abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 08:41:07 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84762523

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 2 augustus 2010 @ 08:41:39 #2
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84762534
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 00:26 schreef badboynova het volgende:
@sig

Vraagje.

Ik zag dat jij far cry 2 heb gespeeld,wat vond jij van die game.
want ik heb hem al een paar keer bijna uit de budgetbak voor 15á 20 euro gepakt.

De reden dat ik hem nog niet heb is, omdat er zo wisselvallig over de game word gesproken.
Hij is wel aardig, maar 1 gouden tip.. pak ten alle tijden de bus! Anders ben je 15 min aan het rijden tussen missies door en wordt je twee checkpoints voor je bestemming kapot geknald :')

Ik heb de game met best veel plezier uitgespeeld, maar heel bijzonder ofzo is hij niet. Gewoon wel aardig
pi_84762545
#HetGroteGedoe. aanradertje!

Mogguh!

Limbo uit!
pi_84762555
Een game voor tussendoor :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 2 augustus 2010 @ 08:43:51 #5
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84762563
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 08:42 schreef Reintji het volgende:
#HetGroteGedoe. aanradertje!

Mogguh!

Limbo uit!
Na hoeveel uur? 3-4?
pi_84762575
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 08:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Een game voor tussendoor :)
Nick zit je nu op de klapstoel voor de tent _O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84762744
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 08:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Na hoeveel uur? 3-4?
Helaasch wel :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:01:02 #8
312694 errrbek
Rollende R en ook een harde L
pi_84762801
Ik zie dat het een aantal niet nader te noemen onverlaten nog steeds niet gelukt is om in de OP te komen? :')
pi_84762854
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:01 schreef errrbek het volgende:
Ik zie dat het een aantal niet nader te noemen onverlaten nog steeds niet gelukt is om in de OP te komen? :')
Nee, ben afgekeurd. :@
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:08:02 #10
312694 errrbek
pi_84762904
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:05 schreef Solique het volgende:

[..]

Nee, ben afgekeurd. :@
:o ;(
pi_84762939
Mogguh :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84763048
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:11 schreef Tain het volgende:
Mogguh :)
Tain! wat heb JIJ beleefd dit weekend?
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:19:15 #13
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84763051
Mogguh
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_84763087
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:19 schreef Reintji het volgende:

[..]

Tain! wat heb JIJ beleefd dit weekend?
Niks 8-) Heb lekker met mijn been omhoog gezeten :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84763251
Zelfs geen F1? TopGear? Game avonturen?
pi_84763304
Fuck muggen, hele nacht wakker gehouden :r
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:39:12 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84763350
Ik heb gewoon geen Formule 1 kunnen kijken omdat ik bezig was aan CutScene.

Gewoon... geen... Formule 1... :'(
pi_84763364
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:32 schreef Reintji het volgende:
Zelfs geen F1? TopGear? Game avonturen?
F1 :N

Wel een begin gemaakt aan Killzone 2 en Resistance 1 en weer wat hoofdstukken van Transformers War for Cybertron gespeeld :9
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84763383
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:39 schreef Rossdale het volgende:

Je hebt een spectaculaire opkomst van de SC gemist :D (niet slowchat, safety car)
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:42:16 #20
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84763409
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je hebt een spectaculaire opkomst van de SC gemist :D (niet slowchat, safety car)
Wrijf het er maar eens lekker in...
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:43:23 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84763429
Heb de samenvatting nog even gezien, de totaal arrogante actie van Schumacher (wat is het toch ook een zielige klootzak :N Altijd semi-valsspelen als hij niet kan winnen) en de rare beslissing om Vettel te bestraffen. Maargoed Webber wederom een race gewonnen dus ik ben happy :D
pi_84763431
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:42 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Wrijf het er maar eens lekker in...
zeker weten :Y
pi_84763443
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Heb de samenvatting nog even gezien, de totaal arrogante actie van Schumacher (wat is het toch ook een zileige klootzak :N Altijd semi-valsspelen als hij niet kan winnen) en de rare beslissing om Vettel te bestraffen. Maargoed Webber wederom een race gewonnen dus ik ben happy :D
Vettel ging ook veel te laat de pit in en hij hield het veld op, zodat Webber kon wegkomen, dus vond het wel terecht dat hij bestraft werd.
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:46:43 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84763486

Dat hupje van hem blijft briljant :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:53:12 #25
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84763620
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Heb de samenvatting nog even gezien, de totaal arrogante actie van Schumacher (wat is het toch ook een zielige klootzak :N Altijd semi-valsspelen als hij niet kan winnen) en de rare beslissing om Vettel te bestraffen. Maargoed Webber wederom een race gewonnen dus ik ben happy :D
Je weet hoe Duitsers zijn man!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_84763656
Webber zou het zeker verdienen om dit jaar kampioen te worden.

Beetje zelfde type rijder als Barrichello en Coulthard. Altijd aanwezig, maar nooit de beste.
pi_84763703
quote:

jezus kerel, dat missen :o
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:05:37 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84763869
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:54 schreef Reintji het volgende:
Webber zou het zeker verdienen om dit jaar kampioen te worden.

Beetje zelfde type rijder als Barrichello en Coulthard. Altijd aanwezig, maar nooit de beste.
Ik supporter hem al sindsdat hij bij Jaguar prachtige dingen liet zien. Maar hij heeft altijd zoooo veel pech. Hij heeft in die tijd zo vaak met een Jaguar in de top 5 gereden om een paar ronden voor het einde motorpech te krijgen, of geramd te worden door een achterblijver of wat dan ook niet.

Ik hoop echt dat hij dit jaar de titel pakt ^O^ Maar ik durf te wedden dat er 1 a 2 wedstrijden voor het einde van het seizoen iets gebeurd waardoor hij uitvalt en daardoor te veel punten verliest.
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:06:10 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84763878
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:57 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

jezus kerel, dat missen :o
Je moet een beetje hart voor de zaak hebben he :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:07:16 #30
312694 errrbek
pi_84763905
quote:

Nog vorderingen kunnen maken in positieve zin?
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:12:03 #31
187674 Sigmund666
pi_84764008
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:14:20 #32
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84764075
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:39 schreef Tain het volgende:

[..]

F1 :N

Wel een begin gemaakt aan Killzone 2 en Resistance 1 en weer wat hoofdstukken van Transformers War for Cybertron gespeeld :9
Waarom doe je alles door elkaar? :P
pi_84764233
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 08:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nick zit je nu op de klapstoel voor de tent _O_
Er staat hier geen 1 klapstoel :'). En nee boodschappen aant doen voor de verjaardag
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_84764279
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Omdat het kan :P
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:23:25 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84764332
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:07 schreef errrbek het volgende:

[..]

Nog vorderingen kunnen maken in positieve zin?
Enigszins
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:23:42 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84764342
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef badboynova het volgende:

[..]

Omdat het kan :P
Alles kan Badboy :9
pi_84764719
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Alles kan Badboy :9
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84764754
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Omdat het kan idd en ik vaak geen zin heb om de hele tijd hetzelfde spel te spelen :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:06:25 #39
312694 errrbek
pi_84765379
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Enigszins
als in niet of nauwelijks? ;(
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:14:52 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84765628
Als in ja, maar het is nog niet af.
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:20:40 #41
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84765808
goedemorgen *O*
pi_84765990
Hoi
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:27:17 #43
312694 errrbek
pi_84766028
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:26 schreef Fipotje het volgende:
Hoi
:*
pi_84766126
:O

De vakantie is weer over voor een week of twee -O-
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:41:05 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84766501
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:26 schreef Fipotje het volgende:
Hoi
Hoi :D

Je krijgt het druk trouwens }) Je straf voor het niet komen opdagen gisteren :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:58:50 #46
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84767072
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef koei het volgende:
:O

De vakantie is weer over voor een week of twee -O-
Met andere woorden, over 2 weken heb je weer vakantie?

Damn ik neem elk jaar maar 2 weken vrij :P en dat sinds 2 jaar nu. Daarvoor ging het altijd mis en moest ik alsnog werken.
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:00:54 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84767149
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Groot alarm!

Ren naar de heuvels! Verstop je kinderen! Hang je vrouw de kuisheidsgordel om! De duitsers komen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84767325
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoi :D

Je krijgt het druk trouwens }) Je straf voor het niet komen opdagen gisteren :P
Blij dat ik binnenkort op vakantie ga >:)
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:13:07 #49
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84767570
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:05 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Blij dat ik binnenkort op vakantie ga >:)
NA al dat werk verdien je het wel ja ;) Zo niet dan instrueer ik de katten om je de nacht na de housewarming te terroriseren >:)

En geloof me, daar zijn ze goed in :D
pi_84767661
Nick!
Een goede grap voor op de camping.
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
gesnipperde uitjes bij de voortent van mensen strooien
rondom de haringen :')
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84767687
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

NA al dat werk verdien je het wel ja ;) Zo niet dan instrueer ik de katten om je de nacht na de housewarming te terroriseren >:)

Vast niet zo goed als mijn kat. Die gaf me vannacht een rechtse hoek in mijn oog terwijl ik probeerde te slapen :{
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:20:57 #52
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84767805
Die kleinste van ons stopt gewoon zijn pluimstaart in je neus/oor of "kwispelt" ermee tegen de onderkant van je voeten :') Oh en springt bovenop alles wat beweegt.

Maar aangezien hij vooral op geluid af komt denk ik dat disjfa er het meeste last van gaat krijgen :D
pi_84768090
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

:D
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:40:19 #54
312694 errrbek
pi_84768367
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Die kleinste van ons stopt gewoon zijn pluimstaart in je neus/oor of "kwispelt" ermee tegen de onderkant van je voeten :') Oh en springt bovenop alles wat beweegt.

Maar aangezien hij vooral op geluid af komt denk ik dat disjfa er het meeste last van gaat krijgen :D
eerder oppassen dat disjfa 'm niet opeet :o
pi_84768542
Hoe heet een garde in het engels ? :)

zo ding dus :D en niet mixer ofzo ....
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:47:34 #56
312694 errrbek
pi_84768586
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:46 schreef Fipotje het volgende:
Hoe heet een garde in het engels ? :)

[ afbeelding ]

zo ding dus :D en niet mixer ofzo ....
Hoe heet een garde in het Engels?
pi_84768647
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:49:54 #58
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84768655
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:00 schreef Rossdale het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Groot alarm!

Ren naar de heuvels! Verstop je kinderen! Hang je vrouw de kuisheidsgordel om! De duitsers komen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_84768710
Helaas jongens, ik ga niet naar gamescon of whatever it is called :N

Aan de andere kant, ik heb zin in vrijdag! eerst in de trein naar de grens en dan met de fiets crossen naar het kasteel :D O+
pi_84768740
quote:
lel thanks!
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:13:29 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84769414
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Helaas jongens, ik ga niet naar gamescon of whatever it is called :N

Aan de andere kant, ik heb zin in vrijdag! eerst in de trein naar de grens en dan met de fiets crossen naar het kasteel :D O+
Jij niet, of je hele bedrijf niet? :o
pi_84769491
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij niet, of je hele bedrijf niet? :o
Ikzelf heb helaas andere verantwoordelijkheden; om het even mooi en vaag te zeggen :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:24:19 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84769768
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ikzelf heb helaas andere verantwoordelijkheden; om het even mooi en vaag te zeggen :D
Ikke snap, helaas. Maargoed niet dat ik er veel van merk want ik mag toch ook niet :P Wellicht volgend jaar als CS-crew ;)
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:25:57 #64
312694 errrbek
pi_84769826
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ikke snap, helaas. Maargoed niet dat ik er veel van merk want ik mag toch ook niet :P Wellicht volgend jaar als CS-crew ;)
alleen als je jezelf goed gedraagt :D
pi_84769828
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

O-)
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:27:27 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84769872
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O-)
Wat een vertrouwen toch weer :D

Anders doe ik gewoon een hostile takover met de code en begin ik Ross-O-rama.nl :6
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:32:31 #67
312694 errrbek
pi_84770047
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Anders doe ik gewoon een hostile takover met de code en begin ik Ross-O-rama.nl :6
*installeert wordpress :+
pi_84770463
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

ross-o-rama.nl :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:53:07 #69
187674 Sigmund666
pi_84770792
Zo. Net door Homecoming geracet. :')
In 2 uur zo goed als de helft van het spel uit.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:37:44 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84772667
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

ross-o-rama.nl :+
pi_84773091
Wat een kut weer :/. Maar goed, gelukkig is het nog gezellig hier :).
25 jaar alweer, ouwe bok :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:49:55 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84773208
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een kut weer :/. Maar goed, gelukkig is het nog gezellig hier :).
25 jaar alweer, ouwe bok :')
Pffft, jonkie!

SPOILER
pi_84773318
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Pffft, jonkie!

SPOILER
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:53:50 #74
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84773366
Gefeliciteerd Nick
pi_84773450
Gefeliciteerd nick.
Als je thuis komt heb ik een verrassing voor je :+

maandag 2 augustus 2010 @ 14:58:52 #76
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84773574
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:56 schreef badboynova het volgende:
Gefeliciteerd nick.
Als je thuis komt heb ik een verrassing voor je :+
Zijn vriendin is ook zwanger? :o

SPOILER
pi_84773646
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zijn vriendin is ook zwanger? :o

SPOILER
_O-
pi_84775052
Sigh... zware dag zo. Saai en zulks
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:08:43 #79
312694 errrbek
pi_84776162
Hostingbedrijven die ineens catch-all adressen uitschakelen zonder hun klanten hierover te informeren en dit ook niet meer aan te willen bieden :r
pi_84777376
Hee errrbek, wiens kloon ben jij? Want je praat mee alsof je iedereen hier al kent, maar ik ben dan weer niet in-crowd genoeg om je te herkennen...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_84777426
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee errrbek, wiens kloon ben jij? Want je praat mee alsof je iedereen hier al kent, maar ik ben dan weer niet in-crowd genoeg om je te herkennen...
Het zou edje kunnen zijn, maar toch ook weer niet :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:44:35 #82
312694 errrbek
pi_84777609
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:
zeg ik niet :+
pi_84777808
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Het zou edje kunnen zijn, maar toch ook weer niet :)
Hijzij doet niet vaak genoeg :') om Edje te zijn...
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:44 schreef errrbek het volgende:

[..]

zeg ik niet :+
-O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:52:57 #84
312694 errrbek
pi_84777922
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hijzij doet niet vaak genoeg :') om Edje te zijn...
[..]

-O-
pi_84777959
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef errrbek het volgende:

[..]

:o
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:55:01 #86
312694 errrbek
pi_84777996
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:@
pi_84778146
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef errrbek het volgende:

[..]

:@
:?
pi_84778201
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:05:22 #89
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84778391
w/
pi_84778416
pi_84778860
quote:
Yeah die's tof inderdaad! Gewoon simpel, leuk, schattig!
pi_84778951
Volgens mij was dat het voorfilmpje van Toy Story 3. :) Leuk filmpje idd
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:59:05 #93
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84780179
quote:
Die was echt leuk :D nog ff kunnen kijken voordat ik na mijn werk ga :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:06:03 #94
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84780379
Dumpert is altijd tof!
pi_84780416
Laptop werkt zoals het hoort. Batterij stond op 56% en ging nog steeds 6 uur mee :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:10:06 #96
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84780501
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:07 schreef Morthill het volgende:
Laptop werkt zoals het hoort. Batterij stond op 56% en ging nog steeds 6 uur mee :D
Nice!

Bij mij is 90 % vol nog zo'n 20 minuten :D :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:13:11 #97
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84780585
Vandaag toch maar toegegeven aan het feit dat de astro's te slecht leverbaar zijn.

heb deze maar gekocht...

Voordeel is wel dat ie ook op me PS3 en op me mac kan.

[ Bericht 10% gewijzigd door KneusTeun op 02-08-2010 18:24:41 ]
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:15:24 #98
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84780650
CoolBlue = Cool
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:20:18 #99
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84780811
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
CoolBlue = Cool
coolblue?
pi_84780880
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:20 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

coolblue?
Je linkje werkt niet. :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:25:12 #101
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84781000
Nu wel?
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:49:23 #102
312694 errrbek
pi_84781890
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

:?
:Y
pi_84781997
Hoi ik ben een kloon. :@
pi_84782163
en we hebben het hier alleen over ME gelul :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:07:28 #105
187674 Sigmund666
pi_84782651
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:56 schreef badboynova het volgende:
en we hebben het hier alleen over ME gelul :+
Als je nou eens meer tijd stak in je Nederlands zou dat heel tof zijn
pi_84782716
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

uhmmm nee dankje.
pi_84783473
quote:

[..]

:s)
pi_84783807
quote:

[..]

Je begrijpt hem toch :)? Het is beter dan dat turks wat ik op straat hoor
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:48:14 #109
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84784302
Gammela gammela
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_84784320
Nick hoe smaakt de taart? :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:51:21 #111
187674 Sigmund666
pi_84784433
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ewa wollah Nick kardash!!! Gefeliciteerd met die verjaardag jonguh je weeet! Hoe bejaard ben je nu? :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:52:29 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84784493
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef badboynova het volgende:
Nick hoe smaakt de taart? :P
Dadelijk zit heel die camping bij hem voor de tent taart te eten O+
pi_84784631
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zelfs op de camping vind je Turken tegenwoordig, zouden ze ook een ome Henk turk versie hebben? :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:56:59 #114
187674 Sigmund666
pi_84784722
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef badboynova het volgende:

[..]

Zelfs op de camping vind je Turken tegenwoordig, zouden ze ook een ome Henk turk versie hebben? :+
Oom Hakan! _O_
"Ewa zagbi! Een ros voor je harsens kun je krijgen wollah! :( "
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:19:06 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84785631
quote:

[..]

Als je nou eens minder zou zeiken zou dat een heel stuk gezelliger zijn
pi_84785983
Kleine Wasjes Grote Wasjes.
!
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:38:27 #117
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84786366
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:28 schreef badboynova het volgende:
Kleine Wasjes Grote Wasjes.
!
~:)
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:39:50 #118
187674 Sigmund666
pi_84786428
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als je nou eens minder zou zeiken zou dat een heel stuk gezelliger zijn
Hoezo? Zijn zinnen zijn vaak voor de helft niet eens te lezen, of ze komen meer over als wartaal. :')
(Ik kan er ook niks aan doen dat ik eerlijk ben)
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:41:26 #119
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84786503
Zijn tekst is perfect te lezen hoor :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:41:36 #120
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84786514
Hoeren gamekings site :')

Vorige week zijn ze nog naar TRUE gegaan om te laten zien hoe vet die server ruimte was en hoe goed alles was en nu laad niets meer goed _O-
pi_84786575
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeren gamekings site :')

Vorige week zijn ze nog naar TRUE gegaan om te laten zien hoe vet die server ruimte was en hoe goed alles was en nu laad niets meer goed _O-
Miss Irony strikes again :o
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:46:30 #122
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84786707
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

Miss Irony strikes again :o
Die site wordt wel bruut veel bezocht elke dag meen ik. Maar dan nog -O-
pi_84786733
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die site wordt wel bruut veel bezocht elke dag meen ik. Maar dan nog -O-
Agh, terecht dat GK eruit ligt :r slechte sites horen het internet niet te bevuilen
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:48:03 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84786782
Meer geld naar uitkeringen in 2009

Niet normaal 169 miljard! Dat is gewoon een bodemloze put geworden
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:48:55 #125
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84786811
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Agh, terecht dat GK eruit ligt :r slechte sites horen het internet niet te bevuilen
Die gamekings site was toch niet slecht? Dat item over die 3DS was van die site van de PU :P
pi_84786823
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
Meer geld naar uitkeringen in 2009

Niet normaal 169 miljard! Dat is gewoon een bodemloze put geworden
Nee goh, waarom denk je dat de AOW-leeftijd omhoog moet, de bijstand omlaag etc. Het zorgstelsel is onbetaalbaar aan het worden en als je daar niet nu op bezuinigt kunnen wij straks voor de kosten opdraaien.
pi_84786878
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die gamekings site was toch niet slecht? Dat item over die 3DS was van die site van de PU :P
agh, het was standaard internetmeuk. Dat soort sites zijn er al veel te veel in NL. Wat mij betreft mogen er zo 100 gamesites worden opgedoekt. Paar overlaten die echt iets toevoegen en de rest kan opsodemieteren.

SPOILER
pi_84786895
en voor de tripo *O*

http://www.nu.nl/muziek/2(...)n-lowlands-koop.html

:X ik wil zo graag, maar ik moet eigenlijk niet proberen
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:52:41 #129
312694 errrbek
pi_84787001
als je nog wat coke moet hebben voor lowlands dan moet je het maar zeggen morthill!!!
pi_84787084
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:52 schreef errrbek het volgende:
als je nog wat coke moet hebben voor lowlands dan moet je het maar zeggen morthill!!!
Zal het onthouden :Y
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:55:11 #131
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84787108
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:49 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee goh, waarom denk je dat de AOW-leeftijd omhoog moet, de bijstand omlaag etc. Het zorgstelsel is onbetaalbaar aan het worden en als je daar niet nu op bezuinigt kunnen wij straks voor de kosten opdraaien.
Daar was ik al achter idd maar de meeste denken dat het uit het lucht komt vallen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:56:51 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84787196
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

agh, het was standaard internetmeuk. Dat soort sites zijn er al veel te veel in NL. Wat mij betreft mogen er zo 100 gamesites worden opgedoekt. Paar overlaten die echt iets toevoegen en de rest kan opsodemieteren.

SPOILER
Ze hebben wel elke dag een video item dat was toen ze begonnen nog wel apart meen ik. De rest was allemaal geschreven toch? Met hier en daar een stukje video.
pi_84787210
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Daar was ik al achter idd maar de meeste denken dat het uit het lucht komt vallen.
De meeste mensen hebben 0,0 verstand van politiek en praten graag populisten na :N
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:59:42 #134
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84787326
Morthill die Mass Effect game op de Iphone wat was dat voor iets? Want ik zag dat je het klote vond :P
pi_84787432
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Morthill die Mass Effect game op de Iphone wat was dat voor iets? Want ik zag dat je het klote vond :P
http://games.fok.nl/review/281036/1/1/100/mass-effect-galaxy.html

(er is een tweede pagina)
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:35:16 #136
270524 Flodder450
pi_84789200
Ajayjay :X

een oud buurmeisje van mij is 4 maanden zwanger

en ze is net zo oud als mij, ze wordt 16 deze zomer :{
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:39:05 #137
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84789397
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Flodder450 het volgende:

Goed gedaan man, voeg je eindelijk wat toe aan de wereld!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:41:13 #138
270524 Flodder450
pi_84789511
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:39 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Goed gedaan man, voeg je eindelijk wat toe aan de wereld!
ik heb dr al 5 jaar niet meer gesproken :')

we hoorden het van een oude buurvrouw van ons :{
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:41:39 #139
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84789536
quote:

Dat Ajayajy maakte het grappig :D _O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:44:39 #140
187674 Sigmund666
pi_84789687
quote:

Een oud buurmeisje? Dus ze is ouder dan 16? :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:46:08 #141
312694 errrbek
pi_84789767
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:44 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Een oud buurmeisje? Dus ze is ouder dan 16? :')
begrijpend lezen is lastig als de woordkeus anders is dan verwacht of niet? :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:50:38 #142
187674 Sigmund666
pi_84790015
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:46 schreef errrbek het volgende:

[..]

begrijpend lezen is lastig als de woordkeus anders is dan verwacht of niet? :')
Maar hij schrijft: Een oud buurmeisje. 16 is niet echt oud, snap je? :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:55:05 #143
312694 errrbek
pi_84790263
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Maar hij schrijft: Een oud buurmeisje. 16 is niet echt oud, snap je? :')
ja grappig inderdaad :')

1oud bn, bw 1 vd genoemde leeftijd: ik ben dertig jaar ~ 2 bejaard: ~e mensen (tegenst jonge); een ~ huis (tegenst nieuw); ouwe jongens (onder elkaar) die elkaar al lang kennen en amicaal met elkaar omgaan; zie ouwe 3 voormalig, ex-: oud-leerling, oud-officier, oud-strijder
pi_84792988
quote:

[..]

DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:50:04 #145
187674 Sigmund666
pi_84793150
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hij klinkt als een eend met verschrikkelijke obstipatie :')
pi_84793317
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

:') dat jij weet hoe zo'n eend klinkt is raar
pi_84793355
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Geen grapjes over Mojo Jojo, die aap is echt briljant _O_
pi_84793469
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:00:31 #149
187674 Sigmund666
pi_84793695
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Nebo het volgende:

[..]

Geen grapjes over Mojo Jojo, die aap is echt briljant _O_
Dat is ook niet verwonderlijk. Mojo Jojo was de enige leuke vijand van de PowerPuff Girls. Figuren als Fuzzy Lumpkin of Princess Morebucks waren gewoon niet leuk.
De Japanse versie is trouwens wel tof :D

pi_84799631
Taart was goed te pruimen bbn, en Sig 25 alweer
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:20:58 #151
258885 Solique
I Kill You !
pi_84802246
Goedemorgen. :O
pi_84802282
Goeiemorgen....
Mn vriendin dacht dat er mensen in het huis waren (om 5 uur!!!), was het gewoon mn kat die met een beeldje aan het spelen was.... Beeldje weer op kast gezet, wasrek iets verder bij de tafel vandaan en kat kon niet meer op de kast komen, probleem opgelost...

Wel moeie Spanky nu....
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:24:23 #153
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84802291
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:20 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen. :O
Goedemorgen deze hopelijk goede morgen :9
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:24:45 #154
258885 Solique
I Kill You !
pi_84802293
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Goeiemorgen....
Mn vriendin dacht dat er mensen in het huis waren (om 5 uur!!!), was het gewoon mn kat die met een beeldje aan het spelen was.... Beeldje weer op kast gezet, wasrek iets verder bij de tafel vandaan en kat kon niet meer op de kast komen, probleem opgelost...

Wel moeie Spanky nu....
_O- Leuk, he. Huisdieren
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:52:28 #155
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84802598
quote:
Goeiemorgen....

Wel moeie Spanky nu....
Al spijt van dat je je huisgenoot hebt ingeruild voor je vriendin? ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:52:30 #156
312694 errrbek
pi_84802600
quote:
Goeiemorgen....

Wel moeie Spanky nu....
;(
wel minder erg dan dat je midden in de nacht wakker wordt van allemaal kapotvallende plantenpotten die je moet opruimen. bleek dat twee katten door de vensterbank gerend hadden en terloopt die potten van de vensterbank getikt hadden. zo leuk, katten :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:13:05 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84802882
Godverf
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:22:27 #158
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84803048
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:23:42 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84803079
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Lol

Net of die echt gewoon aan de muur gehangen is _O-
pi_84803188
quote:
[ afbeelding ]
Awesome _O_
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:35:32 #161
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84803309
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

Awesome _O_
I know I am :7

Maar het plaatje is ook wel aardig toch?
pi_84803375
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

I know I am :7

Maar het plaatje is ook wel aardig toch?
Plaatje?
pi_84803445
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:46:21 #164
270524 Flodder450
pi_84803548
awesome versie van Come Together van de beatles :P
pi_84803738
http://www.eurogamer.net/articles/pc-fable-iii-delayed

Helaas voor de PC-bezitters, Fable III pas na de consoleversie
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:01:18 #166
187674 Sigmund666
pi_84803825
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/pc-fable-iii-delayed

Helaas voor de PC-bezitters, Fable III pas na de consoleversie
What's new? :') :')
(De PC-gamers krijgen een spel niet, of wanneer Pasen en Pinksteren op één dag tijdens een blauwe maan vallen)
pi_84803870
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:01 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

What's new? :') :')
(De PC-gamers krijgen een spel niet, of wanneer Pasen en Pinksteren op één dag tijdens een blauwe maan vallen)
Met de verkoopcijfers voor SCII vraag je je af waarom. PC-games kunnen best goed verkopen blijkt dan maar weer. De markt is kleinder dan console, maar so what :N Op deze manier stimuleer je hem niet natuurlijk.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:04:36 #168
187674 Sigmund666
pi_84803905
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Met de verkoopcijfers voor SCII vraag je je af waarom. PC-games kunnen best goed verkopen blijkt dan maar weer. De markt is kleinder dan console, maar so what :N Op deze manier stimuleer je hem niet natuurlijk.
Maar dat komt ook omdat SC een classic was en mensen tien jaar op SC II moesten wachten :)
(Dat levert natuurlijk veel opwinding op als die-hard RTS-fanaat, het enige waar een PC écht goed voor blijft)

Met bijv. Brütal Legend zie je al hoe onpraktisch RTS-gameplay op een console kan zijn,
pi_84803944
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Maar dat komt ook omdat SC een classic was en mensen tien jaar op SC II moesten wachten :)
(Dat levert natuurlijk veel opwinding op als die-hard RTS-fanaat, het enige waar een PC écht goed voor blijft)
Mjah, maar je kunt ook stellen dat SC zo ongelofelijk oud is dat de nieuwe generatie gamers het geen fuck interesseert. Als je bij de launch van SC een kind kreeg is die inmiddels je als puber aan het irriteren :P Daar ligt een enorm gat.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:12:22 #170
187674 Sigmund666
pi_84804080
Daar heb je ook een punt. Ik heb zo het gevoel dat we over een jaar of 2 een crash op de games-markt krijgen en dat we 'het allemaal wel hebben gezien'.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:12:42 #171
238141 SevD
Boventitel
pi_84804087
quote:
[ afbeelding ]
_O_

& Goeiemorgen! :W
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:15:13 #172
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84804143
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Daar heb je ook een punt. Ik heb zo het gevoel dat we over een jaar of 2 een crash op de games-markt krijgen en dat we 'het allemaal wel hebben gezien'.
Wat een onzin :')

De trend is gewoon dat de PC als platform overeind wordt gehouden door de RTS'en en MMO's. Andere typen games worden toch voor de console ontwikkeld aangezien er een grotere markt ligt en indien het als winstgevend wordt geacht, ook nog geport naar de PC. Alleen door de vele illegale downloads zal dit steeds minder worden.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:15:21 #173
238141 SevD
Boventitel
pi_84804148
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zie dat bij mijzelf nu al hoor.

Voorbeeld; de laatste 2 CoDs heb ik niet gehaald - ook voor MoH loop ik niet warm. Footie's koop ik om de 2/3 jaar.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:21:53 #174
187674 Sigmund666
pi_84804300
Dat is idd een goed punt. Activision leeft op melkkoeien. COD, Guitar Hero 1 tot 1000, DJ Hero, Tony Hawk. En iedereen koopt het nog ook :')
(Tony Hawk heeft écht iedereen wel gezien. Tofste delen blijven dan ook 3 en 4, Underground was echt te slecht voor woorden en debiel)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:23:50 #175
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84804354
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat is idd een goed punt. Activision leeft op melkkoeien. COD, Guitar Hero 1 tot 1000, DJ Hero, Tony Hawk. En iedereen koopt het nog ook :')
(Tony Hawk heeft écht iedereen wel gezien. Tofste delen blijven dan ook 3 en 4, Underground was echt te slecht voor woorden en debiel)
zolang ze daar hele goede verkopen mee maken blijven ze het maken. Of verwacht je dat de game industrie elke keer compleet andere concepten gaan verzinnen en maar hopen dat wij dat gaan kopen.
pi_84804395
Ik ga ook zo praten :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:27:46 #177
187674 Sigmund666
pi_84804456
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

zolang ze daar hele goede verkopen mee maken blijven ze het maken. Of verwacht je dat de game industrie elke keer compleet andere concepten gaan verzinnen en maar hopen dat wij dat gaan kopen.
Het zou leuk zijn voor de verandering :P
(Hoewel ik weet dat het niet gaat gebeuren. ) Soms heb je van die sequels waarin je ziet dat ze het over een andere boeg gooien. Gisteren de Kane And Lynch 2-demo binnengehaald. Het is ergens best tof. Drukke straten, het 'home-camera'-gevoel, de wapenkeuze, dingen die kapot kunnen.
(om ff een voorbeeld aan te halen)
pi_84804496
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat een onzin :')

De trend is gewoon dat de PC als platform overeind wordt gehouden door de RTS'en en MMO's. Andere typen games worden toch voor de console ontwikkeld aangezien er een grotere markt ligt en indien het als winstgevend wordt geacht, ook nog geport naar de PC. Alleen door de vele illegale downloads zal dit steeds minder worden.
Voor mij persoonlijk is de gamesmarkt al lange tijd stervende. De meeste games laat ik links liggen, er zijn nog maar een paar titels per jaar die het voor mij doen en dit zijn zelden de echte kaskrakers.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:29:07 #179
187674 Sigmund666
pi_84804498
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:25 schreef Nebo het volgende:
Ik ga ook zo praten :')
Die gozer doet trouwens ook de stem van de Ghostface Killer in de Scream-films :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:29:34 #180
238141 SevD
Boventitel
pi_84804506
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb 1 Tony Hawk gehad, op de PlayStation. Daarna vond ik 't wel best :P

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

De industrie zal het een worst wezen of wij een aantal games enorm repetitief vinden - er zijn genoeg gamers die dat niet vinden. Maar voor mij is er sinds de eerste MoH en CoD games de lol een beetje af. CoD Black Ops lijkt wel heel anders te worden dan de voorgangers (dacht ik tenminste, geen WWII of Irak/Afghanistan toch?) dus wie weet.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:29:40 #181
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84804510
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

(Hoewel ik weet dat het niet gaat gebeuren. ) Soms heb je van die sequels waarin je ziet dat ze het over een andere boeg gooien. Gisteren de Kane And Lynch 2-demo binnengehaald. Het is ergens best tof. Drukke straten, het 'home-camera'-gevoel, de wapenkeuze, dingen die kapot kunnen.
EA lanceerde om deze reden nou juist games als Dead Space en Mirror's Edge. EA is tegenwoordig gewoon baas en Activision is het uitmelkende EA van vroeger geworden.
pi_84804630
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

EA lanceerde om deze reden nou juist games als Dead Space en Mirror's Edge. EA is tegenwoordig gewoon baas en Activision is het uitmelkende EA van vroeger geworden.
Ik ben overigens ook erg benieuwd naar Create, dat lijkt een beetje een TIM-achtige game te worden en dan zit je hoe dan ook goed _O_
pi_84804638
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

EA _O_

Dead Space _O_
The Saboteur _O_
Tiger Woods PGA 10 _O_
pi_84804677
The Saboteur was uiteindelijk niet zo heel spannend toch? Die pik ik nog wel eens op voor een tientje :Y
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:38:01 #185
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84804694
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

de eerste game werd dan ook niet positief ontvangen in de reviews, dus dan wil je het ook sneller. Een game als cod wat veel hoge cijfers kreeg en nog steeds een grote fanbase zal dat dan ook minder snel doen.
pi_84804705
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:37 schreef Nebo het volgende:
The Saboteur was uiteindelijk niet zo heel spannend toch? Die pik ik nog wel eens op voor een tientje :Y
Ik vermaak me er prima mee :Y Het is niks bijzonders, nee, maar het doet me meer dan bijvoorbeeld MW2 :r
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:51:01 #187
187674 Sigmund666
pi_84805062
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

de eerste game werd dan ook niet positief ontvangen in de reviews, dus dan wil je het ook sneller. Een game als cod wat veel hoge cijfers kreeg en nog steeds een grote fanbase zal dat dan ook minder snel doen.
De eerste game was voor mij een 6.5/7. Het was niet slecht ofzo, maar weinig vernieuwend en spannend. K&L 2 staat wel op de 'hebben'-list maar moet het nogal afleggen tegen games als Fallout New Vegas, Dead Rising 2 en Maffia 2. :)
pi_84805216
Goedemorgen :@
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:58:04 #189
187674 Sigmund666
pi_84805274
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:56 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen :@
Goedemorgen :W :*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:59:14 #190
312694 errrbek
pi_84805309
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk is de gamesmarkt al lange tijd stervende. De meeste games laat ik links liggen, er zijn nog maar een paar titels per jaar die het voor mij doen en dit zijn zelden de echte kaskrakers.
Is dat niet meer een verandering van smaak in plaats van dat voor jou de gamesmarkt stervende is? Ik pik zelf ook maximaal tien games mee per jaar waar ik langer dan een week plezier aan beleef. Ik denk meer dat we wat dat betreft verwend zijn. Wii games speel ik even en flikker ik weg omdat ik ze toch makkelijk van het net kan plukken, PS3 games speel ik veel intensiever en beleef ik meer plezier aan.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:02:35 #191
187674 Sigmund666
pi_84805406
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:59 schreef errrbek het volgende:

[..]

Is dat niet meer een verandering van smaak in plaats van dat voor jou de gamesmarkt stervende is? Ik pik zelf ook maximaal tien games mee per jaar waar ik langer dan een week plezier aan beleef. Ik denk meer dat we wat dat betreft verwend zijn. Wii games speel ik even en flikker ik weg omdat ik ze toch makkelijk van het net kan plukken, PS3 games speel ik veel intensiever en beleef ik meer plezier aan.
Vooral die grote wereld-games zijn geniaal om te spelen _O_
Fallout 3 of Just Cause 2 zijn zo enorm tof om te draaien. :)
pi_84805441
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:59 schreef errrbek het volgende:

[..]

Is er een verschil. De gamesmarkt is voor mij stervende, omdat de games niet bij mijn smaak passen ;).

Ik geniet veel meer van de kleine innovatieve titels tegenwoordig, verwend zijn is niet het probleem. Het aanbod is juist te karis. Alle kaskrakers zijn uiteindelijk ongeveer hetzelde geworden. Spektakel, spektakel, spektakel.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:04:04 #193
312694 errrbek
pi_84805442
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:02 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

schietspelletjes, niet mijn ding :)
pi_84805455
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:06:52 #195
187674 Sigmund666
pi_84805516
EA Sports games :')
Ik heb echt nooit begrepen waarom ze al hun games ook hier in Europa uitbrengen. Hooguit een half procent van de Europeanen kan zeggen dat ze op American Football, Lacrosse of ijshockey zitten. Het grootste deel zit op voetbal, en daarna op basketball of boksen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:07:10 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84805528

GameBabe en De_Kok :o

Voor wie van de twee fungeerde Poit als pooier?
pi_84805580
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef Sigmund666 het volgende:
EA Sports games :')
Ik heb echt nooit begrepen waarom ze al hun games ook hier in Europa uitbrengen. Hooguit een half procent van de Europeanen kan zeggen dat ze op American Football, Lacrosse of ijshockey zitten. Het grootste deel zit op voetbal, en daarna op basketball of boksen.
Sinds wanneer hebben ze een lacrosse-game? Ik wist wel dat er golf, rugby en cricket waren, maar lacrosse :{
pi_84805608
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Rossdale het volgende:

Topkok? :o
pi_84805609
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Rossdale het volgende:

Voor allebei!
Ben m'n beste twee paarden van't stal kwijt.. :(
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:11:09 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84805644
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Voor allebei!
Kun je weer alle focus op het zusje van De_Kok leggen, die is nu toch te druk bezig met andere dingen :D
pi_84805654
quote:

[..]

Voor allebei!
Gewoon dubbelverhuur, lost alles op :*
pi_84805688
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Al spijt van dat je je huisgenoot hebt ingeruild voor je vriendin? ;)
:D nee, deze is iets zachter!
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef errrbek het volgende:

[..]

;(
wel minder erg dan dat je midden in de nacht wakker wordt van allemaal kapotvallende plantenpotten die je moet opruimen. bleek dat twee katten door de vensterbank gerend hadden en terloopt die potten van de vensterbank getikt hadden. zo leuk, katten :')
Haha ja dat is nog wel ff ietsje irritanter ja!
pi_84805718
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kun je weer alle focus op het zusje van De_Kok leggen, die is nu toch te druk bezig met andere dingen :D
Ik doe niets zonder goede reden ;)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_84805725
quote:

[..]

Voor allebei!
Dat is ook niet lief om Kok en GB paarden te noemen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:14:16 #205
187674 Sigmund666
pi_84805754
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben ze een lacrosse-game? Ik wist wel dat er golf, rugby en cricket waren, maar lacrosse :{
O ja. In Amerika hebben ze serieus een petitie gestart om EA te dwingen een lacrosse-game te ontwikkelen :')
Maar verder: Golf, rugby en cricket: Welke westerling snapt de spelregels nou? :')
(vooral die van cricket zijn vrij lastig, laat staan die van rugby)
pi_84805759
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat zou wel het minste zijn wat we voor Poitje kunnen regelen :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:19:55 #207
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84805928

All you need is Poit!

met presentator Peter Den Brink
pi_84806064
Ik begreep hem niet, maar Gamebabe en De Kok :o !!!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:25:22 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84806089
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik begreep hem niet, maar Gamebabe en De Kok :o !!!!
Dan mot je friendface eens opstarten! :P
pi_84806119
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan mot je friendface eens opstarten! :P
:D al gedaan inmiddels, en nu begrijp ik m!
pi_84806122
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:14 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

O ja. In Amerika hebben ze serieus een petitie gestart om EA te dwingen een lacrosse-game te ontwikkelen :')
Maar verder: Golf, rugby en cricket: Welke westerling snapt de spelregels nou? :')
(vooral die van cricket zijn vrij lastig, laat staan die van rugby)
Welke Westerling? Het zijn Westerse sporten :') Alle drie komen ze overigens van de andere kant van de Noordzee als ik mij niet vergis :)

Rugby is sowieso gaaf, evenals golf _O_
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:30:31 #212
187674 Sigmund666
pi_84806258
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

Welke Westerling? Het zijn Westerse sporten :') Alle drie komen ze overigens van de andere kant van de Noordzee als ik mij niet vergis :)

Maar beide zijn voor de gemiddelde Europeaan (behalve Britten, Ieren en Schotten vwb Rugby) niet echt snel onder de knie te krijgen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:31:06 #213
312694 errrbek
pi_84806277
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Is er een verschil. De gamesmarkt is voor mij stervende, omdat de games niet bij mijn smaak passen ;).

Ik geniet veel meer van de kleine innovatieve titels tegenwoordig, verwend zijn is niet het probleem. Het aanbod is juist te karis. Alle kaskrakers zijn uiteindelijk ongeveer hetzelde geworden. Spektakel, spektakel, spektakel.
Ja, maar er zijn mensen die weldegelijk verschil zien tussen de kaskrakers van vandaag de dag. Super Mario, Sonic en Donkey Kong games waren vroeger in de basis ook platformers, waarbij Sonic nog het meest verschilde. Toen was er nog veel meer te ontdekken, innoveren gebeurt nu veel minder snel omdat de marges niet zo groot meer zijn en de marketingcampagnes ook zijn geld op moeten brengen. Met een kleine innovatieve titel kan gekeken worden of het concept aanslaat, indien dit het geval is dan omarmt een grote publisher het concept en kan het grote geld er tegenaan gesmeten worden. Alleen gebeurt dat dus niet zo vaak als voorheen :)

Deze zelfde trend zie je trouwens ook bij films of andere producten.
pi_84806341
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

Lacrosse is Noord-Amerikaans volgens mij en wikipedia zegt het volgende over golf:
quote:
Er zouden verschillende soorten sporten als voorloper van het huidige golfspel worden beschouwd. In oude geschriften van Egyptenaren, Perzen, Grieken en Romeinen zijn verwijzingen te vinden naar verschillende spelvormen die op het golf leken. Sporten als hockey, polo en croquet zouden uit golf ontstaan kunnen zijn.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84806388
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef Tain het volgende:

[..]

Lacrosse is Noord-Amerikaans volgens mij en wikipedia zegt het volgende over golf:
[..]

Ik had het over golf, rugby en cricket.

en dat het leek op golf, boeiend :'). Lacrosse heeft vast ook een voorgeschiedenis die weer terug te leiden is naar balsporten hier.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:40:30 #216
187674 Sigmund666
pi_84806566
Golf blijft ook maar zo'n elitaire neppe kaksport. :')
(voor rijken en nep-rijken die doen alsof ze vreselijk veel geld hebben dat ze een karretje kunnen huren en golfspullen hebben)

Een échte elitaire kaksport blijft toch ook polo. De uitrusting is enorm duur, om nog maar over het aangekochte paard te zwijgen.
pi_84806611
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Golf blijft ook maar zo'n elitaire neppe kaksport. :')
(voor rijken en nep-rijken die doen alsof ze vreselijk veel geld hebben dat ze een karretje kunnen huren en golfspullen hebben)

Een échte elitaire kaksport blijft toch ook polo. De uitrusting is enorm duur, om nog maar over het aangekochte paard te zwijgen.
Maar wel een kekke witte broek!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:44:15 #218
187674 Sigmund666
pi_84806710
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar wel een kekke witte broek!
En een Ralph Lauren-polo!

" GOED ZO AMICE! GEEF DIE BAL NOG EENS EEN GOEIE PETS! HAHAHAHAHA, OUWE BRASSER!!! "

Nog erger: BRIDGE! :r
Keer in een hotel gewerkt waar die bejaarde rijke knakkers om de week bridge speelden. Moest je 150 van dezelfde gerechten maken, en kreeg je altijd de helft terug van zeurderige mensen die het vlees nét niet gaar genoeg vonden ofzo.
pi_84806875
hey, mijn grootouders spelen regelmatig Bridge :{w

En golf is echt geweldig _O_ die kakkerige idioten daargelaten natuurlijk. Maar goed, tennis was daarin vroeger niet anders ;) (en eigenlijk nog steeds niet)
pi_84806910
pi_84806928
En spank, die wijzigingen in de op :') Had je iets tekort :o
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:52:14 #222
312694 errrbek
pi_84806992
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:
hey, mijn grootouders spelen regelmatig Bridge :{w

En golf is echt geweldig _O_ die kakkerige idioten daargelaten natuurlijk. Maar goed, tennis was daarin vroeger niet anders ;) (en eigenlijk nog steeds niet)
Mooi spel, vind het zelf irritanter om op een baan te spelen waar pa en ma tokkie ook langs komen zeilen en overal rotzooi achterlaten :)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:54:11 #223
187674 Sigmund666
pi_84807063
Golf is voor mij minimaal net zo saai als Formule 1 of die shit met die motoren. :')
(Snap sowieso niet in welke hoek je de mensen op moet zoeken die om fucking 0530 op zondagochtend voor de televisie zitten om wat mensen 100 rondjes te zien maken)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:19:02 #224
238141 SevD
Boventitel
pi_84807725
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:02 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Eens _O_ Games die ik helemaal kapot kan spelen.
pi_84807770
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Golf is voor mij minimaal net zo saai als Formule 1 of die shit met die motoren. :')
(Snap sowieso niet in welke hoek je de mensen op moet zoeken die om fucking 0530 op zondagochtend voor de televisie zitten om wat mensen 100 rondjes te zien maken)
Formula 1 O+
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:23:37 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84807853
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Formula 1 O+
Woord ^O^
pi_84808261
Noodles!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:37:25 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84808277
quote:
Formule 1 vond ik eerst vet maar nu volg ik het al een tijdje niet meer :P

Maarja ieder zijn ding Sigmund *O*
pi_84808280
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:36 schreef Fipotje het volgende:
Noodles!
Breng er eens een paar langs!
pi_84808315
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Breng er eens een paar langs!
zitten al lekker te chillen in mijn buikje!
pi_84808463
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef GameBabe het volgende:
En spank, die wijzigingen in de op :') Had je iets tekort :o
:D nee, ik had een nieuwe smiley gevonden dus ik moest m ergens kwijt!!
pi_84808524
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:D nee, ik had een nieuwe smiley gevonden dus ik moest m ergens kwijt!!
_O- Je bent gek, maar een borstenman dus?
pi_84808546
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hmm Borsten
pi_84808594
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik doe niet zo moeilijk, zolang het zacht is heb ik mn hand erop en probeer ik erin te knijpen!
pi_84808634
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik doe niet zo moeilijk, zolang het zacht is heb ik mn hand erop en probeer ik erin te knijpen!
Arme kat ;)
pi_84808665
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Arme kat ;)
:9
pi_84808702
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Met die levensregel heb je verder weinig nodig Spank! :D _O_
pi_84808719
Deze ook gevonden spanky?

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:55:05 #239
312694 errrbek
pi_84808770
quote:
Jij hebt vroeger ook nooit geknikkerd of mee mogen doen met tikkertje?

In elk geval heb je nooit een seizoen Formule 1 gekeken of ook maar iets van een golfclinic gedaan en heb je daarom geen idee wat mensen er leuk aan kunnen vinden ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:58:01 #240
187674 Sigmund666
pi_84808868
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef errrbek het volgende:

[..]

In elk geval heb je nooit een seizoen Formule 1 gekeken of ook maar iets van een golfclinic gedaan en heb je daarom geen idee wat mensen er leuk aan kunnen vinden ;)
Hoezo? Ze rijden alleen maar rondjes, af en toe vliegt er iemand uit de bocht (best tof) en ze maken een wheelie als ze winnen (op die motoren dan) Wat is er zo godvergeten spannend aan om daar dus om 0530 voor uit bed te komen _O-
pi_84808880
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef errrbek het volgende:

[..]

Ik heb wel geknikkerd vroeger en tikkertje gespeeld en kan me nog steeds niet voorstellen wat er zo leuk is aan F1 kijken. Golf heb ik nog nooit gedaan, maar dat lijkt me best leuk om te doen maar het kijken naar een golfwedstrijd vind ik even saai als het kijken naar een slakkenrace
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:03:16 #242
187674 Sigmund666
pi_84809000
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik heb wel geknikkerd vroeger en tikkertje gespeeld en kan me nog steeds niet voorstellen wat er zo leuk is aan F1 kijken. Golf heb ik nog nooit gedaan, maar dat lijkt me best leuk om te doen maar het kijken naar een golfwedstrijd vind ik even saai als het kijken naar een slakkenrace
Dat commentaar er ook bij. Van die gortdroge verslaggevers die in een stoel zitten en commentaar geven bij de wedstrijd. :')

"And it's quite windy today on bla bla. The weather is cloudy, bit foggy on the side. Tiger is ready to start with a 7-iron. "

Net als bij biljart overigens.
pi_84809062
Ach ik kijk met veel plezier naar bowls op een rustige zaterdag. Heerlijk rustig en ondertussen kan je nog wat anders doen :D
pi_84809162
Ik heb afgelopen olympische spelen naar curling gekeken (niet expres, maar er was iets voor dat ik wilde zien en ik was te lui om te zappen) en zelfs dat was interessanter en spannender dan F1
pi_84809365
Ja curling is bowls maar dan op het ijs. :D
Ik vind F1 ook saai, weet ook niet echt waarom. Ik had zelfs VIP kaartjes voor een of andere race en het was slaapverwekkend. Uiteindelijk maar gaan zitten op de plek waar de meeste ongelukken gebeuren en wachten.... :O
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:18:42 #246
312694 errrbek
pi_84809549
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:58 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Hoezo? Ze rijden alleen maar rondjes, af en toe vliegt er iemand uit de bocht (best tof) en ze maken een wheelie als ze winnen (op die motoren dan) Wat is er zo godvergeten spannend aan om daar dus om 0530 voor uit bed te komen _O-
Voor één race is er geen moer aan inderdaad. Het toffe van Formule 1 zijn juist de minieme verschillen, de technogische innovaties en hoe ze elkaar door een combinatie van factoren toch kunnen inhalen. Dat is gewoon ontzettend tof en de reden waarom ik altijd een voorbeschouwing kijk en het nieuws rondom Formule 1 volg :D

Maargoed, voetbal is inderdaad wat meer rechttoe rechtaan, simpeler en heeft natuurlijk meer mooie mannen om naar te kijken :P
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:19:22 #247
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84809569
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja curling is bowls maar dan op het ijs. :D
Ik vind F1 ook saai, weet ook niet echt waarom. Ik had zelfs VIP kaartjes voor een of andere race en het was slaapverwekkend. Uiteindelijk maar gaan zitten op de plek waar de meeste ongelukken gebeuren en wachten.... :O
Als je er langs staat is het geluid alleen al super vet _O_

Vroeger meer dan nu maar toch.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:21:03 #248
312694 errrbek
pi_84809630
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als je er langs staat is het geluid alleen al super vet _O_

Vroeger meer dan nu maar toch.
het gebrul van de V10 was werkelijk zinderend, met geen pen te beschrijven en alleen te ervaren als je er daadwerkelijk bent. Ook als je een V8 stationair hoort draaien dan is dat gewoon prachtig _O_
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:24:35 #249
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84809737
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:21 schreef errrbek het volgende:

[..]

het gebrul van de V10 was werkelijk zinderend, met geen pen te beschrijven en alleen te ervaren als je er daadwerkelijk bent. Ook als je een V8 stationair hoort draaien dan is dat gewoon prachtig _O_
En dat alleen al is vet!

pi_84809937
Nerds :')
Enige wat me nog bij staat was een auto die flipte en het feit dat prins whatshisface meedeed en enorm faalde.
pi_84810351
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Enige wat me nog bij staat was een auto die flipte en het feit dat prins whatshisface meedeed en enorm faalde.
Ik vind het geluid ook vet :) Maar ik ben dan ook een uit-de-kast-nerd :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:45:39 #252
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84810526
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die nederlandse prins want dan heb je zitten kijken naar 1 of andere gare race met wat seat's ofzo :')

Ohh je had het niet over F1 ?

Maar dat is wel een verschil natuurlijk :P
pi_84810670
Zo, time to get dressed, wel weer genoeg genietsnut vandaag!
Tijd voor n Spongebob Tosti! *O*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:50:31 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84810756
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:

Wat is dat :{
pi_84810810
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat is dat :{
u vraagt, wij draaien

pi_84810856
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, time to get dressed, wel weer genoeg genietsnut vandaag!
Heb jij een spongebob tosti ijzer _O_
Mijn tosti-ijzer is kapot dus ik moet genoegen nemen met een uitsmijter
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:54:42 #257
312694 errrbek
pi_84810919
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien

[ afbeelding ]
_O_
pi_84811016
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb er een gekregen voor m'n house-warming maar eigenlijk nooit gebruikt :@
pi_84811074
Ik moet eigenlijk ook eten maar heb nergens trek in :@
pi_84811095
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet eigenlijk ook eten maar heb nergens trek in :@
Ik heb niks in huis :X ga maar eens boodschapjes doen
pi_84811203
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb niks in huis :X ga maar eens boodschapjes doen
Ik ga zo maar uit principe iets eten denk ik...
pi_84811272
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef koei het volgende:

[..]

:D hij's echt awesome, goede koop geweest!
pi_84811355
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:02 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:D hij's echt awesome, goede koop geweest!
Hoe duur? :9
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84811516
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Tain het volgende:

[..]

Volgens mij was ie een tientje bij de blokker!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:08:54 #265
312694 errrbek
pi_84811521
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Tain het volgende:

[..]

prijzen varieren van 10 tot 25 euro op de internets :7
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:47:57 #266
187674 Sigmund666
pi_84813046
pi_84814388
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:27:50 #268
187674 Sigmund666
pi_84814572
pi_84815337
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:02:43 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84816070
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt zoooooooooo mijn kat :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:08:04 #271
312694 errrbek
pi_84816331
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_84818557
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_84822130
quote:
De met een GRAMMY® bekroonde rockers van Soundgarden gaan komende september een baanbrekende samenwerking aan met Activision Publishing Inc. (Nasdaq: ATVI) voor Guitar Hero®: Warriors of Rock. Soundgarden is pas sinds kort weer bij elkaar en biedt fans en gamers hun nieuwe album aan als downloadbare content op de releasedag van Guitar Hero: Warriors of Rock. Het album bevat 12 gloednieuwe nummers en omvat hun hele carrière. Deze content is exclusief speelbaar in Guitar Hero® en bevat ook de nieuwe single 'Black Rain', zodat gitaristen, drummers en onbevreesde zangers er helemaal op los kunnen gaan. Daarnaast bevat de game ook nog meer dan 90 nummers met de meest fantastische gitaarmuziek.
Soundgarden *O*
pi_84822221
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Soundgarden *O*
Supertof :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:40:36 #275
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84822235
quote:

[..]

Soundgarden *O*
Hoeveel gaat dat geintje kosten?
pi_84822254
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:40 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Hoeveel gaat dat geintje kosten?
Ik schat 1200 punten voor het hele album
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:41:37 #277
187674 Sigmund666
pi_84822270
quote:

[..]

Soundgarden *O*
Nou, ter antwoord voor de niet-fans: "Wie is Soundgarden?" Dat zijn deze bazen!

Die gitaar in het begin _O_
Kim Thayil _O_
Chris Cornell _O_

Verder:
Badmotorfinger _O_
Superunknown _O_
pi_84822373
quote:
Soundgarden, who will play just their second reunion show in Chicago this weekend, have announced plans to release a career retrospective called Telephantasm. The collection will initially be packaged as a bonus for fans who purchase Guitar Hero: Warriors of Rock on September 28th.
quote:
We have partnered with Guitar Hero 6 to launch Telephantasm simultaneously with the launch of the new game. Which means if you buy Guitar Hero 6 for the week of September 28th you get a copy of Telephantasm as well. Of course, there will be vinyl, collectors editions, deluxe packages and more.
fuck yeah :o _O_
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:54:20 #279
187674 Sigmund666
pi_84822690
Vinyl
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:22:19 #280
258885 Solique
I Kill You !
pi_84823683
Sommige nummers van hun zijn goed te doen, zijn ook zat nummers die me tegenvallen of gewoon niet trekken.
pi_84824175
Bennikweeeer
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:04:05 #282
187674 Sigmund666
pi_84825359
WB ikb9000 :D

Silent Hill Homecoming 1000/1000 gehaald :D
pi_84825410
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
WB ikb9000 :D

Silent Hill Homecoming 1000/1000 gehaald :D
het is Lkb :P Maar danke!
Dobri Den, 6 Pivo!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:08:19 #284
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84825516
Peggle9000
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:09:07 #285
312694 errrbek
pi_84825545
Waar is poit eigenlijk?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:12:57 #286
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84825689
Die komt hier niet meer zo vaak

Maar ik ga hem weer op lowlands zien *O* en mijn grote held Lennart *O* _O_
pi_84825789
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
Peggle9000
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die komt hier niet meer zo vaak

Maar ik ga hem weer op lowlands zien *O* en mijn grote held Lennart *O* _O_
Lowlaaaaaaaands! *O* *O* *O*

Wat wel vreeeeselijk is.... pendulum speelt om half 5 's middags!!! Dat is toch belachelijk vroeg, dat hoort midden in de nacht ;(
pi_84825837
Poit heeft z'n kaartje ook dankzij mij trouwens 8-)
Alles om Lowlands nog awesomer te maken *O*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:21:00 #289
187674 Sigmund666
pi_84826003
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

[..]

Lowlaaaaaaaands! *O* *O* *O*

Wat wel vreeeeselijk is.... pendulum speelt om half 5 's middags!!! Dat is toch belachelijk vroeg, dat hoort midden in de nacht ;(
Jonguh! Zeur niet. Beter dan dat ze nooit spelen! :o
pi_84826074
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jonguh! Zeur niet. Beter dan dat ze nooit spelen! :o
True, het wordt alsnog awesome, maar ik had het wel veeel grager in het donker gezien :Y
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:22:37 #291
258885 Solique
I Kill You !
pi_84826088
Ik geniet wel van Pendulum in de Melkweg in Oktober. :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:23:32 #292
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84826134
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Die naam is verdiend Lenny
pi_84826197
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die naam is verdiend Lenny

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Solique het volgende:
:9~ reeds uitverkocht? hoe duur?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:25:41 #294
258885 Solique
I Kill You !
pi_84826250
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef lkb9000 het volgende:

:9~ reeds uitverkocht? hoe duur?
Niet uitverkocht, 25 euri (+ lidmaatschap 3,50)
Zie: http://www.melkweg.nl/art(...)&disciplineid=muziek
pi_84826292
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef Solique het volgende:

[..]

Niet uitverkocht en 25 euri (+ lidmaatschap 3,50)
Zie: http://www.melkweg.nl/art(...)&disciplineid=muziek
Mmmm erg chill maarja, ik moet zuinig doen en op Lowlands wordt de 2e keer dat ik ze zie, dus ik laat 'm maar aan me voorbijgaan ;(
pi_84826464
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef errrbek het volgende:
Waar is poit eigenlijk?
Naar de film :)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:07:36 #297
187674 Sigmund666
pi_84827991
Poit :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:07:52 #298
187674 Sigmund666
pi_84828011
Grapje
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:08:03 #299
187674 Sigmund666
pi_84828019
Aardappelpapje
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:08:19 #300
187674 Sigmund666
pi_84828030
Bullshit natuurlijk want we gaan over 9000!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:08:26 #301
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84828037
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Solique het volgende:
Ik kan er niet meer van genieten.
Het is helemaal kapot gedraaid door alles en iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')