JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA
Pfaff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen

Hoe is'tquote:

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is nog steeds korstig maar het gaat steeds beter.![]()

[..]
JA
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest was stom/dom.![]()

[..]
JA
Belgische achternamen zijn vaak mooi, mijn moeders meisjesnaam ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”

quote:

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.
De rest was stom/dom.

[..]
JA
Belgische achternamen zijn leuk! Vanderkercke enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella

Ik ben maar 1/8 belg johquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.
De rest was stom/dom.

Dat verklaard alles! Want belgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben maar 1/8 belg joh
Mn toffe deel is vast het Nederlandse

Ik heb de hele middag RCT gespeeld en het lukte me maar nietquote:

Ik denk het welquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht, dat betekent misschien dat ik ook Belgisch bloed heb.

Geen wonder dat het zo rustig hier wasquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag RCT gespeeld en het lukte me maar nietstomme toiletten

Wat kun je nou fout doen aan de toilettenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]

Dat heb ik ook, als ik een restroom of eettent plaats dan kan er niemand in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]

Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen wonder dat het zo rustig hier was.

een hele hoop, en schoner worden ze er niet opquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat kun je nou fout doen aan de toiletten

Ik hoop het maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valt

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valt

Wat Bella zegtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat kun je nou fout doen aan de toiletten

Klinkt als een goed spelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()
Dan klaagt het spel dat ik een pad aan moet leggen, wat ik ook doe maar ze lopen er dan door heen

Maak er 's een screenshot van de volgende keer dan, want dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()
Dan klaagt het spel dat ik een pad aan moet leggen, wat ik ook doe maar ze lopen er dan door heen

Begrijpelijk jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik wou toch wel een keer vroeg erin met de wekker morgen weer zo vroeg

Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()

Doe ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maak er 's een screenshot van de volgende keer dan, want dat heb ik nog nooit gezien!

Wat was de reden voor dat vuurwerkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef crv het volgende:
Zo was Basel gisteravond. ben blij dat ik er niet bij was. Waren 120.000 man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie
Jezus dat wijf kan schreeuwen

120 duizend man allemaal opgeblazen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef crv het volgende:
Zo was Basel gisteravond. ben blij dat ik er niet bij was. Waren 120.000 man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie

Ohhh Ordinaaiirrrrrquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie

Die je laatst onder een lantaarnpaal zag met een ander?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat je snel dood gazegt ze
Dat mens gaat zelf vreemd

Ja die snap ik huis vrijquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat je snel dood gazegt ze
Dat mens gaat zelf vreemd

1 aug is nationale feestdag in Zwitserlandquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat was de reden voor dat vuurwerk?

Hotelquote:

Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.![]()
Of ik plaats 5 restrooms, zeggen ze nog dat ze moeten plassen. Ja hallo.![]()

Ja cool he. en niemand die er moeilijk over doetquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
120 duizend man allemaal opgeblazen?

Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die je laatst onder een lantaarnpaal zag met een ander?

quote:

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenIk kreeg wel een prijs voor het meest onoverzichtelijke park
![]()
En ik had de missie verkeerd opgevat. In oktober van het 4e jaar 1500 mensen in het park. Ik lekker relaxed spelen, zag dat ik dat aantal al ruim voorbij was in het totale bezoekersaantal. En toen was het die ene oktoberdag vier jaar later: YOU HAVE FAILED![]()
ohh 1500 tegelijkertijd

Ze leggen die missie ook verkeerd uit. "1500 bezoekers moeten het park bezocht hebben"quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenIk kreeg wel een prijs voor het meest onoverzichtelijke park
![]()
En ik had de missie verkeerd opgevat. In oktober van het 4e jaar 1500 mensen in het park. Ik lekker relaxed spelen, zag dat ik dat aantal al ruim voorbij was in het totale bezoekersaantal. En toen was het die ene oktoberdag vier jaar later: YOU HAVE FAILED![]()
ohh 1500 tegelijkertijd

Hoi An is veeeeeeel leukerquote:

Linkjequote:

Nou ik heb er geen geduld meer voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze leggen die missie ook verkeerd uit. "1500 bezoekers moeten het park bezocht hebben"

ja deze heb ik niet zelf gemaakt, dan lukken ze een stuk beterquote:

Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gechecktquote:

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
ja deze heb ik niet zelf gemaakt, dan lukken ze een stuk beter

Ah, oké. Leuk artikel trouwens over Cataclysm, zit het net door te kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gecheckt

Jij kent Hoi An ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, ik koos deze keer voor tak.

Ik ken het ook van naam.quote:

Gelukkig kunnen Zeroku en ik 'm al gewoon zienquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gecheckt

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Die man met wie ze vreemd gaat, loopt net langs met hondjes
Zal ik ook me hond uit gaan laten

ben er geweestquote:

Vietnamquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vietnam ofzo toch? Of Thailand. Of Vietnam.
Als hij al klaarstaat wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen Zeroku en ik 'm al gewoon zien.

Vietnamquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vietnam ofzo toch? Of Thailand. Of Vietnam.

Dat is dus het gevalquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vietnam.
[..]
Als hij al klaarstaat wel ja.

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kwamen ze gisteravond nog samen tegen met alle hondjes

Tossoquote:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaquote:

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
In groningen heet zo'n chinees restaurant Lekkol lekkol![]()

Ik zie het nuquote:

Ciao miauwquote:

Ik ben er vaak genoeg geweestquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Belgiëbashers zijn vaak mensen die alleen in Antwerpen ofzo zijn geweest. Of er nooit zijn geweest_!

Dat staat toch gewon in het artikelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Alleen vraag ik me af waar dat ding linksboven die pijltjes voor is.

quote:

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ga ik ga er vandoor.... we gaan even naar het strand met de hond![]()
Die heeft dat even nodig.... door die verbouwing laten we haar niet zo superlang uit... dus
Doei poepies
Zie julie straks!

Ja ik ga die nu niet helemaal lezenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat staat toch gewon in het artikel?

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft dat even nodig.... door die verbouwing laten we haar niet zo superlang uit... dus
Doei poepies
Zie julie straks!

Tot straksquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei poepies
Zie julie straks!

En dan zeker meteen voor jou pakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
In de vriezer ligt hertog jan ijs geloof ik. En waterijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |