. Over de HELE VS? Dat is echt niets! Hoeveel van dat spul denk jij dan binnen te krijgen, en hoeveel is er voor nodig om je te doden (aangezien het niet afbreekt kunnen we dan snel berekenen hoe oud iemand maximaal wordt. Is dat 200 jaar dan boeit het geen flikker, is het 40 jaar dan weet ik niet waarom we nog bejaardentehuizen hebben).

Edit: Een plaatje van een logboek. Moet ik de mijne scannen of wat gaan we precies doen?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:30:38 #192
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84824059
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat je het zo lief vraagt.
Onikaan ni ov dovah
pi_84824426
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat je het zo lief vraagt.
Dus nu ga je beweren dat "chemtrails" hetzelfde zijn als "contrails"?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:49:22 #194
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84824828
Ja? Dat is toch wat we hier al de hele tijd beweren?

Edit: Voorspelling:

1)China rapport
2)Rusland rapport
3)Foto Koninginnenacht
4).gov link
5)Persoonlijke belediging
6)China rapport
7)De feiten liggen op tafel mensen!
8)Persoonlijke belediging
9)Jullie laten je weer indoctrineren stelletje nee-knikkende massaschapen
10)Nog een persoonlijke belediging
pi_84825036
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef Max_Dark het volgende:
Ja? Dat is toch wat we hier al de hele tijd beweren?

Edit: Voorspelling:

1)China rapport
2)Rusland rapport
3)Foto Koninginnenacht
4).gov link
5)Persoonlijke belediging
6)China rapport
7)De feiten liggen op tafel mensen!
8)Persoonlijke belediging
9)Jullie laten je weer indoctrineren stelletje nee-knikkende massaschapen
10)Nog een persoonlijke belediging
Aha!

Dus het modificeren van het weer/klimaat door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën uit vliegtuigen is "gewoon" contrail?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:58:04 #196
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84825143
Nee want die stoten geen contrails uit en dat ziet er waarschijnlijk ook niet uit als contrails.

Aha!
pi_84825308
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Max_Dark het volgende:
Nee want die stoten geen contrails uit en dat ziet er waarschijnlijk ook niet uit als contrails.

Aha!
Nou dan noemen we het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën voortaan gewoon "chemical polution", gezien "jullie" brein zoveel moeite blijkt te hebben met de definities "chemtrail" en "contrail".

Kan een mod de titel veranderen naar "Chemical Polution gebeurt"?
pi_84825356
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zit niet zo infantiel te doen, en geef me jouw definitieve verschil tussen "chemtrailing" en het sproeien van zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen.

En .SP., jij hebt geen recht van spreken meer, tot je met het voorbeeld komt waarin ik stel dat er meer gebeurt dan klimaatmanipulatie alleen.
Bij deze:

quote:
mag ik nu weer spreken?
pi_84825432
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef .SP. het volgende:

[..]

Bij deze:
[..]

mag ik nu weer spreken?
Dat het een mogelijkheid is, betekent niet dat ik beweer dat er meer gebeurt dan weermodificatie alleen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:06:06 #200
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84825438
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nou dan noemen we het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën voortaan gewoon "chemical polution", gezien "jullie" brein zoveel moeite blijkt te hebben met de definities "chemtrail" en "contrail".

Kan een mod de titel veranderen naar "Chemical Polution gebeurt"?
Lijkt me goed idee.

Chemtrail topic is voor "Die strepen achter het vliegtuig dat zijn chemicaliën". Jij maakt er vervolgens met wat stappen van "Internationaal wordt er weer gemodificeerd" en dat is niet wat we hier bespreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')