Dankoequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Zeroku het volgende:
Droom van een Winkel
BENNY SPAMPSAPMSAPMSAPMAPSPAM
gaat myr hier MODderen, zijn we klaar meequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet... ik zal myr daar wel een PM over versturen.
5 euro.quote:
mja, dat dacht ik twee seizoenen geleden de afgelopen drie seizoenen ook steedsquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ajax scoort bijna altijd en PAOK gaat in een thuiswedstrijd niet achterin hangen dus dan komen er gaten
.
06127843... laat maar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moeten we bellen als we een emmer zien?
Myr en Symph houden hier de wachtquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
gaat myr hier MODderen, zijn we klaar mee
Yayquote:
Ja.quote:
symp kan ik wel hebben, maar myrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
symp kan ik wel hebben, maar myr
Ik vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
symp kan ik wel hebben, maar myr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taalquote:
zidquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
Taal [ afbeelding ]
we doen hier niet aan grammatica (en zeker niet bij mij omdat ik sowieso in between talen zid)
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
Zeroku, doe jij eigenlijk ook spellingcheck als redactie?
kut againquote:
Die smileyquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
Taal [ afbeelding ]
we doen hier niet aan grammatica (en zeker niet bij mij omdat ik sowieso in between talen zid)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
Laten we hier een keiharde dictatuur hier beginnen. Posts die alleen bestaan uit een smiley worden genote en verwijderd. Ik ben voor.
quote:
je zit goed 2 smiles en een naam is 3 dusquote:
12 augustusquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
Op vakantie lees ik niks terugGewoon 2 weken rust van FOK!
Hoogstens dat ik ff iemand kom feliciteren die die dag jarig is
Oeh, net voor mijn moederkequote:
we zullen je niet vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
F5 verhelpt hetquote:
Ik kom of de 19de terug of de 20ste...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
De 19de ben je er toch wel weer Benny?
bij mij wel en quote heb ik ook geen problemen mee gehadquote:
de 19de dus he.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom of de 19de terug of de 20ste...
Nieuwe layout.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij wel en quote heb ik ook geen problemen mee gehad
Ligt aan de layoutquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij wel en quote heb ik ook geen problemen mee gehad
Dat doetie maar in z'n eigen tijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb het idee dat Glowmouse wat aan het kloten is.
Ene moment doet de quote het wel, andere niet... spoilers die niet werken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb het idee dat Glowmouse wat aan het kloten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |