abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84843274
Flugeltje, succes...hopelijk krijg je nu wat duidelijkheid :*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:08:59 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84843542
Fluugs succes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84843628
Tijdens het opruimen vond ik nog een pak pannenkoekenmix, en die was nog goed, vandaar dat ze morgen op het menu staan hoor...

Nee nu 37 weken en wat dagen, ik heb het nog veel te druk met alles afronden. Die kleine moet ff blijven waar ze zit. Ik moet de gang nog afmaken qua schilderwerk, de plinten moeten er nog op... Druk druk druk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84843788
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nog beter, dan kan ie op de gewone kraamlijst *O*

En ja, ik heb een kraamlijst. Een digitale zelfs, waar mensen weg kunnen strepen enzo :')

Alleen maar handig eigenlijk, we willen niet te veel kraamvisite hebben omdat ik dan iedere keer als een hysterische Mien Dobbelsteen het hele huis van top tot bodem gedaan wil hebben en daarom hebben we besloten om een kraamfeest te geven. Dan heb je in 1 keer de grootste bulk wel gehad.

Geeft ons ook de kans om de weken die Martijn vrij heeft optimaal van ons gezinnetje te genieten. Omdat ik omkom in de kleertjes en best wel een uitgesproken eigen smaak heb leek het ons handiger om dan maar een kadolijst op te stellen dat mensen een leidraad hebben. Zo zonde als mensen spullen kopen die vervolgens ongebruikt ergens in de kast belanden.

Basboussa :D Die namen van die vakanties _O-

Groofsken, ik hou nog vol hoor. Een echte keus heb ik daar ook niet in ;) Ik ga morgen wel proberen wat druk te zetten om in elk geval afspraken te maken, geloof dat dat inmiddels wel gerechtvaardigd is...
Een echte geboortelijst dus :Y
Ik vond het ook fijner als mensen daar iets van kochten. Want dan had je nog mensen die iets anders kochten, niet helemaal onze smaakt en veel van die spulletjes heeft Thomas dus effectief maar één keer aangehad ofzo :@
Een vriend van mij heeft trouwens een bedrijf dat rond geboortelijsten werkt (in samenwerking met bepaalde winkels) en wil dat nu ook lanceren in Nederland :)
Mijn eerste reactie: "maar dat kennen ze daar echt niet zo goed zoals bij ons hoor :N "
Zijn reactie: "en dat maakt het net ideaal om er daar mee te beginnen :D "
Tot zover mijn inzicht in de marktstrategie _O-
pi_84843850
Oh klossen... Das vanaf 37 weken toch? Zal het ook goed zijn als ik ze wel in huis heb maar ze niet onder mn bed zet? Ik vind het echt te gevaarlijk met Jen, die valt zich echt te pletter...
pi_84843979
Flugel, succes vandaag in het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat er uit komt!

Bij mij begon vannacht de wereld te draaien voor mijn ogen, gevolgd door ernstig overgeven en zo ging het de hele nacht door. Die spinnende wereld voor mijn ogen leek me niet helemaal gezond dus maar een afspraak bij de huisarts vanmiddag. Misschien heb ik wel gewoon een virus ergens opgepikt maar ja.

Tico, het gaat hard bij jou. Maar je gaat aan de pannenkoeken dus je huis in zo'n staat nu dat je wel wilt bevallen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:36:04 #207
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84844197
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
Oh klossen... Das vanaf 37 weken toch? Zal het ook goed zijn als ik ze wel in huis heb maar ze niet onder mn bed zet? Ik vind het echt te gevaarlijk met Jen, die valt zich echt te pletter...
Vast werl, je kent je eigen lichaam t beste Tico ;) Je kan ze er altijd onder (laten) zetten als het zover is :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_84844198
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Flugel, succes vandaag in het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat er uit komt!

Bij mij begon vannacht de wereld te draaien voor mijn ogen, gevolgd door ernstig overgeven en zo ging het de hele nacht door. Die spinnende wereld voor mijn ogen leek me niet helemaal gezond dus maar een afspraak bij de huisarts vanmiddag. Misschien heb ik wel gewoon een virus ergens opgepikt maar ja.

Tico, het gaat hard bij jou. Maar je gaat aan de pannenkoeken dus je huis in zo'n staat nu dat je wel wilt bevallen?
Nee hoor... Ik ben nog niet klaar met klussen. Opzich is het goed leefbaar nu, maar ik heb echt liever dat het af is.. Bovendien zit de kleine prima waar ze zit, ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin in een baby.
pi_84844216
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Vast werl, je kent je eigen lichaam t beste Tico ;) Je kan ze er altijd onder (laten) zetten als het zover is :*
Ja ik heb zoiets, als het begint heb ik nog een uur of 6 tot 12 om de boel eronder te zetten... Tijd zat dus.
pi_84844331
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee hoor... Ik ben nog niet klaar met klussen. Opzich is het goed leefbaar nu, maar ik heb echt liever dat het af is.. Bovendien zit de kleine prima waar ze zit, ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin in een baby.
Oke, wat jij wilt :P
Maar toch fijn dat het leefbaar is in het geval dat...
The way you rock'n'roll
pi_84844562
Hopen dat het geen stortbevalling wordt voor jou, Tico! ;) Wij hebben gisteren de klossen eronder gezet. Het ziet er niet uit. We hebben namelijk 2 aparte lattenbodems en een bedombouw, en hebben nu alleen de lattenbodems op klossen gezet. En het is hóóg! 80 centimeter, geloof ik, dus dat is netjes, maar ik voel me net de prinses op de erwt. :D

Ook nog druk aan het klussen, zie ik. Hier ook, hoor. Gisteren hebben mijn man en zwager ein-de-lijk de keuken afgemaakt (plinten, een paar stukjes laminaat en een afdeklat onder het keukenblok). Heerlijk dat dat nu ook klaar is. Vandaag komt mijn vader nog wat klussen in de badkamer, en als dan alles opgeruimd en schoongemaakt is... dán mag de baby pas komen. Nu heb ik gewoon nog geen rust in mijn hoofd. :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:52:30 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84846439
Vrijdagochtend 08.00 uur melden op het ziekenhuis om in te leiden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo blij dat het alsnog vrijdag wordt ipv maandag, dat weekend was echt zo'n psychologische grens. Vind het overigens ook doodeng allemaal hoor, niet de bevalling op zich, maar het feit dat ik nu moeder ga worden en dat we daar vrijdag mee gaan beginnen... Damn, surealistische gedachte eigenlijk :o
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84846511
wat fijn dat je iig wel duidelijkheid hebt Fluugs!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84846516
Nou en dan maar hopen dat het inleiden een beetje vlot gaat flugel! Maar je hebt een datum om naar toe te leven, nog 2 nachtjes..
pi_84846571
Fijn om te horen flugel. Vond het al zo stom dat ze je misschien nog over het weekend zouden tillen. Dan zou je bijna 43 weken zijn :{

Maar goed, vrijdag dus *O*
Spannend! Maar mooi dat jullie nu concreet iets hebben om naartoe te leven :*
pi_84846615
Fijn dat je een datum voor het weekend hebt Flugel. Ik hoop voor je dat het vlot gaat vrijdag.
The way you rock'n'roll
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:58:27 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846638
Gelukkig Flugel, Vrijdag it is *O*

En ach.... als gynzilla op die manier te werk gaat dan mag je hopen dat ze het wel snel afleert, zo tegen de tijd dat ze doorkrijgt dat ze niet heilig is omdat ze gestudeerd heeft ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:58:53 #218
186094 Floria
Ghost of shark
pi_84846653
Yeah Flugeltje!
Heel fijn dat je een datum hebt en vooral ook dat dit voor het weekend is! Ik kan me heel goed voorstellen dat voor of na het weekend heel wat uitmaakt in je hoofd zeg maar.
Nu maar hopen dat het inleiden een beetje vlot zal gaan.

En mss, heel misschien beval je toch nog lekker 'zelf' voor vrijdag. Maar vrijdag is iig een start. Lekker!

Hier alweer ruim 34wk en geen bijzonderheden, lekker dus!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_84846683
Flugeltje O+ Vrijdag *O*
Ik kan me voorstellen dat je het allemaal wat surrealistisch vindt (had ik ook toen ze gingen inleiden), maar écht, het komt goed :Y :*
Jammer dat het voorwerk nog niets gedaan heeft, maar dan lijkt het volgens mij idd wel beter dat ze vrijdag actie gaan ondernemen. De kans is op die manier heel klein dat het allemaal nog vanzelf zou beginnen.
pi_84846741
Wat fijn dat je een datum hebt Flugeltje!!!

Hier 30 weken vandaag... Help, eng, nog maar 10 weken........... :X :X Nog 5 weken werken. Het gaat zo snel nu allemaal!
*poef* nu is het weg
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 12:08:21 #221
43556 miss_dynastie
pi_84846968
Fijn dat er eindelijk duidelijkheid is, fluug ^O^
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:10:59 #222
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_84847049
Flugel: fijn dat je nu een datum hebt! Hoop dat Willem voor deze datum besluit dat het nu toch wel leuk geweest is daarbinnen en dat buiten nog heel veel leuke dingen te ontdekken zijn.
En dat gevoel: heeeeel bekend. 'Ineens' is het zover... spannend!
pi_84847457
Flugel, wat fijn! Al kan ik me goed voorstellen dat het vreemd aanvoelt dat het nu gewoon echt gaat gebeuren. Komt vast helemaal goed.

Ik ben zelf een beetje sacherijnig door het mannetje van de TNT. We hadden een lamp besteld voor de babykamer en die heb ik er natuurlijk graag hangen voor de babyshower zaterdag, maar op de 1 of andere manier gaat dat bezorgen maar niet goed. Ze waren vorige week 2 x geweest en toen hebben ze het gewoon terug gestuurd naar de winkel i.p.v naar het postkantoor. Nu kwam hij weer en ik woon in een flat dus ik drukte op het knopje zodat hij door de voordeur kon. Ze komen hier altijd boven dus ik heb er niet overna gedacht. Maar hij kwam maar niet. Dus ik naar beneden, zie ik hem zo wegrijden. Hij kon me zo zien staan, grmbl o|O Met een briefje dat hij morgen weer komt zonder tijdsindicatie.
Dus ik moet morgen maar bij de deur gaan wachten en als een gek naar beneden sprinten ofzo. De intercom doet t namelijk ook nog eens niet.
Zo, dat moest er geloof ik ff uit.
pi_84847647
Ahh, irritant is dat he Noa? Ik ken dat wel hoor, dan wil je het gewoon *nu* hebben en dan gaat het steeds net mis... nou ja, morgen maar voor de deur gaan liggen dan!

Flugeltje, superfijn dat er vrijdag wat gaat gebeuren! Zeker als er nog niks op gang is dan zou het wel eens érg laat kunnen worden als er na het weekend pas ingegrepen wordt. Dus top. *O* Maar wel spannend, he, dat Willem er dan echt aankomt, ook al heb je je er zo lang op voorbereid? :*
pi_84847680
TNT in de zomer :( ... Echt he, van die vakantiebezorgers heb je dan.. ik ben er dus achter dat lang niet al mn post aankomt.
pi_84847805
ik kreeg laatst een kaart voor mensen in reeuwijk.. had m opengemaakt (ben nieuwsgierig :@) was wel een felicitatiekaart hehe, alleen voor een meisje. wel toevallig ;)

flugel een datum, fijn! hopelijk verweekt de boel al een beetje voor die tijd! willem heeft t veel te goed daarbinnen
pi_84848087
Volgens mij was het idd een vakantiewerker, hij had (voor zover ik kon zien door de intercom) een jong koppie. Maar morgen ontsnapt hij me niet, ik moet en zal die lamp :P Dan maar de hele dag thuis zitten. Ik heb toch nog genoeg te strijken.
Oh en Tessie, wat een mooi kamertje heb je ervan gemaakt! Ik ben echt jaloers op je schilderkunsten!
Tico, ik kan me goed voorstellen dat je liever hebt dat de kleine nog ff wacht, totdat je alles klaar hebt. Je wil het toch graag klaar en schoon hebben lijkt me.
pi_84848278
Zo, mijn checkje op 40+3 ook weer gehad vanochtend.
Ze leven met me mee dat het er nog niet is, zo kan het dus ook!
Al zei ik zelf, ik ga niet nu al zeuren op dit aantal weken + dagen :p

Volgende week weer terug, als dat nodig is (ik gok van wel, hihi). De 11e.
Ze gaan me dan hoe dan ook strippen! Als dat geen effect heeft mag ik die donderdag of vrijdag naar het ziekenhuis.
Dan aan de CTG, aankijken en direct overleggen hoe of wat.
Ze starten er (als strippen niets oplevert die woensdag) direct met inleiden :o
Mijn VK in samenwerking met deze gyn in het ziekenhuis doen niet aan 'over de 42 weken'.
Zij zeggen glashard dat strippen en inleiden in week 41 moet. Ik schrok er haast van, hihi.

Ik ben 'pas' 42 weken op zondag (de 15e), Weekend, dat was het enige nadeel als het om getalletjes ging.
Weekend doen ze niets maar de kans op maandag de 16e was vrij klein.
'Een weekend door laten lopen, daar houden wij niet van'.

Wat een kwak aan informatie, maar zo kan het dus ook!
pi_84848423
wat fijn flugeltje!!!

@Ticootje, dat is geen vakantieprobleem hoor, maar een standaardprobleem bij TNT. Denk zelfs dat de vakantiekrachten beter hun best doen dan de mannetjes die verplicht moeten werken enzo.
Heb je al een klacht ingediend?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:54:51 #230
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84848496
dankjewel allemaal :*

En idd Noa, die vakantiemannetjes zijn niet echt heel erg tof. Wat dat betreft ben ik altijd blij als de vaste pakkettenman weer terug is. Ik ben sinds m'n verlof ook zo'n beetje het distributiepunt van de hele straat :D

Jeetje Chillay, wat fijn dat je al meteen zoveel duidelijkheid hebt!! Zo kan het ook inderdaad...
pi_84848554
Ja ik zat daar en tegelijkertijd moest ik aan jou denken! hihi
Heel veel succes voor vrijdag!!
pi_84848777
Noa, wat ontzettend lomp van die bezorger! Ik zou echt een klacht indienen (maar goed, in dien overal een klacht voor in :') )
En ik heb niet echt schilderkunsten hoor haha! Die muurschildering heeft mijn schoonzus gemaakt, ik heb alleen de schilderijtjes gemaakt.

Flugel, overmorgen! *O* Wat goed dat ze nu in elk geval voor het weekend wat gaan doen! Hoop voor je dat het allemaaal niet te lang duurt. Willem is er nu echt bijna!

DML, wat naar zeg. Hoop dat je huisarts er iets aan kan doen.

Cantare, prinses op de erwt haha! Raar he, zo'n hoog bed! Ben blij dat wij een waterbed hebben, die kan lekker niet op klossen :P

Hier staat voor vanmiddag weer een tripje ziekenhuis op het programma. Naar de internist deze keer, hoop dat alle bloeduitslagen goed zijn!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84849634
Oh fijn flugeltje, dat je nu een datum hebt. Waarschijnlijk wordt Willem dan dus geboren op 06-08-10. Mooie datum hoor, ik hou erg van even getallen :D

tessie, succes in het ziekenhuis, hopelijk is alles goed.
pi_84849733
Flugeltje, wat fijn dat je nu een afspraak hebt!

DML, ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen. Nog meer dan dat hoop ik dat je misselijkheid gewoon snel weg is. Het is onvoorstelbaar hoe snel je gemoed op kan klaren als je je niet meer zo slecht voelt.

Tessie, ik heb het denk ik gemist. Wat was er dan met je bloeduitslagen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:28:47 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84849750
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Fannetje het volgende:
Oh fijn flugeltje, dat je nu een datum hebt. Waarschijnlijk wordt Willem dan dus geboren op 06-08-10. Mooie datum hoor, ik hou erg van even getallen :D
Een Arcee baby *O*
Doe om 12 uur 14 minuten en 16 seconden Flugel... dan is het helemaal af *)

Tessie, succes vanmiddag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84849759
@ Flugel, fijn dat je meer duidelijkheid hebt.
Nu nog ff in huis kneuteren en de laatste dingetjes doen enzo en dan kan het beginnen!
pi_84849965
Joepie Fluugs! 06-8-10 is ontzettend gaaf! *O*
pi_84852258
Flugel, wat goed dat je nu duidelijkheid hebt!! Spannend, he, dat het nu echt echt ècht zo dichtbij komt... nog even en je bent mama!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:35:37 #239
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84852904
@Noa briefje bij de bel hangen (of op je brievenbus) geen optie ? (intercom communicatie kapot, graag boven afleveren ?)

@Flugeltje eindelijk iets om "naar uit te kijken" er gaat iets gebeuren in iedergeval

Hier weer een sticker van de VK gescoord. advies rustig aan doen blablablabla
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:44:56 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84853332
En weer een sticker voor MM *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:17:37 #241
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84861454
Spannend hoor Flugeltje! Ben erg benieuwd.
Ik zag een quote dat je een kraamfeest gaat geven; dat gaan wij ook doen. Dat hadden we al lang besproken voor ik zwanger werd. Anders zitten we 3 maanden lang elke avond met visite en ik heb bij vrienden gezien wat voor spoorboekje dat wordt enzo pffffff echt geen zin in.

Gewoon in 1 keer even alle ongeveer 100 man lekker buitenshuis (waarschijnlijk zelfde locatie als waar we trouwfeest hebben gegeven) en dan lekker in een middag klaar. Vantevoren even bespreken en alvast datum onder voorbehoud prikken etc. Heerlijk hoor. Heb er nu al zin in.
En natuurlijk mogen beste vrienden en ouders + broers en zussen gewoon komen maar de rest komt maar naar het feest ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:55:57 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84862903
En tessie uitslagen goed?

06-08-10 vind ik ook best een coole datum, maar gezien het feit dat men ontsluiting onwaarschijnlijk achtte ben ik eerst eens benieuwd of ik 'rijp' genoeg ben, met een beetje pech wordt het anders zo'n verhaal als bij Guess. dat het eerst al een paar dagen duurt voor ze m'n baarmoedermond rijp hebben. Maar ik hoop wel op vrijdag in ieder geval :Y

En dank voor het meeleven allemaal :*

Maffe, fijn dat jullie goedgekeurd zijn, gewoon bijna 37 weken alweer O+

@J-net wij doen het kraamfeest wel gewoon thuis, zo eind augustus kan dat prima in de tuin als we er voor de zekerheid een partytent neergooien. Uiteraard zijn de mensen die heel dichtbij staan veel eerder al welkom...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:56:41 #243
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84862926
Flugel wat heerlijk *O* een datum en en plan *O* Fijn hoor :*

MM een stickertje *O*

Omdat het met de kraamvisite van Tobias zo raar is gelopen riep ik hier ook dat als nr 2 prematuur zou zijn ik dit keer een kraamfeest ga geven. Prematuur zit er hoogstwaarschijnlijk niet meer *O* in maar 'normaal' verlopen zal het ook niet helemaal dus dat kraamfeest zal hier ook gaan gebeuren idd. Misschien gewoon in de tuin en een week of 3 tot 4 na de bevalling. Eerst maar eens zien hoe het loopt allemaal :)
En hier zijn natuurlijk ook de directe familieleden van harte welkom O+

SPOILER
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84862996
honderd man?! pfff, waar je zin in hebt!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:04:37 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84863265
Nou ja, met 50 adressen zit je al snel aan 100 personen natuurlijk. Maar daar pas ik ook wel voor hoor, die kunnen niet tegelijk in de tuin hier ook al is die groot ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:05:32 #246
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84863319
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Troeta het volgende:
honderd man?! pfff, waar je zin in hebt!
Ik ken hier niet eens honderd mensen, en mijn kraambezoek was nihil vorige keer... Even tellen. Schoonzus met man en kinders (5), mijn zusje was een paar dagen over, 1 vriendin en een paar maanden later een mevrouw van de bieb.

Dat was het.

Kan niet zeggen dat ik daar nou een spoorboekje agenda voor nodig had. Sowieso, een agenda.... ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:05:56 #247
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84863338
Pas op met posten dat je een feessie geeft, ik had al een spammailtje van een partyverhuurbedrijfje in m'n mailbox zitten net :D

Enne troeta, liever tegelijkertijd dan om en om hoor, moet er echt niet aan denken om nog weken (tot soms maanden) ieder weekend en een aantal middagen/avonden per week mensen te vermaken.... Overigens vermoed ik dat het hier op totaal zo'n 50 mensen uit zal komen en dat past wel. We versturen 100 geboortekaartjes, maar niet iedereen zal komen en er zijn ook nog genoeg mensen bij die al eerder welkom zijn...
pi_84863510
Hoewel wij wel heel bewust een housewarming hebben gegeven toen we in dit huis gingen wonen om ávonden visite te voorkomen, wil ik nu juist geen kraamfeest geven. Het lijkt me eigenlijk wel gezellig als er elke dag wat mensen langskomen. Maar misschien krijg ik wel enorme spijt :+
pi_84863541
100 mensen in 1x?? Nee dank je. Vreselijk!
pi_84864626
Flugel, eindelijk een dag om naartoe te leven! *O* Ik hoop dat het lekker snel gaat daarna.

Chillay...ook voor jou duurt het niet lang meer! :)

Ik zit ook aan een kraamfeest te denken, om nou iedere dag mensen over de vloer te hebben lijkt me niks...naast de naaste familie en vrienden dan, die mogen wel eerder komen. Maar voor de rest hoeft het niet, want dan zit je met de stress elke keer, wil ik ons niet aan doen. Laat ons drietjes eerst maar eens aan elkaar wennen.
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')