Waarom kom je in [BNW] dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Neuh, ben nuchter en nogal serieus.
De laatste rukker die wat in steen kliefte heeft ze in Georgia laten staan, hij noemt ze guidestones...heel interessantquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Sure, maar iedere complottheorie op het internet die door een paranoïde schizofrene rukker wordt verzonnen is een waarheid in steen gegrift.
Goed ouderwets journalistiek werk is niet moeilijk, het is gewoon degelijk uitzoekwerk in archieven, jaarverslagen enzo
Als ik die behoefte had dan zou ik dat doen, ik weet mn energie gelukkig heel goed te verdelen tussen mn leven, mn vrienden, nuttige zaken, onzin en Fok!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je die energie in wat anders zou steken zou je meer opsteken, dan wel opschieten, niet?
De oude Bushquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat nu een citaat van Bush junior of van JFK?
[..]
Ging het toevallig over de leugen van de couveusebaby's?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef zeeeend het volgende:
JFK ,"If the people knew what we had done, they would chase us down the street and lynch us.
George H. W. Bush
Kun je hier iets meer over vertellen?quote:Het bedrag wat het Vaticaan van de Nazi's kreeg voor bewezen diensten
Dat is naar ik begrepen heb nooit helemaal opgehelderd idd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef Brouw-Meester het volgende:
Wellicht de mannen in witte pakken die ter plaatse waren bij de Bijlmerramp?
Hij heeft het vermoedelijk hier overquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:04 schreef Terecht het volgende:
[
Kun je hier iets meer over vertellen?
[..]
Ik heb er ook wel eens iets over gehoord. Zit er uberhaupt een kern van waarheid in eigenlijk? Het klinkt nl zo als uit een Indiana Jones film gegrepen dat ik betwijfel of er ook maar iets van waar is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:44 schreef ShevaJB het volgende:
Ik heb ook wel eens verhalen gehoord/gelezen over een soort van nazi bunker op Antarctica.
Thx, zo dadelijk even lezen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij heeft het vermoedelijk hier over
http://en.wikipedia.org/wiki/Ratlines_%28World_War_II%29
In het kort, het vaticaan heeft tijdens en na de tweede wereldoorlog nogal wat nazis en SSers helpen vluchten naar voornamelijk zuid amerikaquote:
alhoewel ik zeer wel denk dat wat er in die quote staat héél goed correct kan zijn en bv Bush en de acties van de CIA in het Iran-contra-schandaal inderdaad als ze volledig aan het licht zouden zijn gekomen tot en behoorlijke lynchpartij onder de republikeinse topolitici zou hebben kunnen geleid ..quote:
het ging me eigenlijk meer om de moord op JFK en de problemen om Lee Harvey Oswald als dader aan te wijzen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
alhoewel ik zeer wel denk dat wat er in die quote staat héél goed correct kan zijn en bv Bush en de acties van de CIA in het Iran-contra-schandaal inderdaad als ze volledig aan het licht zouden zijn gekomen tot en behoorlijke lynchpartij onder de republikeinse topolitici zou hebben kunnen geleid ..
denk ik niet dat dat werkelijk ooit gezegd is door Bush Sr....
het is een copy-paste uitspraak die vooral wijd verspreid is over het internet doordat allerhande sites hem graag herhalen en erop hameren 'dat het echt gezegd is '....
maar de quote is niet verder te traceren dan tot een usenet-posting in 1995 waarin iemand anders hem aanhaald op precies dezelfde wijze, namelijk 'het is écht gezegd hoor'....
van de oorspronkelijke publicatie, de betreffende newsletter of het vermeende interview van Sarah McClendon met Bush bestaat geen enkel archief (terwijl McClendon wel een van de meest aaangeziene journlaistes in die tijd was en het meeste wat ze publiceerde wel bewaard bleef, zeker een vermeend interview met de toenmalige president van de VS; zeker als die zulke pakkende uitspraken 'on-the-record' zou doen)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef zeeeend het volgende:
[..]
het ging me eigenlijk meer om de moord op JFK en de problemen om Lee Harvey Oswald als dader aan te wijzen.
Als voorbeeld het gebruikte wapen en de zuiverheid hiervan om zo'n aanslag te plegen.
Dit topic is bedoeld om de best bewaarde geheimen op deze aardkloot in kaart te brengen en die mogelijk te bediscussieren. Vooralsnog zou ik graag zien dat men zo concreet mogelijke geheimen opnoemt, liefst met een kleine toelichting waar het over gaat en evt je eigen visie er op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Orchestra. het volgende:
Ik vind het nog steeds een apart topic, is het de bedoeling om geheimen aan de kaak te stellen en onze eigen filosofie er op los te laten?
Mannen in witte pakken - Mossad. Dat was toch de grootste speculatie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
De geheimen rond de Bijlmerramp hebben trouwens de in de OP genoemde uitdrukking "onder de pet houden" aan de Nederlandse taal toegevoegd.
Oh ja, dat is ook zo. Was ik vergeten, maar je hebt gelijk!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
De geheimen rond de Bijlmerramp hebben trouwens de in de OP genoemde uitdrukking "onder de pet houden" aan de Nederlandse taal toegevoegd.
Alles hangt samen met enkele tonnen van de de lading, waarvan Israel geen gegevens wil vrijgeven ivm het staatsbelang.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Mannen in witte pakken - Mossad. Dat was toch de grootste speculatie?
Neu Swabenland. Is wel een en ander over te vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens iets over gehoord. Zit er uberhaupt een kern van waarheid in eigenlijk? Het klinkt nl zo als uit een Indiana Jones film gegrepen dat ik betwijfel of er ook maar iets van waar is.
Ze zijn allemaal ontzettend lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef Johnny Blaze het volgende:
De pyramides zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon door de oude Egyptenaren gemaakt hoor. Dat lijkt me niet zo'n groot geheim.
Alle hypotheses die er bestaan over hoe de egyptenaren de pyramides hebben gebouwd zijn veel aannemelijker dan dat het niet door mensen gebouwd zou zijn, lijkt me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:16 schreef todaviamoonbathing het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal ontzettend lastig uit te leggen.
Pas als je een PhD in archeologie bezit worden je uitspraken echt serieus genomen, helaas kan je niet echt een PhD halen als je beweert dat de piramiden niet door de mens gemaakt is, omdat je moet herhalen wat eerder gezegd is, zo werkt het onderwijs voor een groot deel.
In de 3 piramiden van Gizeh is daar anders geen enkele aanwijzing voor te vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef Johnny Blaze het volgende:
De pyramides zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon door de oude Egyptenaren gemaakt hoor. Dat lijkt me niet zo'n groot geheim.
Lijkt me toch duidelijk bewijs.quote:The Gizeh pyramid complex, which includes the pyramids of Khufu, Khafre and Menkaure, is surrounded by a cyclopaean stone wall, outside which Mark Lehner has discovered the town where the workers on the pyramids were housed. Among the discoveries are communal sleeping quarters, bakeries, breweries and kitchens (with evidence showing that bread and fish were staples of the diet), a hospital and a cemetery (where some of the skeletons were found with signs of trauma associated with accidents on a building site).
Duidelijk bewijs dat er inderdaad Egyptenaren leefden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk bewijs.
... of die dingen aanbaden en er rondom gingen leven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:16 schreef Johnny Blaze het volgende:
In dit geval egyptenaren die aan de piramide werkten.
Dat is inderdaad heel bijzonder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Het logo is erin ge-"laser-burned", en zelfs erin gechipped, dus als je zo`n steen (graniet?) zou breken, dan nóg zie je het logo erin. Dat is nu ook onmogelijk om te doen.
Het Monarch Total Mind Control Program. Dit zou door Jozef Mengele tot stand zijn gebracht en Manchurian Candidate-achtige personen kunnen scheppen, dwz slaven die niet weten dat ze slaven zijn omdat ze een gespleten persoonlijkheid hebben en op commando over kunnen schakelen op verschillende persoonlijkheden. Deze zouden als huurmoordenaars, etc. gebruikt worden en noodzakelijk zijn voor het tot stand komen van de Nieuwe Wereldorde omdat zij zwijgen omdat zij zo geprogrammeerd zijn en geheimhouding noodzakelijk is voor het tot stand komen van de NWO.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:36 schreef Terecht het volgende:
Ik ben benieuwd wat volgens de FOK!ers de best bewaarde geheimen ter wereld zijn. Enige motivatie wordt op prijs gesteld!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Gaat over een logo dat nooit in boeken verschenen is, maar wel in tempels aanwezig is geweest.
Ze moesten daadwerkelijk naar de plek zelf gaan en een foto nemen.
Het logo is erin ge-"laser-burned", en zelfs erin gechipped, dus als je zo`n steen (graniet?) zou breken, dan nóg zie je het logo erin. Dat is nu ook onmogelijk om te doen.
En archeologen kunnen het niet verklaren, dus laten ze het maar zitten.
Maar dat verklaart eigenlijk alleen de mystiek rondom dat tijdperk. Oja en meneer Nassim beweert dat het gemaakt zou zijn door "sun-gods", een soort hele grote alien-achtige mens, maar dat is wel een beetje raar..argumenten geeft hij er wel voor, die opzich ook wel kunnen kloppen, maar nu totaal niet in onze wereld passen. Logisch wel.
En zo nu en dan voor de gein een steen op hun schenen lieten vallenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
... of die dingen aanbaden en er rondom gingen leven.
Egyptenaren waren egoïstisch tot op het bot. Alles, maar werkelijk alles, werd in hiërogliefen geschreven. Enkel in de piramiden van Gizeh is niets te vinden. Jah, een prullige en rommelige cartouche die waarschijnlijk door Vyse zelf is opgekrabbeld.
Een beetje Bourne-achtig?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Het Monarch Total Mind Control Program. Dit zou door Jozef Mengele tot stand zijn gebracht en Manchurian Candidate-achtige personen kunnen scheppen, dwz slaven die niet weten dat ze slaven zijn omdat ze een gespleten persoonlijkheid hebben en op commando over kunnen schakelen op verschillende persoonlijkheden. Deze zouden als huurmoordenaars, etc. gebruikt worden en noodzakelijk zijn voor het tot stand komen van de Nieuwe Wereldorde omdat zij zwijgen omdat zij zo geprogrammeerd zijn en geheimhouding noodzakelijk is voor het tot stand komen van de NWO.
HOE komt dat logo daar?quote:
Ja, bijvoorbeeld. Veel van de fictie die wij in films zien zij non-fictie. De waarheid wordt recht voor onze neus verstopt.quote:Een beetje Bourne-achtig?
In de link staat dat ie Lennon vermoordde omdat ie dat boek las, dat lijkt me vrij sterk, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef DeMolay het volgende:
http://www.bbc.co.uk/dna/h2g2/classic/A2100349
Het lijkt mij juist logisch dat archeologen dit juist interessant vinden, waarom zouden ze dit "logo" willen negeren? Omdat ze er nooit over gelezen hebben tijdens hun studie en het dus niet begrijpen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Gaat over een logo dat nooit in boeken verschenen is, maar wel in tempels aanwezig is geweest.
Ze moesten daadwerkelijk naar de plek zelf gaan en een foto nemen.
En archeologen kunnen het niet verklaren, dus laten ze het maar zitten.
Maar dat verklaart eigenlijk alleen de mystiek rondom dat tijdperk. Oja en meneer Nassim beweert dat het gemaakt zou zijn door "sun-gods", een soort hele grote alien-achtige mens, maar dat is wel een beetje raar..argumenten geeft hij er wel voor, die opzich ook wel kunnen kloppen, maar nu totaal niet in onze wereld passen. Logisch wel.
Het verhaal ging dat daar de trigger zin instondquote:In de link staat dat ie Lennon vermoordde omdat ie dat boek las, dat lijkt me vrij sterk, eigenlijk.
Ja, klopt. Dat heeft hij toch zelf ook toegegeven?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:26 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Het verhaal ging dat daar de trigger zin instond![]()
Ik denk dat ze het logo willen negeren omdat het niet past in hun straatje, period.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist logisch dat archeologen dit juist interessant vinden, waarom zouden ze dit "logo" willen negeren? Omdat ze er nooit over gelezen hebben tijdens hun studie en het dus niet begrijpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |