quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
Laten we hier een keiharde dictatuur hier beginnen. Posts die alleen bestaan uit een smiley worden genote en verwijderd. Ik ben voor.
Laten we hier een keiharde dictatuur hier beginnen. Posts die alleen bestaan uit een smiley worden genote en verwijderd. Ik ben voor.
Ik heb het doorgegevenquote:
quote:
quote:
vertelquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weer zo een! Nu snap ik het helemaal.
Ow?? Had toch wel rap SC #1000 verwachtquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed, het zal allemaal wel loslopen, de sc zal heus niet altijd zo snel blijven gaan.
vanmorgen was het een lekker tempo, maar soms dan houd ik het echt niet bij. Dan is het gewoon topsportquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed, het zal allemaal wel loslopen, de sc zal heus niet altijd zo snel blijven gaan.
Let maar eens op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Rauzer het volgende:
Eensquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Rauzer het volgende:
Gisteren was het rustig hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens
Ik heb ook liever de ietwat rustigere tijden dan dat hele snelle, zoals al 3 middagen.
En nee, we moeten nu ook geen problemen zoeken. Ja, ik ga zelf ook (vaak) in de fout. Maar ik hoop ook dat het een beetje wordt begrepen.
Nee die doet Weebs gewoon neem ik aan, net zoals hij zelf gewoon de competite gaat doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef Zeroku het volgende:
Ohja Rauz, deed jij die vb voor Spanje trouwens zelf? Ff tussendoor.
Ohquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee die doet Weebs gewoon neem ik aan, net zoals hij zelf gewoon de competite gaat doen!
Ja en dat vind ik helemaal niet erg. Noem me gek, maar ik vind dit leuker om te lezen dan een boek. Ik lig hier soms echt helemaal dubbel en zo'n avond als laatst hoe serieus het opeens kon zijn tussen al dat flauwe gedoe. Geweldigquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef Rauzer het volgende:
Wel props voor Benny trouwens dat ie terugleest! Heb je alle 206 topics gelezen Benny
?
quote:
Maar je hebt toch ook wel eens vier topics gemist toch? En die lees je dan allemaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik helemaal niet erg. Noem me gek, maar ik vind dit leuker om te lezen dan een boek. Ik lig hier soms echt helemaal dubbel en zo'n avond als laatst hoe serieus het opeens kon zijn tussen al dat flauwe gedoe. Geweldig
Lees je dat echt terug?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik helemaal niet erg. Noem me gek, maar ik vind dit leuker om te lezen dan een boek. Ik lig hier soms echt helemaal dubbel en zo'n avond als laatst hoe serieus het opeens kon zijn tussen al dat flauwe gedoe. Geweldig
Dan krijgt dit topic ook geen emmers, als hij gaat teruglezenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lees je dat echt terug?Ik denk altijd " dit topic is over een uurtje toch wel dicht /care wat ik schrijf" maar als mensen teruglezen moet ik echt beter opletten
![]()
Ga je ook alles teruglezen als je op vakantie bent? Want dan kunnen we niet roddelen.
Ik lees dat allemaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook wel eens vier topics gemist toch? En die lees je dan allemaal?
Als iemand terug kan lezen is het geen roddelen hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lees je dat echt terug?Ik denk altijd " dit topic is over een uurtje toch wel dicht /care wat ik schrijf" maar als mensen teruglezen moet ik echt beter opletten
![]()
Ga je ook alles teruglezen als je op vakantie bent? Want dan kunnen we niet roddelen.
Op vakantie lees ik niks terugquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Tijdje terug werd er aardig doorgeauwehoerd over Benny en z'n Duitse chickie...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan krijgt dit topic ook geen emmers, als hij gaat teruglezen.
Hij kan er toch weinig van zeggen achterafquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijdje terug werd er aardig doorgeauwehoerd over Benny en z'n Duitse chickie...
Heeft ie ook allemaal gelezen
Dat emmerverhaal snap ik ook niet helemaal... Waarom Patriqua daar opeens mee kwam en wat hij daarmee wil bereiken. En als hij het blijft doen (tijdens mijn vakantie) moet hij helemaal zelf weten, maar dan moet hij straks niet huilie gaan doen als ik er wat aan ga doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan krijgt dit topic ook geen emmers, als hij gaat teruglezen.
Hoogstens een quote terughalen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij kan er toch weinig van zeggen achteraf.
Wat is er danquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:13 schreef Rauzer het volgende:
Ben je ook zo bang voor woensdag Sudoku?
Ik ook niet, maar één keertje was het wel grappigquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat emmerverhaal snap ik ook niet helemaal... Waarom Patriqua daar opeens mee kwam en wat hij daarmee wil bereiken. En als hij het blijft doen (tijdens mijn vakantie) moet hij helemaal zelf weten, maar dan moet hij straks niet huilie gaan doen als ik er wat aan ga doen
1x was ook wel grappig... maar hij ging het opzoeken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar één keertje was het wel grappig.
Er komt geen emmergelul als je er niet bent hoor. No worries.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat emmerverhaal snap ik ook niet helemaal... Waarom Patriqua daar opeens mee kwam en wat hij daarmee wil bereiken. En als hij het blijft doen (tijdens mijn vakantie) moet hij helemaal zelf weten, maar dan moet hij straks niet huilie gaan doen als ik er wat aan ga doen
Uhuh, maar twee weken na dato zal dat niet veel nut hebbenquote:
Klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
1x was ook wel grappig... maar hij ging het opzoeken.
Nep-Ajaciedquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is er dan? Ajax
?
[..]
Ik ook niet, maar één keertje was het wel grappig.
zijn der nog meer restrictiesquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt geen emmergelul als je er niet bent hoor. No worries.
Ha, nu moet jij ook alles gaan teruglezenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Zeroku het volgende:
Droom van een Winkel
BENNY SPAMPSAPMSAPMSAPMAPSPAM
Komt wel goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nep-Ajacied! Wedstrijd van het jaar joh, ik begin al zenuwachtig te worden
!
Moeten we bellen als we een emmer zien?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Ohja, en ff de link weghalen lijkt me wel handigAl gedaan zie ik
.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeft niet... ik zal myr daar wel een PM over versturen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ha, nu moet jij ook alles gaan teruglezen.
Dankoequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Zeroku het volgende:
Droom van een Winkel
BENNY SPAMPSAPMSAPMSAPMAPSPAM
gaat myr hier MODderen, zijn we klaar meequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet... ik zal myr daar wel een PM over versturen.
5 euro.quote:
mja, dat dacht ik twee seizoenen geleden de afgelopen drie seizoenen ook steedsquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ajax scoort bijna altijd en PAOK gaat in een thuiswedstrijd niet achterin hangen dus dan komen er gaten
.
06127843... laat maar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moeten we bellen als we een emmer zien?
Myr en Symph houden hier de wachtquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
gaat myr hier MODderen, zijn we klaar mee
Yayquote:
Ja.quote:
symp kan ik wel hebben, maar myrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
symp kan ik wel hebben, maar myr
Ik vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
symp kan ik wel hebben, maar myr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taalquote:
zidquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
Taal [ afbeelding ]
we doen hier niet aan grammatica (en zeker niet bij mij omdat ik sowieso in between talen zid)
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
Zeroku, doe jij eigenlijk ook spellingcheck als redactie?
kut againquote:
Die smileyquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
Taal [ afbeelding ]
we doen hier niet aan grammatica (en zeker niet bij mij omdat ik sowieso in between talen zid)
quote:
je zit goed 2 smiles en een naam is 3 dusquote:
12 augustusquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
Op vakantie lees ik niks terugGewoon 2 weken rust van FOK!
Hoogstens dat ik ff iemand kom feliciteren die die dag jarig is
Oeh, net voor mijn moederkequote:
we zullen je niet vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
F5 verhelpt hetquote:
Ik kom of de 19de terug of de 20ste...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
De 19de ben je er toch wel weer Benny?
bij mij wel en quote heb ik ook geen problemen mee gehadquote:
de 19de dus he.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom of de 19de terug of de 20ste...
Nieuwe layout.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij wel en quote heb ik ook geen problemen mee gehad
Ligt aan de layoutquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij wel en quote heb ik ook geen problemen mee gehad
Dat doetie maar in z'n eigen tijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb het idee dat Glowmouse wat aan het kloten is.
Ene moment doet de quote het wel, andere niet... spoilers die niet werken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb het idee dat Glowmouse wat aan het kloten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |