<edit>quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in jouw fotoboek gekeken dat je dat nog had en moderator was dacht ik. Zag er niet slecht uit.. Heb je nu acne dan dat je fotoboek op slot is?
leeggehaaldtquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed hier. Met jou ook?
Alsof je de naam van m'n forum niet meer weet...Nou ja, als je de troetelnaam van m'n penis maar hebt onhouden![]()
Ja, ik doe nog muziekshows en heb je al geschreven dat ik wel interesse heb iets voor fok! te doen.
Wanneer gaan we weer eens iets eten? Dit keer betaal ik echt! Vorige keer had m'n ex onze gemeenschappelijke rekening leegehaaldt en kon ik daardoor niet pinne
Je hebt pm!
Ik had zelf ook die hoop. Maar ja, met mongolen is het nooit van tevoren te zeggen of ze je bij de tieten pakken of je een stomp geven..quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel aan mijn water dat dit topic nog wel eens iets kon worden.
Ben blij dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had zelf ook die hoop. Maar ja, met mongolen is het nooit van tevoren te zeggen of ze je bij de tieten pakken of je een stomp geven..
Hoi WJ.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef sly-nl het volgende:
Ik heb wel eens in jouw fotoboek gekeken dat je dat nog had en moderator was dacht ik. Zag er niet slecht uit.. Heb je nu acne dan dat je fotoboek op slot is?
Zozo.. je hebt zowaar je eigen onbenul verbeterd? Hulde....quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis sukkeltje. Dat heeft je meester je toch wel geleerd, niet
Nee, dat doe je overal al en daar moet je echt eens mee kappenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Mag ik nu Slotje roepen???Dit loopt nergens meer heen....
![]()
Pizza weer ? (12 toch ofzo )quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou Yvonne, per pm maar verder.
ik moet aan tafel.
Hé? de laatste keer was vorig jaar geloof ik, en dan nog op die doodlopende COS al ik me niet vergis.. ben je wel goed wijs ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat doe je overal al en daar moet je echt eens mee kappen
Ja, ik ben wel goed wijs. En jij bemoeit je veel te veel met de moderatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? de laatste keer was vorig jaar geloof ik, en dan nog op die doodlopende COS al ik me niet vergis.. ben je wel goed wijs ofzo?
Valt wel mee tot nu toe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel aan mijn water dat dit topic nog wel eens iets kon worden.
Nenene... de Moderatie zou zich wat meer met óns moeten bemoeien...en niet zó dus...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel goed wijs. En jij bemoeit je veel te veel met de moderatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |