quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef Cantare het volgende:
Spannend, ik kan me voorstellen dat je liever geen keizersnede wilt, dus hopen dat het 6 september goed is!
Ik heb weer een stickertje van de VK en... VIBI!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef Cantare het volgende:
Ik heb weer een stickertje van de VK en... VIBI!
Nee... Die hangt nog niet..quote:
Zo hoort het! lekker!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef Fannetje het volgende:
Zojuist bij de gynaecoloog geweest en alles was weer in orde. Bloeddruk nog netjes onder de gevarenzone (142/87) en geen eiwit in de urine. Over twee weken mag ik weer terugkomen
Nee hoor is niet ongepastquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef Leandra het volgende:
Super Huup![]()
Even een wellicht ongepaste vraag: is er bij jullie een reden voor de NT test of is het op eigen initiatief? Jij hebt toch nog niet de risicofactor leeftijd??
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
Ah, okay thnx, ik kan het me ook wel voorstellen hoor, ik had alleen het voordeel dat het in m'n "oud wijf pakket" zat
Ik vind het helemaal niet onredelijk. Van 2 maanden slecht slapen en ziek zijn ga je je goed kut voelen, lijkt me heel logisch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind er geen zak aan momenteel en betrap mezelf er op dat ik dingen denk zoals dit ik helemaal geen kinderen hoef als dit zwanger zijn is. Vreselijk onredelijk maar ik ben het overgeven en dag en nacht misselijk zijn zo zat na 9 weken.
Nou dan hoop ik dat je je heel snel gewoon beter voelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tico die zetpillen had ikmaar het deed niks voor mij
![]()
En a.s. donderdag 14 weken. Ik wacht met smart
dat hebben we dus verkeerd gedaan...We zijn niet gaan baby-moonenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Basboussa het volgende:
Okeeeeeeeeee, had uit de bieb wat van die zwangerschapsmagazines meegenomen, maar ik word daar toch zo kriegelig van, want:
a) Een urinetest die je bij 12 weken vertelt of je een jongen of meisje krijgt (schijnt te maken te hebben de ph waarde van je urine, (intelligender zegt overigens van niet) maar als je veel cranberry sap drinkt oid dan klopt er dus geen meter van, maar goed... en maar 90% accuraat en als je PCOS hebt dan krijg je altijd als resultaat dat het een mannetje is. )
b) ik moet gaan baby-moonen, dat is het helemaal. Met je dikke buik in een all-inclusive op een exotisch eiland gaan zitten cocoonen met je partner... Want de verandering die je te wachten staat... Een Caribisch eiland is natuurlijk DE voorbereiding...
c) mijn partner heeft ook nesteldrang... ja daaaaaaaaaaaaaaag... Ik heb het niet eens, laat staan de vent.
d) als moeder heb je een geweldige intuitie... Een beetje moeder voelt het geslacht van haar kind op de dag van de conceptie... (70% accuraat volgens het artikel...) Ik ben dus geen echte moeder, heb echt geen flauw idee, slechts een lichte neiging om te geloven dat het een mannetje is.
QFT!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:41 schreef flugeltje het volgende:
En dat gevoel 'een aanstelster' te zijn is voor mij ook heel herkenbaar toen ik oververmoeid raakte en iedereen maar riep dat 'het er toch bijhoorde' Meer dan eens kreeg je het 'bij mij was het o zo erg en ik heb ook nooit gezeurd' preekje voorgeschoteld... Sowieso heeft niet iedereen door dat elke zwangerschap op zich staat en een ander niet voor je kan bepalen hoe zwaar het is.
De mijne wel hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Basboussa het volgende:
c) mijn partner heeft ook nesteldrang... ja daaaaaaaaaaaaaaag... Ik heb het niet eens, laat staan de vent.
Oe nice! Ik heb ze wel in het plastic gezien, maar deze is veul sjieker! Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Leandra het volgende:
Om de boel wat op te vrolijken dan....
Wat kwamen wij afgelopen weekend tegen en konden we absoluut niet laten liggen??
[ afbeelding ]
Villeroy & Bochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oe nice! Ik heb ze wel in het plastic gezien, maar deze is veul sjieker! Waar heb je die vandaan?
Ah kijk, die valt dus in de categorie 'iets duurdere kraamkadootjes'quote:
Ik vind dat baby-moonen ook wel leuk, maar ik ga sowieso graag op vakantie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat hebben we dus verkeerd gedaan...We zijn niet gaan baby-moonenvind t wel een goed idee, maar ja te laat.
en dit artikel bevestigd weer dat ik een ontaarde moeder ben. ik zat er naast met mijn intuitie wat betreft geslacht![]()
wat een onzin allemaal haha
Heb je al een beetje geéxperimenteerd met wanneer de pillen in te nemen? Ik was beide keren flink beroerd tot en met zo'n 16 weken. de tweede keer kreeg ik ook die zetpillen en pas na een week of anderhalf had ik een manier gevonden waarop het doenlijk was. Volgens mij was dat 's ochtends een pil nemen en dan echt bijna drie uur wachten met eten. Heel gek als je normaal gewoon ontbijt enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tico die zetpillen had ikmaar het deed niks voor mij
![]()
En a.s. donderdag 14 weken. Ik wacht met smart
Nog beter, dan kan ie op de gewone kraamlijstquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Leandra het volgende:
Eerlijk gezegd valt het mee qua categorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |