abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:37:03 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84817667
DML :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84819118
Thnx voor de reacties O+
En weer een sticker verdient van de vk ook *O* woehoe, alles zag er keurig uit. Mooi.

DML :D natuurlijk ga ik voor de echo! Geen dag langer onwetend dan nodig is hoor :P
Wat naar van je donkere randje :* het wordt echt beter! echt! En als het niet beter wordt, trek aan de bel, want er is wellicht wel iets aan te doen. Wakker liggen en misselijkheid zijn echt slopende dingen, zeker als je overdag wel normaal moet functioneren. Vraag anders aan je vk of er niet iets te krijgen is tegen de misselijkheid, of ze tips heeft waar je iets mee kunt en of er iets anders is wat je kunt doen.

Dat vele plassen herken ik wel, ik moet overdag geloof ik ieder half uur ofzo :') en 's nachts ook eruit. De bm zal wel net lekker tegen de blaas aanliggen ofzo. Ik kan me goed voorstellen dat je er geen klap aan vindt zo.
Maar hey, je kindje is al zo groot als je pink nu hè! En het spartelt en koprolt en beweegt en zwaait enzo O+ en over een paar weekjes kun je dat gewoon voelen <3 en dan weet je of je een meisjeskindje of een jongenskindje krijgt, en kun je los met bedenken hoe de babykamer moet, en los op de kleertjes en en en nog veel meer.

Dikke knuffel voor jou :* soms is er niets aan en dat mag je ook gewoon vinden.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84819161
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik vind er geen zak aan momenteel en betrap mezelf er op dat ik dingen denk zoals dit ik helemaal geen kinderen hoef als dit zwanger zijn is. Vreselijk onredelijk maar ik ben het overgeven en dag en nacht misselijk zijn zo zat na 9 weken.
Ik vind het helemaal niet onredelijk. Van 2 maanden slecht slapen en ziek zijn ga je je goed kut voelen, lijkt me heel logisch.
Met mijn goed 14 weken ben ik dan wel nauwelijks meer misselijk, maar wel zo moe dat ik 8u werken niet volhoud en vrijwel geen sociaal leven meer heb. Als ik iets meer doe dan goed voor me (en dat is weinig), ga ik me niet lekker voelen en krijg ik hoofdpijn. Ik ben inmiddels ook zo vrolijk niet meer. Gelukkig kan ik een evt. volgende uitbesteden aan de andere baarmoeder in onze relatie, dat scheelt nog iets :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84819461
Thanks ladies :* Ik hoop dat het hartje luisteren volgende week (na 4 weken 'niks' zeg maar) en de echo over 2,5 week het inderdaad helpt relativeren.
Ik had overigens van die zetpillen maar die hielpen geen klap helaas -O-
Ik ging afgelopen vrijdag en zaterdag zonder overgeven de dag door maar dat was daarna weer over en daarna zakte mijn gevoelens wel naar een dieptepunt geloof ik.
Overigens is de herkenning fijn want mijn zwangere collega heeft helemaal nergens last van en kijkt me aan alsof ik me aanstel als ze vraagt hoe het gaat en ik mijn kwalen vertel -O-
Vanyel, jij ook sterkte :*

Ik ga dat andere topic eens doorlezen en hou me wat afzijdig hier even want ik wil niet teveel klagen maar heb gewoon weinig positiefs te melden momenteel.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84819499
Ik heb net mn bestelling binnen van mn voedingsbh's, en ze passen allebei!!!! JEEEEEE

DML, vraag je vk anders eens om pilletjes tegen het spugen. Ik hoefde gelukkig niet te spugen, maar was gewoon continu misselijk en daardoor at ik dus gewoon niet... Dat was toen voor mijn gyn al voldoende om de pilletjes voor te schrijven, gewoon dat ik me iets beter voelde.
En het is heel stom om te zeggen, maar die misselijkheid gaat heel waarschijnlijk ook weer weg, zo rond de 12/14 weken en dan ziet het er gewoon heel anders uit....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84819571
Tico die zetpillen had ik :Y maar het deed niks voor mij ;(
En a.s. donderdag 14 weken. Ik wacht met smart ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:44:31 #132
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84822357
DML, BAH! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet 'lichter' voel, met ruim 16 weken, maar misselijk ben ik niet echt meer, en ik slaap ook een stuk beter. Ik hoop zo dat het voor jou echt wat beter wordt als je je fysiek ook weer wat lekkerder voelt, en dat gebeurt toch meestal wel zo rond de termijnwisseling 12-14 weken...

Mooie echo, huup! Fijn dat alles goed was enzo, en nu nog een aantal weekjes wachten en dan kun je gaan sjoppen ;)

En Claudia een meisje! Wat ontzettend leuk!

Volgende week heb ik pas afspraak met vk, maar loop me nu al druk te maken over mijn misschien ks enzo. Totaal overbodig natuurlijk, en niet iets waar ik zelf iets aan verander, maar goed alles wat me niet vrolijk maakt, dat houdt me bezig... Erg gezellig...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84822672
Huup, wat fijn dat alles goed leek op de echo, en wat een mooie, lieve plaatjes!
Cantare, nu pas waggelen Ik waggel onderhand al zo'n kleine 2 jaar
DML, wat naar dat je nog steeds zo misselijk bent en je zo rot voelt. Ik hoop dat voor jou dat het snel over gaat en je je weer goed voelt.
Ook een voor Basboussa en Vanyel.
En Tico nieuwe passende bh's! Fijn is dat he! Ik had er laatst ook 2 besteld, zitten heerlijk!

En het schiet eindelijk op met Anna's kamertje Moeten alleen vanavond nog even de vloer schoonmaken (zitten verf vlekken op, mijn Lief snapt niet dat je iets op de grond moet leggen als je gaat schilderen ) en het ene gordijntje nog even goed ophangen, en dan leuk spulletjes neerzetten voor de aankleding enzo.
De muursticker hangt ook al, en ik vind hem zooo leuk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84822752
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tico die zetpillen had ik maar het deed niks voor mij
En a.s. donderdag 14 weken. Ik wacht met smart
Nou dan hoop ik dat je je heel snel gewoon beter voelt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84824073
DML, het is helemaal niet gek dat je slecht in je vel zit als je zo misselijk en moe bent en slecht slaapt. Trouwens, ook al heb je dat níet, dan nog kun je je best rot voelen. Het is ook niet niks, een zwangerschap. Gelukkig hoeft dat nog niet te betekenen dat je depressief aan het worden bent. Ik had in 1e en 2e trimester ook van die periodes dat ik zó moe was dat ik helemaal terugkwam van het idee dat ik meer dan één kind wilde of dat ik er tegenop zag de baby te krijgen. Maar zodra je je lichamelijk beter voelt, zie je het echt weer met andere ogen. Mocht dat nou niet gebeuren en je depressief blijven voelen, trek dan aan de bel bij de huisarts. Maar dikke kans dat het over een paar weken echt beter is, hoor.

Over de misselijkheid: misschien zijn er nog wel andere medicijnen dan die je nu hebt geprobeerd. Lijkt me de moeite waard om uit te proberen. Ik hoop voor je dat je iets vindt, en sterkte in elk geval!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:41:51 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84824547
Huup een mooie sticker en een nóg mooiere echo O+

Fannetje ook al een mooi stickertje, fijn dat het met de bloeddruk nu wat beter lijkt te gaan... ^O^

@Cantare, ik ging juist beter lopen toen Willem eenmaal vast lag in m'n bekken :P Voor die tijd hopste hij er steeds uit en daar had ik behoorlijk last van, sinds hij vast ligt ben ik er een stuk stabieler op geworden...

DML :* Ik ben zelf gelukkig niet echt ziek geweest in het begin, maar ik kan mezelf heel goed voorstellen dat 't een beetje een grijs randje om alles heen legt. Bij mij is de roze wolk ook nooit echt gearriveerd, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het beter werd naarmate de zwangerschap vorderde en het kindje in m'n buik voelbaar werd. En dat gevoel 'een aanstelster' te zijn is voor mij ook heel herkenbaar toen ik oververmoeid raakte en iedereen maar riep dat 'het er toch bijhoorde' Meer dan eens kreeg je het 'bij mij was het o zo erg en ik heb ook nooit gezeurd' preekje voorgeschoteld... Sowieso heeft niet iedereen door dat elke zwangerschap op zich staat en een ander niet voor je kan bepalen hoe zwaar het is. Het is soms gewoon heel erg slopend en niet tof! Gelukkig komen er ook echt wel leukere momentjes voorbij straks, als het niet tijdens de zwangerschap is dan daarna wel...

Vanyel, voor jou hetzelfde. Hou je taai, het komt goed :*

Ik zou jullie ook nog gerust willen stellen door te zeggen dat je voor je het weet bevallen bent, je kindje in je armen houdt en alles het waard is geweest. Maar dat 'voor je het weet bevallen' is momenteel een wat abstract concept voor mij :')

Fijn dat de nieuwe BH's goed passen Tico, ik heb nu 1 voedingsBH. Mijn voorgevel is zo miniem gegroeid dat ik nog niet echt nieuwe durf aan te schaffen, ik weet niet wat de stuwing gaat doen en wacht dus maar even af tot na de bevalling of het B of C gaat worden...

Tessie, ik ben benieuwd naar de foto's straks *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84824849
Heel herkenbaar DML en ik ben niet eens echt misselijk geweest.. Nu ben ik sinds afgelopen week halve dagen gaan werken en ik heb gewoon weer energie! Ik vindt het heerlijk dat ik nu ' s middags rustig mijn huishouden kan doen en lekker afspreken met vrienden! Manlief komt nog steeds heeel stil binnen geslopen als ie afgewerkt is omdat ie er nog zo aan gewend is dat ik lig te pitten op de bank :@
Zodra je dadelijk je uk voelt bewegen, wordt het een stuk leuker, althans voor mij! Dikke :*

Tessie ik ben benieuwd naar je kamertje *O* hoe krijgt ie de verf van de vloer want ik heb ook geschilderd zonder iets op de vloer te leggen O-)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84825333
Magic wipes van Bison werken schijnbaar het beste. En anders een krabbertje en een schuursponsje met terpentin Barba. Succes ermee haha!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:04:45 #139
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84825386
Okeeeeeeeeee, had uit de bieb wat van die zwangerschapsmagazines meegenomen, maar ik word daar toch zo kriegelig van, want:

a) Een urinetest die je bij 12 weken vertelt of je een jongen of meisje krijgt (schijnt te maken te hebben de ph waarde van je urine, (intelligender zegt overigens van niet) maar als je veel cranberry sap drinkt oid dan klopt er dus geen meter van, maar goed... en maar 90% accuraat en als je PCOS hebt dan krijg je altijd als resultaat dat het een mannetje is. )

b) ik moet gaan baby-moonen, dat is het helemaal. Met je dikke buik in een all-inclusive op een exotisch eiland gaan zitten cocoonen met je partner... Want de verandering die je te wachten staat... Een Caribisch eiland is natuurlijk DE voorbereiding...

c) mijn partner heeft ook nesteldrang... ja daaaaaaaaaaaaaaag... Ik heb het niet eens, laat staan de vent.

d) als moeder heb je een geweldige intuitie... Een beetje moeder voelt het geslacht van haar kind op de dag van de conceptie... (70% accuraat volgens het artikel...) Ik ben dus geen echte moeder, heb echt geen flauw idee, slechts een lichte neiging om te geloven dat het een mannetje is.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:14:58 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84825766
Om de boel wat op te vrolijken dan....
Wat kwamen wij afgelopen weekend tegen en konden we absoluut niet laten liggen??

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84825929
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Basboussa het volgende:
Okeeeeeeeeee, had uit de bieb wat van die zwangerschapsmagazines meegenomen, maar ik word daar toch zo kriegelig van, want:

a) Een urinetest die je bij 12 weken vertelt of je een jongen of meisje krijgt (schijnt te maken te hebben de ph waarde van je urine, (intelligender zegt overigens van niet) maar als je veel cranberry sap drinkt oid dan klopt er dus geen meter van, maar goed... en maar 90% accuraat en als je PCOS hebt dan krijg je altijd als resultaat dat het een mannetje is. )

b) ik moet gaan baby-moonen, dat is het helemaal. Met je dikke buik in een all-inclusive op een exotisch eiland gaan zitten cocoonen met je partner... Want de verandering die je te wachten staat... Een Caribisch eiland is natuurlijk DE voorbereiding...

c) mijn partner heeft ook nesteldrang... ja daaaaaaaaaaaaaaag... Ik heb het niet eens, laat staan de vent.

d) als moeder heb je een geweldige intuitie... Een beetje moeder voelt het geslacht van haar kind op de dag van de conceptie... (70% accuraat volgens het artikel...) Ik ben dus geen echte moeder, heb echt geen flauw idee, slechts een lichte neiging om te geloven dat het een mannetje is.
dat hebben we dus verkeerd gedaan...We zijn niet gaan baby-moonen :') vind t wel een goed idee, maar ja te laat.

en dit artikel bevestigd weer dat ik een ontaarde moeder ben. ik zat er naast met mijn intuitie wat betreft geslacht ;)

wat een onzin allemaal haha
pi_84825954
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:41 schreef flugeltje het volgende:
En dat gevoel 'een aanstelster' te zijn is voor mij ook heel herkenbaar toen ik oververmoeid raakte en iedereen maar riep dat 'het er toch bijhoorde' Meer dan eens kreeg je het 'bij mij was het o zo erg en ik heb ook nooit gezeurd' preekje voorgeschoteld... Sowieso heeft niet iedereen door dat elke zwangerschap op zich staat en een ander niet voor je kan bepalen hoe zwaar het is.
QFT!

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Basboussa het volgende:
De mijne wel hoor *O*

ik daarentegen...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84826015
Thanks Tessie, morgen eens proberen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:23:31 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84826132
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Leandra het volgende:
Om de boel wat op te vrolijken dan....
Wat kwamen wij afgelopen weekend tegen en konden we absoluut niet laten liggen??

[ afbeelding ]
Oe nice! Ik heb ze wel in het plastic gezien, maar deze is veul sjieker! Waar heb je die vandaan?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:25:02 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84826218
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oe nice! Ik heb ze wel in het plastic gezien, maar deze is veul sjieker! Waar heb je die vandaan?
Villeroy & Boch :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:25:50 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84826254
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Villeroy & Boch :@
Ah kijk, die valt dus in de categorie 'iets duurdere kraamkadootjes' 8-)

* op lijstje zet
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:27:57 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84826340
Eerlijk gezegd valt het mee qua categorie ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:29:33 #148
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84826407
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat hebben we dus verkeerd gedaan...We zijn niet gaan baby-moonen :') vind t wel een goed idee, maar ja te laat.

en dit artikel bevestigd weer dat ik een ontaarde moeder ben. ik zat er naast met mijn intuitie wat betreft geslacht ;)

wat een onzin allemaal haha
Ik vind dat baby-moonen ook wel leuk, maar ik ga sowieso graag op vakantie! :) Maar of het nou een MUST is, zoals het artikel beweerde, never nooit niet natuurlijk. Ja, geld willen ze aan je verdienen, want 5-sterren was toch wel comfortabel voor die slecht slapende, toch al fysiek ietwat labielere zwangere dames. Jaja, en ze hadden ook wel wat leuke suggesties.... Met massages, klei-behandelingen en maaltijden die lichaam en geest voeden... Namen voor deze vakanties zijn: 'Blossoms of Joy', 'Dream of Wonder', 'Babymoon Bliss', 'The last Hurrah', 'Baby me', 'Bliss before Baby', 'Pickles 'n' Icecream' en 'What's Kicking'. De man ziet me aankomen zeg... 'Ik ben Sinterklaas niet'.

Ik ga maar weer andere blaadjes halen, want hier heb ik dus heul niets aan... Dan maar Aha-momenten met Oprah beleven ofzo...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:30:50 #149
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84826455
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tico die zetpillen had ik :Y maar het deed niks voor mij ;(
En a.s. donderdag 14 weken. Ik wacht met smart ;)
Heb je al een beetje geéxperimenteerd met wanneer de pillen in te nemen? Ik was beide keren flink beroerd tot en met zo'n 16 weken. de tweede keer kreeg ik ook die zetpillen en pas na een week of anderhalf had ik een manier gevonden waarop het doenlijk was. Volgens mij was dat 's ochtends een pil nemen en dan echt bijna drie uur wachten met eten. Heel gek als je normaal gewoon ontbijt enzo.

Wat ik wil zeggen... misschien brengt een andere afstemming toch nog wat verlichting. :*

Flugeltje, nogsteeds niks joh -O- . Pfffffff. Hou vol hoor dame.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:37:51 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84826721
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Leandra het volgende:
Eerlijk gezegd valt het mee qua categorie ;)
Nog beter, dan kan ie op de gewone kraamlijst *O*

En ja, ik heb een kraamlijst. Een digitale zelfs, waar mensen weg kunnen strepen enzo :')

Alleen maar handig eigenlijk, we willen niet te veel kraamvisite hebben omdat ik dan iedere keer als een hysterische Mien Dobbelsteen het hele huis van top tot bodem gedaan wil hebben en daarom hebben we besloten om een kraamfeest te geven. Dan heb je in 1 keer de grootste bulk wel gehad.

Geeft ons ook de kans om de weken die Martijn vrij heeft optimaal van ons gezinnetje te genieten. Omdat ik omkom in de kleertjes en best wel een uitgesproken eigen smaak heb leek het ons handiger om dan maar een kadolijst op te stellen dat mensen een leidraad hebben. Zo zonde als mensen spullen kopen die vervolgens ongebruikt ergens in de kast belanden.

Basboussa :D Die namen van die vakanties _O-

Groofsken, ik hou nog vol hoor. Een echte keus heb ik daar ook niet in ;) Ik ga morgen wel proberen wat druk te zetten om in elk geval afspraken te maken, geloof dat dat inmiddels wel gerechtvaardigd is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')