Ik vindt dat hele onzin topic onzinquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje he….
Dat onzin forum. Dat is toch voor onzin? Waarom worden dan alle topics gesloten?
Myr misschien kan jij hier antwoord opgeven
ik ben niet zo snel. Heb ook maar een half vinger tiepsysteemquote:
Hallo Zeroquote:
Heyquote:
Moest jij niet werken vandaagquote:
kan maar moeilijk op gang komenquote:
Tutututquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan maar moeilijk op gang komen
en zolang Fok hier niet geblokkeerd is
Succesquote:
Dus tsjetten met ons is niet nuttigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat kan ik ook wel voor je.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef crv het volgende:
* gaat ff de stad in. mijn horloge staat stil, dus moet ff gefixed worden
Omdat het wel leuk moet blijven en niet de bedoeling dat iedereen voor alles een topic gaat openen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje he….
Dat onzin forum. Dat is toch voor onzin? Waarom worden dan alle topics gesloten?
Myr misschien kan jij hier antwoord opgeven
Stonden we nou op 56 of 53quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
Talentenjachten is de grootste stijger van de forums op FOK!![]()
Met een stijging van 1476% komen we op de 24ste plaats, waar we vorige maand van de 56/57 op 53 stonden.
Van de 56 forums stonden we op 53quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stonden we nou op 56 of 53![]()
En waar haal je die stats vandaan?
die staan achter de schermenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stonden we nou op 56 of 53![]()
En waar haal je die stats vandaan?
Kan je niet klagen bij je prividerquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn internet doet het nog steeds niet. Ik word gek.
En zonder scquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
Met een stijging van 1476% komen we op de 24ste plaats, waar we vorige maand van de 56/57 op 53 stonden.
dat is niet zo heel raar aangezien het pas open wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Het leuke is meteen ook het risico denk ik; Van de ruwweg 75.000 posts zijn er 62.000 SC-posts.
Nja, die 1476% is ook neit echt realistisch... maar die 24ste plaats is toch wel tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat is niet zo heel raar aangezien het pas open was
Die 2 sc's waren dezelfde sc alleen een andere naam. Maar daar was het wel heel anders dan hier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Het leuke is meteen ook het risico denk ik; Van de ruwweg 75.000 posts zijn er 62.000 SC-posts.
En iedereen weet hoe het bv. met andere flink postende SC's als de ONZ SC en die UDOWU-ellende is afgelopen
Geen idee, maar dan zou het toch wel een stuk minder zijnquote:
62k / 75k = SCquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan zou het toch wel een stuk minder zijn
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de overzichtelijkheid, de index is een rotzooitje aangezien alles door elkaar staat. Bij XFA ging alles over een programma, nu zijn er gewoon te veel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan zou het toch wel een stuk minder zijn
Ik had volgens mij ook al eerder gezegd dat ik het ook wel jammer vind dat dit forum vooral leeft van de SC. Het is tof, daar niet van, maar ik hoop toch ook wel dat er buiten de SC qua topics een stijging zal komen. Hopelijk komt dit met de liveshows en/of met VOI
Doorgeteld.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
21 POP LIVE topics = 6300 posts. (was dat van een dag of word er doorgeteld?)
En uiteraard bedoelde ik:quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:21 schreef Koen66 het volgende:
je kan het zelfs al bijna geen C meer noemen
quote:
Zijn daar geen subfora van te maken? (de div shows)quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de overzichtelijkheid, de index is een rotzooitje aangezien alles door elkaar staat. Bij XFA ging alles over een programma, nu zijn er gewoon te veel.
Ook daar zijn we mee bezig. Moeten we nog ff achteraan, maar als het goed is komen die filters er welquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de overzichtelijkheid, de index is een rotzooitje aangezien alles door elkaar staat. Bij XFA ging alles over een programma, nu zijn er gewoon te veel.
Jawel, schiet alleen nog niet opquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn daar geen subfora van te maken? (de div shows)
Werkte bij XFA ook heel goed altijd! Waarom keek je dat niet eigenlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
Met de liveshows word het wel beter denk ik, dan krijgen mensen ook favoriete enzo waar ze over gaan praten, om nu al een topic voor alle kandidaten te hebben is een beetje veel, vind ik persoonlijk.
Hier wel hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
onz is gezakt, ze vinden mij gewoon niet lief.
Eens... bij de eerste 2 shows werden voor elke kandidaat die door was een topic geopend, hierdoor was het overzicht soms ook wel kwijt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
Met de liveshows word het wel beter denk ik, dan krijgen mensen ook favoriete enzo waar ze over gaan praten, om nu al een topic voor alle kandidaten te hebben is een beetje veel, vind ik persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |