Hij is wel aardig, maar 1 gouden tip.. pak ten alle tijden de bus! Anders ben je 15 min aan het rijden tussen missies door en wordt je twee checkpoints voor je bestemming kapot geknaldquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:26 schreef badboynova het volgende:
@sig
Vraagje.
Ik zag dat jij far cry 2 heb gespeeld,wat vond jij van die game.
want ik heb hem al een paar keer bijna uit de budgetbak voor 15á 20 euro gepakt.
De reden dat ik hem nog niet heb is, omdat er zo wisselvallig over de game word gesproken.
Na hoeveel uur? 3-4?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:42 schreef Reintji het volgende:
#HetGroteGedoe. aanradertje!
Mogguh!
Limbo uit!
Nick zit je nu op de klapstoel voor de tentquote:
Nee, ben afgekeurd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:01 schreef errrbek het volgende:
Ik zie dat het een aantal niet nader te noemen onverlaten nog steeds niet gelukt is om in de OP te komen?
Niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tain! wat heb JIJ beleefd dit weekend?
F1quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:32 schreef Reintji het volgende:
Zelfs geen F1? TopGear? Game avonturen?
Je hebt een spectaculaire opkomst van de SC gemistquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gewoon geen Formule 1 kunnen kijken omdat ik bezig was aan CutScene.
Gewoon... geen... Formule 1...
Wrijf het er maar eens lekker in...quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hebt een spectaculaire opkomst van de SC gemist(niet slowchat, safety car)
zeker wetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wrijf het er maar eens lekker in...
Vettel ging ook veel te laat de pit in en hij hield het veld op, zodat Webber kon wegkomen, dus vond het wel terecht dat hij bestraft werd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Heb de samenvatting nog even gezien, de totaal arrogante actie van Schumacher (wat is het toch ook een zileige klootzakAltijd semi-valsspelen als hij niet kan winnen) en de rare beslissing om Vettel te bestraffen. Maargoed Webber wederom een race gewonnen dus ik ben happy
Je weet hoe Duitsers zijn man!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Heb de samenvatting nog even gezien, de totaal arrogante actie van Schumacher (wat is het toch ook een zielige klootzakAltijd semi-valsspelen als hij niet kan winnen) en de rare beslissing om Vettel te bestraffen. Maargoed Webber wederom een race gewonnen dus ik ben happy
jezus kerel, dat missenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik supporter hem al sindsdat hij bij Jaguar prachtige dingen liet zien. Maar hij heeft altijd zoooo veel pech. Hij heeft in die tijd zo vaak met een Jaguar in de top 5 gereden om een paar ronden voor het einde motorpech te krijgen, of geramd te worden door een achterblijver of wat dan ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:54 schreef Reintji het volgende:
Webber zou het zeker verdienen om dit jaar kampioen te worden.
Beetje zelfde type rijder als Barrichello en Coulthard. Altijd aanwezig, maar nooit de beste.
Nog vorderingen kunnen maken in positieve zin?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Waarom doe je alles door elkaar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
F1
Wel een begin gemaakt aan Killzone 2 en Resistance 1 en weer wat hoofdstukken van Transformers War for Cybertron gespeeld
Er staat hier geen 1 klapstoelquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nick zit je nu op de klapstoel voor de tent
Omdat het kanquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom doe je alles door elkaar?
Enigszinsquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:07 schreef errrbek het volgende:
[..]
Nog vorderingen kunnen maken in positieve zin?
Alles kan Badboyquote:
quote:
Omdat het kan idd en ik vaak geen zin heb om de hele tijd hetzelfde spel te spelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom doe je alles door elkaar?
Hoiquote:
Met andere woorden, over 2 weken heb je weer vakantie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef koei het volgende:![]()
De vakantie is weer over voor een week of twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Blij dat ik binnenkort op vakantie gaquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoi
Je krijgt het druk trouwensJe straf voor het niet komen opdagen gisteren
NA al dat werk verdien je het wel jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:05 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Blij dat ik binnenkort op vakantie ga
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
gesnipperde uitjes bij de voortent van mensen strooien
rondom de haringen
Vast niet zo goed als mijn kat. Die gaf me vannacht een rechtse hoek in mijn oog terwijl ik probeerde te slapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NA al dat werk verdien je het wel jaZo niet dan instrueer ik de katten om je de nacht na de housewarming te terroriseren
En geloof me, daar zijn ze goed in
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NA al dat werk verdien je het wel jaZo niet dan instrueer ik de katten om je de nacht na de housewarming te terroriseren
En geloof me, daar zijn ze goed in
eerder oppassen dat disjfa 'm niet opeetquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Die kleinste van ons stopt gewoon zijn pluimstaart in je neus/oor of "kwispelt" ermee tegen de onderkant van je voetenOh en springt bovenop alles wat beweegt.
Maar aangezien hij vooral op geluid af komt denk ik dat disjfa er het meeste last van gaat krijgen
Hoe heet een garde in het Engels?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:46 schreef Fipotje het volgende:
Hoe heet een garde in het engels ?
[ afbeelding ]
zo ding dusen niet mixer ofzo ....
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:00 schreef Rossdale het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Groot alarm!
Ren naar de heuvels! Verstop je kinderen! Hang je vrouw de kuisheidsgordel om! De duitsers komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jij niet, of je hele bedrijf niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Helaas jongens, ik ga niet naar gamescon of whatever it is called![]()
Aan de andere kant, ik heb zin in vrijdag! eerst in de trein naar de grens en dan met de fiets crossen naar het kasteel![]()
Ikzelf heb helaas andere verantwoordelijkheden; om het even mooi en vaag te zeggenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij niet, of je hele bedrijf niet?
Ikke snap, helaas. Maargoed niet dat ik er veel van merk want ik mag toch ook nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ikzelf heb helaas andere verantwoordelijkheden; om het even mooi en vaag te zeggen
alleen als je jezelf goed gedraagtquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ikke snap, helaas. Maargoed niet dat ik er veel van merk want ik mag toch ook nietWellicht volgend jaar als CS-crew
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ikke snap, helaas. Maargoed niet dat ik er veel van merk want ik mag toch ook nietWellicht volgend jaar als CS-crew
Wat een vertrouwen toch weerquote:
*installeert wordpressquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen toch weer
Anders doe ik gewoon een hostile takover met de code en begin ik Ross-O-rama.nl
ross-o-rama.nlquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen toch weer
Anders doe ik gewoon een hostile takover met de code en begin ik Ross-O-rama.nl
Pffft, jonkie!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een kut weer :/. Maar goed, gelukkig is het nog gezellig hier.
25 jaar alweer, ouwe bok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pffft, jonkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Zijn vriendin is ook zwanger?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:56 schreef badboynova het volgende:
Gefeliciteerd nick.
Als je thuis komt heb ik een verrassing voor je![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn vriendin is ook zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Het zou edje kunnen zijn, maar toch ook weer nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee errrbek, wiens kloon ben jij? Want je praat mee alsof je iedereen hier al kent, maar ik ben dan weer niet in-crowd genoeg om je te herkennen...
zeg ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee errrbek, wiens kloon ben jij? Want je praat mee alsof je iedereen hier al kent, maar ik ben dan weer niet in-crowd genoeg om je te herkennen...
Hijzij doet niet vaak genoegquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zou edje kunnen zijn, maar toch ook weer niet
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hijzij doet niet vaak genoegom Edje te zijn...
[..]
quote:
quote:
Yeah die's tof inderdaad! Gewoon simpel, leuk, schattig!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef Morthill het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1059751/c04d73b8/day_night.html
Die was echt leukquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef Morthill het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1059751/c04d73b8/day_night.html
Nice!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:07 schreef Morthill het volgende:
Laptop werkt zoals het hoort. Batterij stond op 56% en ging nog steeds 6 uur mee
Als je nou eens meer tijd stak in je Nederlands zou dat heel tof zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:56 schreef badboynova het volgende:
en we hebben het hier alleen over ME gelul
uhmmm nee dankje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je nou eens meer tijd stak in je Nederlands zou dat heel tof zijn
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je begrijpt hem tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ewa wollah Nick kardash!!! Gefeliciteerd met die verjaardag jonguh je weeet! Hoe bejaard ben je nu?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je begrijpt hem toch? Het is beter dan dat turks wat ik op straat hoor
Dadelijk zit heel die camping bij hem voor de tent taart te etenquote:
Zelfs op de camping vind je Turken tegenwoordig, zouden ze ook een ome Henk turk versie hebben?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je begrijpt hem toch? Het is beter dan dat turks wat ik op straat hoor
Oom Hakan!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zelfs op de camping vind je Turken tegenwoordig, zouden ze ook een ome Henk turk versie hebben?
Als je nou eens minder zou zeiken zou dat een heel stuk gezelliger zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
quote:
Hoezo? Zijn zinnen zijn vaak voor de helft niet eens te lezen, of ze komen meer over als wartaal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nou eens minder zou zeiken zou dat een heel stuk gezelliger zijn
Miss Irony strikes againquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeren gamekings site![]()
Vorige week zijn ze nog naar TRUE gegaan om te laten zien hoe vet die server ruimte was en hoe goed alles was en nu laad niets meer goed![]()
Die site wordt wel bruut veel bezocht elke dag meen ik. Maar dan nogquote:
Agh, terecht dat GK eruit ligtquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die site wordt wel bruut veel bezocht elke dag meen ik. Maar dan nog
Die gamekings site was toch niet slecht? Dat item over die 3DS was van die site van de PUquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, terecht dat GK eruit ligtslechte sites horen het internet niet te bevuilen
Nee goh, waarom denk je dat de AOW-leeftijd omhoog moet, de bijstand omlaag etc. Het zorgstelsel is onbetaalbaar aan het worden en als je daar niet nu op bezuinigt kunnen wij straks voor de kosten opdraaien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
Meer geld naar uitkeringen in 2009
Niet normaal 169 miljard! Dat is gewoon een bodemloze put geworden
agh, het was standaard internetmeuk. Dat soort sites zijn er al veel te veel in NL. Wat mij betreft mogen er zo 100 gamesites worden opgedoekt. Paar overlaten die echt iets toevoegen en de rest kan opsodemieteren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gamekings site was toch niet slecht? Dat item over die 3DS was van die site van de PU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Zal het onthoudenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:52 schreef errrbek het volgende:
als je nog wat coke moet hebben voor lowlands dan moet je het maar zeggen morthill!!!
Daar was ik al achter idd maar de meeste denken dat het uit het lucht komt vallen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee goh, waarom denk je dat de AOW-leeftijd omhoog moet, de bijstand omlaag etc. Het zorgstelsel is onbetaalbaar aan het worden en als je daar niet nu op bezuinigt kunnen wij straks voor de kosten opdraaien.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, het was standaard internetmeuk. Dat soort sites zijn er al veel te veel in NL. Wat mij betreft mogen er zo 100 gamesites worden opgedoekt. Paar overlaten die echt iets toevoegen en de rest kan opsodemieteren.Ze hebben wel elke dag een video item dat was toen ze begonnen nog wel apart meen ik. De rest was allemaal geschreven toch? Met hier en daar een stukje video.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
De meeste mensen hebben 0,0 verstand van politiek en praten graag populisten naquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar was ik al achter idd maar de meeste denken dat het uit het lucht komt vallen.
http://games.fok.nl/review/281036/1/1/100/mass-effect-galaxy.htmlquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Morthill die Mass Effect game op de Iphone wat was dat voor iets? Want ik zag dat je het klote vond
Goed gedaan man, voeg je eindelijk wat toe aan de wereld!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Flodder450 het volgende:
Ajayjay
een oud buurmeisje van mij is 4 maanden zwanger
en ze is net zo oud als mij, ze wordt 16 deze zomer
ik heb dr al 5 jaar niet meer gesprokenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Goed gedaan man, voeg je eindelijk wat toe aan de wereld!
Dat Ajayajy maakte het grappigquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Flodder450 het volgende:
Ajayjay
Een oud buurmeisje? Dus ze is ouder dan 16?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Flodder450 het volgende:
Ajayjay
begrijpend lezen is lastig als de woordkeus anders is dan verwacht of niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een oud buurmeisje? Dus ze is ouder dan 16?
Maar hij schrijft: Een oud buurmeisje. 16 is niet echt oud, snap je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:46 schreef errrbek het volgende:
[..]
begrijpend lezen is lastig als de woordkeus anders is dan verwacht of niet?
ja grappig inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar hij schrijft: Een oud buurmeisje. 16 is niet echt oud, snap je?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij klinkt als een eend met verschrikkelijke obstipatiequote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij klinkt als een eend met verschrikkelijke obstipatie
Geen grapjes over Mojo Jojo, die aap is echt briljantquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij klinkt als een eend met verschrikkelijke obstipatie
Dat is ook niet verwonderlijk. Mojo Jojo was de enige leuke vijand van de PowerPuff Girls. Figuren als Fuzzy Lumpkin of Princess Morebucks waren gewoon niet leuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen grapjes over Mojo Jojo, die aap is echt briljant
Goedemorgen deze hopelijk goede morgenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Goeiemorgen....
Mn vriendin dacht dat er mensen in het huis waren (om 5 uur!!!), was het gewoon mn kat die met een beeldje aan het spelen was.... Beeldje weer op kast gezet, wasrek iets verder bij de tafel vandaan en kat kon niet meer op de kast komen, probleem opgelost...
Wel moeie Spanky nu....
Al spijt van dat je je huisgenoot hebt ingeruild voor je vriendin?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Goeiemorgen....
Mn vriendin dacht dat er mensen in het huis waren (om 5 uur!!!), was het gewoon mn kat die met een beeldje aan het spelen was.... Beeldje weer op kast gezet, wasrek iets verder bij de tafel vandaan en kat kon niet meer op de kast komen, probleem opgelost...
Wel moeie Spanky nu....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Goeiemorgen....
Wel moeie Spanky nu....
Lolquote:
Awesomequote:
Plaatje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know I am
Maar het plaatje is ook wel aardig toch?
What's new?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/pc-fable-iii-delayed
Helaas voor de PC-bezitters, Fable III pas na de consoleversie
Met de verkoopcijfers voor SCII vraag je je af waarom. PC-games kunnen best goed verkopen blijkt dan maar weer. De markt is kleinder dan console, maar so whatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
What's new?![]()
(De PC-gamers krijgen een spel niet, of wanneer Pasen en Pinksteren op één dag tijdens een blauwe maan vallen)
Maar dat komt ook omdat SC een classic was en mensen tien jaar op SC II moesten wachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Met de verkoopcijfers voor SCII vraag je je af waarom. PC-games kunnen best goed verkopen blijkt dan maar weer. De markt is kleinder dan console, maar so whatOp deze manier stimuleer je hem niet natuurlijk.
Mjah, maar je kunt ook stellen dat SC zo ongelofelijk oud is dat de nieuwe generatie gamers het geen fuck interesseert. Als je bij de launch van SC een kind kreeg is die inmiddels je als puber aan het irriterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat SC een classic was en mensen tien jaar op SC II moesten wachten
(Dat levert natuurlijk veel opwinding op als die-hard RTS-fanaat, het enige waar een PC écht goed voor blijft)
Wat een onzinquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Daar heb je ook een punt. Ik heb zo het gevoel dat we over een jaar of 2 een crash op de games-markt krijgen en dat we 'het allemaal wel hebben gezien'.
Ik zie dat bij mijzelf nu al hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Daar heb je ook een punt. Ik heb zo het gevoel dat we over een jaar of 2 een crash op de games-markt krijgen en dat we 'het allemaal wel hebben gezien'.
zolang ze daar hele goede verkopen mee maken blijven ze het maken. Of verwacht je dat de game industrie elke keer compleet andere concepten gaan verzinnen en maar hopen dat wij dat gaan kopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat is idd een goed punt. Activision leeft op melkkoeien. COD, Guitar Hero 1 tot 1000, DJ Hero, Tony Hawk. En iedereen koopt het nog ook
(Tony Hawk heeft écht iedereen wel gezien. Tofste delen blijven dan ook 3 en 4, Underground was echt te slecht voor woorden en debiel)
Het zou leuk zijn voor de veranderingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zolang ze daar hele goede verkopen mee maken blijven ze het maken. Of verwacht je dat de game industrie elke keer compleet andere concepten gaan verzinnen en maar hopen dat wij dat gaan kopen.
Voor mij persoonlijk is de gamesmarkt al lange tijd stervende. De meeste games laat ik links liggen, er zijn nog maar een paar titels per jaar die het voor mij doen en dit zijn zelden de echte kaskrakers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin
De trend is gewoon dat de PC als platform overeind wordt gehouden door de RTS'en en MMO's. Andere typen games worden toch voor de console ontwikkeld aangezien er een grotere markt ligt en indien het als winstgevend wordt geacht, ook nog geport naar de PC. Alleen door de vele illegale downloads zal dit steeds minder worden.
Die gozer doet trouwens ook de stem van de Ghostface Killer in de Scream-filmsquote:
Ik heb 1 Tony Hawk gehad, op de PlayStation. Daarna vond ik 't wel bestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat is idd een goed punt. Activision leeft op melkkoeien. COD, Guitar Hero 1 tot 1000, DJ Hero, Tony Hawk. En iedereen koopt het nog ook
(Tony Hawk heeft écht iedereen wel gezien. Tofste delen blijven dan ook 3 en 4, Underground was echt te slecht voor woorden en debiel)
De industrie zal het een worst wezen of wij een aantal games enorm repetitief vinden - er zijn genoeg gamers die dat niet vinden. Maar voor mij is er sinds de eerste MoH en CoD games de lol een beetje af. CoD Black Ops lijkt wel heel anders te worden dan de voorgangers (dacht ik tenminste, geen WWII of Irak/Afghanistan toch?) dus wie weet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zolang ze daar hele goede verkopen mee maken blijven ze het maken. Of verwacht je dat de game industrie elke keer compleet andere concepten gaan verzinnen en maar hopen dat wij dat gaan kopen.
EA lanceerde om deze reden nou juist games als Dead Space en Mirror's Edge. EA is tegenwoordig gewoon baas en Activision is het uitmelkende EA van vroeger geworden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn voor de verandering
(Hoewel ik weet dat het niet gaat gebeuren. ) Soms heb je van die sequels waarin je ziet dat ze het over een andere boeg gooien. Gisteren de Kane And Lynch 2-demo binnengehaald. Het is ergens best tof. Drukke straten, het 'home-camera'-gevoel, de wapenkeuze, dingen die kapot kunnen.
(om ff een voorbeeld aan te halen)
Ik ben overigens ook erg benieuwd naar Create, dat lijkt een beetje een TIM-achtige game te worden en dan zit je hoe dan ook goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
EA lanceerde om deze reden nou juist games als Dead Space en Mirror's Edge. EA is tegenwoordig gewoon baas en Activision is het uitmelkende EA van vroeger geworden.
EAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
EA lanceerde om deze reden nou juist games als Dead Space en Mirror's Edge. EA is tegenwoordig gewoon baas en Activision is het uitmelkende EA van vroeger geworden.
de eerste game werd dan ook niet positief ontvangen in de reviews, dus dan wil je het ook sneller. Een game als cod wat veel hoge cijfers kreeg en nog steeds een grote fanbase zal dat dan ook minder snel doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn voor de verandering
(Hoewel ik weet dat het niet gaat gebeuren. ) Soms heb je van die sequels waarin je ziet dat ze het over een andere boeg gooien. Gisteren de Kane And Lynch 2-demo binnengehaald. Het is ergens best tof. Drukke straten, het 'home-camera'-gevoel, de wapenkeuze, dingen die kapot kunnen.
(om ff een voorbeeld aan te halen)
Ik vermaak me er prima meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:37 schreef Nebo het volgende:
The Saboteur was uiteindelijk niet zo heel spannend toch? Die pik ik nog wel eens op voor een tientje
De eerste game was voor mij een 6.5/7. Het was niet slecht ofzo, maar weinig vernieuwend en spannend. K&L 2 staat wel op de 'hebben'-list maar moet het nogal afleggen tegen games als Fallout New Vegas, Dead Rising 2 en Maffia 2.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
de eerste game werd dan ook niet positief ontvangen in de reviews, dus dan wil je het ook sneller. Een game als cod wat veel hoge cijfers kreeg en nog steeds een grote fanbase zal dat dan ook minder snel doen.
Is dat niet meer een verandering van smaak in plaats van dat voor jou de gamesmarkt stervende is? Ik pik zelf ook maximaal tien games mee per jaar waar ik langer dan een week plezier aan beleef. Ik denk meer dat we wat dat betreft verwend zijn. Wii games speel ik even en flikker ik weg omdat ik ze toch makkelijk van het net kan plukken, PS3 games speel ik veel intensiever en beleef ik meer plezier aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is de gamesmarkt al lange tijd stervende. De meeste games laat ik links liggen, er zijn nog maar een paar titels per jaar die het voor mij doen en dit zijn zelden de echte kaskrakers.
Vooral die grote wereld-games zijn geniaal om te spelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:59 schreef errrbek het volgende:
[..]
Is dat niet meer een verandering van smaak in plaats van dat voor jou de gamesmarkt stervende is? Ik pik zelf ook maximaal tien games mee per jaar waar ik langer dan een week plezier aan beleef. Ik denk meer dat we wat dat betreft verwend zijn. Wii games speel ik even en flikker ik weg omdat ik ze toch makkelijk van het net kan plukken, PS3 games speel ik veel intensiever en beleef ik meer plezier aan.
Is er een verschil. De gamesmarkt is voor mij stervende, omdat de games niet bij mijn smaak passenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:59 schreef errrbek het volgende:
[..]
Is dat niet meer een verandering van smaak in plaats van dat voor jou de gamesmarkt stervende is? Ik pik zelf ook maximaal tien games mee per jaar waar ik langer dan een week plezier aan beleef. Ik denk meer dat we wat dat betreft verwend zijn. Wii games speel ik even en flikker ik weg omdat ik ze toch makkelijk van het net kan plukken, PS3 games speel ik veel intensiever en beleef ik meer plezier aan.
schietspelletjes, niet mijn dingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vooral die grote wereld-games zijn geniaal om te spelen![]()
Fallout 3 of Just Cause 2 zijn zo enorm tof om te draaien.
Sinds wanneer hebben ze een lacrosse-game? Ik wist wel dat er golf, rugby en cricket waren, maar lacrossequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef Sigmund666 het volgende:
EA Sports games
Ik heb echt nooit begrepen waarom ze al hun games ook hier in Europa uitbrengen. Hooguit een half procent van de Europeanen kan zeggen dat ze op American Football, Lacrosse of ijshockey zitten. Het grootste deel zit op voetbal, en daarna op basketball of boksen.
Topkok?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Rossdale het volgende:
GameBabe en De_Kok
Voor wie van de twee fungeerde Poit als pooier?
Voor allebei!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Rossdale het volgende:
GameBabe en De_Kok
Voor wie van de twee fungeerde Poit als pooier?
Kun je weer alle focus op het zusje van De_Kok leggen, die is nu toch te druk bezig met andere dingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor allebei!
Ben m'n beste twee paarden van't stal kwijt..
Gewoon dubbelverhuur, lost alles opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor allebei!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al spijt van dat je je huisgenoot hebt ingeruild voor je vriendin?
Haha ja dat is nog wel ff ietsje irritanter ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef errrbek het volgende:
[..]
wel minder erg dan dat je midden in de nacht wakker wordt van allemaal kapotvallende plantenpotten die je moet opruimen. bleek dat twee katten door de vensterbank gerend hadden en terloopt die potten van de vensterbank getikt hadden. zo leuk, katten
Ik doe niets zonder goede redenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je weer alle focus op het zusje van De_Kok leggen, die is nu toch te druk bezig met andere dingen
Dat is ook niet lief om Kok en GB paarden te noemen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor allebei!
O ja. In Amerika hebben ze serieus een petitie gestart om EA te dwingen een lacrosse-game te ontwikkelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze een lacrosse-game? Ik wist wel dat er golf, rugby en cricket waren, maar lacrosse
Dat zou wel het minste zijn wat we voor Poitje kunnen regelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je weer alle focus op het zusje van De_Kok leggen, die is nu toch te druk bezig met andere dingen
Dan mot je friendface eens opstarten!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik begreep hem niet, maar Gamebabe en De Kok!!!!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan mot je friendface eens opstarten!
Welke Westerling? Het zijn Westerse sportenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
O ja. In Amerika hebben ze serieus een petitie gestart om EA te dwingen een lacrosse-game te ontwikkelen
Maar verder: Golf, rugby en cricket: Welke westerling snapt de spelregels nou?
(vooral die van cricket zijn vrij lastig, laat staan die van rugby)
Maar beide zijn voor de gemiddelde Europeaan (behalve Britten, Ieren en Schotten vwb Rugby) niet echt snel onder de knie te krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke Westerling? Het zijn Westerse sportenAlle drie komen ze overigens van de andere kant van de Noordzee als ik mij niet vergis
Rugby is sowieso gaaf, evenals golf
Ja, maar er zijn mensen die weldegelijk verschil zien tussen de kaskrakers van vandaag de dag. Super Mario, Sonic en Donkey Kong games waren vroeger in de basis ook platformers, waarbij Sonic nog het meest verschilde. Toen was er nog veel meer te ontdekken, innoveren gebeurt nu veel minder snel omdat de marges niet zo groot meer zijn en de marketingcampagnes ook zijn geld op moeten brengen. Met een kleine innovatieve titel kan gekeken worden of het concept aanslaat, indien dit het geval is dan omarmt een grote publisher het concept en kan het grote geld er tegenaan gesmeten worden. Alleen gebeurt dat dus niet zo vaak als voorheenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is er een verschil. De gamesmarkt is voor mij stervende, omdat de games niet bij mijn smaak passen.
Ik geniet veel meer van de kleine innovatieve titels tegenwoordig, verwend zijn is niet het probleem. Het aanbod is juist te karis. Alle kaskrakers zijn uiteindelijk ongeveer hetzelde geworden. Spektakel, spektakel, spektakel.
Lacrosse is Noord-Amerikaans volgens mij en wikipedia zegt het volgende over golf:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke Westerling? Het zijn Westerse sportenAlle drie komen ze overigens van de andere kant van de Noordzee als ik mij niet vergis
Rugby is sowieso gaaf, evenals golf
quote:Er zouden verschillende soorten sporten als voorloper van het huidige golfspel worden beschouwd. In oude geschriften van Egyptenaren, Perzen, Grieken en Romeinen zijn verwijzingen te vinden naar verschillende spelvormen die op het golf leken. Sporten als hockey, polo en croquet zouden uit golf ontstaan kunnen zijn.
Ik had het over golf, rugby en cricket.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Lacrosse is Noord-Amerikaans volgens mij en wikipedia zegt het volgende over golf:
[..]
Maar wel een kekke witte broek!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Golf blijft ook maar zo'n elitaire neppe kaksport.
(voor rijken en nep-rijken die doen alsof ze vreselijk veel geld hebben dat ze een karretje kunnen huren en golfspullen hebben)
Een échte elitaire kaksport blijft toch ook polo. De uitrusting is enorm duur, om nog maar over het aangekochte paard te zwijgen.
En een Ralph Lauren-polo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar wel een kekke witte broek!
Mooi spel, vind het zelf irritanter om op een baan te spelen waar pa en ma tokkie ook langs komen zeilen en overal rotzooi achterlatenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:
hey, mijn grootouders spelen regelmatig Bridge
En golf is echt geweldigdie kakkerige idioten daargelaten natuurlijk. Maar goed, tennis was daarin vroeger niet anders
(en eigenlijk nog steeds niet)
Eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vooral die grote wereld-games zijn geniaal om te spelen![]()
Fallout 3 of Just Cause 2 zijn zo enorm tof om te draaien.
Formula 1quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Golf is voor mij minimaal net zo saai als Formule 1 of die shit met die motoren.
(Snap sowieso niet in welke hoek je de mensen op moet zoeken die om fucking 0530 op zondagochtend voor de televisie zitten om wat mensen 100 rondjes te zien maken)
Formule 1 vond ik eerst vet maar nu volg ik het al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Golf is voor mij minimaal net zo saai als Formule 1 of die shit met die motoren.
(Snap sowieso niet in welke hoek je de mensen op moet zoeken die om fucking 0530 op zondagochtend voor de televisie zitten om wat mensen 100 rondjes te zien maken)
Breng er eens een paar langs!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef GameBabe het volgende:
En spank, die wijzigingen in de opHad je iets tekort
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nee, ik had een nieuwe smiley gevonden dus ik moest m ergens kwijt!!
Hmm Borstenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent gek, maar een borstenman dus?
Ik doe niet zo moeilijk, zolang het zacht is heb ik mn hand erop en probeer ik erin te knijpen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent gek, maar een borstenman dus?
Arme katquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik doe niet zo moeilijk, zolang het zacht is heb ik mn hand erop en probeer ik erin te knijpen!
quote:
Met die levensregel heb je verder weinig nodig Spank!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik doe niet zo moeilijk, zolang het zacht is heb ik mn hand erop en probeer ik erin te knijpen!
Jij hebt vroeger ook nooit geknikkerd of mee mogen doen met tikkertje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoezo? Ze rijden alleen maar rondjes, af en toe vliegt er iemand uit de bocht (best tof) en ze maken een wheelie als ze winnen (op die motoren dan) Wat is er zo godvergeten spannend aan om daar dus om 0530 voor uit bed te komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef errrbek het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger ook nooit geknikkerd of mee mogen doen met tikkertje?
In elk geval heb je nooit een seizoen Formule 1 gekeken of ook maar iets van een golfclinic gedaan en heb je daarom geen idee wat mensen er leuk aan kunnen vinden
Ik heb wel geknikkerd vroeger en tikkertje gespeeld en kan me nog steeds niet voorstellen wat er zo leuk is aan F1 kijken. Golf heb ik nog nooit gedaan, maar dat lijkt me best leuk om te doen maar het kijken naar een golfwedstrijd vind ik even saai als het kijken naar een slakkenracequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef errrbek het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger ook nooit geknikkerd of mee mogen doen met tikkertje?
In elk geval heb je nooit een seizoen Formule 1 gekeken of ook maar iets van een golfclinic gedaan en heb je daarom geen idee wat mensen er leuk aan kunnen vinden
Dat commentaar er ook bij. Van die gortdroge verslaggevers die in een stoel zitten en commentaar geven bij de wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb wel geknikkerd vroeger en tikkertje gespeeld en kan me nog steeds niet voorstellen wat er zo leuk is aan F1 kijken. Golf heb ik nog nooit gedaan, maar dat lijkt me best leuk om te doen maar het kijken naar een golfwedstrijd vind ik even saai als het kijken naar een slakkenrace
Voor één race is er geen moer aan inderdaad. Het toffe van Formule 1 zijn juist de minieme verschillen, de technogische innovaties en hoe ze elkaar door een combinatie van factoren toch kunnen inhalen. Dat is gewoon ontzettend tof en de reden waarom ik altijd een voorbeschouwing kijk en het nieuws rondom Formule 1 volgquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze rijden alleen maar rondjes, af en toe vliegt er iemand uit de bocht (best tof) en ze maken een wheelie als ze winnen (op die motoren dan) Wat is er zo godvergeten spannend aan om daar dus om 0530 voor uit bed te komen
Als je er langs staat is het geluid alleen al super vetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja curling is bowls maar dan op het ijs.
Ik vind F1 ook saai, weet ook niet echt waarom. Ik had zelfs VIP kaartjes voor een of andere race en het was slaapverwekkend. Uiteindelijk maar gaan zitten op de plek waar de meeste ongelukken gebeuren en wachten....
het gebrul van de V10 was werkelijk zinderend, met geen pen te beschrijven en alleen te ervaren als je er daadwerkelijk bent. Ook als je een V8 stationair hoort draaien dan is dat gewoon prachtigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je er langs staat is het geluid alleen al super vet![]()
Vroeger meer dan nu maar toch.
En dat alleen al is vet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:21 schreef errrbek het volgende:
[..]
het gebrul van de V10 was werkelijk zinderend, met geen pen te beschrijven en alleen te ervaren als je er daadwerkelijk bent. Ook als je een V8 stationair hoort draaien dan is dat gewoon prachtig
Ik vind het geluid ook vetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nerds![]()
Enige wat me nog bij staat was een auto die flipte en het feit dat prins whatshisface meedeed en enorm faalde.
Die nederlandse prins want dan heb je zitten kijken naar 1 of andere gare race met wat seat's ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nerds![]()
Enige wat me nog bij staat was een auto die flipte en het feit dat prins whatshisface meedeed en enorm faalde.
Wat is datquote:
u vraagt, wij draaienquote:
Heb jij een spongebob tosti ijzerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, time to get dressed, wel weer genoeg genietsnut vandaag!
Tijd voor n Spongebob Tosti!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Ik heb er een gekregen voor m'n house-warming maar eigenlijk nooit gebruiktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef koei het volgende:
[..]
Heb jij een spongebob tosti ijzer
Mijn tosti-ijzer is kapot dus ik moet genoegen nemen met een uitsmijter
Ik heb niks in huisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet eigenlijk ook eten maar heb nergens trek in
Ik ga zo maar uit principe iets eten denk ik...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb niks in huisga maar eens boodschapjes doen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef koei het volgende:
[..]
Heb jij een spongebob tosti ijzer
Mijn tosti-ijzer is kapot dus ik moet genoegen nemen met een uitsmijter
Hoe duur?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hij's echt awesome, goede koop geweest!
Volgens mij was ie een tientje bij de blokker!quote:
quote:
Soundgardenquote:De met een GRAMMY® bekroonde rockers van Soundgarden gaan komende september een baanbrekende samenwerking aan met Activision Publishing Inc. (Nasdaq: ATVI) voor Guitar Hero®: Warriors of Rock. Soundgarden is pas sinds kort weer bij elkaar en biedt fans en gamers hun nieuwe album aan als downloadbare content op de releasedag van Guitar Hero: Warriors of Rock. Het album bevat 12 gloednieuwe nummers en omvat hun hele carrière. Deze content is exclusief speelbaar in Guitar Hero® en bevat ook de nieuwe single 'Black Rain', zodat gitaristen, drummers en onbevreesde zangers er helemaal op los kunnen gaan. Daarnaast bevat de game ook nog meer dan 90 nummers met de meest fantastische gitaarmuziek.
Supertofquote:
Hoeveel gaat dat geintje kosten?quote:
Ik schat 1200 punten voor het hele albumquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat dat geintje kosten?
Nou, ter antwoord voor de niet-fans: "Wie is Soundgarden?" Dat zijn deze bazen!quote:
quote:Soundgarden, who will play just their second reunion show in Chicago this weekend, have announced plans to release a career retrospective called Telephantasm. The collection will initially be packaged as a bonus for fans who purchase Guitar Hero: Warriors of Rock on September 28th.
fuck yeahquote:We have partnered with Guitar Hero 6 to launch Telephantasm simultaneously with the launch of the new game. Which means if you buy Guitar Hero 6 for the week of September 28th you get a copy of Telephantasm as well. Of course, there will be vinyl, collectors editions, deluxe packages and more.
het is Lkbquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
WB ikb9000
Silent Hill Homecoming 1000/1000 gehaald
quote:
Lowlaaaaaaaands!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die komt hier niet meer zo vaak
Maar ik ga hem weer op lowlands zienen mijn grote held Lennart
![]()
![]()
Jonguh! Zeur niet. Beter dan dat ze nooit spelen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[..]
Lowlaaaaaaaands!![]()
![]()
![]()
Wat wel vreeeeselijk is.... pendulum speelt om half 5 's middags!!! Dat is toch belachelijk vroeg, dat hoort midden in de nacht
True, het wordt alsnog awesome, maar ik had het wel veeel grager in het donker gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jonguh! Zeur niet. Beter dan dat ze nooit spelen!
Die naam is verdiend Lennyquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Solique het volgende:
Ik geniet wel van Pendulum in de Melkweg in Oktober.
Niet uitverkocht, 25 euri (+ lidmaatschap 3,50)quote:
Mmmm erg chill maarja, ik moet zuinig doen en op Lowlands wordt de 2e keer dat ik ze zie, dus ik laat 'm maar aan me voorbijgaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet uitverkocht en 25 euri (+ lidmaatschap 3,50)
Zie: http://www.melkweg.nl/art(...)&disciplineid=muziek
Naar de filmquote:
Ik kan er niet meer van genieten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Solique het volgende:
Ik geniet wel van Pendulum in de Melkweg in Oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |