Faal.quote:
Ik een jaar eerder en heb niet eens 1 derde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef UltraBrain het volgende:
Tis dat ik 1 jaar later geregged heb, anders had ik er meer.
Ik haal je nog wel inquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik een jaar eerder en heb niet eens 1 derde.
zondag 3 december 2000 @ 05:14quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef Joe-Momma het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Dit gaat de geschiedenisboeken in.
400 k posts hoeveel jaar van je leven heeft dat gekost.
Uitgaande van zo´n 100 posts per uur (wat nog enigszins realistisch is) een half jaar non-stop.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef Joe-Momma het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Dit gaat de geschiedenisboeken in.
400 k posts hoeveel jaar van je leven heeft dat gekost.
Da's best beangstigend..quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Uitgaande van zo´n 100 posts per uur (wat nog enigszins realistisch is) een half jaar non-stop.
Ga je uit van zo´n 50 per uur, dan zit je dus op een jaar non-stop![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:58 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Mwoah, het is dat ie zo vaak moet pissen, anders had ik ie ruim het dubbele gehad.
dat geldt voor ons allemaal.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als je al die tijd had gestopt in werken was je nu rijk.
Als je al die tijd had gestopt in trainen was je nu topsporter.
Als je al die tijd had gestopt in versieren was je nu gigolo.
Maar nee hoor, niks van dat. Confronterend?.
Ja, en de rest.quote:
Alle drie al gedaan. Ik zocht een nieuwe uitdaging in het leven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als je al die tijd had gestopt in werken was je nu rijk.
Als je al die tijd had gestopt in trainen was je nu topsporter.
Als je al die tijd had gestopt in versieren was je nu gigolo.
Omg, ik doe het niet expres hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en de rest.
Er zit me een heel leger op de hielen:
-knip-
Jij bent dit jaar dus al 7969 posts dichterbij gekomen, dus dat is zo'n 1140 per maand, dus nog zo'n 20 maanden voor je me inhaalt.
Uh huh.quote:
Wat een naïeve vraag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:55 schreef Apuleius het volgende:
Van harte, tong.Speelde je wel eens met de gedachte om te stoppen met posten, of is daar nooit sprake van geweest?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk wordt de 500k dit jaar nog bereikt...
Ik heb een uitgever benaderd. Hij heeft het in overweging genomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:30 schreef Wokkel het volgende:
Komt er geen compilatietopic van al je posts?
Joke jacket!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:30 schreef Wokkel het volgende:
Komt er geen compilatietopic van al je posts?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zoiets?quote:
haha nog niet misschien.... en dat had je zelf ook wel kunnen nagaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Lijkt me wel watquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een uitgever benaderd. Hij heeft het in overweging genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |