Oh ja, daar waar het altijd rellen was! Weet ook de naam niet meer..quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
Hoe zou het met Sly zijn en dat forum-waarvan-ik-even-de naam-kwijt-ben
Heeftie nog die muziekshows?
En met Amanda d'r zang/paaldans/acteer-'carriere'?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
En Huub en z'n scheiding en het arme kindje dat vaderloos opgroeien moet?!
Neequote:
Tss.. jij durft zeg! Bijna op Troll-niveau ook nog...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
Nu FOK!radio stopt kan Sly het wel doen
Nou, het zal je verbazen, maar die muziekshows van Sly waren zeer de moeite waard hoor. Dus helaas: geen trollquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. jij durft zeg! Bijna op Troll-niveau ook nog...
Ik zei ook "bijna.." maar je gaat de goeie kant uit.. er is nog hoop dus...quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen, maar die muziekshows van Sly waren zeer de moeite waard hoor. Dus helaas: geen troll
Ken je Nowlive?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Is dit een soort van roddel topic?
Hij was toen zelfs een hele avond muziek voor de Fokkers aan het draaien, en was best gezellig aan het reageren, weet je nog?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen, maar die muziekshows van Sly waren zeer de moeite waard hoor. Dus helaas: geen troll
Alles goed hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
O Ja, die loesers die door jullie (fok!) flink gesponserd werden en met ons afspraken maakte dat wij de primeurs kregenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef yvonne het volgende:
En hoe is het Bart en Bram wiens beide initialen toch echt BB vormen...
Bestaat nog.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:38 schreef remlof het volgende:
Ow ja, nolife.
Bestaat dat nog of zit Sly er nu alleen nadat de rest elkaar de tent heeft uitgevochten?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij was toen zelfs een hele avond muziek voor de Fokkers aan het draaien, en was best gezellig aan het reageren, weet je nog?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:03 schreef sly-nl het volgende:
Wanneer gaan we weer eens iets eten? Dit keer betaal ik echt! Vorige keer had m'n ex onze gemeenschappelijke rekening leegehaaldt en kon ik daardoor niet pinne
Kolere.. daar heb je nóg wat.. en IK dacht nog wel alles in de gaten te houden...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bestaat nog.
Die eeuwige tent in je broek zul je bedoelen.
Over nóg wat gesproken.... zó snel bestaat haast niet...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hey Bolle,
Hoe staat het me m'n Unban ?
Zal ik na moete kijken, lelijk. Hoe is je naam bij ons?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hey Bolle,
Hoe staat het me m'n Unban ?
Kan jij geen goed woordje voor me doen, jij was altijd dik met Slyquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Over nóg wat gesproken.... zó snel bestaat haast niet...
Kom Ewald, dat weet je nog wel, je wordt toch niet seniel hèquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal ik na moete kijken, lelijk. Hoe is je naam bij ons?
Denk je dat ik alle namen van me users kan onthoude? Om de zoveel maanden moet die harde schijf [zelfs bij mij] schoongemaakt worden. Fijn dat je mijn naam nog weet, braindeadquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom Ewald, dat weet je nog wel, je wordt toch niet seniel hè
Ik tel hier toch zowaar twee hele zinnen waarin evenveel onzin staat als te doen bedoeld voor ondergetekende! Volgens mij ben je heel goed in staat om dergelijk verzoek op eigen kracht te verwezelijken.. Luiheid kan ik helaas niet ondersteunen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan jij geen goed woordje voor me doen, jij was altijd dik met SlyHij was maar wat blij met een user die 2 volzinnen achter elkaar kon schrijven, ook al was 't inhoudelijk meestal larie
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef yvonne het volgende:
En hoe zit het met de moeder van Amanda?! Waarvan wij dachten dat het die moordenares was, Thea nogwa.
Ja stiekem geil ik een beetje op yvonnequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lach je alleen zo hard bij Yvonne? Of ben ik weer te dom om de grap te begrijpen?
"JAAA, YVONNE, OF ZAL IK VON ZEGGEN, OF VONNY". "NODIG SERIEUS?"quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:20 schreef beequeen het volgende:
Echt Yvonne, heeft het RLS subforum dit nu echt nodig? Tokkiezooi, serieus.
Misschien moet je wat minder pm's sturen of alleen nog gaan pm-en en stoppen met posten op het forumquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja stiekem geil ik een beetje op yvonne
En moest ik lachen om een pm die ik haar een tijdje terug stuurde.
Tss... trap je er nou alwéér in? Kolere...hoeveel Trolle-lessen zijn er nodig voor één Beheerder?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"JAAA, YVONNE, OF ZAL IK VON ZEGGEN, OF VONNY". "NODIG SERIEUS?"
Zo zo!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ja stiekem geil ik een beetje op yvonne
Je had een Ban en moest om rehabilitatie smeken ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in jouw fotoboek gekeken dat je dat nog had en moderator was dacht ik. Zag er niet slecht uit.. Heb je nu acne dan dat je fotoboek op slot is?quote:
Tis sukkeltje. Dat heeft je meester je toch wel geleerd, nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om iets wat jij allang kwijt bent sukkel.... subtiliteit en toch effectief optreden...
<edit>quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in jouw fotoboek gekeken dat je dat nog had en moderator was dacht ik. Zag er niet slecht uit.. Heb je nu acne dan dat je fotoboek op slot is?
leeggehaaldtquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed hier. Met jou ook?
Alsof je de naam van m'n forum niet meer weet...Nou ja, als je de troetelnaam van m'n penis maar hebt onhouden![]()
Ja, ik doe nog muziekshows en heb je al geschreven dat ik wel interesse heb iets voor fok! te doen.
Wanneer gaan we weer eens iets eten? Dit keer betaal ik echt! Vorige keer had m'n ex onze gemeenschappelijke rekening leegehaaldt en kon ik daardoor niet pinne
Je hebt pm!
Ik had zelf ook die hoop. Maar ja, met mongolen is het nooit van tevoren te zeggen of ze je bij de tieten pakken of je een stomp geven..quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel aan mijn water dat dit topic nog wel eens iets kon worden.
Ben blij dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had zelf ook die hoop. Maar ja, met mongolen is het nooit van tevoren te zeggen of ze je bij de tieten pakken of je een stomp geven..
Hoi WJ.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef sly-nl het volgende:
Ik heb wel eens in jouw fotoboek gekeken dat je dat nog had en moderator was dacht ik. Zag er niet slecht uit.. Heb je nu acne dan dat je fotoboek op slot is?
Zozo.. je hebt zowaar je eigen onbenul verbeterd? Hulde....quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis sukkeltje. Dat heeft je meester je toch wel geleerd, niet
Nee, dat doe je overal al en daar moet je echt eens mee kappenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Mag ik nu Slotje roepen???Dit loopt nergens meer heen....
![]()
Pizza weer ? (12 toch ofzo )quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou Yvonne, per pm maar verder.
ik moet aan tafel.
Hé? de laatste keer was vorig jaar geloof ik, en dan nog op die doodlopende COS al ik me niet vergis.. ben je wel goed wijs ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat doe je overal al en daar moet je echt eens mee kappen
Ja, ik ben wel goed wijs. En jij bemoeit je veel te veel met de moderatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? de laatste keer was vorig jaar geloof ik, en dan nog op die doodlopende COS al ik me niet vergis.. ben je wel goed wijs ofzo?
Valt wel mee tot nu toe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel aan mijn water dat dit topic nog wel eens iets kon worden.
Nenene... de Moderatie zou zich wat meer met óns moeten bemoeien...en niet zó dus...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel goed wijs. En jij bemoeit je veel te veel met de moderatie.
misschien omdat ze *hopen* dat de enige echte slaai hier eens daarop zou reagerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hadden we een hele tijd terug al niet geconstateerd dat dit niet Sly is?
Waarom lijkt iedereen er dan nu alsnog in te trappen?
De site bestaat nog en af en toe schijnt hij ook nog iets op Ustream te doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien omdat ze *hopen* dat de enige echte slaai hier eens daarop zou reagerenmaar helaas met je bammetje pindakaas, dat doet ie alleen over de radio. ( bestaat dat nog eigenlijk en bestaat EvilWon ook eigenlijk nog vraag ik me af)
Hahaha Sly.. alias Varkenskop of DJ PLofkop..quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
Al was het Peter Troll de Vries.. élke rel is welkom....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha Sly.. alias Varkenskop of DJ PLofkop..
Gelukkig hebben we de beelden nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk het fameuze fragment waarmee Sly in één klap beroemd werd:
Wat hebben we gelachen toen onze moraalridder op de Vlemmixchat ontmaskerd werd als degene die chatters met stalk-PM's bestookte. Onze HiDiHo van FOK! werd o.a. bedreigd met een nekschot..
En Plofkop maar de vermoorde onschuld spelen, alleen had hij niet in de gaten dat degenen die met mIRC chatten alle ip-adressen konden zien.![]()
quote:DEN HAAG - Jaap Amesz, beter bekend als Terror Jaap, raakt bijna een half miljoen euro van zijn prijzengeld kwijt aan de fiscus. Ook andere deelnemers aan televisiespellen hangt een aanslag loonheffing boven het hoofd.
Jaap won in 2008 1,3 miljoen euro met zijn deelname aan het tv-programma De Gouden Kooi. Productiemaatschappij Talpa heeft op het prijzengeld van 1.351.000 euro op verzoek van de Belastingdienst 453.923 euro en 30 cent aan loonheffing ingehouden. Jaap tekende bezwaar aan en stapte naar de rechter. Die stelde de Belastingdienst in het gelijk.
Fiscalist Monique Ligtenberg van tijdschrift Fiscaal up to Date: „Jaap stelt zich op het standpunt dat er kansspelbelasting (25 pct.) en geen loonheffing (oplopend tot 52 pct.) betaald moet worden over het prijzengeld. Daar sluit ik me bij aan. Deze uitspraak van de rechter lijkt me onhoudbaar. Maar zolang die staat, zijn deelnemers aan tv-spelletjes gewaarschuwd.”
Ik was echt serieus benieuwdquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:20 schreef beequeen het volgende:
Echt Yvonne, heeft het RLS subforum dit nu echt nodig? Tokkiezooi, serieus.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:43 schreef superrmama het volgende:
Leuk topic , maar uh , moest je nou echt over die Sly HUUB beginnen![]()
Slordigheidje in dat verhaal: kansspelbelasting is 29% en niet 25%quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
Met Jaap gaat het denk ik even wat minder:
[..]
Nou da's mooi om te horen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:43 schreef superrmama het volgende:
![]()
Vaderloos ?! , welnee Yvonne .... Sophietje heeft gelukkig , een hele goede , lieve , heeel betrokken vader ; Huub![]()
Zou ik niet zeggen als t anders was ....
Leuk topic , maar uh , moest je nou echt over die Sly beginnen
Zolang de loonheffing maar 52% is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Slordigheidje in dat verhaal: kansspelbelasting is 29% en niet 25%
Ja, en ook niet over het hele bedrag.... dat is opgebouwd in schijven, maar in het geval van Jaap wel een hele grote schijf 52%quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang de loonheffing maar 52% is.
En die verhoging van 25% naar 29% was per 1 januari 2006, dus ook toen het programma begon (sept 2006) was het al dat percentage.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Slordigheidje in dat verhaal: kansspelbelasting is 29% en niet 25%
Is in het geval van Jaap zullen het wel Bami of Nasie schijven zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ook niet over het hele bedrag.... dat is opgebouwd in schijven, maar in het geval van Jaap wel een hele grote schijf 52%
Overigens.... hij is daar in twee belastingjaren aan het werk geweest.... dat zou ik tot volgende zet maken, want als het alleen in het laatste jaar is geweest, dan zou hij dus in 5 maanden tijd 1.3 miljoen bruto hebben verdiend, en bij dezelfde werkgever in het jaar daarvoor vrijwel niets??
52% van stichting Jaap naar de gemeenschap .quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
Met Jaap gaat het denk ik even wat minder:
[..]
Klopt inderdaad. Is al wel een herhaling, dus of het dan nog bij gemist komt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:20 schreef mootie het volgende:
Hmmm ik zat een beetje te zappen en ik kom op Net5 die vetklep Van Schaik tegen, in Stylist voor de Sterren. En volgens mij is Sylvia een van de modellen in deze aflevering. Het is de finale, ik kan nog niks vinden bij programma gemist oid.
Nou 1 tot 5 stond er wel, en ik geloof dat dit 6 is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Is al wel een herhaling, dus of het dan nog bij gemist komt?
Dat is raar, van een herhaling zou je denken dat er dan al alles op zou staan, toch? Zelfs van dit butprogramma.quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:53 schreef mootie het volgende:
Nou 1 tot 5 stond er wel, en ik geloof dat dit 6 is.
Ik vond het wel gek om ineens close ups etc. van Sylvia te zien.
Ik heb ook niet echt superhard gezocht, alleen op de site van Net5quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is raar, van een herhaling zou je denken dat er dan al alles op zou staan, toch? Zelfs van dit butprogramma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |