Een echte geboortelijst dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog beter, dan kan ie op de gewone kraamlijst
En ja, ik heb een kraamlijst. Een digitale zelfs, waar mensen weg kunnen strepen enzo![]()
Alleen maar handig eigenlijk, we willen niet te veel kraamvisite hebben omdat ik dan iedere keer als een hysterische Mien Dobbelsteen het hele huis van top tot bodem gedaan wil hebben en daarom hebben we besloten om een kraamfeest te geven. Dan heb je in 1 keer de grootste bulk wel gehad.
Geeft ons ook de kans om de weken die Martijn vrij heeft optimaal van ons gezinnetje te genieten. Omdat ik omkom in de kleertjes en best wel een uitgesproken eigen smaak heb leek het ons handiger om dan maar een kadolijst op te stellen dat mensen een leidraad hebben. Zo zonde als mensen spullen kopen die vervolgens ongebruikt ergens in de kast belanden.
BasboussaDie namen van die vakanties
Groofsken, ik hou nog vol hoor. Een echte keus heb ik daar ook niet inIk ga morgen wel proberen wat druk te zetten om in elk geval afspraken te maken, geloof dat dat inmiddels wel gerechtvaardigd is...
Vast werl, je kent je eigen lichaam t beste Ticoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
Oh klossen... Das vanaf 37 weken toch? Zal het ook goed zijn als ik ze wel in huis heb maar ze niet onder mn bed zet? Ik vind het echt te gevaarlijk met Jen, die valt zich echt te pletter...
Nee hoor... Ik ben nog niet klaar met klussen. Opzich is het goed leefbaar nu, maar ik heb echt liever dat het af is.. Bovendien zit de kleine prima waar ze zit, ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin in een baby.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Flugel, succes vandaag in het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat er uit komt!
Bij mij begon vannacht de wereld te draaien voor mijn ogen, gevolgd door ernstig overgeven en zo ging het de hele nacht door. Die spinnende wereld voor mijn ogen leek me niet helemaal gezond dus maar een afspraak bij de huisarts vanmiddag. Misschien heb ik wel gewoon een virus ergens opgepikt maar ja.
Tico, het gaat hard bij jou. Maar je gaat aan de pannenkoeken dus je huis in zo'n staat nu dat je wel wilt bevallen?
Ja ik heb zoiets, als het begint heb ik nog een uur of 6 tot 12 om de boel eronder te zetten... Tijd zat dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Vast werl, je kent je eigen lichaam t beste TicoJe kan ze er altijd onder (laten) zetten als het zover is
Oke, wat jij wiltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ben nog niet klaar met klussen. Opzich is het goed leefbaar nu, maar ik heb echt liever dat het af is.. Bovendien zit de kleine prima waar ze zit, ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin in een baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo blij dat het alsnog vrijdag wordt ipv maandag, dat weekend was echt zo'n psychologische grens. Vind het overigens ook doodeng allemaal hoor, niet de bevalling op zich, maar het feit dat ik nu moeder ga worden en dat we daar vrijdag mee gaan beginnen... Damn, surealistische gedachte eigenlijk
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Een Arcee babyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Fannetje het volgende:
Oh fijn flugeltje, dat je nu een datum hebt. Waarschijnlijk wordt Willem dan dus geboren op 06-08-10. Mooie datum hoor, ik hou erg van even getallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik ken hier niet eens honderd mensen, en mijn kraambezoek was nihil vorige keer... Even tellen. Schoonzus met man en kinders (5), mijn zusje was een paar dagen over, 1 vriendin en een paar maanden later een mevrouw van de bieb.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Troeta het volgende:
honderd man?! pfff, waar je zin in hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |