ja maar waar mag je dan wel topics over openen???quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het wel leuk moet blijven en niet de bedoeling dat iedereen voor alles een topic gaat openen.
Ik vergat het altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jawel, schiet alleen nog niet op.
[..]
Werkte bij XFA ook heel goed altijd! Waarom keek je dat niet eigenlijk?
HGT al over een paar weken, duurt ook nog maar tot 10 september dacht ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:34 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer zijn eigenlijk de live shows van HGT resp POP
Asl ze nou eens opschieten met die filters, word het gelijk een stuk overzichtelijkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan zou het toch wel een stuk minder zijn
Ik had volgens mij ook al eerder gezegd dat ik het ook wel jammer vind dat dit forum vooral leeft van de SC. Het is tof, daar niet van, maar ik hoop toch ook wel dat er buiten de SC qua topics een stijging zal komen. Hopelijk komt dit met de liveshows en/of met VOI
Inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de overzichtelijkheid, de index is een rotzooitje aangezien alles door elkaar staat. Bij XFA ging alles over een programma, nu zijn er gewoon te veel.
Over het algemeen kan je er eigenlijk ongeveer alles wel kwijt, hoe leg je dat uit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar waar mag je dan wel topics over openen???
Ik snap heel het forum onzin niet
Of ben ik de enige
Nee vind ik geen onzin... en zeker niet voor het behoud van het forumquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
Met de liveshows word het wel beter denk ik, dan krijgen mensen ook favoriete enzo waar ze over gaan praten, om nu al een topic voor alle kandidaten te hebben is een beetje veel, vind ik persoonlijk.
Klopt, daar hebben we TAL namelijk voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:36 schreef Myraela het volgende:
Het moeten niet allemaal loze slowchattopics worden.
Mjah dat was ook een beetje dubbel. Aan de ene kant het essentie van dit forum, aan de andere kant leefde het nog niet echt dus had je echt tientallen topics met 3 of 4 posts... -> nog onoverzichtelijker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... bij de eerste 2 shows werden voor elke kandidaat die door was een topic geopend, hierdoor was het overzicht soms ook wel kwijt.
Ja okay, maar wat is serieus het nu om nu al voor IEDERE kandidaat een topic te openen? Das toch gewoon loze vulling? Zeker bij Popstars vind ik het gros zeer middelmatig en nou niet echt iets waar al veel over gezegd kan worden... Dat komt toch allemaal pas een beetje bij de theater-ronde of de liveshows?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vind ik geen onzin... en zeker niet vor het behoud van het dorum
Ik heb de eerste show van POP wel vor alle kandidaten ene topic aangemaakt. Voor show 2 en 3 heb ik nog geen tijd voor gehad.
maar omdat het zo'n rotzooitje is, en dus niet oevrzichtelijk, kan je ook moeilijk zien over wie en over wie niet een topic is gemaakt
Vanaf volgende week zijn de 'theatershows' ik denk dat 1 of 2 weken daarop de liveshows beginnen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
HGT al over een paar weken, duurt ook nog maar tot 10 september dacht ik.
misschien heb je wel een klein beetje gelijk. Maar eigenlijk is dit waarom Talentenjachten er is. Dat was 1 van onze punten die we aangegeven hadden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar wat is serieus het nu om nu al voor IEDERE kandidaat een topic te openen? Das toch gewoon loze vulling? Zeker bij Popstars vind ik het gros zeer middelmatig en nou niet echt iets waar al veel over gezegd kan worden... Dat komt toch allemaal pas een beetje bij de theater-ronde of de liveshows?
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat was ook een beetje dubbel. Aan de ene kant het essentie van dit forum, aan de andere kant leefde het nog niet echt dus had je echt tientallen topics met 3 of 4 posts... -> nog onoverzichtelijker.
...en dit ook. Ik zal geen namen noemen, maar ik heb het idee dat dat al een beetje het geval is en dat er daarom mensen zijn die deze SC bezoeken.quote:Maar wat ik al zei, het grootste succes is ook het grootste gevaar, er word enorm veel gepost, maar 85% SC ofzo, dus dan loop je al snel het risico het imago van postopkrik/spamhoeren forum te krijgen
Ik snap wat je bedoelt c_a, maar dat wat Ll bedoelt zit ook zeker iets van waarheid in...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien heb je wel een klein beetje gelijk. Maar eigenlijk is dit waarom Talentenjachten er is. Dat was 1 van onze punten die we aangegeven hadden.
Als we dit niet zouden doen, dan hadden we net zo goed door kunnen posten in SHO. En daar het livetopic neer zetten...
Ik vind het dus geen raar idee.
No offence, maar maak je je daar zelf ook niet schuldig aan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef iBenny het volgende:
...en dit ook. Ik zal geen namen noemen, maar ik heb het idee dat dat al een beetje het geval is en dat er daarom mensen zijn die deze SC bezoeken.
ja, kan hetzelf ook wel, maar dan is tie niet meer waterdichtquote:
Ja en loopt de auditieronde van Popstars idioot lang... Dus krijg je wel een beetje de kwantiteit/kwaliteit discussie over het aantal topic. En eigenlijk ook over de kandidaten bij Popstars. Dus krijg je veel topics over veel kandidaten waar het gros middelmatig en nietszeggend van is...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:47 schreef Rauzer het volgende:
Bij XFA maakte Vaduz elke week een lijst met alle kandidaten en dan zorgden we dat daar topics voor kwamen. Van degenen die niet ver kwamen zakten de topics uiteindelijk vanzelf wel weg. Nou waren er bij XFA ook een stuk minder kandidaten in een aflevering dan bij POP geloof ik.
Ik ben hier pas twee dagen dus veel kan ik er niet over zeggen, maar het enige wat 'echt' postopkrikken was, was van Luna de eerste avond toen het zo ziekelijk snel ging, maar dat kwam omdat die gewoon over de 1.000 wilde komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt
[..]
...en dit ook. Ik zal geen namen noemen, maar ik heb het idee dat dat al een beetje het geval is en dat er daarom mensen zijn die deze SC bezoeken.
Mwoah...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
No offence, maar maak je je daar zelf ook niet schuldig aan?
Precies, dus waarom dan voor iedere kandidaat een topic. Doe het dan voor de écht goede of markante deelnemers waar wat over te zeggen is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
Over de niets zeggende deelnemers word alles toch wel gezegd tijdens de liveshowtopics. Ik denk niet dat mensen daar echt nog over na willen praten. Ik vergeet de helft eigenlijk meestal al voordat ze zelfs uitgezongen zijn.
Is heul geen ruzie... Gewoon een gezonde discussiequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:53 schreef Koen66 het volgende:
hey, we gaan toch geen ruzie maken he in dit hechte clubje
Maar waarom zo je niet veel mogen posten als dat nou toevallig hetgeen is dat je leuk vindtquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah...
Ik heb hierover al 'een waarschuwing' gekregen. Ik neem dan ook zeker een stapje terug qua posts
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het postopkrikken in de SC wel meevallen eigenlijk. Er word veel geSC'ed maar het is nou ook weer niet zo dat elke post uit minder dan 3 woorden ofzo bestaat.
QFT (onee niet want dan is m'n post te kort)quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het postopkrikken in de SC wel meevallen eigenlijk. Er word veel geSC'ed maar het is nou ook weer niet zo dat elke post uit minder dan 3 woorden ofzo bestaat.
Alleen de hele goeie of hele slechte zou je moeten doen eigenlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
Over de niets zeggende deelnemers word alles toch wel gezegd tijdens de liveshowtopics. Ik denk niet dat mensen daar echt nog over na willen praten. Ik vergeet de helft eigenlijk meestal al voordat ze zelfs uitgezongen zijn.
Ik weet niet of je terug leest, maar Rauzer had zeker wel een punt vannacht met z'n commentaar met smileyposts en/of begroetingen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar waarom zo je niet veel mogen posten als dat nou toevallig hetgeen is dat je leuk vindt
Ikke effe niet snap......
Zeroku.quote:
Die smileyposts had hij inderdaad wel een punt, maar die begroetingen horen er m.i gewoon bij. Ik bedoel als je net online bent zeg je toch ff dat je er bent o.i.d. Mij lijkt dat niet meer dan normaal in ieder geval.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of je terug leest, maar Rauzer had zeker wel een punt vannacht met z'n commentaar met smileyposts en/of begroetingen.
En ja, ik geef toe dat ik me daar ook schuldig aan maak/heb gemaakt.
Veel posten om het leuk zijn is niks mis mee, veel posten om het veel posten is weer een ander verhaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar waarom zo je niet veel mogen posten als dat nou toevallig hetgeen is dat je leuk vindt
Ikke effe niet snap......
Probeer je nou te zeggen je moeder op een koe lijktquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeroku.![]()
Ik zet hier nog wat extra woorden neer omdat ik anders mijn standpunt tegen werk. Dus vandaar: " Appel, fanta, nagellak, laptop, camera, buiten, bloemetje, koe en mama"
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
Het kwam ook wel eens voor dat een paar minuten na binnenkomst er mensen waren die terug lazen en dan toch nog begroetequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die smileyposts had hij inderdaad wel een punt, maar die begroetingen horen er m.i gewoon bij. Ik bedoel als je net online bent zeg je toch ff dat je er bent o.i.d. Mij lijkt dat niet meer dan normaal in ieder geval.
Het probleem was alleen dat er op een gegeven moment zoveel mensen hier postten dat het een groot gezwaai werd. FF goeiemorgen oid zeggen is niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die smileyposts had hij inderdaad wel een punt, maar die begroetingen horen er m.i gewoon bij. Ik bedoel als je net online bent zeg je toch ff dat je er bent o.i.d. Mij lijkt dat niet meer dan normaal in ieder geval.
Euhm. Nou. Euhm.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen je moeder op een koe lijkt?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeroku.![]()
Ik zet hier nog wat extra woorden neer omdat ik anders mijn standpunt tegen werk. Dus vandaar: " Appel, fanta, nagellak, laptop, camera, buiten, bloemetje, koe en mama"
precies, waar zijn smilies anders voorquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik post ook regelmatig alleen eenals reactie op een andere post...
Daar hoef je toch geen heel verhaal van te maken?
En ik doe het niet om m'n postaantal op te krikken want een veelposter ben ik niet en word ik ook niet zo snel
Ja, dat komt omdat er dan schijnbaar veel mensen online zijn. Als ik zeg maar hoi zeg en er zijn 10 man die reageren heb je al 11 posts terwijl niemand echt iets fout doet. Kijk als je net als in ONZ (quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het probleem was alleen dat er op een gegeven moment zoveel mensen hier postten dat het een groot gezwaai werd. FF goeiemorgen oid zeggen is niks mis mee inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |