De meeste mensen van mijn leeftijd snappen echt wel wat FOK is en waarom ik erop zou zitten, hoeft echt niet perse een FOKker te zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt mij juist superleuk een FOK!ster als vriendin. Hoe chill is dat: na het neuken gewoon weer ongegeneerd kunnen FOK!ken.FOK!ken na je ontbijt. Geen verantwoording af toe hoeven leggen ´dat je FOK!t´ of uitleggen wat het is etc.
WTFquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal maoam-snoepjes eten nadat ik zag wat er op sommige papiertjes staat:
[ afbeelding ][ .jpg]afbeelding ]
Niet perse wil niet zeggen dat het niet kan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De meeste mensen van mijn leeftijd snappen echt wel wat FOK is en waarom ik erop zou zitten, hoeft echt niet perse een FOKker te zijn.
Zo erg lijkt het mij ook niet hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt mij juist superleuk een FOK!ster als vriendin. Hoe chill is dat: na het neuken gewoon weer ongegeneerd kunnen FOK!ken.FOK!ken na je ontbijt, noem maar op. Geen verantwoording af toe hoeven leggen ´dat je FOK!t´ of uitleggen wat het is etc.
Tijdens het neuken FOK!ken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt mij juist superleuk een FOK!ster als vriendin. Hoe chill is dat: na het neuken gewoon weer ongegeneerd kunnen FOK!ken.FOK!ken na je ontbijt, noem maar op. Geen verantwoording af toe hoeven leggen ´dat je FOK!t´ of uitleggen wat het is etc.
Ik zou dan liever iemand hebben die het begrijpt dan er ook echt op zit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo erg lijkt het mij ook niet hoor
Maar het is geen vereiste, slechts een pré
Hoezo niet? Ik zie er toch 1?quote:
Nee, voor andere niet, mij wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet perse wil niet zeggen dat het niet kan.
Lastig, dat wel.quote:
dit dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou dan liever iemand hebben die het begrijpt dan er ook echt op zit.
Want?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, het kan ons beiden niet boeien wat we posten, dat scheelt.quote:
Maar stiekem wil je ook dat er een TAL-stel komtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kutje happenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Oeh. Kun je even een slotje zitten tijdens het likken.
Ik zie het al voor mequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:
Oh, dat. Minimalisme is oke.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar een leuke tekst erbij
Ik ben nu klaar met warm eten, dus als je snel bent kun je nog aanschuiven met het ijs.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar stiekem wil je ook dat er een TAL-stel komt![]()
Een paard.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Tombo hoe heet dat dier ook weer met die hele grote ogen.
omgquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Lemur toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mwaah dat valt wel mee.quote:
quote:
Madagascarquote:
Lemurquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ohquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mwaah dat valt wel mee.
Maar tombo, miauw had het e gisteren over, met die katten
Wie opent dan het baggertopic?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Oeh. Kun je even een slotje zetten tijdens het likken.
quote:
Pics?quote:
Als je slecht pijpt komt er vanzelf een KLB topic.quote:
Lennert.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je slecht pijpt komt er vanzelf een KLB topic.
[..]
[..]
Kut.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, een scottish fold
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, een scottish fold
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, een scottish fold
[ afbeelding ]
Kattenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, een scottish fold
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij heet Nelis
En hier een foto, maar hij is een vent zonder gene, dus vandaar in spoiler:Awwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[..]
hij heet Nelis
En hier een foto, maar hij is een vent zonder gene, dus vandaar in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
[..]
[..]
hij heet Nelis
En hier een foto, maar hij is een vent zonder gene, dus vandaar in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
,
_!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]
[..]
[..]
hij heet Nelis
En hier een foto, maar hij is een vent zonder gene, dus vandaar in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alleen de verwijzing naar FOK! vent niet
3 wattes?quote:
[..]
[..]
[..]
hij heet Nelis
En hier een foto, maar hij is een vent zonder gene, dus vandaar in spoiler:Ah, toch Ll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Lekkere dikkert.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Over katten gesproken.
Kijk die kleine duivel eens
[..]
[..]
[..]
hij heet Nelis
En hier een foto, maar hij is een vent zonder gene, dus vandaar in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kat post in F&Fquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Draakje & Nelis #2 - Ze zijn thuis!!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verwachtte minstens 85quote:
Goed fopjequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Draakje & Nelis #2 - Ze zijn thuis!!!!
[..]
Ik verwachtte minstens 85
Zeg jij.quote:
quote:
iPennyquote:
jijquote:
Wiequote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Draakje & Nelis #2 - Ze zijn thuis!!!!
quote:
Welke stoere vent noemt zich dan ook loveless.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin ook dat Ll een meisje was in FF
Wel meer mensen volgens mij
Smakelijkquote:
Misschien is ie gewoon niet zo stoer stiekemquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke stoere vent noemt zich dan ook loveless.
Ohquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien is ie gewoon niet zo stoer stiekem
quote:
Waarom post je 'm steeds opnieuw eigenlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Enn benny niet weghalen
You Fuck adorable
Vrijdagquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, wanneer ga jij nou op vakantie dan, trouwens?
Valt op zich wel mee toch? Misschien zit er wel een heel verhaal achterquote:
Ik weet het niet!quote:
Het is iets in de anime volgens mij, zal dat wel zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee toch? Misschien zit er wel een heel verhaal achter
Moeten we eens aan m vragen![]()
[..]
Ik weet het niet!
ZO goed ken ik m ook weer niet
Omdat Benny gevraagd/gezegd heeft dat ie m niet meer moet postenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom post je 'm steeds opnieuw eigenlijk?
Waarheenquote:
why?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat Benny gevraagd/gezegd heeft dat ie m niet meer moet posten
Loveless is een mangaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
He
[..]
Het is iets in de anime volgens mij, zal dat wel zijn.
Omdat Benny niet op elke pagina wil staan met zn hoofd gok ikquote:
Ja en mijn vraag is dus waarom ie dat dan toch doetquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat Benny gevraagd/gezegd heeft dat ie m niet meer moet posten
Lekker rebels tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja en mijn vraag is dus waarom ie dat dan toch doet?
Leukquote:
oh humorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, dan ga k m heel vaak poten
Hij speelde een spel ofzo, en daar had iedereen een naam met "less" en hij kon alleen nog loveless verzinnen. Zoiets was het, als ik het goed onthouden heb.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee toch? Misschien zit er wel een heel verhaal achter
Moeten we eens aan m vragen![]()
[..]
Ik weet het niet!
ZO goed ken ik m ook weer niet
Kijk aan!quote:
Slechte humor?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja en mijn vraag is dus waarom ie dat dan toch doet?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat Benny niet op elke pagina wil staan met zn hoofd gok ik
Echt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij speelde een spel ofzo, en daar had iedereen een naam met "less" en hij kon alleen nog loveless verzinnen. Zoiets was het, als ik het goed onthouden heb.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij speelde een spel ofzo, en daar had iedereen een naam met "less" en hij kon alleen nog loveless verzinnen. Zoiets was het, als ik het goed onthouden heb.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:25 schreef yvonne het volgende:
PatriQue89 blijft ongevraagd plaatjes posten, krijgt nu ongevraagd een ban
Ik heb honger en ik ben misselijk, lekkere combiquote:
quote:
Dat werkt nog niet zo goed dusquote:
De oerknal beldequote:
Die kennen ze hier nog niet jongenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De oerknal belde. Hij wilde zijn quote aanpassingsgrap terug.
2003 belde, hij wil zijn jaargrap terug.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De oerknal belde. Hij wilde zijn quote aanpassingsgrap terug.
Jaargrap belde, hij wilde 2003 terugquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2003 belde, hij wil zijn jaargrap terug.
Je schrok wel efkes hequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, vooral omdat rauzert het zelf in elkaar geflanst heeft
quote:
Gooi je kat naar de tv, grote kans dat hij op het goede knopje belandtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot en ik wil geen sbs6 kijken maar de afstandsbediening doet het niet meer
Je bent lui.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot en ik wil geen sbs6 kijken maar de afstandsbediening doet het niet meer
Amai zeg, wilde gij nen patatteke?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zo heel erg met Belgie
Onzin natuurlijk, het is een prachtig land. Wat heb je er niet mee, dat ze patat friet noemen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
gooi de kat naar je tvquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:Er ligt een kat op mijn schoot en ik wil geen sbs6 kijken maar de afstandsbediening doet het niet meer
Bruggequote:
Nee!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gooi je kat naar de tv, grote kans dat hij op het goede knopje belandt.
Heul nietquote:
Welke niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
wat was die stad in belgie nou ook alweer die propvol met cafe's zat?
?quote:
Ja EK atletiek in Barçaquote:
Hoor ik ook bij de Belgiëbashers?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Belgiëbashers zijn vaak mensen die alleen in Antwerpen ofzo zijn geweest. Of er nooit zijn geweest_!
bier.quote:
Dat weet ik niet.quote:
quote:
quote:
En Belgisch bloed isquote:
Jij hebt Belgisch bloed?quote:
quote:
Hij is nog steeds korstig maar het gaat steeds beter.quote:
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA
Pfaff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Hoe is'tquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is nog steeds korstig maar het gaat steeds beter.![]()
[..]
JA
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest was stom/dom.![]()
[..]
JA
Belgische achternamen zijn vaak mooi, mijn moeders meisjesnaam ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.
De rest was stom/dom.
[..]
JA
Belgische achternamen zijn leuk! Vanderkercke enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ik ben maar 1/8 belg johquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.
De rest was stom/dom.
Dat verklaard alles! Want belgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben maar 1/8 belg joh
Mn toffe deel is vast het Nederlandse
Ik heb de hele middag RCT gespeeld en het lukte me maar nietquote:
Ik denk het welquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht, dat betekent misschien dat ik ook Belgisch bloed heb.
Geen wonder dat het zo rustig hier wasquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag RCT gespeeld en het lukte me maar nietstomme toiletten
Wat kun je nou fout doen aan de toilettenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als ik een restroom of eettent plaats dan kan er niemand in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen wonder dat het zo rustig hier was.
een hele hoop, en schoner worden ze er niet opquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat kun je nou fout doen aan de toiletten
Ik hoop het maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valt
Wat Bella zegtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat kun je nou fout doen aan de toiletten
Klinkt als een goed spelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()
Dan klaagt het spel dat ik een pad aan moet leggen, wat ik ook doe maar ze lopen er dan door heen
Maak er 's een screenshot van de volgende keer dan, want dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()
Dan klaagt het spel dat ik een pad aan moet leggen, wat ik ook doe maar ze lopen er dan door heen
Begrijpelijk jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik wou toch wel een keer vroeg erin met de wekker morgen weer zo vroeg
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()
Doe ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maak er 's een screenshot van de volgende keer dan, want dat heb ik nog nooit gezien!
Wat was de reden voor dat vuurwerkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef crv het volgende:
Zo was Basel gisteravond. ben blij dat ik er niet bij was. Waren 120.000 man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie
Jezus dat wijf kan schreeuwen
120 duizend man allemaal opgeblazen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef crv het volgende:
Zo was Basel gisteravond. ben blij dat ik er niet bij was. Waren 120.000 man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie
Ohhh Ordinaaiirrrrrquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie
Die je laatst onder een lantaarnpaal zag met een ander?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat je snel dood gazegt ze
Dat mens gaat zelf vreemd
Ja die snap ik huis vrijquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat je snel dood gazegt ze
Dat mens gaat zelf vreemd
1 aug is nationale feestdag in Zwitserlandquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat was de reden voor dat vuurwerk?
Hotelquote:
Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.![]()
Of ik plaats 5 restrooms, zeggen ze nog dat ze moeten plassen. Ja hallo.![]()
Ja cool he. en niemand die er moeilijk over doetquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
120 duizend man allemaal opgeblazen?
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die je laatst onder een lantaarnpaal zag met een ander?
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenIk kreeg wel een prijs voor het meest onoverzichtelijke park
![]()
En ik had de missie verkeerd opgevat. In oktober van het 4e jaar 1500 mensen in het park. Ik lekker relaxed spelen, zag dat ik dat aantal al ruim voorbij was in het totale bezoekersaantal. En toen was het die ene oktoberdag vier jaar later: YOU HAVE FAILED![]()
ohh 1500 tegelijkertijd
Ze leggen die missie ook verkeerd uit. "1500 bezoekers moeten het park bezocht hebben"quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenIk kreeg wel een prijs voor het meest onoverzichtelijke park
![]()
En ik had de missie verkeerd opgevat. In oktober van het 4e jaar 1500 mensen in het park. Ik lekker relaxed spelen, zag dat ik dat aantal al ruim voorbij was in het totale bezoekersaantal. En toen was het die ene oktoberdag vier jaar later: YOU HAVE FAILED![]()
ohh 1500 tegelijkertijd
Hoi An is veeeeeeel leukerquote:
Linkjequote:
Nou ik heb er geen geduld meer voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze leggen die missie ook verkeerd uit. "1500 bezoekers moeten het park bezocht hebben"
ja deze heb ik niet zelf gemaakt, dan lukken ze een stuk beterquote:
Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gechecktquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
ja deze heb ik niet zelf gemaakt, dan lukken ze een stuk beter
Ah, oké. Leuk artikel trouwens over Cataclysm, zit het net door te kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gecheckt
Jij kent Hoi An ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, ik koos deze keer voor tak.
Ik ken het ook van naam.quote:
Gelukkig kunnen Zeroku en ik 'm al gewoon zienquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gecheckt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Die man met wie ze vreemd gaat, loopt net langs met hondjes
Zal ik ook me hond uit gaan laten
ben er geweestquote:
Vietnamquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vietnam ofzo toch? Of Thailand. Of Vietnam.
Als hij al klaarstaat wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen Zeroku en ik 'm al gewoon zien.
Vietnamquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vietnam ofzo toch? Of Thailand. Of Vietnam.
Dat is dus het gevalquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vietnam.
[..]
Als hij al klaarstaat wel ja.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kwamen ze gisteravond nog samen tegen met alle hondjes
Tossoquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
In groningen heet zo'n chinees restaurant Lekkol lekkol![]()
Ik zie het nuquote:
Ciao miauwquote:
Ik ben er vaak genoeg geweestquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Belgiëbashers zijn vaak mensen die alleen in Antwerpen ofzo zijn geweest. Of er nooit zijn geweest_!
Dat staat toch gewon in het artikelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Alleen vraag ik me af waar dat ding linksboven die pijltjes voor is.
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ga ik ga er vandoor.... we gaan even naar het strand met de hond![]()
Die heeft dat even nodig.... door die verbouwing laten we haar niet zo superlang uit... dus
Doei poepies
Zie julie straks!
Ja ik ga die nu niet helemaal lezenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat staat toch gewon in het artikel?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft dat even nodig.... door die verbouwing laten we haar niet zo superlang uit... dus
Doei poepies
Zie julie straks!
Tot straksquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei poepies
Zie julie straks!
En dan zeker meteen voor jou pakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
In de vriezer ligt hertog jan ijs geloof ik. En waterijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |